quote:
t Is een videocamera die nieuw 1200 gulden heeft gekost.
't Gaat om mijn zus, die leende het ding ruim 10 jaar geleden, omdat ze naar Canada gingen.
Wij gebruikten hem toen eigenlijk nauwelijks, dus was dat geen probleem.
Echter is hij nooit teruggegeven.
In die tijd waren wij bezig met een zaak tegen het ziekenhuis (medische fout), dus daar ook niet zo mee bezig.
Na al die jaren wist ik niet meer waar ie was. Heb bij verschillende mensen navraag gedaan, maar helaas.
Tot ik laatst mijn neefje van 8 jaar er mee rond zag lopen. Ter plekke afpakken doe je dan ook niet.
Enkele weken later mijn zwager ernaar gevraagd, beweert die doodleuk dat wij dat ding aan hun GEGEVEN hadden. Op dat moment was die camera 2 jaar oud!!
Zwager reageerde nogal laconiek: Oh, dat komt dan wel een keer.
Nu twee maanden laten, nog geen camera. Heb verschillende keren geprobeerd te bellen, krijg ik een van de kinderen, maar mijn zus belt niet terug. Eergisteren maar een mailtje gestuurd, geen antwoord.
Ik ben bang dat als ik er heen rijdt, ze gewoon zeggen dat ze hem nog nodig hebben, en dus niet terug geven. Overigens vind ik ook dat zij hem terug moeten komen brengen.
En het is dus niet zozeer dat ik hem nu nodig heb, maar ik vind het van de zotte dat een kind van 8 ermee loopt te spelen. Je hoort zoiets gewoon terug te geven.
Dus, ja, dan ben ik maar een zeikerd, maar ik wil hem gewoon NU terug.