quote:Op zondag 15 april 2007 09:50 schreef Belana het volgende:
wij hebben het bij beide kindjes maar kort gedaan, vanwege het fladderen. overigens zei Owlet dat dat iets te maken zou hebben met te veel prikkels, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb beide kindjes vanaf het begin rust en regelmaat gegeven, ging weinig weg, de tv stond uit of soms heel zachtjes. etc. Ik twijfel dus of dat wapperen altijd van te veel prikkels komt. ze hadden het alle 2 een korte periode (ik praat over 2/4 weken ofzo) Heb ze ook altijd bij eerste tekenen van vermoeidheid op bed gelegd idd en wakker. Ze slapen alle 2 makkelijk in.
wat er op die site staat is wel een beetje eng ja. en het is vervelend als je van die tegenstrijdige adviezen krijgt. ik hoop dat je er nog uitkomt Karin
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:23 schreef owlet het volgende:
Wel is het belangrijk dat je het combineert met veel rust en regelmaat, dat is altijd de eerste stap. Dus bij de eerste signalen van moeheid naar bed, slapen in een eigen bedje, een vast dagritme, etc. In dat geval kan bakeren heel goed werken om de rust te brengen. Fladderende armpjes zijn (los van het bloedsuikergehalte) vooral een teken van overprikkeling en het is zaak die overprikkeling eerst op te lossen.
Och jee, nog steeds tandjes-gerelateerd?quote:Op zondag 15 april 2007 11:18 schreef Belana het volgende:
hij heeft nu weer koorts trouwens, raar hoor.
Denk voor de schouders wel. Denk dat je moet oppassen voor een "zondagsarmpje".quote:Op maandag 16 april 2007 11:54 schreef lcicle het volgende:
Gisteren waren we met familie samen en vond de vriend van mijn zusje het leuk om Merlijn aan de armpjes rond te slingeren. Merlijn vond het ook leuk, maar ik hiel mijn hart vast!Vond het een beetje eng..
Weet iemand of zo'n spelletje eigenlijk niet slecht is voor de armpjes en schouders?
Oh ik ging er zo maar vanuit dt je dat wel kendequote:Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef lcicle het volgende:
Hm.. dat klinkt niet verstandig, een 'zondagsarmpje'.
* lcicle zwengelt Google even aan.
Op het CB hebben ze gemiddelden van de WHO denk ik? Dat je dus zelf kunt invullen hoe jouw kindje groeit en daarmee dus kunt vergelijken met de WHO curve.quote:Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef cattie het volgende:
Hoe bedoel je Fendy? www.borstvoeding.com/groeicurve heeft een curve die je in kunt vullen, maar daar krijg ik net een blanco pagina. Ik weet niet of dat aan mijn pc ligt of dat de site (tijdelijk) niet werkt.
En ik krijg hier nou de kriebels van. Mensen hebben een gevoel ( niet specifiek nu van ezra) moeder gevoel. dat ze voelen wanneer iets niet juist zit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef minoes_ het volgende:
Niet om het één of ander,maar ik krijg de kriebels van "de richtlijnen van de curve's"Jullie moeten je daar niet zo druk over maken,wat maakt het uit als ze er wat boven of onder zitten?Zolang ze goed eten en drinken en plassen,maakt het toch niet uit?En geen kind is groeit precies volgens de boekjes hoor,dus niet te zenuwachtig daar over maken dames
![]()
Belaan,zolang hij nog plast kan het geen kwaad.Als hij echt al een dag niet meer heeft geplast,is het andere koek.Quinten heeft de eerste week in het zh.zelfs 1,5 dag niet geplast en dat ze gingen wegen,zag je ook echt,dat hij veel te weinig binnenkreeg.Vandaar het bijvoeden met het flesje.En als Ezra maar blijft drinken,is het ook niet erg,als hij minder of zelfs een dag niks eet.Vocht is dan belangrijker.
Groetjes,Minoes![]()
quote:
Nog geen tanden hier, maar toch ineens zo groot idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:56 schreef Mibos het volgende:
Kaith heeft een tandje argghhh ze wordt groot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |