verneuk dit uiterst boeiende topic nou nietquote:Op donderdag 12 april 2007 09:32 schreef roflmao het volgende:
sepo
een terugvindpost?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Hoe heet zo;n post die je neerzet om later een topic terug te kunnen vinden in je MyAt ook alweer?.
Goh, dat had ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk eerst even van wie het wél een kloon is dan![]()
Nee gesjeesde pillendraaierquote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor kut-admin. Of is de kloon-scan nog steeds kapot?
weet je het zeker?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:27 schreef yvonne het volgende:
Het is geen kloon van Murp
en probeert een jongen uit te baten als ie seks wil voor een breezer bijvoorbeeld. Ze is een zakenvrouw.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef zarGon het volgende:
Ze werkt en verdiend 420 euro per maand.
Ze is wel extreem aangevallen als men naar tieten vraagt dus..quote:vind jij het dan wel normaal dat ze steeds om je tietenvragen??
dat geeft toch geen pas?
Wij vrouwen moeten opkomen voor elkaar!!! Samen staan we!!!
Ik hoop dat je een grap maakte
x
zee ja!
VW
en een laptopquote:Op donderdag 12 april 2007 09:33 schreef minkuukel het volgende:
Viswijfje is gewoon een gefrustreerde visboer met een stalletje op de markt.![]()
Dat krijg je van breezersquote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef shmoopy het volgende:
Ze heeft een slecht gebit en is niet verzekerd voor de tandarts.
Nope ze was vergeten dit af te doen in haar slaap met de nodige gevolgen van dien, althans dat was haar verklaring..quote:
Even op de bank gaan zitten, rustig ademhalen, en wachten tot dat gevoel weer weg-ebt.quote:
Dit is toch in het onzin-gedeelte.....quote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef yvonne het volgende:
Kap godverdegodver met dat fipo gekut!
Los liever mee het raadsel op stelletje knurften!
Klopt. Niet het 'fipo, sepo en aanverwanten' gedeelte. Dat gedeelte hebben we namelijk niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef roflmao het volgende:
[..]
Dit is toch in het onzin-gedeelte.....
Hoezo?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:01 schreef furian het volgende:
arghhh kut siemen..
ik begin je steeds meer te haten
wil iemand mij even terug de realiteit in slaan? Bij gebrek aan een bankquote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Even op de bank gaan zitten, rustig ademhalen, en wachten tot dat gevoel weer weg-ebt.
Ben je nou echt zo stom dat jezelf niet weet dat je een josti bent?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef roflmao het volgende:
[..]
Dit is toch in het onzin-gedeelte.....
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
wil iemand mij even terug de realiteit in slaan? Bij gebrek aan een bank
Zetten we erbij!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef shmoopy het volgende:
Ze heeft een slecht gebit en is niet verzekerd voor de tandarts.
't is nog veul te vroeg voor ironie.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee gesjeesde pillendraaier
Ironie is niet aan je besteed tegenwoordig?!
ZIE JE NOU WEL!?!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:27 schreef yvonne het volgende:
Het is geen kloon van Murp
Hangt van me haast afquote:De ene keer tikt ze onberispelijk, de andere keer vol tikfouten.
Ik heb niet de hele dag tijdquote:Ze heeft de hele dag de tijd, dus werkt of op kantoor ergens, gesubsidieerd, of is werkeloos
quote:Een schrijfster hebben we al gehad op FOK! die een boek schreef over een topic, dus dat zou onorigineel zijn.
Misschien voer voor een nieuwe soap?
Zal een hit worden, het posten op FOK!
Een van haar eerste topics ging over Nijmegen, dus ze woont daar of vlak in de buurt.
niet altijdquote:Eens kijken, wat hebben we nog meer, mannen zijn lustnajagers en vrouwen zielige slachtoffers, en zelf neukt ze voor een breezer en pijpt mannen ook als ze ongewassen zijn, dan neemt ze de breezer aan om de smaak weg te spoelen.
jij was de eerste (en mischien wel enigste) die lief deedquote:Om de een of andere duistere reden ben ik een van haar favo FOK!kers
zolang je me rokje maar heel laatquote:Ontrafel hier Het Raadsel Viswijfje.
Oja en ze heet Mirelle ofzoietsquote:Op donderdag 12 april 2007 10:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zetten we erbij!
En ze wist ook niet hoe dat geregeld moest worden
Die 105 kilo klopt dan weer niet met de foto (als zijnde van zichzelf) die ze gisteren plaatste.quote:
Of zoiets hebben we niks aanquote:
Hoi Tessjequote:Op donderdag 12 april 2007 10:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL!?!
[..]
Hangt van me haast af
[..]
Ik heb niet de hele dag tijdik heb ook nog wel een leven naast fok hoor
![]()
[..]
rare redenering.. ik opende ook een topic over wadde-eilanden
![]()
mischien moet je de inhoud van de topic goed lezen!!
[..]
niet altijdmaar wel hier!!
ik neuk niet voor een breezer, lees beter!
[..]
jij was de eerste (en mischien wel enigste) die lief deed![]()
[..]
zolang je me rokje maar heel laat![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:19 schreef buzzer het volgende:
Ze reageert heel geirriteerd als je Hoi Tessje tegen haar zegt
Mijn info was wel betrouwbaarquote:
Staat genoteerd!quote:
SHE HAS ARRIVED!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef Viswijfje het volgende:
wat gebeurd er eigelijk met me privacy als al die dingen ineens bij elkaar in 1 topic staan?
wil ik dat wel???![]()
quote:
Neequote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef Viswijfje het volgende:
wat gebeurd er eigelijk met me privacy als al die dingen ineens bij elkaar in 1 topic staan?
wil ik dat wel???![]()
Wat jij wil is niet zo belangrijkquote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef Viswijfje het volgende:
wil ik dat wel???![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk dat het mod seal of ontopic wortness hier wel van toepassing is.
Er word ergens anders beweert dat Fok adressen verkoopt van users voor geadresserde reclame folders etcquote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef Viswijfje het volgende:
wil ik dat wel???![]()
Of ze u in één topic handig bijelkaar staan of over heel FOK! verspreid maakt niet veel uit eik.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef Viswijfje het volgende:
wil ik dat wel???![]()
Ik dacht dat je je ging voordoen als man, en nu heb je zelfs extra duidelijk gemaakt dat je een meisje bent. Volgens mij zit je toch niet zo heel erg met dat hele tieten-gevraag..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben hier al een uur ofzow hoor!!!
ik heb de vraag even gemistquote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of ze u in één topic handig bijelkaar staan of over heel FOK! verspreid maakt niet veel uit eik.
Help ons liever Het Raadsel op te lossen!
waarom zou ik me voordoen als man?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je ging voordoen als man, en nu heb je zelfs extra duidelijk gemaakt dat je een meisje bent. Volgens mij zit je toch niet zo heel erg met dat hele tieten-gevraag..![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat murp meer tijd in mij stopt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat murp meer tijd in mij stopt
![]()
![]()
Ik = niet tessjequote:
Op 19 maart 2007 17:40 schreef Ladidadida het volgende:quote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom zou ik me voordoen als man?
ik snap je niet?
Dat was een privebericht en in vertrouwen ja!!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Op 19 maart 2007 17:40 schreef Ladidadida het volgende:
Is heus wel mogelijk, het wordt niet bij alles wat je zegt en doet gevraagd. En als je het niet wilt, dan zoek je toch een ander forum? Of doe je alsof je een man bent.
ma 19 maart 2007 17:43u door Viswijfje
Ja maar ik vind dit forum wel leuk.. de gesprekken zijn allemaal leuk. totdat ik mee wil doen
maar doen alsof ik man ben is een goeie tip dank je!
Hey scheld jij es niet zo!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef yvonne het volgende:
Kap godverdegodver met dat fipo gekut!
Los liever mee het raadsel op stelletje knurften!
Wie ben je?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat was een privebericht en in vertrouwen ja!!
haal eens weg!![]()
Je hebt er niks mee gedaan, dus er is niks prive's aanquote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat was een privebericht en in vertrouwen ja!!
haal eens weg!![]()
Nee als we grappen gaan maken dan halen we salsagirl wel van stalquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie ben je?
Geen grappen met mij ouwe.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef mrdjey het volgende:
vrouwen of fok bestaan niet.
Ik scheld als ik dat wil ouwequote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey scheld jij es niet zo!!!
Viswijfje is volgens mij gewoon Pakspul. Dat is ook een mafkees.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef mrdjey het volgende:
vrouwen of fok bestaan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |