quote:Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE, expecting ',' or ';' in /mnt2/www503/data/modules/templates/basket.ihtml on line 47
Geen probleemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef S1nn3rz het volgende:
meer mensen die last hebben met gmail?? bij mij kan de normale mail pagina niet worden geladen, ik kan alleen een simpele html versie gebruiken.
oh raar zeg, dan kan het best weer eens aan mijn computer liggen. ik weet alleen niet meer hoe ik dat de vorige keer heb opgelost.quote:
doet niet nee, lege pagina.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef DaFan het volgende:
9292ov.nl ?
Zowel postbank als de ING hebben een storing. (Net helpdesk gozer aan de lijn gehad.) Ze weten zoals gewoonlijk niks over wanneer het weer werktquote:
Hier up...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef Slicky het volgende:
msn down?
Nee geen last van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Cat_Byte het volgende:
ben sinds vanmiddag al onbereikbaar: Telfort abo. Hebben meer mensen hier last van?Volgens de helpdesk is er een storing die zomaar willekeurige slachtoffers uitkiest ...lekker vaag. Alleen ben ikerniet blij mee dat ik al zo lang onbereikbaar ben en zelf ook niet kan bellen.
Netwerk van Cambrium had een korte storing in een van hun routers, vandaar dat tweaknews het ook niet deed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef SoupNazi het volgende:
tweaknews is down?
Het werkt wel, maar met een gare afwisselende snelheid (1/4-1/5) van normaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Netwerk van Cambrium had een korte storing in een van hun routers, vandaar dat tweaknews het ook niet deed.
Zou het inmiddels weer moeten doen.
Hier ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:48 schreef Karina het volgende:
Bijna alle tv-zenders down hier (Amsterdam).
Digitenne werkt welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef TommyGun het volgende:
Gmail, al half uurtje oid
En @ above; onweer in Luxemburg (RTL) / Nederland (overige meuk) enzo dan krijg je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |