Was jij niet diegene die laatst zat te miepen over een bekeuring die je notabene zelf veroorzaakt had? Zat je toen niet te huilen over 'bewijs' dat er vast niet was? Gia heeft bewijs dat het ding van haar is. En tuurlijk is het het waard om daar ruzie over te maken, want die zus had het ding terug moeten geven toen het wel wat waard was en als ze een beetje ballen had gehad zou ze voor TS een nieuwe camera kopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef zure_apple het volgende:
Pff... hoe krijg je familieruzies. Is het je waard om ruzie te maken met je zus over een ding wat niks meer waard is?
Nou geef je rekeningnummer maar dan maak ik wel de 10 euro over die dat ding nog waard is.
Daar gaat het niet om, ik zou ook gewoon die camera terug nemen, maakt niet uit hoe. En bovendien zou ik dan nooit meer wat met dat naaste familielid te maken krijgen, geen verjaardagen e.d., nisk meer. Als je zo met andere mensen om gaat moet je daar ook niet verbaasd van opkijken, maar dat doen ze waarschijnlijk ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef zure_apple het volgende:
Pff... hoe krijg je familieruzies. Is het je waard om ruzie te maken met je zus over een ding wat niks meer waard is?
Nou geef je rekeningnummer maar dan maak ik wel de 10 euro over die dat ding nog waard is.
Misschien berust alles wel op een misverstand?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:42 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zou ook gewoon die camera terug nemen, maakt niet uit hoe. En bovendien zou ik dan nooit meer wat met dat naaste familielid te maken krijgen, geen verjaardagen e.d., nisk meer. Als je zo met andere mensen om gaat moet je daar ook niet verbaasd van opkijken, maar dat doen ze waarschijnlijk ook niet.
Ontopic: Ik denk toch dat de ouders hier wel redelijke rol in kunnen vervullen, dus ik zou het bij hun nog een keer aankaarten als je na het weekend nog geen reactie hebt.
Appels met peren vergelijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die laatst zat te miepen over een bekeuring die je notabene zelf veroorzaakt had? Zat je toen niet te huilen over 'bewijs' dat er vast niet was? Gia heeft bewijs dat het ding van haar is. En tuurlijk is het het waard om daar ruzie over te maken, want die zus had het ding terug moeten geven toen het wel wat waard was en als ze een beetje ballen had gehad zou ze voor TS een nieuwe camera kopen.
En als ze niet toegeeft is de relatie toch al voorgoed verziekt en dan met de politie terug komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef sampoo het volgende:
Ga er naar toe en ga ontzettend stennis lopen maken als ze het niet afgeeft. Als je relatie met je zus dermate non-existent is dan gewoon maar forceren.
Als je dit al weet, hoe kom je er dan bij om iets aan haar uit te lenenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef Gia het volgende:
Ze doet dit overigens met meer spullen. Ze leent ze als iemand het niet gebruikt en zij het wel kan gebruiken, en zo gauw iemand het geleende terug wil, gebruikt ze als commentaar dat diegene 'het' toch niet gebruikte. En ze geeft het gewoon niet terug.
Daar hoef ik niet bij aan te kloppen. Die willen zich er zogezegd, niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:42 schreef InnocentFR het volgende:
Ontopic: Ik denk toch dat de ouders hier wel redelijke rol in kunnen vervullen, dus ik zou het bij hun nog een keer aankaarten als je na het weekend nog geen reactie hebt.
Kan, maar ik heb twee maanden geleden dat misverstand dan toch al de wereld uit geholpen. Intussen zijn ze al een keer hier geweest en hadden ze die camera makkelijk mee kunnen nemen. Zit een draagtas bij en al, dus zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Misschien berust alles wel op een misverstand?
Ik ken het. Ouders geven kinderen spellen met sinterklaas of verjaardagen, maar beschouwen die spellen dan toch als hun eigendom.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef Larissa het volgende:
Ik vroeg een keer mijn moeder naar mijn oude spellen waarvan ik dacht dat ze daar nog op zolder stonden. Leuk voor mijn kind om mee te spelen.
Je weet wel: Mens erger je niet, Valkuil, Halma, Ganzenborden etc., de spellen waarvan ik nog wist dat ik ze vroeger voor verjaardagen had gehad. (Mijn zus had er uiteraard ook gehad voor verjaardagen en Sinterklaas), maar ik wist nog precies wat van wie was.
Mijn moeder zei dat ze ze weggegeven had "want ik deed er toch niets meer mee"... nee duh.. ik dacht dat ik ze gewoon op hun zolder had bewaard tot ik zelf kinderen kreeg.![]()
Ik was trouwens te verbouwereerd om te reageren. Gebeurt ook wel eens.![]()
Dat weet ik sinds een paar jaar, omdat er nog meer mensen gevraagd hebben naar geleende spullen. Haar commentaar was dan: Och, jij gebruikt dat toch niet. Hier wordt het tenminste gebruikt.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Als je dit al weet, hoe kom je er dan bij om iets aan haar uit te lenen![]()
Volgens mij werkt ie nog wel. Mijn neefje liep er mee te filmen.quote:En daarbij komt dat de camera nu ruim 10 jaar oud is en zeer waarschijnlijk niet meer werkt, misschien is dat dan ook de reden dat ze dat niet durft te vertellen en ze haar eigen kind ermee laat spelen.
Kan dat dan op disc? Het is geen digitale camera!!quote:Misschien doe je er wijzer aan om de bandjes via een fotozaak op disc te laten zetten en zelf een nieuwe camera te kopen, gelukkig zijn ze tegenwoordig niet meer zo duur.
Tja, wel lullig voor de kids. Zowel voor die van mij als die van hun. Mijn nichtje doet volgende week haar communie.quote:En voor je zus, laat ze gewoon barsten..... snap niet dat je haar nog binnen laat.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar owee, als ik het toen op die verjaardag uit de handen van mijn neefje had getrokken!
Bij de meeste fotozaken kun je oude filmpjes en video's op DVD laten zettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:53 schreef Gia het volgende:
Kan dat dan op disc? Het is geen digitale camera!!
Met de camera kunnen we ze in elk geval zelf op een videoband zetten.
Wist je dat niet? Dat gaat heel simpel hoor. Je sluit de camera aan op een DVD-recorder voor de TV en neemt het gewoon op!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:53 schreef Gia het volgende:
Kan dat dan op disc? Het is geen digitale camera!!
Met de camera kunnen we ze in elk geval zelf op een videoband zetten.
Okay, kan ik dat sowieso nog laten doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Bij de meeste fotozaken kun je oude filmpjes en video's op DVD laten zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |