Ze is 16, dat mag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:22 schreef Earry het volgende:
Nee, minderjarig enzo.
Je moet doen wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:24 schreef DeLaCru het volgende:
Ja he? GVD. Dat denk ik dus ook. Maar als je d'r zou zien zou je zeggen dat ze 19 is ofzo. Tis niet zo'n 26 jarige breezer.
Zoiets dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:25 schreef Catch22- het volgende:
35 en 25 zou wel kunnen, 16 en 26 is wel een beetje not-done
In geval van liefde speelt leeftijd geen rol. Houd er echter rekening mee, dat zij nog volop in haar puberteit zit, en de ruimte nodig heeft oom zichzelf te vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:21 schreef DeLaCru het volgende:
Ik heb sinds kort via vrienden een leuk meisje leren kennen. Via mijn vrienden weet ik dat ze mij heel erg leuk vind en dat steekt ze ook niet onder stoelen of banken. Ik ben alleen 10 jaar ouder (ik 26) dan zij is en dat zit mij wel een beetje dwars.. Ik vind haar zelf ook wel erg leuk en aantrekkelijk en heb haar ook al duidelijk gemaakt dat dit mij niet helemaal lekker zit en ik ook eigenlijk geen relatie wil. Al met al wil ze maar wat graag hebben en stiekem wil ik haar ook wel.. voor een avondje ofzo..
Ik weet dat dit in mijn omgeving niet echt word gewaardeerd, vooral niet in mijn familie. Mijn vrienden maakt het niet zoveel uit, die vinden het wel mooi allemaal. Wat moet ik hier nou mee. Kan ik schaamteloos die meid pakken of ... toch niet.![]()
Schaamteloos he.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
'Kan ik schaamteloos die meid pakken of ... toch niet.'
Je bent te schijterig om een echte meid te 'Pakken'
Loser.![]()
Er zit een redelijk groot verschil tussen 16 en 22 jaar als je iets gaat beginnen met elkaar, maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef Mokz het volgende:
Ik ken wel een stel dat ook zo rond die leeftijd begonnen is, zij is nu.. 22 geloof ik en hij 32. En het gaat gewoon goed. Als het klikt, dan klikt het. Het mag, dus waarom niet?
Ja en die man zei ook : 'Die meid ga ik pakken ?'quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef Mokz het volgende:
Ik ken wel een stel dat ook zo rond die leeftijd begonnen is, zij is nu.. 22 geloof ik en hij 32. En het gaat gewoon goed. Als het klikt, dan klikt het. Het mag, dus waarom niet?
Hij wilt haar voor een avondje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In geval van liefde speelt leeftijd geen rol. Houd er echter rekening mee, dat zij nog volop in haar puberteit zit, en de ruimte nodig heeft oom zichzelf te vinden.
Toen ze begonnen was ze wel 16, of iets in die buurt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er zit een redelijk groot verschil tussen 16 en 22 jaar als je iets gaat beginnen met elkaar, maar dat is mijn mening.
Mja, ik heb d'r al verteld na een goed gesprek dat het zowiezo nix zou kunnen worden. Maar ze wil gewoon hard geboned worden ik krijg ook een keiharde plasser van d'r.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kunt.
Maar niet dat je daarna een verliefde 16-jarige achter je aan hebt die je huilend smeekt waarom je geen relatie wilt.
Ik vermoed dat je zelf nog maagd bent.quote:
...oh nee?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
In geval van liefde speelt leeftijd geen rol.
Zelf ervaring mee?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Topicstarter moet eerst eens langs de hoeren gaan om te weten hoe het is om als slet gebruikt te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |