Door deze game heb ik mijn oude videokaart ook al bij het grof vuil kunnen zetten.quote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Merk trouwens dat C&C 3 steeds langzamer gaat draaien. Heb geen super systeem, maar een 1 vs 1 skirmish draait nu net zo snel als toen ik C&C 3 net had met 2 a 3 skirmish tegenstanders. Vaag.
Binnenkort mijn 512 ram geheugen vervangen met 2 gig en Ati Radeon 9800 pro met een X1950 of iets dergelijks. Allemaal door deze game.
Ik zat al langer te denken over een nieuwe videokaart, dus dat ie het niet meer deed, was dus een mooi excuusquote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...Iemand tips?
de overall gameplay van RA2 was ongeevenaard imho (tot c&c3, die is weer exact zo, wat dus positief is)quote:Op zondag 15 april 2007 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Net nog even RA2 zitten spelen... grafisch minder natuurlijk, maar wel veel lol met die filmpjes.
Einstein, en die generaal met de tandenstoker....
Is dat die met die basis in het midden?quote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef sanni het volgende:
Maar seg nou eerlijk: Het spel is een nieuwe computer toch wel waard? Bij mij i.i.g wel.[afbeelding]
OT: Ik word trouwens helemalal gestoord van die Joego-level. Ik kan maar niet winnen daar...[afbeelding] Iemand tips?
Includedquote:Op zondag 15 april 2007 22:24 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ff vraagje,
als je patch 1.04 hebt, moet je dan de vorige drie ook nog hebben om alles gefixt te hebben of zijn die included in 4?
dat zijn een hoop special powersquote:Op zondag 15 april 2007 22:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Whehehe, ik heb in die laatste GDI missie (Ground Zero), die Alien basis met hun eigen Mothership gemold..
[afbeelding]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..quote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn een hoop special powers
welke moeilijkheidsgraad?
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaanquote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
Maar goed, eenmaal de aanvallen afgeslagen met veel opgeofferde Firehawks en AA-guns tegen al die Alien Battleships kon ik rustig uitbouwen en andere basissen overnemen![]()
Vervolgens alles, maar ook alles bouwen wat er te bouwen valt overal en nergens. En zo raap je dus al die Powers bij elkaar.
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nice, en ik weet idd wel hoe je al die powers krijgt, heb ik al meerdere malen in skirmish gedaan
Ik heb die Rift Generator gewoon overgenomen. En die Nuke was ook niet echt moeilijk om af te slaan. Ze repareerden de Temple of Nod toch niet. Dus ik ben, dacht ik, 3× langs geweest met mijn Firehawks.quote:Op zondag 15 april 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Normal, in het begin was het wel even slikken.. Dat de Scrin een Rift Generator klaar had en ik vervolgens net met Firehawks die zut kon mollen, vervolgens werd er een Mothership binnen 5 minuten gelaunched, had ik een Tiberium Bomb op m'n Ore refinery en om het nog leuker te maken, stond de NOD alweer klaar met een Nuke..
RA2? lol die was zo simpel dat ik er nog tranen van in m'n ogen krijg. Damn wat een n00b single player had die zeg. Het niveau van de oude games worden hier niet gehaald maar op hard heb ik toch best moeite met sommige mapsquote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik hier de meeste moeite mee gehad heb, voor de rest. Mwoah, kon me herinneren dat RA2 toch moeilijker was op sommige levels..
OMG, gewoon 2 super f*cking weapons, beetje jammer van het verdere spelverloop dan..quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
check dit filmpje btw... erg vet
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
Hier zo 9800 pro, 2,8 GHZ en 512 RAM en het draait gewoon flexibel met alles op de laagste stand. Models en textures zijn de enige instellingen welke ik op high heb gezet (anders is het net Generalsquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:20 schreef MaHawK het volgende:
Met een 9800 pro kan ik het waarschijnlijk vergeten om deze game te gaan spelen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
is me nog nooit opgevallen. Ik ben altijd aan het vechten met de tegenstander en niet naar mijn harvesters aan het kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef mschol het volgende:
volgens mij raak je nu toch geen geld meer kwijt als je silo's/rifinery's vol zitten, dan blijven de harvesters toch gewoon staan in de refinery totdat er weer geld gestort kan worden? (tenminste, daar lijkt het wel op)
Redelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef outcast_within het volgende:
hoe irritant het is wanneer een volle harvester wacht op een andere harvester die van ver moet komen
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tipsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
gatverdamme die laatstste NOD missie krijg ik gewoon niet klaar. wat ik ook doe
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De graphics zijn er sinds Generals niet echt veel op vooruit gegaan vind ik. Heeft wel als voordeel dat het nog erg goed loopt op mijn bakkie![]()
Tip: Die Juggernauts moet je overnemen en beschermen die kunnen over het hele scherm schieten zonder spotters. Schiet de Airfields en War factory's kapot en you're home free.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
probleem had ik ook, misschien haal je uit mijn spoiler van wat post hiervoor wat tips
Mits fatsoenlijke pc.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures.
Het is wel mooi maar de stap vooruit vind ik relatief klein. Ik vind het verder ook niet erg, voor mij hoeft het razendsnel opschroeven van systeemeisen niet zo nodig namelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind het er anders zeer mooi uitzien hoor! Generals vond ik net een blokkendoos wat betreft graphics, maar bij C&C3 heb je prachtige lichteffecten en gedetailleerde textures. Ik vind C&C3 écht de 3d versie van bijv. Red Alert 2, in tegenstelling tot Generals. RA2 was ook erg gedetailleerd, maar nog wel 2d.
idd doe maar mij gewoon een overzichtelijke map en graphics en dan maar niet zo mooi. Generals was op het begin echt een ramp op een LAN. Naast de vele disconnects ook nog eens dikke lag omdat de langzame bakken het niet trokken. Dat was ook altijd zo relax aan RA2.. die speelde altijd wel lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Crazykill het volgende:
Het beeld en hoe mooi alles is boeit mij TOTAAL niet bij een RTS als Generals/C&C3. Ik vind veel maps ook te overdreven "mooi" gemaakt waardoor het veel te onoverzichtelijk is. Die ene 8 player map bijvoorbeeld, met in het midden een grote veld blauw tiberium.
Maar ja
ja wat een gemicro.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je ervoor zorgen dat er geen harvesters van ver moeten komen
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja wat een gemicro.
gewoon slim zijn en degene die het dichtste in de buurt is eerder laten lossen
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij bedoelt dat de dichtsbijzijnde dan automatisch gaat lossen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is imo nog meer micro management dan gewoon zorgen dat je refineries goed staan.
inderdaad, en ik had zelfs ergens gelezen (weet niet of het 100% waar is) maar men kan spellen puzzelen om op lagere systeemeisen te spelen. Maar dat wordt dan tegenwoordig heel weinig gedaan, omdat het een lage prioriteit heeft. En daardoor hebben sommige spellen hogere systeemeisen dan dat het hoeft.quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef koffiegast het volgende:
spellen worden steeds zwaarder (ook al blijft de gameplay soms wel dik achter/zelfde nivo)
Ik zie idd in multiplayer vaak mensen 2/3 refinerys bij 1 tib field plaatsen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef Crazykill het volgende:
Gewoon over 2/3 refinerys plaatsen en je hebt nergens last van
Ik speel nog skirmishenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:29 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ik zie idd in multiplayer vaak mensen 2/3 refinerys bij 1 tib field plaatsen.
Kun je niet het hele schip door de wormhole sturen?quote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
check dit filmpje btw... erg vet
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
Volgens mij kan dat niet maar zelfs dan zou dat niet zo goed werken.quote:Op zondag 22 april 2007 13:57 schreef Timmehhh het volgende:
Kun je niet het hele schip door de wormhole sturen?
Geinig, maar als die rooie gewoon aanviel en doordrukte ipv in turtle mode te schieten hadden ze makkelijk kunnen winnen. Raar, hij had zelfs een best grote army.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:57 schreef outcast_within het volgende:
http://rapidshare.com/files/27064135/rare_noob.CNC3Replay.html
Ze namen ons ook niet serieusquote:Op zondag 22 april 2007 14:30 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Geinig, maar als die rooie gewoon aanviel en doordrukte ipv in turtle mode te schieten hadden ze makkelijk kunnen winnen. Raar, hij had zelfs een best grote army.
brrr een rts op een console ...quote:Op maandag 23 april 2007 09:19 schreef Heintje het volgende:
De PC demo heeft me niet kunnen overtuigen. De 360 demo wel. Die speeld erg lekker.
Dus als die uit is toch de 360 versie maar kopen.
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.quote:
Kan me er echt niets bij voorstellen. Heb vroeger wel eens een rts op eenconsole gespeeld, maar dat speelde echt brak...quote:Op maandag 23 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.
Ik heb eerst ook altijd gedacht wat jij nou zegt. Maar je zou eens een keer bij iemand op bezoek moeten gaan die een 360 heeft en daar de demo eens spelen.
Ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
Ik heb em op Normal helemaal uitgespeeld. Sommige missies moest ik 2x doen, maar over het algemeen is het vrij makkelijk te doen allemaal hoorquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs op easy heb ik al enorm veel moeite met dit spel![]()
Ik kan het niet echt uitleggen hoe het speeld. Als je het wil weten moet je het echt een keer proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Kan me er echt niets bij voorstellen. Heb vroeger wel eens een rts op eenconsole gespeeld, maar dat speelde echt brak...
ik heb wel eens een controller in handen gehad (van Xbox en PS2 en Xbox 360) en daaruit kan ik echt concluderen dat er niet mee te spelen valt...quote:Op maandag 23 april 2007 09:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb heel de serie tot nu toe op de PC gespeeld. Maar deze haal ik toch echt voor een console. Het speeld echt fijn. Voor mij zelfs fijner als op de PC.
Ik heb eerst ook altijd gedacht wat jij nou zegt. Maar je zou eens een keer bij iemand op bezoek moeten gaan die een 360 heeft en daar de demo eens spelen.
Ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.quote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel eens een controller in handen gehad (van Xbox en PS2 en Xbox 360) en daaruit kan ik echt concluderen dat er niet mee te spelen valt...
muis+tb ftw (alleen al omdat je 10x sneller bent dan zo'm analoge stick)
nu nog de keybinds die je op keyboard hebt, f1-f10 en de andere knopjes, jaja dan ben je wel sneller uit de voeten met pcquote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.
Dus op de PC ben je alleen sneller als je op de minimap klikt, met scrollen is de analoge stick sneller.
Ik denk dat dat niet zo heel veel uitmaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:47 schreef MaxMark het volgende:
En het scrollen is misschien wel sneller, maar het eenvoudige 'point and click' kan volgens mij ook nooit sneller dan je met een muis kunt.
Zet je oogkleppen eens even af.quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef mschol het volgende:
brrr een rts op een console ...
ligt maar net aan de gevoeligheid van je muis..quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
De analoge stick is behoorlijk gevoelig. Daardoor kun je heel snel over de map scrollen. Het perciezere werk is daardoor in het begin best wennen, maar dat lukt ook nog wel.
Dus op de PC ben je alleen sneller als je op de minimap klikt, met scrollen is de analoge stick sneller.
yep het werkt, maar like hell...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zet je oogkleppen eens even af.
Het werkt.
Het werkt goed.quote:
Als ik een 360 had gehad had ik het wel eens geprobeerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het werkt goed.
Maar daarvan kan ik julie toch niet overtuigen. En julie nemen ook niet de moeite om het een keer zelf te proberen.
Dat gaat volgens mij niet. Maar je kan als je de rechter tigger intrekt met de Dpad omhoog en omlaag door de bouw menu's gaan. Met links en recht ga je dan door de opties in dat menu. En met units zet je er gewoon een stuk of 10 in de que en dat gaat wel door.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef outcast_within het volgende:
als je met je controller bijvoorbeeld een knop toe zou kunnen wijzen aan E en R en F
en ook nog eens F1/F10
En de Q knop dan zou je volgens mij erg snel kunnen bouwen en vechten tegelijkertijd
Mij lijkt het iig wel tof op de 360 komt daarbij als het moeilijker/trager gaat, de rest heeft er oko last van
Echt waarquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs op easy heb ik al enorm veel moeite met dit spel![]()
Ik heb dan nog nooit een RTS gespeeld op een console, maar ik vond Tomb Raider Legend fijner spelen op de PC dan op de Xbox360. Dus dan heb ik zelf eigenlijk al twijfels of het mij bij C&C3 dan wel gaat lukken. Al geloof ik graag dat het best fijn kan spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het werkt goed.
Maar daarvan kan ik julie toch niet overtuigen. En julie nemen ook niet de moeite om het een keer zelf te proberen.
Ik ben dan ook al een oude lulquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Echt waarPas op Hard werd het voor mij nog een beetje uitdagend met de GDI en NOD. Op Normal liep ik er redelijk makkelijk doorheen. Alleen de missies van de Scrin waren nog wel wat lastig op Normal.
1. het is een zwaar programma, en met zwaar bedoel ik, je pc is (afhankelijk van hoe oud hij is) wel een tijdje niet erg optimaal reagerend (lees half vast). Dit doet hij ongeveer totdat hij je ram of pfgeval tot 1.5gig heeft opgepompt, vervolgens blijft hij nog een minuut hangen en krijg je eindelijk de world builder tot je beschiking.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:13 schreef outcast_within het volgende:
succes met de teleurstelling
hoe meer mappen hoe beterquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:
Op zich is het wel goed dat niet jan en alleman een map in elkaar kan knutselen, dan krijg je zo'n wildgroei aan maps op internet.
Honderen mappen noem ik weinig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe meer mappen hoe beter(zie b.v. starcraft, zijn honderden mappen voor te krijgen..)
alleen de eenvoud van de starcraft editor is dit bepaald niet, erg jammer...
map editors van blizzard is altijd erg mooi en simpel gedaan, je kon in wc3 map editor ook megagigantische scripts en opzetten creeeren met amper/geen verstand van daadwerkelijk programmeren/modelleren/etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe meer mappen hoe beter(zie b.v. starcraft, zijn honderden mappen voor te krijgen..)
alleen de eenvoud van de starcraft editor is dit bepaald niet, erg jammer...
duurde een hele poos voor me, naja een minuutje maybe minderquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef Seal_force het volgende:
Worldbuilder werkt bij mijn niet op de laatste 10 % procent start hij niet op, hebben meer mensen er last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |