Beterschap met Ezra, Belana. Lekker dat hij nu antibiotica heeft, dat zou mij ook geruststellen. En het is hier al meer gezegd, maar niet druk maken over te weinig groei hoor. Tinka is nog NOOIT 'genoeg' gegroeid. Die woog met 11 maanden oud nog niet eens 8 kilo en ik betwijfel of ze nu veel meer weegt. Kan me de zorgen wel voorstellen, ik heb ze ook gehad. (Gelukkig had ik net zo'n relaxed CB als jij!
![]()
) Maar ze zeiden ook eens tegen mij; kennelijk heeft ze alle energie in de lengtegroei gestopt. Ezra misschien ook? 1,5 cm. is best veel op die leeftijd. En daarbij; met die kwakkelende gezondheid lijkt het me niet meer dan normaal dat ie weinig groeit, ziek zijn kost energie toch? Hij eet lekker trouwens, zo te zien!
Van andere orde: ik moet vanaf morgen verhuizen.... naar het dreumestopic!
![]()
Mijn kleine meid wordt al groot; vanaf morgen heb ik geen baby meer!
Er hangen hier 36 ballonnen en 34 meter slingers in de kamer en zéér aanwezig in het midden een ENORM groot kado, eigenhandig in elkaar geschroefd en ingepakt door mama herself!
![]()
Nog 1 nachtje slapen en dan eens kijken of we broerlief op een afstandje kunnen houden zodat Tinka zelf haar kado (spelenderwijs-leren-huis van fisher-price) uit kan pakken!
![]()
Ben reuze nieuwsgierig hoe ze op jarig-zijn reageert!