ja vriend... 1 serverquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Steenarend het volgende:
Sommige filmpjes zijn snel en sommige langzaam.
(vind ik toch raar youtube gebruikt toch maar 1 server )
Nu is alles weer goed.
Niet echt.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hyves weer is een keertje.
Hier wel.quote:
Ik heb ook al een andere DNS server geprobeerd, maar heeft geen nut.quote:Ooooops...
Something went wrong. If you are to contact our support, please provide them with the following information
Server: web17
Click here to return to the homepage.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
500 error. Zijn ze toch te groot geworden?
Ach, vergelijk het af en toe met FOK, je wilt wat upgraden/verplaatsen etc, maar dat duurt veel langer dan gepland.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Chen het volgende:
[..]
Het mooie is ook, dat ze eerst de pagina hadden: We zijn even down maar het duurt niet langer dan 15 minuten. En dat vervolgens het zeker 3 uur plat ligt
quote:
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 29-5-2007 21:51:00 Pacific Time (GMT -8:00)
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is MSN gewoon niet de helft van de tijd down of ligt dat aan mij.
Heb er zelf geen last van maar hoor altijd wel iemand zeiken dat het down isquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt aan jou.
Af en toe hebben ze een storing, so what.
Google en down zijn. Volgens mij is die kans zo goed als NULL...quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
hier doet google het wel
.com? .nl? co.uk?
Vaak zatquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Google en down zijn. Volgens mij is die kans zo goed als NULL...
Aye mijn laptop gaat nu iig downquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vaak zat
Maar dit is dan weer geen google discussie topic![]()
Klopt, het is mijn.postbank.nlquote:Op zondag 3 juni 2007 13:05 schreef Mathijz het volgende:
mijnpostbank.nl
Hier doet 'ie het wel (normaal).quote:
Werkt weer!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:28 schreef TommyGun het volgende:
Maar idd, downTerwijl ze afgelopen nacht er nog aan gewerkt hebben. (Of zou dat deze nacht gebeuren?)
quote:Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE, expecting ',' or ';' in /mnt2/www503/data/modules/templates/basket.ihtml on line 47
Geen probleemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef S1nn3rz het volgende:
meer mensen die last hebben met gmail?? bij mij kan de normale mail pagina niet worden geladen, ik kan alleen een simpele html versie gebruiken.
oh raar zeg, dan kan het best weer eens aan mijn computer liggen. ik weet alleen niet meer hoe ik dat de vorige keer heb opgelost.quote:
doet niet nee, lege pagina.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:24 schreef DaFan het volgende:
9292ov.nl ?
Zowel postbank als de ING hebben een storing. (Net helpdesk gozer aan de lijn gehad.) Ze weten zoals gewoonlijk niks over wanneer het weer werktquote:
Hier up...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:59 schreef Slicky het volgende:
msn down?
Nee geen last van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Cat_Byte het volgende:
ben sinds vanmiddag al onbereikbaar: Telfort abo. Hebben meer mensen hier last van?Volgens de helpdesk is er een storing die zomaar willekeurige slachtoffers uitkiest ...lekker vaag. Alleen ben ikerniet blij mee dat ik al zo lang onbereikbaar ben en zelf ook niet kan bellen.
Netwerk van Cambrium had een korte storing in een van hun routers, vandaar dat tweaknews het ook niet deed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef SoupNazi het volgende:
tweaknews is down?
Het werkt wel, maar met een gare afwisselende snelheid (1/4-1/5) van normaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Netwerk van Cambrium had een korte storing in een van hun routers, vandaar dat tweaknews het ook niet deed.
Zou het inmiddels weer moeten doen.
Hier ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:48 schreef Karina het volgende:
Bijna alle tv-zenders down hier (Amsterdam).
Digitenne werkt welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef TommyGun het volgende:
Gmail, al half uurtje oid
En @ above; onweer in Luxemburg (RTL) / Nederland (overige meuk) enzo dan krijg je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |