Nee, zij kiezen er juist vaak zelf ook voor. Dat er mensen zijn binnen die groep die gedwongen worden om een hoofddoek te dragen, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij kiezen er vaak niet zelf voor, nogal een verschil.
straks zou je je mening nog op de praktijk gaan beoordelenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik maak Allah uit voor stront.
Ach ja, boeiend, ik hoef geen zak met dat soort lui te maken hebben.![]()
Ja hoor, je bent het snel zat.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Voordat een onfuctionele gebruikers wens -nice-to-have- via een RFC een bestaande functionaliteit is geworden Aaah, die ook nog naar behoren werkt, vóór die tijd ben ik ruimschoots mod-af. Zelfs als ik het langer volhoud dan Sidekick.
niet?quote:
Ik heb ook niet om integratie met dat achterlijke volk gevraagd. Van mij zijn ze vrij om te ver(t)rekken.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
straks zou je je mening nog op de praktijk gaan beoordelen![]()
of erger, bijstellen![]()
je verwijt anderen oa niet te integreren maar wil zelf niks met ze te maken hebben![]()
en dan nog gek staan te kijken dat ze niet integreren![]()
waar moeten ze dan mee integreren? Lucht![]()
Laden gaat al traag, ik kreeg tussendoor ook nog meldingen over een te drukke server ("schenk even iets te drinken in en probeer daarna opnieuw"quote:
Wel lief dat je hun die vrijheid dan WEL weer gunt.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb ook niet om integratie met dat achterlijke volk gevraagd. Van mij zijn ze vrij om te ver(t)rekken.
domme vraag dan nu: PM is geen personal mail?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Vast dat je email het doet, maar daar heb ik niks aan![]()
Nee hoor, ik doe het niet voor de lol.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent het snel zat.![]()
![]()
Die types die dat liberaal noemen om een hoofddoek te dragen zijn ziek.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel lief dat je hun die vrijheid dan WEL weer gunt.![]()
![]()
Dat soort meldingen 'fout omdat de verbinding met de database verbroken is' en 'dit fotoboek is niet actief' (in een actief fotoboek), krijg ik ook steeds vaker. Opvallend genoeg pas sinds zondag... Was nuttig, die 22 uur downtime...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Laden gaat al traag, ik kreeg tussendoor ook nog meldingen over een te drukke server ("schenk even iets te drinken in en probeer daarna opnieuw"), en dan kan een topic na F5 best juist wég zijn, nog een F5 - weer terug, nog eens F5 - weer weg.
Testen doe ik wel op kantoor; en dan probeer ik er wel een patroon in te ontdekken. Nu ben ik vrij.
Exact, het is alleen liberaal om geforceerd liberaal te zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die types die dat liberaal noemen om een hoofddoek te dragen zijn ziek.
PM is dat envelopje bij gebruikers (boven de post, naast het profielknopje). Daarmee kan je op fok berichtjes sturen... De jouwe is niet geactiveerd...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
domme vraag dan nu: PM is geen personal mail?
wat moet ik dan doen?
Hallo, ik ben een liberale vrouw die er voor kiest om een hoofddoek te dragen omdat een gefrustreerde moslim dat wilde.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact, het is alleen liberaal om geforceerd liberaal te zijn.
Hallo, ik ben een echte Nederlander die de keuzevrijheid van vrouwen benadrukt, zo moeten moslimvrouwen geen hoofddoek dragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een liberale vrouw die er voor kiest om een hoofddoek te dragen omdat een gefrustreerde moslim dat wilde.![]()
Personal message Dat envelopje op de bovenste balk even aanklikken daar staan wel instructies geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
domme vraag dan nu: PM is geen personal mail?
wat moet ik dan doen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
PM is dat envelopje bij gebruikers (boven de post, naast het profielknopje). Daarmee kan je op fok berichtjes sturen... De jouwe is niet geactiveerd...
donequote:Op donderdag 12 april 2007 21:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Personal message Dat envelopje op de bovenste balk even aanklikken daar staan wel instructies geloof ik.
2-1quote:
Dat is prive-informatiequote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anderen willen anaal geneukt worden, ook al doet het pijn...so what.!
Gerda-40 en Gerda-41quote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie twee gekke koeien, daar mag je niet mee spotten, sizzler.
Geen wonder dat Gerda naar de tieten van mede-Gerda grijpt.quote:
check je PMquote:
Akkerslotiaanse methodologie.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik moet bewijzen dat jouw uitspraak iets over jou zegt? [afbeelding]
FOK!kers van de week: Dagonet en Misstiquequote:Wie moet er zeker nog een keer voor een userinterview gevraagd worden en waarom?
Bioslock, cerror, Inso, MUUS, Loedertje, Mmach, X-Ray, JAM. Allemaal op hun manier spraakmakende users van wie de posts meestal wel lurkbaar zijn.
Dat is hun keuze.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad okay als ze die keuze hebben gemaakt om er onaantrekkelijk met hoofddoek bij te willen lopen.
Vind je?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Elseetje het volgende:
Sigme: [afbeelding] toevoegen aan verzameling?
Nou, het zou leuk zijn, puur omdat hij dan in een mooi overzicht staat en ik 'm niet steeds hoef op te snorren. Jouw overzichtje isquote:Op donderdag 12 april 2007 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Vind je?
Het duurt sowieso wel even voordat ik 'm weer verander - ik ben lui, en ik doe dat veranderen pas als ik echt een aantal toevoegingen heb. Deze vind ik ... mwah. En een tikje irriterend, iets te snel bewegend denk ik. Maar het is geen moeite natuurlijk. Zeg het maar - moet ik 'm in de verzameling voor de volgende keer opnemen of niet.
dus je ziet joden ook als onmensenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is hun keuze.
En het is mijn keuze iemand die een kenteken draagt fanatiek lid te zijn van een religie/politiek systeem die mij als niet-lid als minderwaardig en te veroveren mens ziet evenredig te behandelen: als onmens.
....................quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou, het zou leuk zijn, puur omdat hij dan in een mooi overzicht staat en ik 'm niet steeds hoef op te snorren. Jouw overzichtje is![]()
Hoe meer erin staan, hoe beter
Ik zou liever een goede 'sarcastische' smiley hebben, maar die heb ik nog niet gevonden...
![]()
Volgens mij zijn de topics even weg op het moment dat een nieuwe reactie wordt weggeschreven / geplaatst. Als ik een topic mis kan ik er vergif op innemen dat er een nieuwe reactie in staat. Vandaar dat de slowchats steeds zo vaak mistquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef sigme het volgende:
Testen doe ik wel op kantoor; en dan probeer ik er wel een patroon in te ontdekken. Nu ben ik vrij.
Dankquote:Op donderdag 12 april 2007 21:51 schreef sigme het volgende:
..
[afbeelding]
[..]
.................... [afbeelding]...................................
Ik kan ook zeggen dat sarcasme me vreemd is [afbeelding].
Ik heb je popje in het mapje 'nieuw' gezet; alleen heeft het ding een wat ongelukkige naam: 11.gif. Wat vind je een passende aanduiding?
trustequote:Op donderdag 12 april 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de topics even weg op het moment dat een nieuwe reactie wordt weggeschreven / geplaatst. Als ik een topic mis kan ik er vergif op innemen dat er een nieuwe reactie in staat. Vandaar dat de slowchats steeds zo vaak mist.
'truste!
Ow. Dat wist ik al, dat het door nieuwe reacties kwamquote:Op donderdag 12 april 2007 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de topics even weg op het moment dat een nieuwe reactie wordt weggeschreven / geplaatst. Als ik een topic mis kan ik er vergif op innemen dat er een nieuwe reactie in staat. Vandaar dat de slowchats steeds zo vaak mist.
'truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |