17quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Molluck het volgende:
Seksualiteit: bi
Wahaha, hoe oud ben je? 14 ofzo, je hebt zeker een keer voor de grap met je beste vriendin getongd?
Ik heb SF al een keer van je weggekaaptquote:Op woensdag 11 april 2007 18:53 schreef prum het volgende:
[..]
wie ben jij? niet de mannen hier wegkapen hoor
je mag hem hebben, zo'n loser wil ik nooit meer spreken, hij is nog lelijk ookquote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb SF al een keer van je weggekaapt![]()
Meisje toch. Geeft niks hoor dat hij je niet meer wou en je liet zitten op date. Kan gebeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef prum het volgende:
[..]
je mag hem hebben, zo'n loser wil ik nooit meer spreken, hij is nog lelijk ook
ik vind het niet kunnenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meisje toch. Geeft niks hoor dat hij je niet meer wou en je liet zitten op date. Kan gebeuren![]()
Dan moet je er wat aan gaan doenquote:
mm, ik heb geen zin om er moeite te voor gaan doen, ik zie m vast wel eens over straat lopenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan moet je er wat aan gaan doen
je moet een keer je kritiek op jezelf reflecterenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef prum het volgende:
[..]
het is tenslotte alweer 7 uur geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Nostalghia het volgende:
Misschien moet ik maar even een Grimbergen Dubbel tot me nemen. Ja, dat lijkt me wel wat.
Ik jou ook wel, denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef prum het volgende:
[..]
mm, ik heb geen zin om er moeite te voor gaan doen, ik zie m vast wel eens over straat lopen
Hoi schatquote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb SF al een keer van je weggekaapt![]()
Hee lieverdquote:
rot op jij kuthomo uit dit topic!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi schat![]()
Was lekker he![]()
Maar wel eerst flinnk kezen hequote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef prum het volgende:
[..]
tut tut tut tut tutquote:
Heb je die test nog gedaan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
ook halloquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef shifto het volgende:
Gatverkankertyfusdamme
Ja dat dacht ik ook !quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
je hebt goeie keus gemaakt hor![]()
dat mag ik toch wel zelf wetenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
tut tut tut tut tut
Wat een taal voor zo'n meisje!
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je die test nog gedaan ?
Ja, er komt een klein Surveillance-FietsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
anders houdt jij even je mond heel braaf dicht, en ga je eens heel goed nadenken over wat je allemaal zegt. en dat is 17quote:
Hee hoi!quote:
Nee, ga maar eens flink biechten bij je moeder. En vraag of ze een leven voor je koopt.quote:
Nee dat is alleen als je sliktquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
NIETS TEGEN KUTHOMOS HE!![]()
ben ik nu zwanger?
mag ik zn peetoom worden??quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, er komt een klein Surveillance-Fietsje![]()
Jaaaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, er komt een klein Surveillance-Fietsje![]()
Van mij welquote:
Er ligt een gouden toekomst voor hem of haar op Fok, ik voel het gewoon!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik zal alvast een kloon aanmaken voor hem![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
Er ligt een gouden toekomst voor hem of haar op Fok, ik voel het gewoon!
Oeh hij schopte
![]()
Ik heb een hele kleine achtertuin, dus wordt besloten feestje dan. Wij drietjesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Morgen een heuse BBQ meet bij jou in de achtertuin?![]()
als het een klein fietsje is, zal hij waarschijnlijk aan het trappen zijn, niet schoppenquote:
Lekker knusquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleine achtertuin, dus wordt besloten feestje dan. Wij drietjes![]()
Ben wel zwanger hèquote:
Mooiquote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ben wel zwanger hè
Hoe vind je je koter?
rot is op uit mijn topic!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dat word later een hele mooie grote fiets![]()
Het is al heeeeel lang jouw topic niet meer meidquote:
hee, als iemand je uitlult, moet je niet opeens gaan schelden. dat is niet chique. en reageer ook eens een keer op mij! nu moet ik steeds een reactie tegen een ander van jou aanhalen om tegen je te kunnen scheldenquote:
eindelijk rustig, alleen mijn topic is naar de klote, bedanktquote:Op woensdag 11 april 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is al heeeeel lang jouw topic niet meer meid![]()
rot op!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
hee, als iemand je uitlult, moet je niet opeens gaan schelden. dat is niet chique. en reageer ook eens een keer op mij! nu moet ik steeds een reactie tegen een ander van jou aanhalen om tegen je te kunnen schelden![]()
en nog eens rot opquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
anders houdt jij even je mond heel braaf dicht, en ga je eens heel goed nadenken over wat je allemaal zegt. en dat is 17![]()
als je dat graag wil...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Acryl het volgende:
hoi, mag ik ook oprotten?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef prum het volgende:
[..]
eindelijk rustig, alleen mijn topic is naar de klote, bedankt
als jij nou ook nog effe oprotquote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En je hebt SF en mij nog niet eens gefeliciteerd! Asociaal kind![]()
Ja, dan..?quote:
je eigen topic kickenquote:
ga eens kapot johquote:Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
je eigen topic kicken![]()
HOIIII, IK BEN ER WEER!![]()
![]()
dank je hihi (K)quote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Gorgelmuil het volgende:
Goed topic prum! Ben trots op je, zo'n verdediging als jij voert, daar kan zelfs Holleeder trots op zijn!!
Ga zo door meis!
Hee tau eem tammoquote:
en jij moet helemaal opkutjestralen,quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee tau eem tammo![]()
Zo praat je niet tegen de moeder van mijn kleine fietsje ja![]()
Waarom? Ik ben toch lief tegen jequote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee tau eem tammo![]()
Zo praat je niet tegen de moeder van mijn kleine fietsje ja![]()
Oh oh oh.. wat kan gedumpt worden een mens toch tot diep in de ziel raken..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef prum het volgende:
[..]
en jij moet helemaal opkutjestralen,
beetje stoer doen met dat kutblauw, jou zouden ze moeten kapot slaan !
straks moet je die vriend van je in levend houdenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch lief tegen jeIk help je topic een beetje levend houden
hee, help jij mij eens om die kut fiets uit dit topic te houden?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Misstique het volgende:
Hallo fiets.
Je bent gewoon jaloers meid, en het siert je nietquote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef prum het volgende:
[..]
straks moet je die vriend van je in levend houden
Why?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef prum het volgende:
[..]
hee, help jij mij eens om die kut fiets uit dit topic te houden?
Miss.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Misstique het volgende:
Hallo fiets.
Messias.quote:
Poppedein.quote:
We hadden u allen graag in levenden lijve willen aanschouwen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:10 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Poppedein.. Ik hoorde van cc dat ze me ook al miste.
En waarom mag ik dan niet op jullie bruiloft komen, hè?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hadden u allen graag in levenden lijve willen aanschouwen.
was ie dat al niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef prum het volgende:
[..]
eindelijk rustig, alleen mijn topic is naar de klote, bedankt
Ik had verwacht dat zulcks een gelegenheid u niet zou kunnen bekoren, mijnheer!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:16 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
En waarom mag ik dan niet op jullie bruiloft komen, hè?
"Nice save, bonny."quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat zulcks een gelegenheid u niet zou kunnen bekoren, mijnheer!
Bij deze staat u op de gastenlijst.quote:
*Brrrrrr. Een band voor feesten en bruiloften hebben lijkt me wel the end of the world.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bij deze staat u op de gastenlijst..
Neemt u dan ook uw gitaar mee?. Om 'Home at the end...' ten gehore te brengen?
.
Wie heeft het over een band? Alleen uzelf en uw gitaar. Één nummer. (Of twee, should you be so inclined.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
*Brrrrrr. Een band voor feesten en bruiloften hebben lijkt me wel the end of the world.
Ik weiger mijzelf te onderwerpen aan de middelmatigheid van trouwfeesten.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over een band? Alleen uzelf en uw gitaar. Één nummer. (Of twee, should you be so inclined..).
Wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef prum het volgende:
mag deze kuttopi dicht, ik ga wel een andere maken waarbij jullie niet mogen komen
Ik zat dus toch redelijk goed met mijn aanname.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ik weiger mijzelf te onderwerpen aan de middelmatigheid van trouwfeesten.
Dat klinkt nog beter zelfs.quote:Privé ben ik nog wel bereid de gemoederen te beroeren met een nummer of twee..
Dat vroeg ik me ook al af. Wat doet het in ons topic?quote:
Ja. Ik ga sowieso niet naat trouwfeesten.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zat dus toch redelijk goed met mijn aanname..
Doe ik.quote:Dat klinkt nog beter zelfs.. Een privé-concertje van de blonde engel.
.
Neen, dit wordt een reeks.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef prum het volgende:
mag het topic nou dicht?!!!!!
Flikker nou eens op uit mijn topic.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef prum het volgende:
mag het topic nou dicht?!!!!!
Daar hou ik u aan.quote:
Het is u vergeven.quote:
Tut tut tut, wat een taal weer.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef prum het volgende:
rot op jullie allemaal uit dit topic godverdomme!
U bent benijdenswaardig, mijnheer.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Nostalghia het volgende:
Ik ga nu de negende dag van complete apathie in -op het muziekmaken na- zonder een mens te zien of te spreken, Miss. Ik ga een nieuw persoonlijk record zetten, ik voel het aan mijn water.
Dat vindt Jesus niet leuk, hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:35 schreef prum het volgende:
rot op jullie allemaal uit dit topic godverdomme!
Is het? Ach. Ohjee. Nou.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
U bent benijdenswaardig, mijnheer.
en jij moet helemaal je grote bek houdenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tut tut tut, wat een taal weer.
ja, sluit dit topic danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het nu storend worden.
Stuurt u me dan een exemplaar?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:38 schreef Nostalghia het volgende:
Ohja, Miss. Binnenkort komt er een hoesje enzo omheen, dus dan kun je me in de kast zetten.
stuur maar een slotjequote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stuurt u me dan een exemplaar?.
Tuurlijk, mevroi. Als u dat wenst.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stuurt u me dan een exemplaar?.
En dat zal jij bepalen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:38 schreef prum het volgende:
[..]
en jij moet helemaal je grote bek houden
Ik zou niet weten waarom. Jij bent de enige die hier de boel loopt te verzieken, omdat het topic een andere wending heeft gekregen dan je had voorzien. Pech voor je, kan gebeuren, live with it and move on please.quote:
oeh, dan?quote:
Mét persoonlijke tekst van uzelve?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Tuurlijk, mevroi. Als u dat wenst.
nee, als ik mijn eigen topic dicht wil hebben, dan kan dat danquote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Jij bent de enige die hier de boel loopt te verzieken, omdat het topic een andere wending heeft gekregen dan je had voorzien. Pech voor je, kan gebeuren, live with it and move on please..
Persoonlijke tekst? Wat bedoelt de schone bebrilde rodette?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mét persoonlijke tekst van uzelve?.
Nu ben ik echt bangquote:
Waar zie je dat in de policy staan? Grote onzin dus. Ja, je mag het altijd aanvragen. Nee, het hoeft niet gehonoreerd te worden.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef prum het volgende:
[..]
nee, als ik mijn eigen topic dicht wil hebben, dan kan dat dan
er zijn genoeg SC topics
Een persoonlijke boodschap met handtekening, iets in die geest.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Persoonlijke tekst? Wat bedoelt de schone bebrilde rodette?
Ik kan niet wachtenquote:
Ha! Nou, ik wil er best iets op schrijven, heur. Maar ik heb geen handtekening, ik heb namelijk een grote afkeer voor krabbels. Overal waar ik zo'n onding moet neerzetten schrijf ik gewoon mijn voornaam. Ik ben er op tegen zoals ik tegen mobiele telefoons, televisies en taalfouten ben.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een persoonlijke boodschap met handtekening, iets in die geest.
In het Engels noemt men dit een stroke, vermoed ik. Welja.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
En topics waar de blonde engel in post zijn uitermate puickend en blijven derhalve open..
Uw voornaam is prima.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ha! Nou, ik wil er best iets op schrijven, heur. Maar ik heb geen handtekening, ik heb namelijk een grote afkeer voor krabbels. Overal waar ik zo'n onding moet neerzetten schrijf ik gewoon mijn voornaam. Ik ben er op tegen zoals ik tegen mobiele telefoons, televisies en taalfouten ben.
"Voor Miss Miss, bier, 14.gif, BS."quote:
Briljant.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:55 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
"Voor Miss Miss, bier, 14.gif, BS."
Nou, dan zie ik uw adres wel een keer verschijnen in mijn mailbox, freulige calendula officinalis.quote:
Zodra ik bericht ontvang dat er een exemplaar klaar ligt.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik uw adres wel een keer verschijnen in mijn mailbox, freulige calendula officinalis.
James, makker. Strijdkameraad. Brother in arms.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef JamesGarner het volgende:
Ik hoorde iets over pils.
Uiteraard. Ik heb al heel wat materiaal voor een tweede schijfje trouwens.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zodra ik bericht ontvang dat er een exemplaar klaar ligt.,
.
My mailbox is wide open.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb al heel wat materiaal voor een tweede schijfje trouwens.
Misschien dat ik morgen even een demo maak van een nummer. Misschien. Ligt aan het weer.quote:
Ha, kornuit. Hoe staat het met het leven? Zit u reeds aan de negende dag van improductiviteit?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
James, makker. Strijdkameraad. Brother in arms.
Het leven gaat zo maar door hè, ze kruipt, dan huppelt ze en dan lijkt ze weer stil te staan. Nooit eens een rustige wandelpas of een onverwacht ogenblik. Jeminee, de negende, juist.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Ha, kornuit. Hoe staat het met het leven? Zit u reeds aan de negende dag van improductiviteit?
Ik zie het wel. Of niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen even een demo maak van een nummer. Misschien. Ligt aan het weer.
Ligt aan het weer.quote:
Het belooft mooi en zonnig lenteweer te worden, dus ik verwacht dat u zich richting weide zult begeven en al nakend in het zachte gras zult neervlijen. Met bier uiteraard.quote:
Vergeet de gitaar niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het belooft mooi en zonnig lenteweer te worden, dus ik verwacht dat u zich richting weide zult begeven en al nakend in het zachte gras zult neervlijen. Met bier uiteraard.
Verhip! Dat was me zowaar ontschoten.quote:
Het maakt allemaal wel indruk, merk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verhip! Dat was me zowaar ontschoten..
Ik was met mijn gedachten te veel bij uw nakende lijf, vergeef me.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Het maakt allemaal wel indruk, merk ik..
Nou zeg! Die gaat in mijn sig.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was met mijn gedachten te veel bij uw nakende lijf, vergeef me..
Graag gedaan. Ik probeer in de tussentijd je ware identiteit te ontfutselen. Zonder succes, tot nu toe.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef JamesGarner het volgende:
Wat keuvelen jullie lief, Tiek en Blonde Engel. Het is werkelijk aandoenlijk. Zo schattig, opgewekt en een tikkeltje naief. Ik geniet met volle teugen.
Och heden.quote:
Het is iemand die vlakbij Amsterdam woont, maar twéé nummers van me heeft èn verzuimt me te emailen als dat beloofd wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik probeer in de tussentijd je ware identiteit te ontfutselen. Zonder succes, tot nu toe.
Het wordt me niet duidelijker nu, helaas.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Het is iemand die vlakbij Amsterdam woont, maar twéé nummers van me heeft èn verzuimt me te emailen als dat beloofd wordt.
Ja-ha. Zo werken die dingen, Miss miss. Het ene moment komt de zon op en staar je uit het raam en het andere moment vraag je je af waarom je aan de andere kant van de wereld bent.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt me niet duidelijker nu, helaas..
Wás ik maar aan de andere kant van de wereld, BS.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ja-ha. Zo werken die dingen, Miss miss. Het ene moment komt de zon op en staar je uit het raam en het andere moment vraag je je af waarom je aan de andere kant van de wereld bent.
Hmmm, wellicht. Ik betwijfel het echter.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
[afbeelding]. Misschien geeft hij/zij gewoon antwoord als je het hem vraagt! [afbeelding].
Ik viel zojuist bijna door de mand. Het is lastig posten met twee browsers, ziet u?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
[afbeelding]. Misschien geeft hij/zij gewoon antwoord als je het hem vraagt! [afbeelding].
Dat is wel zo heerlijk, hè. Het allermooiste gevoel ter wereld, helemaal alleen zinloos aan de andere kant van de wereld in de zon zitten en je afvragen wat je daar eigenlijk doet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wás ik maar aan de andere kant van de wereld, BS.
Ik heb zo'n idee. Ik ben niet helemaal onbekend met het fenomeen klonen, ziet u?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Ik viel zojuist bijna door de mand. Het is lastig posten met twee browsers, ziet u?
HA! Ik dacht al een post te zien verdwijnen! Ik heb je door.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Ik viel zojuist bijna door de mand. Het is lastig posten met twee browsers, ziet u?
Ik verwacht zometeen het antwoord in de PM.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
HA! Ik dacht al een post te zien verdwijnen! Ik heb je door..
Verdraaid. Zorgvuldigheid blijkt wederom niet tot mijn kwaliteiten te behoren.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
HA! Ik dacht al een post te zien verdwijnen! Ik heb je door..
Ik wacht nog even op een bevestiging van James.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ik verwacht zometeen het antwoord in de PM.
Die note geeft het helemaal weg.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Verdraaid. Zorgvuldigheid blijkt wederom niet tot mijn kwaliteiten te behoren.
Zie je, Miss miss? Toe maar.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Ja hoor, Misstique. Ga je gang. De blonde engel mag alles krijgen wat hij wil, hij is immers de nieuwe messias.
Ik schroom niet om het u te vertellen, mijnheer. Miss is echter een uitstekende boodschapper en ik vertrouw er op dat zij u reeds van de juiste informatie voorzien heeft.quote:
Mijn envelopje is nog steeds grijs en in concludeer uit uw retoriek dat u wél schroomt. Even goede vrienden.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Ik schroom niet om het u te vertellen, mijnheer. Miss is echter een uitstekende boodschapper en ik vertrouw er op dat zij u reeds van de juiste informatie voorzien heeft.
Zie nu.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Mijn envelopje is nog steeds grijs en in concludeer uit uw retoriek dat u wél schroomt. Even goede vrienden.
Ik heb ooit eens wat opgevangen, via deze of gene. Dat is alles.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Nostalghia het volgende:
Ah, verdulleme! Verkeerd gegokt dus. Hoe kom jij dan in hemelsnaam aan mijn deuntjes?
Niets mis mee, niets mis mee, kameraad. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Het schuifelt en schuurt wat, beweegt wat heen en weer, krijgt wat vrijheid en openbaart zich in onopgemerkte oorden.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef JamesGarner het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens wat opgevangen, via deze of gene. Dat is alles.
Welja, natuurlijk. Mailt u maar raak, heerschap. Mijn repliek zal recht door zee zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef JamesGarner het volgende:
Wat mij overigens zeer nieuwsgierig maakt. Indien het aanbod nog steeds open staat kunt u dan ook zeker een mail van mijn hand verwachten.
Deze dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef JamesGarner het volgende:
Wat mij overigens zeer nieuwsgierig maakt. Indien het aanbod nog steeds open staat kunt u dan ook zeker een mail van mijn hand verwachten.
Een komma had het wat kunnen maskeren. Maar ook niet echt.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef JamesGarner het volgende:
Hm. Vreemde zinsconstructie.
Ah. De aap is inmiddels uit de mouw zie ik.quote:
Gewoonweg niet op komen dagen is geen optie?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:09 schreef Nostalghia het volgende:
Vernolle. Ik heb een afspraak staan voor vanavond. Daar gaat mijn kluizenaarsrecord.
Natuurlijk wel. Dat is toch altijd een optie?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoonweg niet op komen dagen is geen optie?
Et voila. Het leven kan soms zo simpel zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is toch altijd een optie?
Mwoah, ik vermoed dat ik toch maar ga.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Et voila. Het leven kan soms zo simpel zijn.
Daar gaat uw record.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Mwoah, ik vermoed dat ik toch maar ga.
Om redenen die ik niet begrijp zijn ze het hier op het w*rk niet met deze stelling eens.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is toch altijd een optie?
Telt het als ik er wèl heen ga maar gewoon de hele avond mijn mond houd?quote:
donequote:
Hmmm.. Ik ben van mening dat dat niet uitmaakt. U begeeft zich immers onder de mensen, dat is erg on-kluizenaars.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Telt het als ik er wèl heen ga maar gewoon de hele avond mijn mond houd?
Potvolblomme, uw schone gelaat spreekt wedermaal waarheden.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik ben van mening dat dat niet uitmaakt. U begeeft zich immers onder de mensen, dat is erg on-kluizenaars.
Ach, ik help alleen om het plaatje uit te tekenen. U zult zelf de keuze moeten maken, aangezien ik geen idee heb wie of wat er op u wacht vanavond.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Potvolblomme, uw schone gelaat spreekt wedermaal waarheden.
Veel bier, muziek, lang verloren vrienden, thee en misplaatste gezelligheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik help alleen om het plaatje uit te tekenen. U zult zelf de keuze moeten maken, aangezien ik geen idee heb wie of wat er op u wacht vanavond.
Wat voor muziek?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Veel bier, muziek, lang verloren vrienden, thee en misplaatste gezelligheid.
Zeg, waan je me een helderziende?quote:
Welnee! Er had een obscuur bandje kunnen zijn oid, ik gok maar wat!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Zeg, waan je me een helderziende?
Oh nee, oh nee, mp3's met een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig door goedkope speakers, vermoed ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee! Er had een obscuur bandje kunnen zijn oid, ik gok maar wat!
Ik word treurig bij de gedachte alleen al.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:37 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Oh nee, oh nee, mp3's met een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig door goedkope speakers, vermoed ik.
Een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig kilobits per seconde bedoel ik natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word treurig bij de gedachte alleen al.
Je sais, monsieur, je sais.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Een bitverversingssnelheid van honderdachtentwintig kilobits per seconde bedoel ik natuurlijk.
Ik ga eens even pingelen, schone dame. Mag ik mijn hoed aantikken en u een prettige voortzetting van deze dag toewensen?quote:
Dat mag. Ik wens u hetzelfde toe.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef Nostalghia het volgende:
[..]
Ik ga eens even pingelen, schone dame. Mag ik mijn hoed aantikken en u een prettige voortzetting van deze dag toewensen?
Dag mevrouw.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag. Ik wens u hetzelfde toe..
OMG!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Ladidadida het volgende:
Kijk allemaal, de eerste echo:
[afbeelding]
Want?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OMG!
Dat had ik niet van je verwacht, zo'n lay-out verneukend plaatje.
TS sucks mequote:Op donderdag 12 april 2007 14:58 schreef Gorgelmuil het volgende:
Waar is de TS? This topic sucks without TS!
sorry, maar we neuken niet allemaal onszelf...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
OMG!
Dat had ik niet van je verwacht, zo'n lay-out verneukend plaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |