Echt welquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef mrdjey het volgende:
vrouwen of fok bestaan niet.
Die zit er al lang weerquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee als we grappen gaan maken dan halen we salsagirl wel van stal![]()
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Ripley het volgende:
Ze heeft geen tieten. Tenminste, ik heb nog niks gezien![]()
das dus het mooie aan internet .. alles is terug te vinden. Dit raadseltje is wel op te lossen, maargoe dat mogen anderen doen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef soppig het volgende:
Dit is leuk !
http://www.gordonmusic.nl/forum/discussie/2912/
"mirella
ben mirella 25 feb 22 geworden hihi woon in woudenberg ben nu 4 jaartjes fan xxxx"
ik snap nog steeds het raadsel niequote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef soppig het volgende:
[..]
das dus het mooie aan internet .. alles is terug te vinden. Dit raadseltje is wel op te lossen, maargoe dat mogen anderen doen.
op internet nooit iemand vertrouwen, behalve degene die je prive goed kent.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat was een privebericht en in vertrouwen ja!!
haal eens weg!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Mardoek50 het volgende:
Scholen
Griftschool
Van Speijklaan 30
3931AB, Woudenberg ?
Technische school
Valkenheide
Maarsbergen ?
Jij, no doubt about itquote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof ik de enige ben die mirella heet... wie is dat wijf?
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.Als jij tieten wiel zien zou je toch eerst flink in de buidel moeten tastenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen is
Ik heb geen tieten, moet ik het bewijzen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Niemand heeft hier tieten tot het tegendeel bewezen is
Jaaaaaaa doe is!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:55 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, moet ik het bewijzen?
Huisnummer, geboortedatum, Sofinummer, schoenmaat, aantal tanden, mobiele nummer, postcode, merk tandpasta en welke browser je gebruikt zijn voor mij het belangrijkste.. en je uptimequote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds het raadsel nie
gaan jullie door tot jullie me huisnummer hebben ofzow?![]()
Je bent er al geweest hequote:
Heb je wel een camquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef tlepel het volgende:
[..]
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.Als jij tieten wiel zien zou je toch eerst flink in de buidel moeten tasten
Lees een post eerst eens en probeer hem te begrijpen voordat je reageertquote:Je bent geen info maar een tietenjunk
Geen visboer iig..quote:
Jij hebt wel tieten hequote:
Sexyquote:
Ja, enorme anti-climax.. Er kunnen nog wel kleine A-cupjes onder die shirts zitten..!quote:
Dat weet jij als geen anderquote:
Da's een makkie dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:27 schreef yvonne het volgende:
Ze heeft een slecht gebit en is niet verzekerd voor de tandarts en weet niet hoe ze dat moet regelen.
Pincode, rekeningnr, pasnr en handtekening wil ik ook graagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huisnummer, geboortedatum, Sofinummer, schoenmaat, aantal tanden, mobiele nummer, postcode, merk tandpasta en welke browser je gebruikt zijn voor mij het belangrijkste.. en je uptime
Dat komt van het fitnessenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, enorme anti-climax.. Er kunnen nog wel kleine A-cupjes onder die shirts zitten..!
Euhm..ja graagquote:
De rest fantaseer je er omheen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
Cupmaat, dat is het enige dat ik moet weten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
DUs je hebt wel tieten!quote:
Denkt aan iets met een andere FOK!sterquote:
Als jij dat borsten vindquote:
Nee, sticky in ONZquote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Schopje [TRU]?
Nee, het stelt niet echt wat voor natuurlijk, maar sommige mensen moeten blij zijn met minder..quote:
idderdaad, toch Ladidadida???quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, het stelt niet echt wat voor natuurlijk, maar sommige mensen moeten blij zijn met minder..
vertel maar,je wil Viswijf stiekem swaffelenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef zarGon het volgende:
Heb je nog andere huisdieren btw? Behalve Bundy?ook namen, anders kom ik niet ver
Het geeft allemaal niks kind, die van jou moeten nog volgroeien. Het komt wel, echt!quote:
Ik heb de post zeer goed begrepen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Lees een post eerst eens en probeer hem te begrijpen voordat je reageert
Ze is best te doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
vertel maar,je wil Viswijf stiekem swaffelen
ik slik nu ook extra vrouwelijke hormonenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het geeft allemaal niks kind, die van jou moeten nog volgroeien. Het komt wel, echt!
met een boerka aan jaquote:
geloof ik niks vanquote:
Sorry, ik heb echt geen hekel aan je, wist niet eens of je mannelijk of vrouwelijk was. Nog steeds niet trouwens, maar ik denk nu vrouwelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef tlepel het volgende:
[..]
Ik heb de post zeer goed begrepen.
Het gaat jou er ook niet om wat er word geschreven maar wie dit schrijft..
Je hebt een tering hekel aan me en daarom reageer je zo ..Dat is trouwens beetje bij beetje wederzijds geworden
In welke vorm dan ook het woord vrouw wordt gebruikt ,begin jij altijd als eerste over tieten
Vandaar deze reactie
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:27 schreef yvonne het volgende:
Het is geen kloon van Murp
De ene keer tikt ze onberispelijk, de andere keer vol tikfouten.
Ze heeft de hele dag de tijd, dus werkt of op kantoor ergens, gesubsidieerd, of is werkeloos
Een schrijfster hebben we al gehad op FOK! die een boek schreef over een topic, dus dat zou onorigineel zijn.
Misschien voer voor een nieuwe soap?
Zal een hit worden, het posten op FOK!
Een van haar eerste topics ging over Nijmegen, dus ze woont daar of vlak in de buurt.
Eens kijken, wat hebben we nog meer, mannen zijn lustnajagers en vrouwen zielige slachtoffers, en zelf neukt ze voor een breezer en pijpt mannen ook als ze ongewassen zijn, dan neemt ze de breezer aan om de smaak weg te spoelen.
Om de een of andere duistere reden ben ik een van haar favo FOK!kers
Ze heeft een slecht gebit en is niet verzekerd voor de tandarts en weet niet hoe ze dat moet regelen.
Ze verdient 420 euro per maand en woont bij haar ouders.
Ontrafel hier Het Raadsel Viswijfje.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef zarGon het volgende:
Jij bent een van mn favo's. Ik zou je zo doen, dat weet je![]()
heeft dat te maken met een specifiek iets?quote:
Remlof, stouterdquote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, ik heb echt geen hekel aan je, wist niet eens of je mannelijk of vrouwelijk was. Nog steeds niet trouwens, maar ik denk nu vrouwelijk.
En ik begin ook wel eens met "neuken?" ipv over tieten
Topic gaat niet over mijquote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heeft dat te maken met een specifiek iets?
niet?quote:
Heb je ook niks aan, met een paar kipfilets er achter heb ik ook DDquote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
Ik ben ook hardstikke aardig voor d'rquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
he viswijfje ik deed toch lief tegen je?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef soppig het volgende:
ok dan .. internet is freaking me out ..
Geeft ze dat beest een sigaret??quote:Op donderdag 12 april 2007 11:47 schreef soppig het volgende:
[..]
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/8/4/12/t_12m_2eff179.jpg]afbeelding][/URL]
Vertel is meer over je (huis)dierenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Viswijfje het volgende:
Wat is dat postje wat weggeknipt is omdat het lullig was?
en kunnen jullie ophouden met me hele leven opgraven???
daar stond je telefoon nummer en scholen waar je op had gezeten, je hobby'squote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Viswijfje het volgende:
Pas maar op voor je het weet graven we jou ook opquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Viswijfje het volgende:
Kijk eens naar mijn laatste post op pag. 1quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Viswijfje het volgende:
Subtiel.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef covie het volgende:
[..]
Ben je de dochter van Bakker vd Pol?
Quote dit even voor het nageslacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef covie het volgende:
-weg-
Ze is best slim geweest om haar nick te veranderenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef soppig het volgende:
in het stuk wat ik weg geknipt heb stonden wat dingen die met wat handig combineerwerk naar allerlei gegevens zouden leiden. Dat heb ik dus verwijderd. Beetje klieren met het internet tot daar aan toe, maar info geven waardoor je met naam en toenaam te bereiken bent plaatsen gaat me te ver.
Er stond niks lulligs en ik heb het verwijderd om te voorkomen dat je te vinden bent.
Ik sta eerlijk gezegd ook te kijken van hoeveel info er op het internet staat en hoe je dus alles kan achterhalen met wat handig zoek-, en denkwerk.
Leuke foto, als dat geen goede PR is weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 11:47 schreef soppig het volgende:
[..]
[[url=http://img02.picoodle.com/img/img02/8/4/12/t_12m_2eff179.jpg]afbeelding][/URL]
Moet je maar niet zoveel op internet zetten.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Viswijfje het volgende:
Adres, telefoonnummer, foto's. met een beetje geluk iemands CV.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Viswijfje het volgende:
kun je zomaar iemands nummer op internet vinden?![]()
ik vind dit akelig worden jongens! mag dit topic dicht?![]()
Ik haal de info wel weg die ik er neer heb gezetquote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Viswijfje het volgende:
Geef is antwoord op vorige vragenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Viswijfje het volgende:
Gequote voor het nageslachtquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef covie het volgende:
[..]
Ik haal de info wel weg die ik er neer heb gezet![]()
Ja alles ..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Viswijfje het volgende:
ik zag het al aankomenquote:
Die foto doet het bij mij niet eensquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef soppig het volgende:
[..]
Ja alles ..
kan je zo bellen als je wil. (doe ik niet hoor)
ik heb expres ook die foto ergens anders ge-upload zodat de url van het orgineel niet te achterhalen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |