Echt welquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef mrdjey het volgende:
vrouwen of fok bestaan niet.
Die zit er al lang weerquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee als we grappen gaan maken dan halen we salsagirl wel van stal![]()
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Ripley het volgende:
Ze heeft geen tieten. Tenminste, ik heb nog niks gezien![]()
das dus het mooie aan internet .. alles is terug te vinden. Dit raadseltje is wel op te lossen, maargoe dat mogen anderen doen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef soppig het volgende:
Dit is leuk !
http://www.gordonmusic.nl/forum/discussie/2912/
"mirella
ben mirella 25 feb 22 geworden hihi woon in woudenberg ben nu 4 jaartjes fan xxxx"
ik snap nog steeds het raadsel niequote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef soppig het volgende:
[..]
das dus het mooie aan internet .. alles is terug te vinden. Dit raadseltje is wel op te lossen, maargoe dat mogen anderen doen.
op internet nooit iemand vertrouwen, behalve degene die je prive goed kent.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat was een privebericht en in vertrouwen ja!!
haal eens weg!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Mardoek50 het volgende:
Scholen
Griftschool
Van Speijklaan 30
3931AB, Woudenberg ?
Technische school
Valkenheide
Maarsbergen ?
Jij, no doubt about itquote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof ik de enige ben die mirella heet... wie is dat wijf?
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.Als jij tieten wiel zien zou je toch eerst flink in de buidel moeten tastenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen is
Ik heb geen tieten, moet ik het bewijzen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen is
Jaaaaaaa doe is!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:55 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, moet ik het bewijzen?
Huisnummer, geboortedatum, Sofinummer, schoenmaat, aantal tanden, mobiele nummer, postcode, merk tandpasta en welke browser je gebruikt zijn voor mij het belangrijkste.. en je uptimequote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds het raadsel nie
gaan jullie door tot jullie me huisnummer hebben ofzow?![]()
Je bent er al geweest hequote:
Heb je wel een camquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef tlepel het volgende:
[..]
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.Als jij tieten wiel zien zou je toch eerst flink in de buidel moeten tasten
Lees een post eerst eens en probeer hem te begrijpen voordat je reageertquote:Je bent geen info maar een tietenjunk
Geen visboer iig..quote:
Jij hebt wel tieten hequote:
Sexyquote:
Ja, enorme anti-climax.. Er kunnen nog wel kleine A-cupjes onder die shirts zitten..!quote:
Dat weet jij als geen anderquote:
Da's een makkie dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:27 schreef yvonne het volgende:
Ze heeft een slecht gebit en is niet verzekerd voor de tandarts en weet niet hoe ze dat moet regelen.
Pincode, rekeningnr, pasnr en handtekening wil ik ook graagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huisnummer, geboortedatum, Sofinummer, schoenmaat, aantal tanden, mobiele nummer, postcode, merk tandpasta en welke browser je gebruikt zijn voor mij het belangrijkste.. en je uptime
Dat komt van het fitnessenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, enorme anti-climax.. Er kunnen nog wel kleine A-cupjes onder die shirts zitten..!
Euhm..ja graagquote:
De rest fantaseer je er omheen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
Cupmaat, dat is het enige dat ik moet weten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
Cupmaat, dat is het enige dat ik moet weten.
DUs je hebt wel tieten!quote:
Denkt aan iets met een andere FOK!sterquote:
Als jij dat borsten vindquote:
Nee, sticky in ONZquote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Schopje [TRU]?
Nee, het stelt niet echt wat voor natuurlijk, maar sommige mensen moeten blij zijn met minder..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |