abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2007 @ 13:38:42 #41
3542 Gia
User under construction
pi_48254196
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Daarom krijgt TS ook altijd de kinderen aan de telefoon en belt haar zus niet terug, ondanks dat ze dat wel vraagt.
Precies. Mama zit in bad, mama is aankleden, enz.... maar mama belt nooit terug.

Daarbij heb ik het 2 maanden terug al persoonlijk aan mijn zwager gevraagd. Ze zijn in de tussentijd al hier geweest en hadden het toen ook al mee kunnen nemen.
pi_48254260
  donderdag 12 april 2007 @ 13:45:58 #43
3542 Gia
User under construction
pi_48254418
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:40 schreef snellejelle het volgende:
pi_48254529
ennuh, en andere optie. Je vergeet het gewoon. Het is meer dan 10 jaar geleden.
Ik zeg: Beter op je spullen passen........
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  donderdag 12 april 2007 @ 13:52:10 #45
3542 Gia
User under construction
pi_48254639
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Jodocus1 het volgende:
ennuh, en andere optie. Je vergeet het gewoon. Het is meer dan 10 jaar geleden.
Ik zeg: Beter op je spullen passen........
Tja, dan kan ik er niet meer heen.

Vind dat zo'n onzin. Waarom geven mensen niet gewoon terug wat ze lenen?
Dat ik er jaren niet om gemaald heb, doet er helemaal niet toe. Zij hadden dat meteen terug moeten geven toen Canada niks bleek te zijn.
  donderdag 12 april 2007 @ 13:54:42 #46
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_48254724
Voet bij stuk houden, dat gedrag hoort niet beloond te worden met een gratis camera
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_48254769
wat voor tokkie-familie heb jij, dat je zus van je steelt?
pi_48254823
kun je niet iets van hun "lenen"? en misschien is de rijdende rechter nog niet eens zo'n slecht idee. kun je daarna meedoen aan het programma van de EO om uit elkaar gevallen families weer te lijmen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 12 april 2007 @ 13:57:52 #49
3542 Gia
User under construction
pi_48254832
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Byte_Me het volgende:
wat voor tokkie-familie heb jij, dat je zus van je steelt?
Tja, ik weet het, ik schaam me diep.
  donderdag 12 april 2007 @ 13:58:38 #50
3542 Gia
User under construction
pi_48254865
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:57 schreef Deetch het volgende:
kun je niet iets van hun "lenen"? en misschien is de rijdende rechter nog niet eens zo'n slecht idee. kun je daarna meedoen aan het programma van de EO om uit elkaar gevallen families weer te lijmen.
Ja, familiediner, gezellig!!!
pi_48254924
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:45 schreef Gia het volgende:

[..]

verkeerde topic
pi_48255085
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies. Mama zit in bad, mama is aankleden, enz.... maar mama belt nooit terug.

Daarbij heb ik het 2 maanden terug al persoonlijk aan mijn zwager gevraagd. Ze zijn in de tussentijd al hier geweest en hadden het toen ook al mee kunnen nemen.
bel een keer 's avonds op naar hun huis met nummerherkenning uit. Misschien hebben ze je telefoonnummer in hun huistelefoon staan waardoor er heel mooi 'Gia' in het schermpje komt te staan. Mamma geeft telefoon aan jong om tegen tante Gia te zeggen dat mamma er niet is. Dus als jij zonder num.herk. belt krijg je misschien die ma er direct aan
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_48255123
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, dan kan ik er niet meer heen.

Vind dat zo'n onzin. Waarom geven mensen niet gewoon terug wat ze lenen?
Dat ik er jaren niet om gemaald heb, doet er helemaal niet toe. Zij hadden dat meteen terug moeten geven toen Canada niks bleek te zijn.
Waarom zou je er niet meer heen kunnen ?
Ik denk als je het apparaat al 10 jaar niet gemist hebt, waarom nu ineens wel ?
En daarnaast, is het principe dan zoveel ellende waard ? (Ruzie met je zus als je dat nog niet had).
  donderdag 12 april 2007 @ 14:08:19 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_48255156
Blijkbaar is haar zus het wel zoveel ellende waard, dus waarom zou Gia dat niet mogen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 12 april 2007 @ 14:10:36 #55
3542 Gia
User under construction
pi_48255204
Wij hebben het erover gehad om er van het weekend gewoon heen te rijden en terug te vragen. Maar zoals ik al zei vrees ik dat ze zich er met een of andere smoes weer vanaf maken.
Ik blijf er in elk geval over zeuren en ga niet naar verjaardagen en zo, voordat die camera terug is.

Denk dat ik het mailtje effe print en per normale post stuur. Misschien dat dat een reactie geeft.

Wacht sowieso het weekend af. Heb nog meer sores aan mijn kop.
pi_48255393
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is toch haar goed recht, dat ze liever heeft dat haar zoon dan haar neefje ermee kan spelen?
[..]

Waarom hebben zij een punt? Omdat een ander zo vriendelijk is jou iets uit te lenen en jij te laks/ gemeen bent om hem terug te geven heb je een punt? Ik zie dat punt echt niet. En ik zie niet in waarom TS de familieruzie opzoekt, dat doet zwager door te zeggen 'je hebt dat ding cadeau gedaan' terwijl ie donders goed weet dat het niet zo is.
Dit is selectief quoten. Mijn punt is dat er twee partijen zijn en dat haar zus de zaak anders ziet.
Dat geeft TS ook al aan.
Even er vanuit gaande dat het verhaal van TS klopt (we hebben de andere kant niet gehoord), heeft zij helemaal gelijk.
Maar dat betekent nog niet dat haar zus dat ook zo ziet. Haar zus leeft in haar eigen versie van de waarheid, zo te zien in een verwrongen wereldbeeld, waarin zij 'recht' heeft op spullen die mensen niet gebruiken.
Dat mensen die spullen niet gebruiken omdat zij ze in leen heeft komt zo te zien niet bij haar op

Kijk, in TS heeft natuurlijk helemaal gelijk.
Alleen hangt er een prijskaartje aan het halen van je gelijk.

Als ze die camera op een nette manier terugkrijgt zendt ze haar zus natuurlijk wel een boodschap: Hé, je kunt spullen die je leent niet zomaar houden.

Maar ruzies ontstaan als je alles uit het oog verliest en alleen nog maar je gelijk wilt halen. Want daar gaat het in feite om. In feite wil ze haar zus gewoon een lesje leren.

[ Bericht 7% gewijzigd door mgerben op 12-04-2007 14:25:47 ]
pi_48255439
Ik denk - met alle respect overigens - dat er heel veel meer/anders speelt tussen TS en haar zus.
Die camera is verder niet van belang.

Ts heeft gelijk in het principe. Echter ik denk dat de camera nu gezien wordt als een soortement gelijk. Zo van, zie je wel, die camera geef je ook al niet terug etc etc.
  donderdag 12 april 2007 @ 14:25:12 #58
3542 Gia
User under construction
pi_48255644
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik denk - met alle respect overigens - dat er heel veel meer/anders speelt tussen TS en haar zus.
Die camera is verder niet van belang.
Het klopt dat er momenteel meer speelt en niet alleen tussen mijn zus en mij, maar daar zijn meer partijen bij betrokken.
Dat van die camera speelt al langer. Nog voor die andere kwestie heb ik mijn zwager al gevraagd de camera terug te geven.
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 14:26:02 #59
43556 miss_dynastie
pi_48255680
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:17 schreef mgerben het volgende:
Ik zou enige terughoudendheid betrachten omdat noch die camera, noch je trots (want daar gaat het eigenlijk om) meer waard zijn dan de relatie met je familie.
Ik vind dat je de waarde van de relatie met je familie overdrijft. Als je familie je op zo'n nare manier beflikkert en je nog voor leugenaar uitmaakt ook hecht die familie daar zelf ook geen waarde aan. Anders zou je helemaal niet lenen omdat je weet dat er problemen van kunnen komen, of gewoon gelijk teruggeven na gebruik.
  donderdag 12 april 2007 @ 14:40:12 #60
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48256151
Ik denk dat hier veel geschreven wordt maar dat het in het kort hier wel op neer komt:
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef Gia het volgende:
Ze doet dit overigens met meer spullen. Ze leent ze als iemand het niet gebruikt en zij het wel kan gebruiken, en zo gauw iemand het geleende terug wil, gebruikt ze als commentaar dat diegene 'het' toch niet gebruikte. En ze geeft het gewoon niet terug.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')