en terecht. Waar word je opgemarteld?quote:
En, heeft Elseetje haar rokje nog uitgelaten?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef kLowJow het volgende:
Present.
Ik ben Elseetje met zonder rokje niet tegengekomen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
En, heeft Elseetje haar rokje nog uitgelaten?
Vreemd taalgebruik... Laptop traag. Niks werkt naar behorenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
en terecht. Waar word je opgemarteld?
Ik heb nog wel zo actief naar je gezochtquote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben Elseetje met zonder rokje niet tegengekomen.
Ik zie nooit joden in NL.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dus je ziet joden ook als onmensen![]()
De straat achter me zit er vol mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie nooit joden in NL.
Niet zo vreemd ook gezien de aantallen.
maar aangezien veel strenge joden een lange baard hebben en ze hoofddeksels hebben plus dat ze kinderen op jonge leeftijd verminken ga ik ervan uit dat je ze liever ziet vertrekken.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie nooit joden in NL.
Niet zo vreemd ook gezien de aantallen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De straat achter me zit er vol mee.
en tegelijk werken?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo actief naar je gezocht![]()
Overijsselse logica.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:46 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dus je ziet joden ook als onmensen![]()
Dat is alleen het echte Oosten.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overijssel is tof (behalve die figuren die het wagen namen als volgt uitspreken: Almelooooooooooooooo, Hengeloooooooooooo).
Je stijgt in achting.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is alleen het echte Oosten.
ik kan niet eens dialect.![]()
Nee, ik was om 2 uur klaar, daarna hebben we pas afgesproken om samen te gaan zuipen en het rokje te latenquote:
en ik maar tot 5 uur in een veel te warm hok. Wel met iemand in een rok, maar die is bijna 2 maal zom oudquote:Op donderdag 12 april 2007 23:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, ik was om 2 uur klaar, daarna hebben we pas afgesproken om samen te gaan zuipen en het rokje te laten
ah gosh... dat is wel sneu... als het je troost, om 5 uur was de zon al niet lekker meer hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 23:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en ik maar tot 5 uur in een veel te warm hok. Wel met iemand in een rok, maar die is bijna 2 maal zom oud![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
ah gosh... dat is wel sneu... als het je troost, om 5 uur was de zon al niet lekker meer hoor![]()
Ja, maar geen lekkere zonquote:Op donderdag 12 april 2007 23:45 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
nog warm genoeg om zonder jas aan te fietsen
morgen zit het er ook alweer niet in.quote:
Ik morgen ook niet, zaterdag en zondag welquote:Op donderdag 12 april 2007 23:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
morgen zit het er ook alweer niet in.
En zaterdag ook nauwelijks
![]()
Ik denk dat ik er ook maar eentje open trek.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is in elk geval warm genoeg om een beetje fatsoenlijk bier te drinken.
Het was praktisch zomer vanmiddag. In de zon, uit de wind... Warm!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:55 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is in elk geval warm genoeg om een beetje fatsoenlijk bier te drinken.
zaterdag werken ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik morgen ook niet, zaterdag en zondag welWaarom zaterdag niet? Werken? Zondag wel vrij?
Lekkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zaterdag werken ja.
maar er is vast wel tijd voor een stukje fietsen op de racefietsen met daarna een biertje.![]()
zondag hele dag in de zon zitten.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lp_daXRkOH0quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef Apropos het volgende:
Kurt Vonngegut, Jr. is overleden.
Hoe kun je nu nog slapen? Kurt is dood en je bent in vrome verpakking gehesen door de meester onder de Darwinontmaskeraars!quote:
En nu?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef gelly het volgende:
Zo, lekker wezen nerden. Ik draai nu een webserver op m'n telefoon en kan via googlemaps precies mn lokatie zien omdat ik ook een GPS adapter aan mn telefoon heb gehangen
Op zich is het wel handig, je kan al je contacten/berichten/overige informatie op je telefoon via een willekeurige webbrowser bekijken en aanpassen, iemand kan zelfs je telefoon als webcam gebruiken.
Die gasten met die dreadlocks en hoeden vind ik net zulke debielen als die honden met baarden, djebellas en slippers.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar aangezien veel strenge joden een lange baard hebben en ze hoofddeksels hebben plus dat ze kinderen op jonge leeftijd verminken ga ik ervan uit dat je ze liever ziet vertrekken.
Maar iets zegt me dat je met hen geen problemen hebt![]()
Huilie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
De zon schijnt niet eens, stelletje prutsers kunnen niet eens het weer voorspellen.
Ze kunnen niet eens lokaal 4 uur in de toekomst nauwkeurig voorspellen, maar gelukkig weten ze wel precies wat er gebeurd over 50 jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
De zon schijnt niet eens, stelletje prutsers kunnen niet eens het weer voorspellen.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.htmlquote:De 'dubbele' loyaliteit van Geert Wilders
woensdag 11 april 2007 09:55
Gisteren publiceerde de Volkskrant een nieuw hoofdstuk in de serie 'hoe demoniseren we het meest effectief Geert W.?'
De redactie van de krant had bedacht dat zij wilde aantonen dat Wilders ook iets dubbels heeft. Ze hebben gezocht en gezocht en gezocht. Maar de journalisten hebben niks gevonden.
Hoeveel manuren heeft de Volkskrant gestoken in het graven naar vuil over Geert Wilders? Hoeveel mensen hebben zij gebeld om te achterhalen of Wilders’ Hongaarse vrouw nog haar Hongaarse pas heeft? Ik denk: heel heel veel uren.
Loyaliteiten
Maar er moest toch een stuk komen, ook al was er niks. Het werd dus een stuk over loyaliteiten. En met welk land heeft Wilders een band? Precies, met het engste land in de wereld, Israel. Wilders heeft geen Israelisch paspoort, maar hij heeft een band met het land.
De Volkskrant gooit er voor het gemak, en uit luiheid, en uit vooringenomenheid, het woord ‘loyaliteit’ tegenaan, alsof dat wat Wilders eventueel voor Israel zou voelen hetzelfde is wat iemand als mevrouw voelt Arib voor haar geboorteland.
De Volkskrant kon geen puin vinden, dus produceerde de krant, met knippen en plakken, maar zelf wat vuil.
Zionist
Lees dit eens:
'De PVV-leider zei vorige week in Elsevier dat hij "nooit in welke lobby of commissie voor Israel dan ook heeft gezeten".'
En de Volkskrant heeft na tientallen telefoontjes ook niks gevonden.
En wat schrijft de krant vervolgens na bovenstaande zin?
Dit: 'Hij wordt niettemin door rechtsradicalen, antisemitische groepen zo vereenzelvigd met Israel, dat hij op hun internetsites standaard als "de zionist Wilders" en als "Jodenknecht" wordt aangeduid.'
Multiculti
Is het niet interessant dat deze linkse multiculti- en antiracistische krant rechtsradicale antisemieten erbij moet halen om een puntje te scoren? En let op dat heerlijke tussenvoegsel 'niettemin'. Wat bevrijdend moet het voor de Volkskrant geweest zijn om zo’n bron te kunnen citeren!
Eerst laten ze Wilders iets poneren – namelijk dat hij brandschoon is ten aanzien van lobby’s en commissies – waarop ze geen weerwoord hebben, en vervolgens willen ze hem toch nog op de knieen dwingen via de sites van rechtsradicaal tuig.
Zo doet de Krant dat. Op tweederde pagina.
'Jodenknecht,' zo citeert de Volkskrant de fascisten, hen daarmee enig gezag toekennend.
Zum Kotzen.
Dit kan toch niet serieus gezegd zijn?quote:Cohen: Moslim Broederschap niet gevaarlijk
Volgens de Amsterdamse burgemeester Job Cohen (PvdA) en de collegepartijen PvdA en GroenLinks is de radicaal-islamitische Moslim Broederschap geen gevaarlijke organisatie
De Moslimbroederschap blijkt achter de Westermoskee in Amsterdam te zitten. Daar wordt terecht door CDA en VVD zeer stevig op gereageerd. Wat zegt Cohen en GL? "De Moslimbroederschap is niet gevaarlijk."quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben wij een moslim broederschap in Nederland dan?
Bronquote:DEN HAAG - De Haagse politie heeft in haar streven islamitische arrestanten een enorme dienst te bewijzen, gedetineerde moslims een religieuze doodzonde laten begaan.
Moslims moeten vijf keer per dag bidden met hun hoofd naar Mekka gericht. Maar hoe weet je in een geblindeerde politiecel waar Mekka en het oosten liggen? Een medewerker van politiebureau Segbroek in Den Haag zag de oplossing onlangs in een Amsterdams hotel: een geschilderde windroos. Deze week meldde de Korpskrant, het personeelsblad van de Haagse politie, trots dat in alle politiecellen op bureau Segbroek inmiddels een windroos is geschilderd die noord, zuid, oost en west aangeeft. En dat binnenkort de politiecellen van de andere Haagse bureaus dezelfde primeur krijgen.
Maar het schilderen van windrozen blijkt een vak part: in de Haagse cellen zijn oost en west verwisseld. Moslims die dachten een handje geholpen te worden door de politie, hebben daardoor met hun hoofd naar het westen en hun billen naar Mekka gekeerd gebeden.
De politie, die door De Telegraaf op de pijnlijke misser gewezen is, zegt sprakeloos te zijn. ,,Dit is echt een gigantisch stomme blunder", laat een verbouwereerde woordvoeder weten. ,,De windrozen worden onmiddellijk verwijderd en aangepast. Het is voor ons een raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren. En ook dat het niemand van ons is opgevallen."
Religieuze doodzonde mijn aars. Wie hebben dat verzonnen? De officieren die de richtingaanwijzers 'per ongeluk' verkeerd hadden geplaatst?quote:
Ik wou net zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Religieuze doodzonde mijn aars. Wie hebben dat verzonnen? De officieren die de richtingaanwijzers 'per ongeluk' verkeerd hadden geplaatst?
Met je reet naar Mekka bidden is geen heiligschennis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Religieuze doodzonde mijn aars. Wie hebben dat verzonnen? De officieren die de richtingaanwijzers 'per ongeluk' verkeerd hadden geplaatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |