Alleen als Bio komt.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef ehqo het volgende:
Aids? Is er ook aids?
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef ehqo het volgende:
Aids? Is er ook aids?
Ey, er zijn genoeg aantrekkelijke mannelijke FOK!'ers, uiteraard is het wel mijn bedoeling dat alleen lekkere gasten binnen mogen komen, anders niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:34 schreef Jimbo het volgende:
neuken , bier , en nerds. fokkers....wat klopt er niet in dat rijtje ?
nerdsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:34 schreef Jimbo het volgende:
neuken , bier , en nerds. fokkers....wat klopt er niet in dat rijtje ?
Uiteraard maak ik wel uitzonderingen voor religieuzen, wat ik hierboven heb aangegeven.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:38 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ey, er zijn genoeg aantrekkelijke mannelijke FOK!'ers, uiteraard is het wel mijn bedoeling dat alleen lekkere gasten binnen mogen komen, anders niet.![]()
Met dit warme weer lekker gezond buiten op het Binnenhof en mocht het kouder worden kunnen we ons altijd nog terugtrekken in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:53 schreef Nielsch het volgende:
Lokatie?
Strak planquote:Op donderdag 12 april 2007 18:09 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Met dit warme weer lekker gezond buiten op het Binnenhof en mocht het kouder worden kunnen we ons altijd nog terugtrekken in de Tweede Kamer.
Ik ben voorquote:Op donderdag 12 april 2007 18:09 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Met dit warme weer lekker gezond buiten op het Binnenhof en mocht het kouder worden kunnen we ons altijd nog terugtrekken in de Tweede Kamer.
Wijk voor deze keer eens van je geloof af, want er moet ook iemand zijn die getietneukt moet worden.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben christelijk, dus ik kom dan maar niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |