Precies. Mama zit in bad, mama is aankleden, enz.... maar mama belt nooit terug.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daarom krijgt TS ook altijd de kinderen aan de telefoon en belt haar zus niet terug, ondanks dat ze dat wel vraagt.
Tja, dan kan ik er niet meer heen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Jodocus1 het volgende:
ennuh, en andere optie. Je vergeet het gewoon. Het is meer dan 10 jaar geleden.
Ik zeg: Beter op je spullen passen........
Tja, ik weet het, ik schaam me diep.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Byte_Me het volgende:
wat voor tokkie-familie heb jij, dat je zus van je steelt?
Ja, familiediner, gezellig!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:57 schreef Deetch het volgende:
kun je niet iets van hun "lenen"? en misschien is de rijdende rechter nog niet eens zo'n slecht idee. kun je daarna meedoen aan het programma van de EO om uit elkaar gevallen families weer te lijmen.
bel een keer 's avonds op naar hun huis met nummerherkenning uit. Misschien hebben ze je telefoonnummer in hun huistelefoon staan waardoor er heel mooi 'Gia' in het schermpje komt te staan. Mamma geeft telefoon aan jong om tegen tante Gia te zeggen dat mamma er niet is. Dus als jij zonder num.herk. belt krijg je misschien die ma er direct aanquote:Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. Mama zit in bad, mama is aankleden, enz.... maar mama belt nooit terug.
Daarbij heb ik het 2 maanden terug al persoonlijk aan mijn zwager gevraagd. Ze zijn in de tussentijd al hier geweest en hadden het toen ook al mee kunnen nemen.
Waarom zou je er niet meer heen kunnen ?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik er niet meer heen.
Vind dat zo'n onzin. Waarom geven mensen niet gewoon terug wat ze lenen?
Dat ik er jaren niet om gemaald heb, doet er helemaal niet toe. Zij hadden dat meteen terug moeten geven toen Canada niks bleek te zijn.
Dit is selectief quoten. Mijn punt is dat er twee partijen zijn en dat haar zus de zaak anders ziet.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is toch haar goed recht, dat ze liever heeft dat haar zoon dan haar neefje ermee kan spelen?
[..]
Waarom hebben zij een punt? Omdat een ander zo vriendelijk is jou iets uit te lenen en jij te laks/ gemeen bent om hem terug te geven heb je een punt? Ik zie dat punt echt niet. En ik zie niet in waarom TS de familieruzie opzoekt, dat doet zwager door te zeggen 'je hebt dat ding cadeau gedaan' terwijl ie donders goed weet dat het niet zo is.
Het klopt dat er momenteel meer speelt en niet alleen tussen mijn zus en mij, maar daar zijn meer partijen bij betrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik denk - met alle respect overigens - dat er heel veel meer/anders speelt tussen TS en haar zus.
Die camera is verder niet van belang.
Ik vind dat je de waarde van de relatie met je familie overdrijft. Als je familie je op zo'n nare manier beflikkert en je nog voor leugenaar uitmaakt ook hecht die familie daar zelf ook geen waarde aan. Anders zou je helemaal niet lenen omdat je weet dat er problemen van kunnen komen, of gewoon gelijk teruggeven na gebruik.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:17 schreef mgerben het volgende:
Ik zou enige terughoudendheid betrachten omdat noch die camera, noch je trots (want daar gaat het eigenlijk om) meer waard zijn dan de relatie met je familie.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef Gia het volgende:
Ze doet dit overigens met meer spullen. Ze leent ze als iemand het niet gebruikt en zij het wel kan gebruiken, en zo gauw iemand het geleende terug wil, gebruikt ze als commentaar dat diegene 'het' toch niet gebruikte. En ze geeft het gewoon niet terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |