Das wel jammer... pittig voedsel is juist zo lekker!!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pittig, euhm, je hebt van die hele hete kroepoek. Euhm, en alles wat zo'n beetje te vergelijken valt met voedsel waar het vuur je van uit de neus komt. Iets met maagzuur enzo.
Ja, vertel mij wat.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef OA het volgende:
Das wel jammer... pittig voedsel is juist zo lekker!!![]()
Bamiquote:Op donderdag 12 april 2007 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, ze hebben ook zoetzuur enzo, dus je kan zeker nog wel wat eten.
Anders is er ook bami/nasi etc als extra's
schijnbaarquote:
Ja jezus, daar gaat IEDEREEN dood aanquote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pittig, euhm, je hebt van die hele hete kroepoek. Euhm, en alles wat zo'n beetje te vergelijken valt met voedsel waar het vuur je van uit de neus komt. Iets met maagzuur enzo.
Das al wel heel snel dusquote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, beter kon ik het niet omschrijvenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja jezus, daar gaat IEDEREEN dood aan![]()
Jepquote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Das al wel heel snel dus
Hoiquote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
Klere wat kunnen jullie kleppen zeg.![]()
Ik moet bekennen dat ik dat vooral een héél goede vraag vind.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Zeg JD, over chinees gesproken. Waar zit bij ons de dichtsbijzijnde Chinees?
Vanavond maar eens gaan rondsnuffelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:26 schreef JDude het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dat vooral een héél goede vraag vind..
.
Ja nog een half uurtje. Dan zit het er weer op voor vandaag.quote:
Jammerquote:Op donderdag 12 april 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, beter kon ik het niet omschrijven![]()
[..]
Jep
Er blijven genoeg andere lekkere dingen overquote:Op donderdag 12 april 2007 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer
Al kan eten ook te pittig zijn hoor
Ja, dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Tally het volgende:
Nog een uurtje en dan mag ik naar huis
Vandaag gaat wel erg snel
Tijd vliegt als je lol hebt.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Tally het volgende:
Nog een uurtje en dan mag ik naar huis
Vandaag gaat wel erg snel
Morgen heb ik een late dienst.. Laat is bij ons tot 6 uur..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Hopelijk is het morgen net zo'n dag als vandaag.
uurtje of 5, half zesquote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
Wat drinken heeft ingeschoken
Tot hoelaat moet je?
Je mag van mij proberen om er op te blijven maar dan duik je ergens de plomp in. De Staat heeft in al haar wijsheid namelijk besloten dat de A4 (nog) niet af hoeft te zijn. Er liggen nu drie delen (Amsterdam-Delft, Schiedam-A15 en Bergen op Zoom-Antwerpen). De stukken daartussen moet je over andere wegen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
Maar dan rij je 2x op de A4
Dat is tijdsverspilling om eraf te gaan
Dan iets eerder toch? Nog even genieten van de zon en op een terrasje een biertje?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uurtje of 5, half zesNet hoe de pet staat
Ja met leuk werk..quote:Op donderdag 12 april 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tijd vliegt als je lol hebt.
Lekkere werkdag dus.
Dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Je mag van mij proberen om er op te blijven maar dan duik je ergens de plomp in. De Staat heeft in al haar wijsheid namelijk besloten dat de A4 (nog) niet af hoeft te zijn. Er liggen nu drie delen (Amsterdam-Delft, Schiedam-A15 en Bergen op Zoom-Antwerpen). De stukken daartussen moet je over andere wegen.
Universitaire titels zijn Prof., Ir., Dr. en Mr. Dacht ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wie helpt,
wat zijn de mogelijk titels als je promoveert op een universiteit?
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef JDude het volgende:
Universitaire titels zijn Prof., Ir., Dr. en Mr. Dacht ik.
Het hele stuk tussen Schiedam/Vlaardingen en Delft is overigens wel vrijgehouden...quote:
Jullie zullen het eens oneens zijn met elkaar...quote:
Ik kan wel wat dingen opnoemen hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Jullie zullen het eens oneens zijn met elkaar...![]()
Prof is geen titelquote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Universitaire titels zijn Prof., Ir., Dr. en Mr. Dacht ik.
Thxquote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Prof kan je alleen worden als iemand je daarvoor benoemt. Dr. is het hoogste wat je kan halen door er zelf voor te studeren zeg maar
Blijf hier ineens foutmeldingen krijgenquote:
Verveling en de traagheid van Fok!.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moe van het zonnetje, of verveling.![]()
Ik heb geen melding gehad over drinken pakken, dat scheelt... Maar ik heb dan ook boodschappen gedaan en ben op ziekenbezoek geweestquote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik zou al heel wat bekers met drinken hier moeten hebben staan.
Maar bezorgen ho maar ookquote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik zou al heel wat bekers met drinken hier moeten hebben staan.
Slapen op je werk is dan weer overratedquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het toch heerlijk om dicht bij je werk te wonen.
Best welquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het toch heerlijk om dicht bij je werk te wonen.
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Slapen op je werk is dan weer overrated
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.
wat voor alg dan wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef es70 het volgende:
Hoe erg is het om alg binnen te krijgen. En dan geen blauwalg natuurlijk, daarvan weet iedereen wel dat het niet gezond is...
De bedden hier ook nietquote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo comfortabel is mijn bureaustoel niet.
Dan kom ik niet aan slapen toequote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoor
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat je bij JD ook wel onder het buro mag hoor
Wanneer was dat personeelsfeestje?quote:
Alweer?quote:
Daar ben ik toch vrouw voor?quote:
Alg die zich in een fles water vormt als die (kennelijk te lang) een tijdje staatquote:Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor alg dan wel?
zat er geen bijsluiter bij?
Nee, je bent vrouw om op je rug te liggenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Daar ben ik toch vrouw voor?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, je bent vrouw om op je rug te liggen
Snap dat dan ooit eens
Dan zat er niet genoeg alcohol in die flesquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Alg die zich in een fles water vormt als die (kennelijk te lang) een tijdje staat.
Lekkere indruk maakt dat briefje danquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een zeikerts die milieu- en parkeer politie en ze werken ook nog maar tot 17 uur.
Denk je dat ze dan nu nog bereikbaarzijn?
Stelletjes zeurders, geen parkeerverbod/bord of wat dan ook en dan een briefje met waarschuwing
dat we niet hier in de straat aan de overkant mogen staan.
'T was best redelijk groen aangeslagen... Nou ja, heb ik meteen ook groente gehadquote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zat er niet genoeg alcohol in die fles
was het veel?
Huu. Nu maar hopen dat je er niet alsnog ziek van wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
'T was best redelijk groen aangeslagen... Nou ja, heb ik meteen ook groente gehad.
Dan heb ik pech gehad vrees ikquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huu. Nu maar hopen dat je er niet alsnog ziek van wordt.
Nou hij staat in een zijstraat nu, een overvolle zijstraat, maar heb wel gevraagd of ze kunnen terug bellen voor tekst en uitleg, want de gemeente zelf weet van niets.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekkere indruk maakt dat briefje dan
De nieuwe flesjes van Grolschquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef es70 het volgende:
'T was best redelijk groen aangeslagen...
Als er geen verbodsborden staan en je auto binnen de normale wettelijke regels staat kunnen ze je toch niets doen? Dan is zo'n briefje juist zielig.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou hij staat in een zijstraat nu, een overvolle zijstraat, maar heb wel gevraagd of ze kunnen terug bellen voor tekst en uitleg, want de gemeente zelf weet van niets.
Grolschquote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
De nieuwe flesjes van Grolsch
[afbeelding]
Zien er oke uit. Nu maar hopen dat ze ook een keer bier gaan makenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe het uitvoorzorg, naar mijn mening mag de auto daar staan, weet niet hoe het zitquote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er geen verbodsborden staan en je auto binnen de normale wettelijke regels staat kunnen ze je toch niets doen? Dan is zo'n briefje juist zielig.
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik doe het uitvoorzorg, naar mijn mening mag de auto daar staan, weet niet hoe het zit
als verderop werkzaamheden zijn, of je dan misschien niet mag parkeren.
Dus ik wacht liever even af.
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zien er oke uit. Nu maar hopen dat ze ook een keer bier gaan maken
Ik denk dat het gewoon intimidatie is van de overburenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?
Ja dat nam ik wel aan ja.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog moeten er borden zijn dat het niet mag toch?
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon intimidatie is van de overburen
Gezellig in de straat zoquote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat nam ik wel aan ja.
[..]
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.
Je burenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
Zou niet de eerste keer zijn, het kan idd.
Marcquote:
Dat dacht ik alquote:
Alleen een stel die in de woonwijk wonen aan de overkant en die achterom dus nog parkeervakken hebben voor al hun auto's.quote:
Neuj, die doen zoiets niet. gelukkig. hele leuke mensen,quote:
Lees zequote:Op donderdag 12 april 2007 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, die doen zoiets niet. gelukkig. hele leuke mensen,![]()
Hoi SpeedyGJ.![]()
Ik ga er weer eens vandoor, wat lezen, eten enz...![]()
fijne avond alvast.
Foto!!!!!!!quote:
Da's een mooi flesjequote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |