scorpions spammen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:32 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.quote:
Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daarmee zeggen? Vooral met die smiley.
Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat het een stategy game van niks is online omdat het een zielige taktiek is.
Nee hoor, ik heb meerdere strategy games online gespeeld maar dingen zo simpel als bijvoorbeeld een scorpion rush is gewoon zielig, echt slecht dat dat zo kan en dat dat nog niet veranderd is met een patch.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:04 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn geweldig met jullie strats tegen medium ai's?
NOD spam is te makkelijk ja, dat is waar. Maar dat wordt waarschijnlijk toch wel aangepast in de eerste balancepatch. Maar jullie punt is meer dat de betere spelers online hoe dan ook zielige taktieken gebruiken, wat ze ook doen.
Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef koffiegast het volgende:
Spammen kan echt iedereen, gewoon veel op het knopje drukken, de slimmere spammers bouwen er nog een extra gebouw ervoor bij of 2, maar het komt er op neer dat je zowat enkel moet zeggen, ga daar maar heen spam.
Scrin heeft ook een sneaky tactic, kun je eigenlijk alleen op kleine korte mappen doen. Je maakt een refinery en stroom,vervolgens move je je huisbasis naar de andermans basis en gaat volop buzzers spammen.
dat dusquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
Het is gewoon een topgame ^_^
Ok vooruit de noodzaak voor patches is dramatisch,
Het gedoe met connecten ook.
De rankings die niet goed werken om te huilen
All die duitsers en noobs online vervelend.
Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch). En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
Je kan geen muren bouwen, waar ik niks om geef.
Als noob zijnde raak je al gauw gefrustreerd door de brutal enemy die 2keer zo veel geld krijgt, De scrin Waarmee je enkel met predators niet zo heel erg ver mee komt, en de NOD waar je toch wat slimmer mee moet spelen en gemakkelijk overdonderd kan worden door gdi's sterke tanks.
En dan heb je nog de uber pro's die ik graag doorverwijs naar SupCom, WCIII, en starcraft. Als je zo graag diepgang wilt.
CenC3 is erg goed in wat het doet, een action packed arcade rts.
die filmpjes zijn niet voor niks HD (high definition)....quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb het 5 uurtjes kunnen spelen, en ik vind het top.
Wat ik wel jammer vind, is dat er nog niet een hele lekkere balans is (opzich niet heel erg) en dat je redelijk snel je geld binnen krijgt, en dat je daarom geen enkele keer gerust kunt spelen wat achterover leunen. (wat je met Tiberian Sun wel kon enzo )
Die brutal is wel moeilijk ja, maar als je eenmaal een goede geldstroom hebt, dan rol je er zo overheen
Het valt me overigens ook op dat de filmpjes tussendoor van betere kwaliteit zijn dan voorheen en dat deI Scrin behoorlijk overpowered zijn.
Maar al met al, topgame hoor, en gruwelijke graphics enzo
Niet uit eigen initiatief nee, maar ze kúnnen wel tanks en gebouwen aanvallen als ze daarvoor het commando krijgen. Ziet er best cool uit, dan vliegen ze als het ware door die gebouwen heen (beetje a la Frost in Blade 1, als hij op het punt staat La Magra te worden.. En dat de zielen van de volbloed vampiers door Frost heen vliegen)quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Het nut van buzzers spammen in de base van je tegenstander ontgaat me een beejte. Buzzers doen verder 0.0 damage aan tanks of gebouwen.
Carvillequote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Ik moest toen glimlachen door die foute zelfmoordcommando.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |