Schattig eng is wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet niet of ik dat schattig of eng moet vinden.
Lekker istie hehquote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Burdie het volgende:
Kuukske heeft wel een lekker vriendje hoor.
Ow?quote:
Ok.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Schattig eng is wel op z'n plaats.
[..]
Lekker istie heh
Dan doe ik het wel alleenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Nee Burdie, dat is geen optie.
Nee.quote:
Heerlijk toch, zo'n SC met een OP waar je meteen aan ziet waar het over gaatquote:
Succes!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Eeej Kliekjes![]()
![]()
Ik ga zo richting C1000, huis en sportschool... misschien tot later mensen![]()
Ideaal.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk toch, zo'n SC met een OP waar je meteen aan ziet waar het over gaat
Sorry, dat is nog nasleep van mijn BB-periode.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk toch, zo'n SC met een OP waar je meteen aan ziet waar het over gaat
Ja daar was ik in december heen! Maar dat was net voor ik jou ontmoette. Spiek straks maar op het prikbord tussen de concertkaartjesquote:
Oja! Dat heb ik gezien. Wat deed dat ene kaartje trouwens in de vullisbak?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef JDude het volgende:
Ja daar was ik in december heen! Maar dat was net voor ik jou ontmoette. Spiek straks maar op het prikbord tussen de concertkaartjes.
Goeie LaPo!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Burdie het volgende:
Kuukske heeft wel een lekker vriendje hoor.
Ga je nog weer naar Damien Rice?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja daar was ik in december heen! Maar dat was net voor ik jou ontmoette. Spiek straks maar op het prikbord tussen de concertkaartjes.
Wat is daarmee dan? Of moet ik zelf even gaan kijken?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogen die lelijke vet-emmers weg op nu.nl?
Is er eentje in de vullisbak beland?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Oja! Dat heb ik gezien. Wat deed dat ene kaartje trouwens in de vullisbak?
Ruimtetekort?
Ahhuh.quote:
Nah, ik vond het mooi hoor enzo, in 013. Maar ik denk dat het in de HMH nóg duurder is, en dat het in zo'n grote zaal alleen maar kan tegenvallen. Zeker omdat ik in 013 zowat naast het podium stond.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Ga je nog weer naar Damien Rice?
Welkedanwelkedan?quote:
Deze had toch wel in de R&P Slowchat gemogen dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Collectief zelfmoord plegen een optie voor morgen?
Rise Against wordt het hoogtepunt van het jaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:04 schreef JDude het volgende:
En ik heb al genoeg muzikale invulling in april en mei
WeetiknietWeetikniet. Hij zat al helemaal onder de gort van het avondeten.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef JDude het volgende:
Welkedanwelkedan?
Ik heb er geen geld voor, dus ik ga ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Nah, ik vond het mooi hoor enzo, in 013. Maar ik denk dat het in de HMH nóg duurder is, en dat het in zo'n grote zaal alleen maar kan tegenvallen. Zeker omdat ik in 013 zowat naast het podium stond.
En ik heb al genoeg muzikale invulling in april en mei
Nouja. Het was vast geen toffe. Er zaten er ook een paar bij die sowieso al bijna onleesbaar waren gewordenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
WeetiknietWeetikniet. Hij zat al helemaal onder de gort van het avondeten.
Kijk, da's beterquote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogen die lelijke vet-emmers weg op nu.nl?
Zoeen gemis op het prikbord.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:07 schreef JDude het volgende:
Nouja. Het was vast geen toffe. Er zaten er ook een paar bij die sowieso al bijna onleesbaar waren geworden.
Een nieuwe telefoon? Wat voor één?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:07 schreef Burdie het volgende:
Oh, ik denk dat ik even naar Overvecht fiets dadelijk. Kan ik gelijk mijn krukken terug brengen naar de thuiszorgwinkel (heb ze toch niet meer nodig), mijn bril laten bijstellen en een nieuwe telefoon uitzoeken. En tot slot nog even langs de Albert Heijn.
Dat wordt een productief middagje!
Naah niet genoeg ontopiciteit begreep ikquote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Deze had toch wel in de R&P Slowchat gemogen dan?
Hallo.
Dat is al zowat vol joh!quote:
Ik heb nog een prikbord.quote:
Dezequote:Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een nieuwe telefoon? Wat voor één?
Hoi Indahquote:
Sjiek dingetje!quote:
En daar wordt je verdrietig van omdat..?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh men, mn collega rolt een taart binnen
Welke heb jij gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sjiek dingetje!
Ik heb ook een nieuwe gehaald zaterdag
Omdat er dadelijk een male stripper uitspringt die JDude een lapdance gaat gevenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En daar wordt je verdrietig van omdat..?
Welja, plek zat!quote:
Ik had zulke goede voornemensquote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef TwistedDarling het volgende:
En daar wordt je verdrietig van omdat..?
Zég. We zijn wel een ambtenarenstel, maar niet op hetzelfde kantoor heur.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Burdie het volgende:
Omdat er dadelijk een male stripper uitspringt die JDude een lapdance gaat geven.
ah joh, voornemens..quote:
Ik heb een Sony Ericsson K800i gehaald; zwart.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Burdie het volgende:
Welke heb jij gehaald?
Ik wil kijken of ze deze ook in een andere kleur hebben, schijnt ook in het paars te zijn.
Hmz... Wat is dan wel ontopic met een TT als: [R&P SC] lopen niet op de zaken vooruitquote:Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah niet genoeg ontopiciteit begreep ik
Foto!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sjiek dingetje!
Ik heb ook een nieuwe gehaald zaterdag
Google maar op K800i.quote:
Dat moest er nog eens bij komen. Dan kwam er helemaal niks van werken terecht.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef JDude het volgende:
Zég. We zijn wel een ambtenarenstel, maar niet op hetzelfde kantoor heur.
Ook érg mooi! Ik wil alleen zelf geen telefoon meer met een groot display aan de buitenkant...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb een Sony Ericsson K800i gehaald; zwart.
Paars is trouwens een erg gave kleur
Jouw ondertitel, goed idee!quote:
Sjiek dingetje!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jouw ondertitel, goed idee!
Sja toch, toffe foto's maakt het ding ook.quote:
Absoluut!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, ik ga vandaag maar even toegeven aan de ME.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Absoluut!!!
Maar ik ga eerst douchen, mijn benen ontharen, mijn jurkje aantrekken en versgebakken brood eten.
Daarna shoppen en op het balkon zitten cocoonen. En nog een theatersportoefenlocatie bekijken, vanavond preischotel maken, kleinkunsten, bier drinken en daarna nog een feestje. Pff, wat een dag.
Ga je nog mee feesten vanavond, Twist?
Oh, Scarlett Johanson heeft het meest sexy lichaam ter wereld. Hoor ik net op tv.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo een lichaam zou ik dan ook best willen hebben ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, Scarlett Johanson heeft het meest sexy lichaam ter wereld. Hoor ik net op tv.
Ja, jij kookt heh?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Ik moet nog even bedenken wat we vanavond precies gaan eten.
Pannenkoekenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Ik moet nog even bedenken wat we vanavond precies gaan eten.
Zo een lichaam heb ik al bijnaquote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo een lichaam zou ik dan ook best willen hebben ja.
quote:
Alweer die pannekoekenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Zelfgebakken uiteraard.
Ik wou het net zeggenquote:
Hoorde ik ook.. Krijgen we nah die dolf elke dag?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Claudia gaat weg bij 3FM. She just made my day.
Iets met regen en drup.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Hoorde ik ook.. Krijgen we nah die dolf elke dag?
Ik mag serieus hopen van niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
Laat ik 't zo zeggen dat ik Claudia's show niet echt geweldig vind. Helaas hebben ze hier óf geen radio, óf FreshFM aan, dus dan maar 3FM luisteren.. Gelukkig had ze maar 2 uurtjes per dag.quote:
Elke dag pannenkoeken is ook zo saai, evenals elke week pizza of patatquote:
Het viel me vorige week nog op dat ze zo'n fletse kop heeft eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, Scarlett Johanson heeft het meest sexy lichaam ter wereld. Hoor ik net op tv.
Neuh dat was gisterenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Heerst hier een pannenkoeken-fetish waar de meesten ondertussen de buik vol van hebben?
Al die reacties.
Iets met aardappels en hopen op een briljante ingeving van JD in de supermarkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh dat was gisteren
Maar wat eten we vanavond?
wokkenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh dat was gisteren
Pizza dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh dat was gisteren
Wokkenquote:
Kuuk!quote:
dolf?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:35 schreef OA het volgende:
Het gaat hier nog sneller dan in de koffiehoek!!![]()
Aardappels met Oreo's?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Iets met aardappels en hopen op een briljante ingeving van JD in de supermarkt.
Wokken!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wokken![]()
Er is al regelmatig een hendige maaltijd op tafel gezet met dat ding. Briljante uitvinding.
Dolf - ADHD - Jansenquote:
Ovenfriet dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Iets met aardappels en hopen op een briljante ingeving van JD in de supermarkt.
Dat is helemaal niet zo'n slecht idee. Maar de aardappels liggen al in het kastje.quote:
nee, ik eet juist geen pannekoeken, dus ik heb mijn buik er niet vol vanquote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Heerst hier een pannekoeken-fetish waar de meesten ondertussen de buik vol van hebben?
Al die reacties.
Dat vind ik nou altijd van ADHD - (Mental)Theo nogwattes...quote:
Oreo's zijn toch die vieze zwarte koekjesquote:
Oreo IJs!quote:
Heerlijk omhuld met chocoladequote:Op donderdag 12 april 2007 12:37 schreef es70 het volgende:
Oreo's zijn toch die vieze zwarte koekjes.
Gekookte aardappels, gladdig zjuutje eroverheen, zoquote:
De A4 is hier niet echt in de buurtquote:Op donderdag 12 april 2007 12:37 schreef Sjowhan het volgende:
Bij de Chinees, in de Gouden Wok (over de A4) is het heerlijk eten
Ik heb hier nog een bakje mini oreo's staan, volgens mij uit een kerstpakket... Zegt wel iets over hoe gewild ze hier zijnquote:
Ik vind jou ook liefquote:
Gehaktballuhquote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekookte aardappels, gladdig zjuutje eroverheen, zo
raar wijf
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef es70 het volgende:
Ik heb hier nog een bakje mini oreo's staan, volgens mij uit een kerstpakket... Zegt wel iets over hoe gewild ze hier zijn.
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Dus
Gaan we weer hoorquote:
Als je een keer naar Schiphol moet, 't is daar in de buurt!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De A4 is hier niet echt in de buurt.
Nouja, ik wil ze ook wel komen halen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we weer hoorGisteren pannekoeken, nou dit... Heb jij belangen bij de Post of zo?
'T is geen brievenbuspakjequote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we weer hoorGisteren pannekoeken, nou dit... Heb jij belangen bij de Post of zo?
I'll keep it in mind.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
Als je een keer naar Schiphol moet, 't is daar in de buurt!
de post werkt haar overigens wel tegen...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oreo kruimels. Gat in de markt.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef es70 het volgende:
'T is geen brievenbuspakje. Ik kan ze natuurlijk wel los in een grote envelop doen, tenslotte zijn er ook veel mensen die stroopwafelkruim lekker vinden
.
Ja, arme Indie. Zonder z'n koffiepads.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
de post werkt haar overigens wel tegen...![]()
haar pakketje richting indah doet er al 6 weken over...![]()
Ik heb er niets mee te maken, Indah woont niet in mijn wijkquote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
de post werkt haar overigens wel tegen...![]()
haar pakketje richting indah doet er al 6 weken over...![]()
Woon jij bij Indie in de buurt?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef es70 het volgende:
Ik heb er niets mee te maken, Indah woont niet in mijn wijk.
Dan leg je die oreo's op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!quote:
Nee dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Woon jij bij Indie in de buurt?
Hi Tal
En bij de post gaan ze dit keer flippen over zwart poeder ipv witquote:Op donderdag 12 april 2007 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan leg je die oreo's op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
Whehehe
Oreo's helemaal flippen natuurlijk (mijn doosje, wat doe je?)
Jij zo: ja nu is het wel een brievenbuspakjeWhehehehe
Iets met aardappels. JD kookt. Ik heb geen idee wat.quote:
Jaquote:
Verleden jaar was het heerlijk weer en liep ik in lange bovenkleding omdat ik met spalken liep en die zagen er niet echt leuk uit..quote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Mwah... Iets minder vaag, minder jeuk, maar nog altijd gebubbeld
.
Is het eindelijk lekker weer, loop ik in een lange broek en met lange mouwen en weet niet hoe snel ik weer binnen moet komen.
Waaromquote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja.
Mwah... Iets minder vaag, minder jeuk, maar nog altijd gebubbeld
.
Is het eindelijk lekker weer, loop ik in een lange broek en met lange mouwen en weet niet hoe snel ik weer binnen moet komen.
Klinkt ook niet lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Verleden jaar was het heerlijk weer en liep ik in lange bovenkleding omdat ik met spalken liep en die zagen er niet echt leuk uit..
En waren van plastic dus was het niet echt zweetvrij zeg maar
Omdat ik het zegquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom![]()
Langzaam vooruit dan. En van het weekend lekker de zon in
Patatquote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met aardappels. JD kookt. Ik heb geen idee wat.
Dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
Te langzaam. De zon in is denk ik niet echt een briljant plan
.
Goed geregeld, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Patat
Wel handig dat hij kookt, hoef jij het niet te doen
Dus overrule ik jequote:
Zeggen wij ook wel voor je hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed geregeld, al zeg ik het zelf.
Dat kan jij hier helemaal nietquote:Op donderdag 12 april 2007 13:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus overrule ik je.
Nee, lijkt me niet verstandig, daar is de ellende immers mee begonnen.
We gaan de partytent maar opzetten, dan kunnen we zondag iig buiten zitten. Ik wil bruin worden, schiet lekker op zo
.
Puick.quote:
Doen ze, ga ik ook maar eens doenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Puick.
Eens ff wat nuttigs doen hier.
Ik wist wel dat ik iets vergatquote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan jij hier helemaal niet
Zal misschien wel lukken toch dan een beetje, zelfs onder de tent
Bij Bergen op Zoom!quote:
Oh, dat is dan nog redelijk in de buurt.quote:
Gelijk hebben ze.quote:
En aan de andere kant kan ik nog terugbijten ookquote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik iets vergat.
Nou ja, kan ik ook geen huidkanker krijgen ofzo (kleine zegeningen).
Dat wel. Zit er voor mij nog even niet in. Zometeen weer naar d'n een of andere bijeenkomst tot half 4. Schijnt belangrijk te zijnquote:
Nouja. Prima aanvulling op het gezelschap.quote:
En dan zit je dag er weer bijna op. Ook wel een positief vooruitzicht.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef JDude het volgende:
Dat wel. Zit er voor mij nog even niet in. Zometeen weer naar d'n een of andere bijeenkomst tot half 4. Schijnt belangrijk te zijn.
Tsk, daar zou je je nog stevig in verslikkenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aan de andere kant kan ik nog terugbijten ook![]()
Niet door de zon nee
Mwah, het ligt er maar aan welke. Zo vriendelijk zijn ze daar niet allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja. Prima aanvulling op het gezelschap.
Das een uitdaging jaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Tsk, daar zou je je nog stevig in verslikken.
Dat gifjequote:
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, het ligt er maar aan welke. Zo vriendelijk zijn ze daar niet allemaal
Dat is een flink stukje rijden.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, maar dan moet je wel eerst via de A58, A17, A16, A20 , A13 en de A4 gaan natuurlijk
hier ookquote:Op donderdag 12 april 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ze mogen hier vaker tentamenweek organiseren, wat een rust op de gangen.
Joah.quote:
sgool mogt mei niet, en dan kreegt ik lange vacantiquote:
quote:
Het gaat op het lijstje van serieuze overwegingen om een keer te gaan eten.quote:
Je moet wel van chinees houden natuurlijk (like dûh), en weten dat je niet de eerste keer een bord vol moet nemen.. Als je kleine porties neemt, kan je meer op, en meer woksauzen proberen (stuk of 8, van zoet tot zeer pittig).quote:Op donderdag 12 april 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat op het lijstje van serieuze overwegingen om een keer te gaan eten.
Onbeperkt eten gaat ook prima bij een tentje hier in Breda overigens; spareribs to the max.
Hé, jij begint al net zo als die breezers daar te praten...quote:
Waarom niet...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Chinees. Jammerlijk genoeg mag ik geen pittig voedsel.
Pittig is ook relatief hequote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Chinees. Jammerlijk genoeg mag ik geen pittig voedsel.
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dat ie al vaker vanmiddag. Zal de nieuwe en verbeterde software wel zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:34 schreef OA het volgende:
Probeer ik net een nieuwe pagina te openen, krijg je dit:
[..]
Mijn maag kantelt bij inname van pittig voedsel.quote:
Kanteltquote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn maag kantelt bij inname van pittig voedsel.
Niet dat ik me er altijd wat van aantrek.
Nja, ze hebben ook zoetzuur enzo, dus je kan zeker nog wel wat eten.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn maag kantelt bij inname van pittig voedsel.
Niet dat ik me er altijd wat van aantrek.
Of N259, A29, A15, A4, A20, A13, A4quote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je wel eerst via de A58, A17, A16, A20 , A13 en de A4 gaan natuurlijk
Pittig, euhm, je hebt van die hele hete kroepoek. Euhm, en alles wat zo'n beetje te vergelijken valt met voedsel waar het vuur je van uit de neus komt. Iets met maagzuur enzo.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
Kantelt
Wat is voor jou pittig voedsel?
Das wel jammer... pittig voedsel is juist zo lekker!!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pittig, euhm, je hebt van die hele hete kroepoek. Euhm, en alles wat zo'n beetje te vergelijken valt met voedsel waar het vuur je van uit de neus komt. Iets met maagzuur enzo.
Ja, vertel mij wat.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef OA het volgende:
Das wel jammer... pittig voedsel is juist zo lekker!!![]()
Bamiquote:Op donderdag 12 april 2007 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, ze hebben ook zoetzuur enzo, dus je kan zeker nog wel wat eten.
Anders is er ook bami/nasi etc als extra's
schijnbaarquote:
Ja jezus, daar gaat IEDEREEN dood aanquote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pittig, euhm, je hebt van die hele hete kroepoek. Euhm, en alles wat zo'n beetje te vergelijken valt met voedsel waar het vuur je van uit de neus komt. Iets met maagzuur enzo.
Das al wel heel snel dusquote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, beter kon ik het niet omschrijvenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja jezus, daar gaat IEDEREEN dood aan![]()
Jepquote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Das al wel heel snel dus
Hoiquote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
Klere wat kunnen jullie kleppen zeg.![]()
Ik moet bekennen dat ik dat vooral een héél goede vraag vind.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Zeg JD, over chinees gesproken. Waar zit bij ons de dichtsbijzijnde Chinees?
Vanavond maar eens gaan rondsnuffelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:26 schreef JDude het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dat vooral een héél goede vraag vind..
.
Ja nog een half uurtje. Dan zit het er weer op voor vandaag.quote:
Jammerquote:Op donderdag 12 april 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, beter kon ik het niet omschrijven![]()
[..]
Jep
Er blijven genoeg andere lekkere dingen overquote:Op donderdag 12 april 2007 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer
Al kan eten ook te pittig zijn hoor
Ja, dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Tally het volgende:
Nog een uurtje en dan mag ik naar huis
Vandaag gaat wel erg snel
Tijd vliegt als je lol hebt.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Tally het volgende:
Nog een uurtje en dan mag ik naar huis
Vandaag gaat wel erg snel
Morgen heb ik een late dienst.. Laat is bij ons tot 6 uur..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Hopelijk is het morgen net zo'n dag als vandaag.
uurtje of 5, half zesquote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
Wat drinken heeft ingeschoken
Tot hoelaat moet je?
Je mag van mij proberen om er op te blijven maar dan duik je ergens de plomp in. De Staat heeft in al haar wijsheid namelijk besloten dat de A4 (nog) niet af hoeft te zijn. Er liggen nu drie delen (Amsterdam-Delft, Schiedam-A15 en Bergen op Zoom-Antwerpen). De stukken daartussen moet je over andere wegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
Maar dan rij je 2x op de A4
Dat is tijdsverspilling om eraf te gaan
Dan iets eerder toch? Nog even genieten van de zon en op een terrasje een biertje?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uurtje of 5, half zesNet hoe de pet staat
Ja met leuk werk..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tijd vliegt als je lol hebt.
Lekkere werkdag dus.
Dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Je mag van mij proberen om er op te blijven maar dan duik je ergens de plomp in. De Staat heeft in al haar wijsheid namelijk besloten dat de A4 (nog) niet af hoeft te zijn. Er liggen nu drie delen (Amsterdam-Delft, Schiedam-A15 en Bergen op Zoom-Antwerpen). De stukken daartussen moet je over andere wegen.
Universitaire titels zijn Prof., Ir., Dr. en Mr. Dacht ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wie helpt,
wat zijn de mogelijk titels als je promoveert op een universiteit?
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef JDude het volgende:
Universitaire titels zijn Prof., Ir., Dr. en Mr. Dacht ik.
Het hele stuk tussen Schiedam/Vlaardingen en Delft is overigens wel vrijgehouden...quote:
Jullie zullen het eens oneens zijn met elkaar...quote:
Ik kan wel wat dingen opnoemen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Jullie zullen het eens oneens zijn met elkaar...![]()
Prof is geen titelquote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Universitaire titels zijn Prof., Ir., Dr. en Mr. Dacht ik.
Thxquote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Prof kan je alleen worden als iemand je daarvoor benoemt. Dr. is het hoogste wat je kan halen door er zelf voor te studeren zeg maar
Blijf hier ineens foutmeldingen krijgenquote:
Verveling en de traagheid van Fok!.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moe van het zonnetje, of verveling.![]()
Ik heb geen melding gehad over drinken pakken, dat scheelt... Maar ik heb dan ook boodschappen gedaan en ben op ziekenbezoek geweestquote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik zou al heel wat bekers met drinken hier moeten hebben staan.
Maar bezorgen ho maar ookquote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik zou al heel wat bekers met drinken hier moeten hebben staan.
Slapen op je werk is dan weer overratedquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het toch heerlijk om dicht bij je werk te wonen.
Best welquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het toch heerlijk om dicht bij je werk te wonen.
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Slapen op je werk is dan weer overrated
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.
wat voor alg dan wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
Hoe erg is het om alg binnen te krijgen. En dan geen blauwalg natuurlijk, daarvan weet iedereen wel dat het niet gezond is...
De bedden hier ook nietquote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.
Dan kom ik niet aan slapen toequote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoor
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoor
Wanneer was dat personeelsfeestje?quote:
Alweer?quote:
Daar ben ik toch vrouw voor?quote:
Alg die zich in een fles water vormt als die (kennelijk te lang) een tijdje staatquote:Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor alg dan wel?
zat er geen bijsluiter bij?
Nee, je bent vrouw om op je rug te liggenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Daar ben ik toch vrouw voor?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, je bent vrouw om op je rug te liggen
Snap dat dan ooit eens
Dan zat er niet genoeg alcohol in die flesquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Alg die zich in een fles water vormt als die (kennelijk te lang) een tijdje staat.
Lekkere indruk maakt dat briefje danquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een zeikerts die milieu- en parkeer politie en ze werken ook nog maar tot 17 uur.
Denk je dat ze dan nu nog bereikbaarzijn?
Stelletjes zeurders, geen parkeerverbod/bord of wat dan ook en dan een briefje met waarschuwing
dat we niet hier in de straat aan de overkant mogen staan.
'T was best redelijk groen aangeslagen... Nou ja, heb ik meteen ook groente gehadquote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zat er niet genoeg alcohol in die fles
was het veel?
Huu. Nu maar hopen dat je er niet alsnog ziek van wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
'T was best redelijk groen aangeslagen... Nou ja, heb ik meteen ook groente gehad.
Dan heb ik pech gehad vrees ikquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huu. Nu maar hopen dat je er niet alsnog ziek van wordt.
Nou hij staat in een zijstraat nu, een overvolle zijstraat, maar heb wel gevraagd of ze kunnen terug bellen voor tekst en uitleg, want de gemeente zelf weet van niets.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekkere indruk maakt dat briefje dan
De nieuwe flesjes van Grolschquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
'T was best redelijk groen aangeslagen...
Als er geen verbodsborden staan en je auto binnen de normale wettelijke regels staat kunnen ze je toch niets doen? Dan is zo'n briefje juist zielig.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou hij staat in een zijstraat nu, een overvolle zijstraat, maar heb wel gevraagd of ze kunnen terug bellen voor tekst en uitleg, want de gemeente zelf weet van niets.
Grolschquote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
De nieuwe flesjes van Grolsch
[afbeelding]
Zien er oke uit. Nu maar hopen dat ze ook een keer bier gaan makenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe het uitvoorzorg, naar mijn mening mag de auto daar staan, weet niet hoe het zitquote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er geen verbodsborden staan en je auto binnen de normale wettelijke regels staat kunnen ze je toch niets doen? Dan is zo'n briefje juist zielig.
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe het uitvoorzorg, naar mijn mening mag de auto daar staan, weet niet hoe het zit
als verderop werkzaamheden zijn, of je dan misschien niet mag parkeren.
Dus ik wacht liever even af.
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zien er oke uit. Nu maar hopen dat ze ook een keer bier gaan maken
Ik denk dat het gewoon intimidatie is van de overburenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?
Ja dat nam ik wel aan ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon intimidatie is van de overburen
Gezellig in de straat zoquote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat nam ik wel aan ja.
[..]
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.
Je burenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.
Marcquote:
Dat dacht ik alquote:
Alleen een stel die in de woonwijk wonen aan de overkant en die achterom dus nog parkeervakken hebben voor al hun auto's.quote:
Neuj, die doen zoiets niet. gelukkig. hele leuke mensen,quote:
Lees zequote:Op donderdag 12 april 2007 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, die doen zoiets niet. gelukkig. hele leuke mensen,![]()
Hoi SpeedyGJ.![]()
Ik ga er weer eens vandoor, wat lezen, eten enz...![]()
fijne avond alvast.
Foto!!!!!!!quote:
Da's een mooi flesjequote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |