quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat murp meer tijd in mij stopt
![]()
![]()
Ik = niet tessjequote:
Op 19 maart 2007 17:40 schreef Ladidadida het volgende:quote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom zou ik me voordoen als man?
ik snap je niet?
Dat was een privebericht en in vertrouwen ja!!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Op 19 maart 2007 17:40 schreef Ladidadida het volgende:
Is heus wel mogelijk, het wordt niet bij alles wat je zegt en doet gevraagd. En als je het niet wilt, dan zoek je toch een ander forum? Of doe je alsof je een man bent.
ma 19 maart 2007 17:43u door Viswijfje
Ja maar ik vind dit forum wel leuk.. de gesprekken zijn allemaal leuk. totdat ik mee wil doen
maar doen alsof ik man ben is een goeie tip dank je!
Hey scheld jij es niet zo!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef yvonne het volgende:
Kap godverdegodver met dat fipo gekut!
Los liever mee het raadsel op stelletje knurften!
Wie ben je?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat was een privebericht en in vertrouwen ja!!
haal eens weg!![]()
Je hebt er niks mee gedaan, dus er is niks prive's aanquote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haal eens weg!![]()
Nee als we grappen gaan maken dan halen we salsagirl wel van stalquote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wie ben je?
Geen grappen met mij ouwe.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef mrdjey het volgende:
vrouwen of fok bestaan niet.
Ik scheld als ik dat wil ouwequote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey scheld jij es niet zo!!!
Viswijfje is volgens mij gewoon Pakspul. Dat is ook een mafkees.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef mrdjey het volgende:
Echt welquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef mrdjey het volgende:
Die zit er al lang weerquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee als we grappen gaan maken dan halen we salsagirl wel van stal![]()
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Ripley het volgende:
Ze heeft geen tieten. Tenminste, ik heb nog niks gezien![]()
das dus het mooie aan internet .. alles is terug te vinden. Dit raadseltje is wel op te lossen, maargoe dat mogen anderen doen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef soppig het volgende:
Dit is leuk !
http://www.gordonmusic.nl/forum/discussie/2912/
"mirella
ben mirella 25 feb 22 geworden hihi woon in woudenberg ben nu 4 jaartjes fan xxxx"
ik snap nog steeds het raadsel niequote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef soppig het volgende:
[..]
das dus het mooie aan internet .. alles is terug te vinden. Dit raadseltje is wel op te lossen, maargoe dat mogen anderen doen.
op internet nooit iemand vertrouwen, behalve degene die je prive goed kent.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haal eens weg!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Mardoek50 het volgende:
Scholen
Griftschool
Van Speijklaan 30
3931AB, Woudenberg ?
Technische school
Valkenheide
Maarsbergen ?
Jij, no doubt about itquote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof ik de enige ben die mirella heet... wie is dat wijf?
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.Als jij tieten wiel zien zou je toch eerst flink in de buidel moeten tastenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen is
Ik heb geen tieten, moet ik het bewijzen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen is
Jaaaaaaa doe is!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:55 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, moet ik het bewijzen?
Huisnummer, geboortedatum, Sofinummer, schoenmaat, aantal tanden, mobiele nummer, postcode, merk tandpasta en welke browser je gebruikt zijn voor mij het belangrijkste.. en je uptimequote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds het raadsel nie
gaan jullie door tot jullie me huisnummer hebben ofzow?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |