15-25quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Is het nou 15-25 of 16-26?
? (reden)quote:Op donderdag 12 april 2007 22:11 schreef OnlineGokker het volgende:
Natuurlijk kan het niet. Rare vraag
Dank!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef wonderer het volgende:
10 jaar leeftijds verschil...
Probeer dit topic es.
als je meer dan 100 posts hebt mag je slotjes zetten in eigen topics.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef Love_07 het volgende:
[..]
Dank!
Kan dit op een of andere manier worden gesloten dan?
Die jongen van 25 heeft hoogstwaarschijnlijk een een stabiel leven met huis, auto, vaste baan en weet waar hij nu staat en in de toekomst wil. Een meisje van 15 heeft nog helemaal niks, wil experimenteren en is op zoek naar zichzelf. Uitzonderingen zijn er altijd wel, maar ik geloof er zeker niet in dat dit goed kan werkenquote:
hij heeft wel een auto, geen vaste baan, gaat weer verder studerenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Die jongen van 25 heeft hoogstwaarschijnlijk een een stabiel leven met huis, auto, vaste baan en weet waar hij nu staat en in de toekomst wil. Een meisje van 15 heeft nog helemaal niks, wil experimenteren en is op zoek naar zichzelf. Uitzonderingen zijn er altijd wel, maar ik geloof er zeker niet in dat dit goed kan werken
Moet je dat topic ff helemaal lezen, na een tijdje gaat het meer over serieuze relaties.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef Love_07 het volgende:
[..]
Dank!
EDIT: DEZE LINK GAAT MEER OVER EEN SEXRELATIE, IK BEDOEL EEN SERIEUSE RELATIE!
Dat is toch wel even heel iets anders dan 15 en 25.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik was 16 en vriend 22..
In een serieuze relatie wordt toch ook geneukt?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef Love_07 het volgende:
Als ik hierboven de reacties goed lees is de Topicstarter "het meisje van 15" en niet "de jongen van 26". Toch Love07?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
15 en 25 ben je gek geworden ofzo. Als je 'm zo graag in een kind wilt stoppen, ga dan gewoon naar bangkok
Zeg ik dat het exact hetzelfde is dan? Het ligt toch wel degelijk bij elkaar in de buurt.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is toch wel even heel iets anders dan 15 en 25.
Zou goed kunnen. Het staat er niet iig. En anders moet ze dat maar tegen d'r vriendje zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef dahei het volgende:
[..]
Als ik hierboven de reacties goed lees is de Topicstarter "het meisje van 15" en niet "de jongen van 26". Toch Love07?
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
Je bent een pedofiel als je als 25-jarige met een 15-jarige gaat. Klaar.
Over het algemeen is een oudere jongen die met een veel jonger meisje gaat op die leeftijd niet bijster slim.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zeg ik dat het exact hetzelfde is dan? Het ligt toch wel degelijk bij elkaar in de buurt.
Wel is het zo dat iemand van 22 een héél stuk verder is dan iemand van 16 en wij kregen enorm veel negatieve berichten. Inmiddels ben ik zelf 22 en zijn we dus 6 jaar verder.
Een 17-jarige metselaar of automonteur zit dan ook in een andere levensfase. Maar dat is natuurlijk geen werk. Beetje non-argument.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
In een serieuze relatie wordt toch ook geneukt?
Maar serieus: imo echt een no-go.
15, da's nog middelbare school, 25 is meestal al afgestudeerd, baan etc. Totaal andere levensfases dus.
Wel:quote:Op donderdag 12 april 2007 22:03 schreef Love_07 het volgende:
Wat vinden jullie van een relatie van een meisje van 15 en een jongen van 25
Waarvan het meisje de eerste zet heeft gedaan door te zeggen dat ze hem leuk vind
En wat vinden jullie wel en niet kunnen..
Ga je nu ook anders met hem om omdat ie een relatie heeft met iemand van 15?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef twetwe het volgende:
Een kameraad van 21 heeft met iemand van 15.. Dat vind ik echt al ascosiaal. Laat staan 25 en 15.. no way.
pedofiel = valt op kinderen zonder secundaire geslechtkenmerken.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
Niet echt.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers. Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie. De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes of maagden wordt ook wel parthenofilie genoemd. Voorwaarde is dat degene met deze voorkeur zelf duidelijk de adolescentie ontstegen is; hij of zij moet tenminste midden twintig zijn. Efebofilie is evenals pedofilie een parafilie; of het ook een psychische aandoening betreft staat niet geheel vast.
Goed onderbouwde postquote:Op donderdag 12 april 2007 23:32 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Over het algemeen is een oudere jongen die met een veel jonger meisje gaat op die leeftijd niet bijster slim.
Tja, als je als volwassen vent zin hebt om tussen 15jarige te staan in een discotheek, om met je schoonouders op vakantie te gaan en in een eigen tentje te moeten slapen, om te horen hoe "die lul van wiskunde" haar de klas uit gestuurd heeft om "helemaal niks", om tussen haar vriendinnetjes te zitten die ginnegappen over wat er met die-en-die beroemdheid gebeurd is, om te maken te krijgen met compleet onlogische jaloezie en woedeaanvallen, met "geen geld" en "niet naar binnen mogen" als je ergens heen wil, met ouders die daadwerkelijk nog wat te zeggen hebben ook over hun kind, met "om 12 uur thuis"... Vast wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef Love_07 het volgende:
Dank!
Kwestie van maximaal een jaar wachten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:15 schreef innovative het volgende:
Edit: oh, en neuken is bij wet verboden.
Nnelis toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Nnelis het volgende:
persoonlijk vind ik het niet kunnen, maar wie ben ik
Maar volgens de wet mag je er niet mee naar bed... dus in dat opzicht is het wel een pedofiel. En gevoelsmatig voor mij ook.quote:
vergeet niet samen onderweg naar morgen, GTST en nog 3 andere soaps kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:15 schreef innovative het volgende:
[..]
Tja, als je als volwassen vent zin hebt om tussen 15jarige te staan in een discotheek, om met je schoonouders op vakantie te gaan en in een eigen tentje te moeten slapen, om te horen hoe "die lul van wiskunde" haar de klas uit gestuurd heeft om "helemaal niks", om tussen haar vriendinnetjes te zitten die ginnegappen over wat er met die-en-die beroemdheid gebeurd is, om te maken te krijgen met compleet onlogische jaloezie en woedeaanvallen, met "geen geld" en "niet naar binnen mogen" als je ergens heen wil, met ouders die daadwerkelijk nog wat te zeggen hebben ook over hun kind, met "om 12 uur thuis"... Vast wel.
of je leest verder als de titel voor je reageert?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind dat je een relatie na 15 jaar direct moet afkappen.
Die 10 jaar daarna is enkel uitstel van executie.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind dat je een relatie na 15 jaar direct moet afkappen.
Die 10 jaar daarna is enkel uitstel van executie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |