17quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Molluck het volgende:
Seksualiteit: bi
Wahaha, hoe oud ben je? 14 ofzo, je hebt zeker een keer voor de grap met je beste vriendin getongd?
Ik heb SF al een keer van je weggekaaptquote:Op woensdag 11 april 2007 18:53 schreef prum het volgende:
[..]
wie ben jij? niet de mannen hier wegkapen hoor
je mag hem hebben, zo'n loser wil ik nooit meer spreken, hij is nog lelijk ookquote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb SF al een keer van je weggekaapt![]()
Meisje toch. Geeft niks hoor dat hij je niet meer wou en je liet zitten op date. Kan gebeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef prum het volgende:
[..]
je mag hem hebben, zo'n loser wil ik nooit meer spreken, hij is nog lelijk ook
ik vind het niet kunnenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meisje toch. Geeft niks hoor dat hij je niet meer wou en je liet zitten op date. Kan gebeuren![]()
Dan moet je er wat aan gaan doenquote:
mm, ik heb geen zin om er moeite te voor gaan doen, ik zie m vast wel eens over straat lopenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan moet je er wat aan gaan doen
je moet een keer je kritiek op jezelf reflecterenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef prum het volgende:
[..]
het is tenslotte alweer 7 uur geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Nostalghia het volgende:
Misschien moet ik maar even een Grimbergen Dubbel tot me nemen. Ja, dat lijkt me wel wat.
Ik jou ook wel, denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef prum het volgende:
[..]
mm, ik heb geen zin om er moeite te voor gaan doen, ik zie m vast wel eens over straat lopen
Hoi schatquote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb SF al een keer van je weggekaapt![]()
Hee lieverdquote:
rot op jij kuthomo uit dit topic!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi schat![]()
Was lekker he![]()
Maar wel eerst flinnk kezen hequote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef prum het volgende:
[..]
tut tut tut tut tutquote:
Heb je die test nog gedaan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
ook halloquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef shifto het volgende:
Gatverkankertyfusdamme
Ja dat dacht ik ook !quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
je hebt goeie keus gemaakt hor![]()
dat mag ik toch wel zelf wetenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
tut tut tut tut tut
Wat een taal voor zo'n meisje!
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je die test nog gedaan ?
Ja, er komt een klein Surveillance-FietsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
anders houdt jij even je mond heel braaf dicht, en ga je eens heel goed nadenken over wat je allemaal zegt. en dat is 17quote:
Hee hoi!quote:
Nee, ga maar eens flink biechten bij je moeder. En vraag of ze een leven voor je koopt.quote:
Nee dat is alleen als je sliktquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
NIETS TEGEN KUTHOMOS HE!![]()
ben ik nu zwanger?
mag ik zn peetoom worden??quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, er komt een klein Surveillance-Fietsje![]()
Jaaaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, er komt een klein Surveillance-Fietsje![]()
Van mij welquote:
Er ligt een gouden toekomst voor hem of haar op Fok, ik voel het gewoon!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik zal alvast een kloon aanmaken voor hem![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
Er ligt een gouden toekomst voor hem of haar op Fok, ik voel het gewoon!
Oeh hij schopte
![]()
Ik heb een hele kleine achtertuin, dus wordt besloten feestje dan. Wij drietjesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Morgen een heuse BBQ meet bij jou in de achtertuin?![]()
als het een klein fietsje is, zal hij waarschijnlijk aan het trappen zijn, niet schoppenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |