abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48295736
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:53 schreef Double-Helix het volgende:
sooo verlicht ons?
of heb je het over dat als de ka3ba valt de onheil dichterbij is ?
als de kaba valt kloppen de hadiths nog. Het is maar een st33n.

-nu weer ontopic mijn kleine tsefardische nekkannon
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:56:40 #152
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_48295801
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef dvdfreak het volgende:
En USa heeft Turkije veel meer nodig dan Turkije- USA
whahahahahaaaaaaaahahahaha jaaaa
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_48295828
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:56 schreef Pumatje het volgende:

[..]

whahahahahaaaaaaaahahahaha jaaaa
Klopt ook. Waar heeft Turkije Usa voor nodig? De Usa heb Turkije wel nodig als stabilisatie factor en het is natuurlijk een goede ally in het gebied. Klein bolsjewiekse vrind
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_48295912
Turkije maakt duidelijk met deze actie geen vriendjes in de regio,en je weet wat ze over boze arabieren zeggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48295958
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:59 schreef Double-Helix het volgende:
Turkije maakt duidelijk met deze actie geen vriendjes in de regio,en je weet wat ze over boze arabieren zeggen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arabische regering .. niet eens de bommetjes waard. Geef ze wel een mooie Amerikaanse vlag dan kunnen ze erop fappen
pi_48299009
Hallo mijn naam is Öcalan en ducktape om je ogen is DÉ shizzle van 2007. Ik zou zeggen doe mee mijn fellow homo schatjes in Noord-Irak.

pi_48299678
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef Burakius het volgende:
O en hier een accurate map van de toekomst die ik heb gemaakt na inval van Turkije in Noord-Irak. Alleen betrouwbare bronnen geraadpleegd natuurlijk zoals www.wilders.nl en www.islamiseringvannederlandomgzomgwtfroflcopterimafraid.com.nl/boehoe

[afbeelding]
Ik heb een betere toekomstvisie:

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48299791
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb een betere toekomstvisie:

[afbeelding]
cool we hebben Istanbul nog
pi_48300714
pi_48301167
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En zo is het. Immers:

"Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır, toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır."

Delapko, ik hoop dat het een eenmalige vergissing was. Laten we niet vergeten dat er Turken zijn gestorven voor dat land en dat nog elke dag doen. We hebben geen land te geef of te koop.
Als je net als ik als hobbie de laatste 8 jaar onderzoek doet naar de geschiedenis, mythologie, religie en dat soort zaken, dan kom je tot de mening dat de regio tussen de Eufraat en Tigris uiteindelijk wordt bezet. De lange termijn planning van een aantal landen is om op dat gebied Babylon opnieuw te stichten. Israel tegenwoordig is een nep-Israel en een marionet van deze mensen.

Een van de belangrijkste doelen van deze mensen is om het begin van deze 2 rivieren te bezitten. Zoals we weten ontspringen de Eurfraat en Tigris in Zuid-Oost Turkije. Daarom zijn ook alle zogenaamde Koerdistan-mappen zo getekend dat het het begin van deze 2 rivieren omringt (de gletjschers). Dat is de reden dat de grens van de zogenaamde Koerdistan van Hatay tot Trabzon wordt getrokken (dat Trabzon nu in de media wordt belicht is een van de redenen hiervan).

Als je de Rooms-Katholieke kerk goed bekijkt zie je duidelijk dat de Katholisme een vorm van de Babylonische religie is met hun aanhang tot Isis/Astharte (Maria) en de zoon Horus (Jezus). De toga en hoed die de paus draagt is een 1 op 1 kopie van de toga/hoed van de priesters in Babylon (en Soemerie). Het heilig verklaren is bijvoorbeeld ook een kopie, omdat in het christendom een mens een ander mens niet heilig mag verklaren, alleen God zelf. Zo zijn veel gebruiken en symbolen in Rome een kopie van Babyloniers. Bush en zijn metgezellen zijn tevens ook marionetten van deze mensen. Het Vaticaan en de paus is trouwens ook een marionet.

Natuurlijk wil ik als Turk dat Turkije niet wordt verdeeld. Maar hier is geen ontkomen aan Kirmizibeyaz. Uiteindelijk zullen ze dat gebied toch innemen. Zo niet over 100 jaar. In plaats van de chaos die we binnenkort zullen krijgen waardoor Turkije in een puinhoop veranderd, kunnen we het beste zo regelen dat Koerdistan in Noord-Irak in onze sfeer komt. Dit is nou precies dat ze niet willen. Want ze willen chaos. En als de Turkse leger zich in de Iraaks kwestie mengt, dan begint de chaos. De VS zal zich dan terugtrekken waardoor Turkije dan zit met een probleem.

Daarom moeten we iets doen waar ze niet op rekenen. Een paar berg provincies zoals Hakkari, Sirnak en dat soort rotzooi kunnen als cadeau gegeven worden en als tegenprestatie een gedeelte van de opbrengst van de olie. Natuurlijk hebben onze voorouders bloed vergoten voor dit gebied. Maar op de lange termijn zullen we helaas dit gebied toch kwijtraken en in een chaos storten. Dat wik ik niet. Ons gevoel is niet zo belangrijk als tactisch zijn.
pi_48302116
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef delapoko het volgende:

[..]

Als je net als ik als hobbie de laatste 8 jaar onderzoek doet naar de geschiedenis, mythologie, religie en dat soort zaken, dan kom je tot de mening dat de regio tussen de Eufraat en Tigris uiteindelijk wordt bezet. De lange termijn planning van een aantal landen is om op dat gebied Babylon opnieuw te stichten. Israel tegenwoordig is een nep-Israel en een marionet van deze mensen.

Een van de belangrijkste doelen van deze mensen is om het begin van deze 2 rivieren te bezitten. Zoals we weten ontspringen de Eurfraat en Tigris in Zuid-Oost Turkije. Daarom zijn ook alle zogenaamde Koerdistan-mappen zo getekend dat het het begin van deze 2 rivieren omringt (de gletjschers). Dat is de reden dat de grens van de zogenaamde Koerdistan van Hatay tot Trabzon wordt getrokken (dat Trabzon nu in de media wordt belicht is een van de redenen hiervan).

Als je de Rooms-Katholieke kerk goed bekijkt zie je duidelijk dat de Katholisme een vorm van de Babylonische religie is met hun aanhang tot Isis/Astharte (Maria) en de zoon Horus (Jezus). De toga en hoed die de paus draagt is een 1 op 1 kopie van de toga/hoed van de priesters in Babylon (en Soemerie). Het heilig verklaren is bijvoorbeeld ook een kopie, omdat in het christendom een mens een ander mens niet heilig mag verklaren, alleen God zelf. Zo zijn veel gebruiken en symbolen in Rome een kopie van Babyloniers. Bush en zijn metgezellen zijn tevens ook marionetten van deze mensen. Het Vaticaan en de paus is trouwens ook een marionet.

Natuurlijk wil ik als Turk dat Turkije niet wordt verdeeld. Maar hier is geen ontkomen aan Kirmizibeyaz. Uiteindelijk zullen ze dat gebied toch innemen. Zo niet over 100 jaar. In plaats van de chaos die we binnenkort zullen krijgen waardoor Turkije in een puinhoop veranderd, kunnen we het beste zo regelen dat Koerdistan in Noord-Irak in onze sfeer komt. Dit is nou precies dat ze niet willen. Want ze willen chaos. En als de Turkse leger zich in de Iraaks kwestie mengt, dan begint de chaos. De VS zal zich dan terugtrekken waardoor Turkije dan zit met een probleem.

Daarom moeten we iets doen waar ze niet op rekenen. Een paar berg provincies zoals Hakkari, Sirnak en dat soort rotzooi kunnen als cadeau gegeven worden en als tegenprestatie een gedeelte van de opbrengst van de olie. Natuurlijk hebben onze voorouders bloed vergoten voor dit gebied. Maar op de lange termijn zullen we helaas dit gebied toch kwijtraken en in een chaos storten. Dat wik ik niet. Ons gevoel is niet zo belangrijk als tactisch zijn.
heey verlicht ons eens met een bron?
pi_48302160
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef delapoko het volgende:
geschiedenis verhaaltje

Je zult begrijpen dat dit nogal onzin is. Niemand kan de toekomst zien en je maatregelen nemen voor iets wat wellicht kan gebeuren of niet en zodoende een stuk land afstaan is niet ter sprake. Niet over 100 jaar, maar over 50 jaar is er al een verschuiving aan machten en zul je meer met landen als China te maken krijgen. Europa is allang niet meer wat het is geweeest. Weet je wat Europa was 100 jaar geleden? Een vuilnisbelt. 100 Jaar geleden konden ze ook niet vermoeden dat het zou zijn wat het nu is. Zelfde geldt voor Amerika.

Laat je dus niet gek maken door dit soort Nostradamus achtige zaakjes. Zo kent ieder volk wel grote dromen. De Armenen dromen nog altijd van een Groot-Armenie, de joden nog altijd van een groot Israel en de Turken dromen nog altijd van Turkistan dat reikt van Bosnie tot Midden-China en aan de andere kant hebben we ook nog diegenen die groot Islamitisch rijk nastreven. Laat je dus niet meeslepen. Ja, er worden vieze spelletjes gespeeld in het Midden-Oosten. Ja, er zijn marionetten. Dit soort spelletjes bestaan al sinds mensenheugenis.
pi_48302542
wanneer begint het nou?
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48302564
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:52 schreef persian2008 het volgende:
wanneer begint het nou?
De president van Turkije moet het goedkeuren.
pi_48302957
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Weet je wat Europa was 100 jaar geleden? Een vuilnisbelt.
Nou inderdaad.
Wat een vuilnisbelt zeg, dat continent dat de halve wereld in bezit had.

Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48303829
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou inderdaad.

[afbeelding]
Tof was dat he.
pi_48303870
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:53 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

De president van Turkije moet het goedkeuren.
Nee, de regering.

Erdogan dus, die nu wordt bekritiseerd door het leger.
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:47:58 #168
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48304115
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 01:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben dan ook absoluut geen fan van amerika in zijn huidige staat.
?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48304205
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou inderdaad.

[afbeelding]
kaart klopt niet. IRAK was in handen van engeland.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48304701
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:50 schreef persian2008 het volgende:

[..]

ja inderdaad en noord marokko van spanje.
pi_48304737
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee, de regering.

Erdogan dus, die nu wordt bekritiseerd door het leger.
Hij is te gelovig toch?
hup coup d'etat
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:11:56 #172
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48304882
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:07 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Hij is te gelovig toch?
hup coup d'etat
Ja, want het Turkse leger, dat is een lieve instelling
pi_48305134
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, want het Turkse leger, dat is een lieve instelling
Liever dan de barbaarse Shari'a
pi_48305150
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:21 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Liever dan de barbaarse Shari'a
Erdogan is gelovig, dus hij wil de sharia invoeren.

Niet logisch.
pi_48305493
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet logisch.
waarom word ie dan bekritiseerd?
ik dacht dat het taak van het leger was om de scheding tussen staat en kerk te handhaven.
  vrijdag 13 april 2007 @ 21:35:14 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48305539
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:33 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

waarom word ie dan bekritiseerd?
ik dacht dat het taak van het leger was om de scheding tussen staat en kerk te handhaven.
Volgens mij is de taak van het leger om Atatürk te aanbidden en Koerden dood te schieten.
pi_48305581
Allebei fout.

Als Erdogan de Europese hervormingen doorvoert, dan zal het leger geen zijn machtspostie verliezen, en dat willen ze niet natuurlijk.
pi_48305600
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Volgens mij is de taak van het leger om Atatürk te aanbidden en Koerden dood te schieten.
ook jah en laten we Armenen niet vergeten.
pi_48305637
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:36 schreef IHVK het volgende:
Allebei fout.

Als Erdogan de Europese hervormingen doorvoert, dan zal het leger geen zijn machtspostie verliezen, en dat willen ze niet natuurlijk.
helemaal over het hoofd gezien.
Turkije is een verkapt militaire dictatuur eigelijk.
pi_48305717
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:38 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

helemaal over het hoofd gezien.
Turkije is een verkapt militaire dictatuur eigelijk.
Niet.
Als het leger nu een staatsgreep pleegt dan wel, we bespreken nu natuurlijk alleen maar speculaties.

Ik denk niet dat het leger zoiets achterlijks gaat doen.
pi_48305744
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:37 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

ook jah en laten we Armenen niet vergeten.
Nope.

Dat is 100 jaar geleden en daar heeft het huidige leger niets mee te maken.
pi_48305941
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nope.

Dat is 100 jaar geleden en daar heeft het huidige leger niets mee te maken.
zie smiley,ik vind het trouwens wel kunnen als het leger in gaat grijpen als er een dreiging komt die scheiding van kerk en staat schaad.
pi_48306203
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet logisch.
Erdogan wil de shaira invoeren ja. Dat zegt hij zelf.
pi_48306241
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 20:50 schreef persian2008 het volgende:

[..]

Nee dat was pas na WOI. Dus vanaf ongeveer 1918. Deze kaart is van 1914. Vlak voor WOI dus.
pi_48306302
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Erdogan wil de shaira invoeren ja. Dat zegt hij zelf.
Jij hebt met hem gesproken?

Erdogan kan heel veel doen hoor, maar dát zeggen is politieke zelfmoord.
pi_48307132
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jij hebt met hem gesproken?

Erdogan kan heel veel doen hoor, maar dát zeggen is politieke zelfmoord.
Ben je soms vergeten dat deze man al eens veroordeeld is en ook echt gezeten heeft voor het oproepen tot jihad/religieuze opruiing etc?
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:26:44 #187
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48307265
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:47 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

zie smiley,ik vind het trouwens wel kunnen als het leger in gaat grijpen als er een dreiging komt die scheiding van kerk en staat schaad.
zelfs Bot heeft zich daar een tijdje geleden in een ingezonden brief aan de volkskrant positief over uitgelaten. als je kijkt naar ons stelsel is het misschien niet het beste, maar daar misschien wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48307374
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ben je soms vergeten dat deze man al eens veroordeeld is en ook echt gezeten heeft voor het oproepen tot jihad/religieuze opruiing etc?
Ja een gedicht, "
quote:
Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten".
Gedicht was niet eens van hem. Hij heeft er voor 'geboet' en is Premier geworden, dat krijg je met meerderheid van het volk, democratie hé.
pi_48307489
Nou nou nou wat een oproep tot Jihad is dat he hofstad.
pi_48307531
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:34 schreef Burakius het volgende:
Mja, democratie, vrijheid van meningsuiting en overtuiging alleen als het uitkomt.
pi_48307652
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:34 schreef Burakius het volgende:
Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten".

Ja.
Wat is het dan denk je?

Wacht ik zal het even voor je vertalen, Turk. Zodat je het in de goede context ziet en gelijk 'dizzzcriminatie' gaat schreeuwen.

Stel Geert Wilders zegt: de kerktorens zijn onze ICBM-raketten, de kruizen onze kernbommen, kerken onze kazernes en alle christelijk-joodse Europeanen zijn onze soldaten.
pi_48307691
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja een gedicht, "
[..]

Gedicht was niet eens van hem.
Nee, van Ziya Gökalp, de fijne gozer:
quote:
Het pan-Turkisme of pan-Toeranisme van Ziya Gökalp heeft de semi-fascistische Grijze Wolven beïnvloed, maar ook Öcalan, de Koerdische leider. Zijn ideeën zijn vandaag de dag weer actueel in Turkije, omdat met het uiteenvallen van de Sovjet-Unie in 1991, een klein aantal Turkse nationalisten wil proberen om de pan-Turkse volkeren in Centraal-Azië met Turkije te verenigen.
pi_48307713
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja.
Wat is het dan denk je?

Wacht ik zal het even voor je vertalen, Turk. Zodat je het in de goede context ziet en gelijk 'dizzzcriminatie' gaat schreeuwen.

Stel Geert Wilders zegt: de kerktorens zijn onze ICBM-raketten, de kruizen onze kernbommen, kerken onze kazernes en alle christelijk-joodse Europeanen zijn onze soldaten.
w8 ff. Je probeert het nog echt te verdedigen ook. Het is een mooi gedicht zelfs vind ik

Wat zijn wilders zijn uitspraken dan--> Tsunami , Scheur Koran. Dat zijn pas duidelijke oproepen...

Schandalig dat je hier nog over probeert te twisten
pi_48307741
quote:

[..]

Ja.
Wat is het dan denk je?

Het is een gedicht en nogmaals niet eens van hem, ik begrijp dat het lastig voor je is, maar probeer het te volgen. Quote Wilders niet een ex Mossad medewerker met dat er een oorlog komt met de Islamitische landen?
pi_48307751
[-
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, democratie, vrijheid van meningsuiting en overtuiging alleen als het uitkomt.
Behalve als er pedofiele profeten worden afgebeeld he? Dan telt die vrijheid van meningsuiting opeens niet meer he?
pi_48307773
quote:

[..]

Ja.
Wat is het dan denk je?

Zegt 'ie dat niet dan? Een beetje mooier ingepakt?
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:42:09 #197
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48307783
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[-
[..]

Behalve als er pedofiele profeten worden afgebeeld he? Dan telt die vrijheid van meningsuiting opeens niet meer he?
Voor mij wel. Voor jou ook, ook voor Erdogan?
pi_48307807
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef Burakius het volgende:

[..]

w8 ff. Je probeert het nog echt te verdedigen ook. Het is een mooi gedicht zelfs vind ik
Dat verbaast me niets aangezien jij een fundamentalist bent die denkt dat de inval van Turkije in Irak voorspeld is in hadiths!

Ga alsjeblieft terug naar Turkije man als je zo gek erop bent en meld je aan bij het leger als je zo'n held bent die de voorspellingen wilt laten uitkomen.
pi_48307829
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zegt 'ie dat niet dan? Een beetje mooier ingepakt?
Erdogan is dus volgens jou vergelijkbaar met Wilders?
pi_48307830
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, van Ziya Gökalp, de fijne gozer:
[..]
Ja en de nationalisten van Turkije is de MHP, nationalistische bewegingspartij, zij hebben overigens geen banden met Erdogan en ook hij hoeft niets van ze te weten.. Beetje Ziya gebruiken om een brug te slaan tussen nationaal imperialisme en Erdogan.. Voortaan wie een intellectueel uitspraak van Napoleon quote betekent ook dat hij meteen het eens is met Napoleons machtlust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')