abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48406828
Mika Goed zeg!
En Ive, ook goed gegeroeid.

Ezra wil zijn ziekzijn uitbuiten Zo klein als ze zijn! Ik zie Iris er ook wel voor aan, dat kleine boefje
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:01:32 #152
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48407091
Slim zijn ze, die baby's!

Mammietje schrikken hoor, als je het niet vertrouwt gewoon je hart volgen!
Ik had hier pas ook wat bloed in de luier, maar dat was na een paar bananenhapjes waardoor Simon voor het eerst harde ontlasting had. Er zal ergens een kloofje zijn ontstaan, daarna heb ik het niet meer gezien.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:19:48 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_48409169
Ezra groeit niet goed
ze zijn hier bij het CB niet zo snel ongerust eigenlijk, maar hij is nu in 4 weken maar 100 gram aangekomen. Wel 1,5 cm gegroeid in de lengte, dus het zijn nog geen grote zorgen, maar we gaan wel extra wegen over 4 weken. hij is nu 73,5 cm en 8520 gram, mijn ukkeltje. Hij is ook al 6 weken ziekig of onderweg, dus tja... maar je ziet je kindje liever gewoon goed groeien. geen paniek hier ofzo, maar een beetje in de gaten houden is nu wel nodig.
stormy waters...
sailin'
pi_48409307
Dat is nooit fijn om te horen Belana. maar wat je zelf zegt, door dat kwakkelen kan het natuurlijk even wat minder zijn. Was met Lis ook toen ze in het ziekenhuis lag. Wel goed om even extra in de gaten te houden. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:24:43 #155
94046 PM-girl
pi_48409332
Belana, niet leuk om te horen, maar het kan door het ziekzijn komen toch? De pest is gewoon met kleine kindjes dat elk grammetje telt. Bij ons valt een onsje meer of minder niet op, maar bij een babytje wel.
Succes!

[ Bericht 22% gewijzigd door PM-girl op 17-04-2007 14:02:25 (niet zo slim dus) ]
*
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:28:59 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_48409465
het komt ook wel weer goed, maar ik was me er ineens erg van bewust hoe hij loopt te kwakkelen en ik weet niet, het valt ineens zo over me heen ofzo. Vind het zo sneu voor hem. en het is verder zo'n lief vrolijk kereltje, ik hoop dat zijn weerstand een beetje wil toenemen nu.

Ik heb Ezra nog nooit kiwi gegeven eigenlijk, maar ik lust het zelf niet dus dan haal je het ook niet zo snel.
stormy waters...
sailin'
pi_48409503
Belaan,kan je niet iedere week gaan wegen dan op het cb?Hier hebben ze iedere week een inloopspreekuur en kan je gewoon komen om te wegen.Of misschien met hem erbij op je eigen weegschaal gaan staan?Ook al denk ik,dat dat minder nauwkeurig is hoor.....
Hij is gelukkig niet afgevallen,dat moet je maar voor ogen houden.En straks neemt ie misschien wel weer een spurt.Veel sterkte

Hier gaat het beter met Quinten in bed,hij heeft niet meer met de toet onder de dekens gelegen.Heb t wiegje lager opgemaakt,slaapzakje heb ik alleen maar in dikke stof,lijkt me nu even niet zo lekker.Overdag slapen is wel een crime.....ik hoor m nu alweer en ben al 6x naar boven gelopen Hij valt wel in slaap en doet kleine slaapjes,maar als zijn tut uitvalt schrikt ie weer wakker en begint ie weer te pierelen Nou ja,nog maar es proberen en anders maar eerst een fles,is alweer 2,5 uur geleden

Groetjes,Minoes

[ Bericht 1% gewijzigd door minoes_ op 17-04-2007 17:01:08 ]
pi_48410005
Ik zal ook eens een update geven hier. Sinds Elise er is heb ik nog amper tijd om lekker achter de pc te kruipen dus ik volg de topics ook niet meer helaas
Met Elise gaat het heel goed, ze is nu 7 weken. Ze groeit flink, drinkt goed (hooguit wat vaak en langzaam, toch wel elke 2 a 3 uur en ik ben er nog zo'n 3 kwartier mee bezig en in de avonduurtjes is het helemaal vaak nog prut), slaapt goed ('s nachts meestal 1 keer wakker, maar ze gaat wel laat pas slapen en is ook weer vroeg wakker maar dan slaap ik daarna ook nog verder). Overdag is ze nu ook wat vaker wakker. Ze is heel sterk, dat wisten we al in de buik, maar dat ze gewoon een minuut lang d'r hoofdje omhoog kan houden en om zich heen kan kijken hadden we niet verwacht. Ze kan zich ook van d'r buik naar d'r rug rollen (al vanaf 4 weken) en doet dit dan ook regelmatig. Maar dat is dan ook het enige wat ze kan, verder brabbelt ze nog niet, lacht ze nog niet (wel in d'r slaap) en pakt ze nog niets.
Ze heeft wel veel schilfertjes (droge huid en misschien beetje berg) in d'r gezicht en op d'r hoofdje, maar dat is dan ook alles. Eigenlijk zijn we gewoon helemaal tevreden en blij met ons lieve meisje
pi_48410645
Sidn3y Al omrollen met 4 weken das toch veels te vroeg? dat hoofdje klinkt bekend,dat deed Quinten juist alweer vanaf dag 1 Geen minuut toen,maar dat deed hij wel met 1 week al.Wat zijn die kleintjes al sterk hé?

Groetjes,Minoes

[ Bericht 15% gewijzigd door minoes_ op 17-04-2007 17:00:36 ]
pi_48410889
Dat is ook veels te vroeg minoes, daarom wel extra leuk (ook voor haarzelf, als ze niet meer op d'r buik wilt rolt ze gewoon om). Dat hoofdje optillen is hier ook al vanaf de eerste dag, ze zit ook gewoon een eeuwigheid op d'r vuistjes om zich heen te kijken (push up), volgens mij kan ze het langer dan ik!
Overigens vinden we het wel gek dat ze zo gecontroleerd kan omrollen, ze heeft d'r handen nog niet ontdekt maar kan ze wel heel goed gebruiken. Ze probeert ook van d'r rug naar d'r buik te rollen, maar dat wil nog niet zo lukken.
Ze is trouwens weer wakker maar ik vind het nog wat vroeg voor een volgende voeding, dus ze ligt lekker op de grond te krioelen (we hebben geen box, vandaar op de grond op een kleedje)
pi_48411305
PM-girl, ik heb Merlijn nog nooit kiwi gegeven, omdat het pas wordt aanbevolen na 12 maanden. Ik zeg het maar even zodat je voor jezelf kunt bepalen of je al kiwi wilt geven, niet omdat het persé slecht zou zijn
Ik houdt dit schema een beetje aan: voedselintroductieschema, bij borstvoeding
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:55:22 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_48414383
Elise is er wel heel vroeg bij! Wat fijn dat het goed gaat!

Belana, wat vervelend dat Ezra niet goed gegroeid is. Al vind ik dat hij best lang is! Alleen zijn gewicht is wat minder. Maar dat komt vast helemaal goed. Zo als je zelf zegt komt het waarschijnlijk doordat hij wat gekwakkeld heeft. En hij wordt natuurlijk ook steeds bewegelijker, dus verbrand hij meer. (Dat gaf de cb-arts als reden dat Ive's curvelijntje van het gewicht iets afbuigt in de cb curve, in de who curve blijft hij meelopen met de curve. ). Het komt vast goed!

Mijn ouders passen vandaag voor het eerst op omdat het kdv een dagje dicht is. Ik moet mezelf inhouden om niet te bellen om te vragen hoe het gaat.
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:20:00 #163
94046 PM-girl
pi_48415346
Sidn3y, wat een goede berichten! En al rollen, lekker snel, maar leuk hoor!

Icicle, ik twijfelde onder het geven al, stom van me want ik heb dat schema goed gezien onlangs Enerzijds wil ik me redelijk aan richtlijnen houden, anderzijds ook niet te strak, zolang ik merk dat Simon geen last heeft van dingen. Bedankt dat je het even aangeeft!

Cattie, gek he, dat dat ineens zo spannend kan zijn! Het gaat vast goed, waarschijnlijk genieten ze alle drie!
*
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:47:13 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_48416467
joh, cattie, gewoon bellen! dat mag toch! Het is jouw kindje. Ik bel mijn ouders of schoonouders altijd even hoor

Ezra heeft net bijna 3 uur liggen slapen en is wakker geworden met 39 graden koorts, maar hij is wel beter te spreken weer, zit lekker in de box te spelen nu.
Ezra was trouwens de vorige keer eigenlijk ook al vrij weinig aangekomen, 700 gram in bijna 8 weken, dus het gaat echt niet helemaal lekker met die groei.

Ik heb net de huisarts even gebeld, want het zit me toch niet lekker die koorts al dagen. morgenochtend kan ik terecht.
stormy waters...
sailin'
pi_48417687
Belana wat vervelend dat het niet goed gaat met de groei van Ezra.

Damian is vrijdag voor het eerst gaan logeren bij de moeder van mijn vriend. Ik had gedacht dat ik het niet zo moeilijk zou vinden maar toen ik daar wegging had ik het toch wel even moeilijk. Had hem al eens 1 keer eerder een middagje bij mijn eigen moeder gelaten omdat we toen naar een begrafenis moesten maar aangezien ik thuis woon kent hij die al de beste dus dat was niet zo spannend. Toen had ik het idee van dat zit wel goed. Maar de moeder van mijn vriend ziet hij niet zo vaak en die kent hij nog niet echt dus dat vond ik wel even moeilijk. En dan vooral dat hij daar meteen een nachtje zou blijven! Heb ze regelmatig gesmst en een keer gebeld, maar hij deed het super gelukkig.
Gewoon bellen hoor Cattie al is het alleen maar om er zelf een rustig gevoel van te krijgen.

Zo Elise al omrollen doet ze goed zeg!
Damian heeft het ook 2 keer gedaan van buik naar rug en ook een aantal keer van rug naar zij, maar nu de laatste weken vertikt hij het dus hij zal het wel perongeluk gedaan hebben.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:41:53 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48418757
Belana, wat een confrontatie. Hoe is het verder met zijn eetpatroon dan, heb je het idee dat hij wel goed eet? Als hij zo ziekig is werkt dat ook niet echt mee en dat vreet natuurlijk ook energie. Mannetje toch..
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_48418982
Belana, dat is wel schrikken, zeg
Maar als hij al 6 weken aan het kwakkelen is, is het toch wel veklaarbaar?
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:47:57 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_48419060
nou, het maffe is dat ie best goed eet. 's morgens een papfles, tussendoor een banaan of peer of potje fruit, half broodje 'smiddags met een fles, 's avonds zijn potje en een toetje en dan voor we gaan slapen nog een papfles. het is niet heel veel maar ook niet heel weinig. alleen nu hij ziek is eet ie echt minder, drinkt eigenlijk alleen maar flessen en dan hier en daar een hapje fruit of avondeten.
Normaal gesproken is hij wel erg beweeglijk en dat werd de vorige keer ook gezegd, hij verbruikt veel energie, maar ja, dan nu al dat ziek zijn er overheen. ik hoop dat de huisarts morgen iets zinnigs heeft. misschien toch een urineweginfectie ofzo, want hij plast wel minder merk ik nu.
hij ligt alweer in bed inmiddels, mijn arme doppie.

Overigens vind ik zijn mindere groei echt nog niet alarmerend hoor, hij was wel in de lengte gegroeid, dus dat was goed en het was idd wel verklaarbaar door het ziek zijn. dus geen paniek hier daarover.
wel bezorgdheid om die koorts steeds sinds vrijdag al (ik dacht sinds zondag, maar het is sinds vrijdag al) nou ja, morgen naar de huisarts en dan zien we wel weer verder.
stormy waters...
sailin'
pi_48419897
Belana, hoe zit Ezra dan in deze curve?
Dit is nl de WHO-curve, er wordt over gedacht om die op de cb's te gebruiken.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:31:31 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_48421181
iets onder de groene lijn, hij is 8,5 kilo en 9 maanden.
dat valt ook idd wel mee, maar hij volgt zijn lijntje niet helemaal meer en dat is gewoon wat minder. mijn CB is nooit zo vreselijk stresserig op dat gebied hoor, het is gewoon een kwesite van in de gaten houden
stormy waters...
sailin'
pi_48426019
Niet om het één of ander,maar ik krijg de kriebels van "de richtlijnen van de curve's" Jullie moeten je daar niet zo druk over maken,wat maakt het uit als ze er wat boven of onder zitten?Zolang ze goed eten en drinken en plassen,maakt het toch niet uit?En geen kind is groeit precies volgens de boekjes hoor,dus niet te zenuwachtig daar over maken dames
Belaan,zolang hij nog plast kan het geen kwaad.Als hij echt al een dag niet meer heeft geplast,is het andere koek.Quinten heeft de eerste week in het zh.zelfs 1,5 dag niet geplast en dat ze gingen wegen,zag je ook echt,dat hij veel te weinig binnenkreeg.Vandaar het bijvoeden met het flesje.En als Ezra maar blijft drinken,is het ook niet erg,als hij minder of zelfs een dag niks eet.Vocht is dan belangrijker.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:21:42 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_48428461
Toch vanmiddag nog even bij de huisarts geweest want toen ik hem uit bed haalde had hij nog steeds niet geplast. meteen de assistent weer gebeld en die zei meteen, nou kom maar nu dan hoor! dus gedaan en hoewel het niet heel duidelijk is vond ze zoveel dagen koorts niet goed en daarnaast lijkt ie een beetje een ontstoken oor te hebben, dus een antibioticakuurtje.
toch wel prettiger om zo de nacht in te gaan.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:06:26 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_48430045
minoes, niemand hier maakt zich er vreselijk druk over geloof ik, zo'n curve is echter wel handig om te zien wat een gemiddelde groeilijn is. als ik nu naar Ezra kijk zie ik een lijn die opzij gaat ipv omhoog en dat is gewoon niet goed. ik zei al eerder, ik maak me (nog) geen grote zorgen, maar je moet zulke dingen wel in de gaten houden. ik ken mijn kindje en weet dat het nu niet zo lekker gaat, dat is mijn gevoel naast zo'n groeicurve, die dan dus iets bevestigd van mijn gevoel. that's all.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:11:29 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48430254
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:11 schreef minoes_ het volgende:
Niet om het één of ander,maar ik krijg de kriebels van "de richtlijnen van de curve's" Jullie moeten je daar niet zo druk over maken,wat maakt het uit als ze er wat boven of onder zitten?Zolang ze goed eten en drinken en plassen,maakt het toch niet uit?En geen kind is groeit precies volgens de boekjes hoor,dus niet te zenuwachtig daar over maken dames
Belaan,zolang hij nog plast kan het geen kwaad.Als hij echt al een dag niet meer heeft geplast,is het andere koek.Quinten heeft de eerste week in het zh.zelfs 1,5 dag niet geplast en dat ze gingen wegen,zag je ook echt,dat hij veel te weinig binnenkreeg.Vandaar het bijvoeden met het flesje.En als Ezra maar blijft drinken,is het ook niet erg,als hij minder of zelfs een dag niks eet.Vocht is dan belangrijker.

Groetjes,Minoes
En ik krijg hier nou de kriebels van. Mensen hebben een gevoel ( niet specifiek nu van ezra) moeder gevoel. dat ze voelen wanneer iets niet juist zit.
Die curve zegt niet altijd iets maar stagnering en slechte groei ook al zijn ze niet te licht of wat dan ook is een teken dat het niet helemaal lekekr zit en dat hoeft ook niet gebagatelliseerd (spelling?) te worden

[ Bericht 1% gewijzigd door _evenstar_ op 17-04-2007 19:20:36 (spellingscorrectie thanx sugar :D) ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:19:09 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48430572
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:11 schreef _evenstar_ het volgende:
gebagatellisseerd (spelling?)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:26:15 #176
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48430871
Maak je maar geen zorgen, Belaan. Bij Kendahl ging de lijn ook een keertje opzij. Zowel bij lengte als bij gewicht. Toen zij het cb me dat bijna elk kindje wel eens een dipje doormaakt. En ik denk zelf dat het kwakkelen ook een grote rol speelt. Wanneer Ezra zich straks weer beter voelt, zal de lijn wel weer gaan stijgen
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:27:54 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48430951
Belana, goed dat je naar de huisarts geweest bent en ik hoop dat Ezra lekker snel weer opknapt en ook zijn groeilijn weer snel oppikt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator dinsdag 17 april 2007 @ 19:28:45 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48430992
Ach, beterschap voor Ezra
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:41:37 #179
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48434317
Ezra, beterschap!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48434347
Fijn dat je bij de huisarts terecht kon. Logisch dat die koorts je ongerust maakte.
Beterschap voor Ezra
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:49:15 #181
94046 PM-girl
pi_48437215
Belana, hopelijk vlug beterschap!
*
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:29:25 #182
19529 Fendy
True Spirit
pi_48439347
Whehe, ik heb geen moedergevoelens en ik maak me ook nog eens nergens druk over.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_48442526
Beterschap met Ezra, Belana. Lekker dat hij nu antibiotica heeft, dat zou mij ook geruststellen. En het is hier al meer gezegd, maar niet druk maken over te weinig groei hoor. Tinka is nog NOOIT 'genoeg' gegroeid. Die woog met 11 maanden oud nog niet eens 8 kilo en ik betwijfel of ze nu veel meer weegt. Kan me de zorgen wel voorstellen, ik heb ze ook gehad. (Gelukkig had ik net zo'n relaxed CB als jij! ) Maar ze zeiden ook eens tegen mij; kennelijk heeft ze alle energie in de lengtegroei gestopt. Ezra misschien ook? 1,5 cm. is best veel op die leeftijd. En daarbij; met die kwakkelende gezondheid lijkt het me niet meer dan normaal dat ie weinig groeit, ziek zijn kost energie toch? Hij eet lekker trouwens, zo te zien!

Van andere orde: ik moet vanaf morgen verhuizen.... naar het dreumestopic! Mijn kleine meid wordt al groot; vanaf morgen heb ik geen baby meer!
Er hangen hier 36 ballonnen en 34 meter slingers in de kamer en zéér aanwezig in het midden een ENORM groot kado, eigenhandig in elkaar geschroefd en ingepakt door mama herself! Nog 1 nachtje slapen en dan eens kijken of we broerlief op een afstandje kunnen houden zodat Tinka zelf haar kado (spelenderwijs-leren-huis van fisher-price) uit kan pakken! Ben reuze nieuwsgierig hoe ze op jarig-zijn reageert!
  woensdag 18 april 2007 @ 06:37:39 #184
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48446664
Een fijne verjardag Tinka, en mammietje veel plezier in het dreumistopic!
(ben je niet draaierig van al dat blazen?)
  woensdag 18 april 2007 @ 07:38:59 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_48446900
ik heb even in het verjaardagtopic gefeliciteerd om de boel hier niet te vervuilen met felicitaties

dankjulliewel voor alle lieve reacties Ezra heeft vannacht goed geslapen. gisteren heeft ie nog 2 keer antbiotica gehad en ik geloof dus dat het wel goed aanslaat. hij was vanmorgen even wakker voor een fles en had geen koorts, dat was een hele opluchting!
dus nou weer terug naar de leuke dingen
stormy waters...
sailin'
pi_48448011
Gelukkig dat jullie een goede nacht hebben gehad Belaan
En ik wilde helemaal niet bagetaliseren,maar wil alleen maar aangeven,dat er nu eenmaal kindjes zijn die niet volgens de lijntjes van een curve groeien.Zo ook die van mij Maar zolang hij tierig is en drinkt en plast,ben ik tevreden.
En natuurlijk snap ik,dat je je zorgen maakt,dat doet iedere moeder/vader.Maar ik hoor wel eens moeders die over de rooie gaan ,omdat kindlief niet precies op de lijntjes van een curve zit en daar word ik dan.....eh....kriebelig van .
Maar goed,we gaan idd.terug naar leuke dingen.
Wie heeft er wat leuks te miepen???
Nou,ikzelf dan maar Quinten ligt dit te doen in de box En dat terwijl ik m net in bad wilde knikkeren.Nou ja,zal vast een hazeslaapje wezen,als ie wakker word doe ik het wel.Fijne dag allemaal

Groetjes,Minoes
pi_48449677
Fijn dat het beter gaat met Ezra

En ik heb ook wat leuks:
Iris is gewoon lief en knap en ze kan nu "echt" kruipen. Dat ziet er zo leuk uit En dan steeds die handjes op de grond: *pats* *pats* *pats* *pats*
pi_48449895
Ik heb wel wat leuks te melden hoor!!!

Kaith heeft een tandje argghhh ze wordt groot...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_48449940
Belaan wel fijn dat het met de antibiotica beter lijkt te gaan met Ezra en Iris kruipen is leuk he?
pi_48450490
Kaith ook al een tandje

Iris haar 2e tandje staat ook op springen Ik twijfel zelfs of die stiekem niet al door is
pi_48450892
Anna zit geloof ik in de 'ik-wil-niet-eten-ik-wil-niet-eten-ik-wil-niet-eten' fase. Dat, of ze krijgt teveel overdag want het lijkt vooral 's avonds te zijn (net nu ik lekkere zelfgemaakte potjes in grote getale heb gemaakt... zucht). We krijgen er bij het avond eten geen hap in, en ook de fles daarna drinkt ze maar voor 40cc leeg ofzo, terwijl er voorheen wel 180 of 200cc in ging.

Iemand een idee? Of gewoon even afwachten of het een fase is?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48451011
ik zeg: een fase
Iris heeft ook een tijd gehad dat ze veel flessen liet staan of maar een paar hapjes at.
Nu eet ze als een bootwerker, maar alleen met de pot mee. Als ze uit een potje krijgt ee ze alsnog maar een paar hapjes. Ze eet ook met gemak een hele boterham op
pi_48451068
Ik neig zelf ook naar een fase, omdat ze om 11 uur wel goed drinkt en we van het KDV ook nog geen opmerkingen gehad hebben over slecht drinken. Maar omdat ze zo'n ukkie is kwa gewicht wil ik het toch goed in de gaten houden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_48451254
Ja,bij Anna is dat misschien wat belangrijker idd.
Iris is gewoon een lekkere bolle en die kan wel wat hebben, dus ik maakte me niet zo druk. Maar als het alleen in de avond is, zal het wel niet zoveel kwaad kunnen. Dan zal ze overdag wel genoeg krijgen.
pi_48451423
Nouja, we hebben die fles ooit ingevoerd om het clusteren te doorbreken, ze lag soms uren achtereen te drinken bij YPPY om in slaap te komen, dus toen hebben we op een gegeven moment maar een fles met bv gegeven zodat ze in 1 x goed vol zit en op tijd d'r bed in kan. Dat werkte erg goed, maar ze gaat nu ook slapen zonder die fles (iig, ze drinkt 'm lang niet leeg) dus ze lijkt dan al vol te zitten ofzo.
pi_48452570
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:56 schreef Mibos het volgende:
Kaith heeft een tandje argghhh ze wordt groot...
Nog geen tanden hier, maar toch ineens zo groot idd.
Gisterenavond zat Fons leuk op de mat te spelen, bekijkt mijn lief hem en zegt dat hij zo groot al is, tijd voor 'ne nieuwen'!
pi_48453780
Haha BassMiss dus jullie gaan weer aan de klus
pi_48455204
Hm, ik zou hem liever toch nog iets groter hebben eerst.
pi_48456089
een half jaar precies, da's nog kei-klein bass-mister!
pi_48456302
Juli 2008 blijft ons streefdoel, tot nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')