Alleen als Bio komt.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef ehqo het volgende:
Aids? Is er ook aids?
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef ehqo het volgende:
Aids? Is er ook aids?
Ey, er zijn genoeg aantrekkelijke mannelijke FOK!'ers, uiteraard is het wel mijn bedoeling dat alleen lekkere gasten binnen mogen komen, anders niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:34 schreef Jimbo het volgende:
neuken , bier , en nerds. fokkers....wat klopt er niet in dat rijtje ?
nerdsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:34 schreef Jimbo het volgende:
neuken , bier , en nerds. fokkers....wat klopt er niet in dat rijtje ?
Uiteraard maak ik wel uitzonderingen voor religieuzen, wat ik hierboven heb aangegeven.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:38 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ey, er zijn genoeg aantrekkelijke mannelijke FOK!'ers, uiteraard is het wel mijn bedoeling dat alleen lekkere gasten binnen mogen komen, anders niet.![]()
Met dit warme weer lekker gezond buiten op het Binnenhof en mocht het kouder worden kunnen we ons altijd nog terugtrekken in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:53 schreef Nielsch het volgende:
Lokatie?
Strak planquote:Op donderdag 12 april 2007 18:09 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Met dit warme weer lekker gezond buiten op het Binnenhof en mocht het kouder worden kunnen we ons altijd nog terugtrekken in de Tweede Kamer.
Ik ben voorquote:Op donderdag 12 april 2007 18:09 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Met dit warme weer lekker gezond buiten op het Binnenhof en mocht het kouder worden kunnen we ons altijd nog terugtrekken in de Tweede Kamer.
Wijk voor deze keer eens van je geloof af, want er moet ook iemand zijn die getietneukt moet worden.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben christelijk, dus ik kom dan maar niet
Nee hoor nee, ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 12 april 2007 19:11 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Wijk voor deze keer eens van je geloof af, want er moet ook iemand zijn die getietneukt moet worden.
Je mag best eens komen kijken weet je ook hoe het moetquote:Op donderdag 12 april 2007 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor nee, ik weet niet eens wat het is
Dan neem je haar meequote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Alleen als Bio komt.
![]()
EINS!
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor nee, ik weet niet eens wat het is
Man, jij was gay tochquote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ga met je mooie rode paardestaart spelen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Man, jij was gay toch![]()
flauw strych, flauw.
is niet flauw. gewoon de waarheidquote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Man, jij was gay toch![]()
flauw strych, flauw.
De waarheid kan ook flauw zijn. Dus je zit er wel even naast hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is niet flauw. gewoon de waarheid
Hoop toch dat ik niet je gevoelens heb gekwetstquote:Op donderdag 12 april 2007 22:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
Nou dat spelen met jou kan je ook mooi vergeten![]()
eetlepel zout hebben?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
De waarheid kan ook flauw zijn. Dus je zit er wel even naast hoor![]()
Er zijn ook nog manieren om het maagdenvliesje niet te doorbreken..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben christelijk, dus ik kom dan maar niet
Oh dan kom ikquote:Op donderdag 12 april 2007 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er zijn ook nog manieren om het maagdenvliesje niet te doorbreken..
Anders schop je dit topic naar KPD ofzo..
Goede sig heb je. Ik jat hem van je.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef Stupiditeit het volgende:
Als ik hier zo lees heb ik veel keuze
Heeft iemand hier zin om tijdens het neuken te filosoferen met mij? Kwaliteitsseks.
![]()
Ik hoop toch niet te snel..quote:
Hè, het was vroeg, pak me nou niet op zo'n stom woordgrapjequote:
Pak me nu niet.........quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hè, het was vroeg, pak me nou niet op zo'n stom woordgrapje
Ik deed het eromquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:32 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Pak me nu niet.........juist ja
Dat ik dat niet door had zeg........quote:
Mag je lekker in het laantje of op de wc, mits je zorgt voor een breezer om het weg te spoelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |