abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2007 @ 09:50:03 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_48341844
wij hebben het bij beide kindjes maar kort gedaan, vanwege het fladderen. overigens zei Owlet dat dat iets te maken zou hebben met te veel prikkels, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb beide kindjes vanaf het begin rust en regelmaat gegeven, ging weinig weg, de tv stond uit of soms heel zachtjes. etc. Ik twijfel dus of dat wapperen altijd van te veel prikkels komt. ze hadden het alle 2 een korte periode (ik praat over 2/4 weken ofzo) Heb ze ook altijd bij eerste tekenen van vermoeidheid op bed gelegd idd en wakker. Ze slapen alle 2 makkelijk in.

wat er op die site staat is wel een beetje eng ja. en het is vervelend als je van die tegenstrijdige adviezen krijgt. ik hoop dat je er nog uitkomt Karin
stormy waters...
sailin'
pi_48342617
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:50 schreef Belana het volgende:
wij hebben het bij beide kindjes maar kort gedaan, vanwege het fladderen. overigens zei Owlet dat dat iets te maken zou hebben met te veel prikkels, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb beide kindjes vanaf het begin rust en regelmaat gegeven, ging weinig weg, de tv stond uit of soms heel zachtjes. etc. Ik twijfel dus of dat wapperen altijd van te veel prikkels komt. ze hadden het alle 2 een korte periode (ik praat over 2/4 weken ofzo) Heb ze ook altijd bij eerste tekenen van vermoeidheid op bed gelegd idd en wakker. Ze slapen alle 2 makkelijk in.

wat er op die site staat is wel een beetje eng ja. en het is vervelend als je van die tegenstrijdige adviezen krijgt. ik hoop dat je er nog uitkomt Karin
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:23 schreef owlet het volgende:
Wel is het belangrijk dat je het combineert met veel rust en regelmaat, dat is altijd de eerste stap. Dus bij de eerste signalen van moeheid naar bed, slapen in een eigen bedje, een vast dagritme, etc. In dat geval kan bakeren heel goed werken om de rust te brengen. Fladderende armpjes zijn (los van het bloedsuikergehalte) vooral een teken van overprikkeling en het is zaak die overprikkeling eerst op te lossen.

Het is natuurlijk niet zo dat alle kindjes die fladderen met de armpjes overprikkeld zijn. Ze hebben het nou eenmaal niet zo goed onder controle allemaal en ook kinderen in een rustige, regelmatige omgeving kunnen zichzelf wakker houden.
Alleen is het, vind ik, wel zo dat het heel vaak wel een kwestie van rust, ritme en regelmaat is. Waarbij ik niet wil zeggen dat ik het fout vind als ouders hun kinderen in de box in slaap laten vallen, van hot naar her slepen en veels te lang wakker houden. Hé, als het werkt voor jou en je kind is het goed.
Ik vind alleen wel dat áls je gaat bakeren, dat je dan ook aan die andere dingen moet werken. Op je eigen manier en passend bij jou en je kind.
Maar de meeste -dus niet alle- kinderen die onrustig zijn hebben behoefte aan RRR en daarna, als dat niet voldoende werkt, aan bakeren. Als je alleen maar gaat bakeren omdat je wil dat je kind doorslaapt, maar ondertussen wel je kind veels te lang wakker houdt, bij iedereen in de armen geeft en er rustig een halve zaterdag meer door de stad gaat lopen is het in mijn ogen echt een methode om je kind "de mond te snoeren".

Maar, nogmaals, dat is mijn mening
  zondag 15 april 2007 @ 10:47:00 #103
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48342654
hoe doen jullie het met dit warmere weer?
in bed dan, Lotte heeft nu nog een pyamatje aan met lange mouwen en een slaapzakje en een dekentje. Lijkt mij wel wat warm?
En met muggen, klamboe eromheen? (vriendlief heeft een muggentrauma?)
pi_48342831
Owlet, ik ging er eigenlijk vanuit dat het logisch was om je kindje eerst goed te laten slapen dmv rust en regelmaat. En pas gaan bakeren als die dingen niet werken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48342862
Lis heeft alleen een romper aan in haar slaapzakje nu en ik heb alleen een lakentje over haar heengedaan vannacht. Nu moet ik zeggen dat het hier in de boot nogal warm kan worden.
Klamboe zou ik zeker doen. Ik zag gisteren een kindje dat een gezichtje vol muggenbulten had. Zo zielig.
  zondag 15 april 2007 @ 11:18:09 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_48343252
owlet, ik ben het verder helemaal met je eens hoor rust en regelmaat varen de meeste kinderen het beste bij en bakeren is idd geen wondermiddel.
en ik had dat ene woordje gemist idd

Ezra heeft vannacht ook in rompertje in zijn slaapzak geslapen, warm zat en idd een klamboe.

hij heeft nu weer koorts trouwens, raar hoor.
stormy waters...
sailin'
pi_48343358
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:18 schreef Belana het volgende:
hij heeft nu weer koorts trouwens, raar hoor.
Och jee, nog steeds tandjes-gerelateerd?
pi_48345048
Iedereen bedankt voor het meedenken, ik zal het ook eens even weer op het CB erin gooien, want het is wel vervelend idd dat er zo tegenstrijdig over geadviseerd wordt.
Het is trouwens goed gegaan vannacht, met de onderkant dicht konden haar armpjes niet meer de lucht in, dus dat was wel een opluchting voor mij.
Ze heeft prima geslapen.
En ook nu ligt ze in haar inbakerzakje te slapen en dat ook nog in haar eigen bedje. Al vanaf 11 uur, ik geloof dat we wat dat betreft ook het grootste drama achter de rug hebben.

Hee Belana, hoe is het nu met Ezra dan? Jekkie, koorts met dit warme weer, dat lijkt me geen pretje. Issie ook echt ziek dan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 15 april 2007 @ 16:48:49 #109
19529 Fendy
True Spirit
pi_48351490
Jayden begint nu lekker door te slapen, gisteravond rond 11 uur laatste voeding gehad, vanmorgen om half 8 pas weer .

Best goed te pruimen zo...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 17:26:05 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48352781
Lekker zo Fendy

Op onze slaapkamer kan het ook keiheet worden (vannacht was het 25 graden), dus ik denk dat ik Milo vanavond voor het eerst op zijn eigen kamertje laat slapen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan en of ik het zelf over mijn hart kan verkrijgen om het ook daadwerkelijk door te zetten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 15 april 2007 @ 19:02:18 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_48355612
fijn karin, dat het zo goed is gegaan!

tja, wat ezra nu heeft weet ik eigenlijk niet. koorts, dat heeft ie, maar waarvan? geen flauw idee. het is wel sneu. Ik hoop dat het morgen weer over is eigenlijk.
stormy waters...
sailin'
pi_48358350
Belana, Merlijn heeft op het moment ook wat verhoging, voelt warmer dan normaal. Maar wij zoeken de oorzaak meer in het niet kwijt kunnen van de warmte. Erfelijke kwestie heeft zijn vader namelijk ook.
  zondag 15 april 2007 @ 20:19:20 #113
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48358527
Vervelend van die koorts, ja. Is ie verder dus helemaal niet ziek?

Storm en zijn vader zijn net naar de HAP geweest, hij heeft al voor de derde dag spuitluiers en kotste vanavond zijn potje er weer ineens uit. Gisteren en vanochtend had ie ook verhoging, 38.5.
Maar hij is wel alert en zelfs vrolijk, dus ik maakte me niet echt zorgen. Maar S wel een beetje, dus gegaan en daar ORS meegekregen en de geruststelling dat hij niet uitgedroogd is ofzoiets, want hij was zo 'wakker'. Gelukkig maar.
Het hele weekend was het trouwens al heel erg druk met kindjes met diarree en spugen, zeiden ze op de HAP. Dus er zit echt iets in de lucht. Maria is ook slapjes en moe, dus dat belooft wat voor mij morgen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48358847
Beterschap voor de koortsige zieke kindjes
  zondag 15 april 2007 @ 20:33:33 #115
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48359101
Nou, dat is geen pretje met dit weer zo ziek zijn. Sterkte ermee Sugar.
Hoe is het nu met Ezra dan?
Cas was vandaag ook zo 'zeikerig', ik kon er voor het eerst wat minder goed tegen blghh. Ik denk dat er ook weer een tandje aan zit te komen bij hem.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 15 april 2007 @ 20:38:35 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_48359297
ach storm ook al. Ik weet dat Romme van kozakken ook flinke koorts heeft. die waren nog naar de dokter geweest en die dokter had ook al heel wat zieke kindjes gezien, dus er heerst echt iets.

Ezra slaapt nu, maar het is echt flinke koorts hoor. geen spugen hier gezien nog en hij drinkt goed, dus ik maak me ook niet enorme zorgen, vind het gewoon rot voor het kereltje.

dutchie, soms is het gewoon ook moeilijk
stormy waters...
sailin'
  zondag 15 april 2007 @ 20:42:39 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48359464
Wellicht dat Tijn dus ook niet gewoon alleen maar dorstig is, wie weet sluimert er ook iets bij hem.

Beterschap voor alle kindjes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 15 april 2007 @ 20:44:35 #118
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48359555
Kendahl heeft last van de warmte, gisteravond al. Net lag hij met een romper korte mouwen in zijn slaapzakje. Nog te warm, lijkt het. Maar enkel een lakentje heeft hij zo van zich af getrappeld...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 15 april 2007 @ 21:13:39 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48360588
Ach moeilijk Belaan, ik zou gewoon eens weer min. 8 uur achter elkaar willen slapen. Dat is ook niet echt goed voor mijn humeur zeg maar. Het is allemaal heel logisch te verklaren, maar ik werd vandaag echt even kriegel van dat gemiep.
Het is een faaaaaase
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 15 april 2007 @ 21:23:22 #120
593 sjak
Juffie Bloem
pi_48360928
Herkenbaar hoor Dutchie. Ik zou soms ook het verantwoordelijkheidgevoel even uit willen kunnen zetten, daardoor slaap ik ook zo slecht. Ach en verder loopt het hier steeds beter. Ik begin er aan te wennen dat ik veel moet doen en schanul kan steeds wat meer.

Wat balen van die zieke kindjes met dit weer, beterschap allemaal!

Heeft iemand nog iets van Linda (met de nummers) gehoord? Ben wel benieuwd hoe het nu met haar (en Eva natuurlijk) gaat.
Lekker douchen!
pi_48362880
Juliette had ook last van de warmte, vooral gisteren. En verder niet helemaal lekker, dat verhaal van de HAP van Dutchie klinkt bekend maar dan gematigder gelukkig.
Beterschap voor de kinderen hier!

Dutchie, misschien een middagdutje proberen? Ik heb vanmiddag ook een paar uur bijgeslapen en gisteren heel vroeg naar bed dus ik voel me nu een stuk beter.
  maandag 16 april 2007 @ 08:36:40 #122
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48371138
Ons menneke had vannacht verhoging en vanochtend is hij een beetje slijmerig in zijn keel. Ik hoor een beetje gepiep en geratel met het ademen en af en toe hoest hij. Hij wordt al een paar nachten wakker, dus hij zit niet helemaal lekker in zijn velletje. Nu zal hij wel helemaal moe zijn, want gisteren waren we de hele dag in Blijdorp.
  maandag 16 april 2007 @ 08:48:54 #123
3011 E.T.
pi_48371295
Allemaal kwakkelende babietjes..
Hier gisteravond ook verhoging en niet willen liggen.. Paracetamol geprobeerd, maar meneer bleef dat ding maar naar buiten 'poepen'.. En toen ik dacht dat ie eindelijk erin bleef en z'n luier dichtmaakte kwam ik alsnog dat ding tegen op het aankleedkussen (wel voor de helft weggesmolten, dus ik ga er maar van uit dat de andere helft is binnengekomen).

Straks twee prikjes halen (die hadden we 2 weken geleden uitgesteld omdat ie zo ziek was).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48371546
Wat veel ziekige kindjes Beterschap allemaal en laten we hopen dat het van de warmte komt, want dan zou het morgen weer over moeten zijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48376346
Mikael praat Tis wel allemaal "die" maar hij praat. Dus na papa en dag nu ook die. Ben wel beetje trots Voor de rest kan ie nog steeds niks hoor

Gisteren waren we bij een doop. Mikael heeft zijn ogen uit gekeken. Allemaal lampjes, mooi echogeluid, veel kindjes waar mee ie hele gesprekken had en mooie kaarjes. Papa en mama vonden de doop niet zo heel boeiend maar we hebben wel genoten van onze kleine meneer. (Die nu op het balkon in het campingbedje ligt te slapen.)
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48376606
Gisteren waren we met familie samen en vond de vriend van mijn zusje het leuk om Merlijn aan de armpjes rond te slingeren. Merlijn vond het ook leuk, maar ik hield mijn hart vast! Vond het een beetje eng..
Weet iemand of zo'n spelletje eigenlijk niet slecht is voor de armpjes en schouders?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 16 april 2007 @ 11:55:12 #127
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48376635
Wow mikeal, knap hoor! Lotte doet mij na, ik maak een geluidje als je tong uitsteken en dan brr, dat doet zij nu ook, echt lachen. Zorg er wel voor dat je een paraplu bij de hand hebt.
pi_48376641
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:54 schreef lcicle het volgende:
Gisteren waren we met familie samen en vond de vriend van mijn zusje het leuk om Merlijn aan de armpjes rond te slingeren. Merlijn vond het ook leuk, maar ik hiel mijn hart vast! Vond het een beetje eng..
Weet iemand of zo'n spelletje eigenlijk niet slecht is voor de armpjes en schouders?
Denk voor de schouders wel. Denk dat je moet oppassen voor een "zondagsarmpje".
Liefde
pi_48376677
Hm.. dat klinkt niet verstandig, een 'zondagsarmpje'.
* lcicle zwengelt Google even aan.
pi_48376800
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:56 schreef lcicle het volgende:
Hm.. dat klinkt niet verstandig, een 'zondagsarmpje'.
* lcicle zwengelt Google even aan.
Oh ik ging er zo maar vanuit dt je dat wel kende . Maar tis meer armpje uit de kom

Vroeger noemde men dat zo als papa's vroeger alleen zondags thuis waren en dan werden de kinderen tussen papa en mama geslingerd. Omhoog gooien tijdens het lopen zeg maar. Veel kinderen kregen toen armpje uit de kom. Vandaar zondagsarmpje
Liefde
pi_48376894
Het zei me niets maar Google is your friend

"Een zondagmiddagarmpje is een term voor een afwijking in de arm van een kind. Het gaat om een ontwrichting (luxatie) van het kopje van het spaakbeen, dat ter hoogte van de elleboog zit. Dit ontstaat doordat er (te) hard aan de arm van het kind is getrokken, terwijl deze is gestrekt. Andere namen die hiervoor gebruikt worden zijn radiuskopluxatie en pulled elbow. Het komt regelmatig voor bij kinderen tussen één en drie jaar, iets meer bij jongens dan bij meisjes."

Aldus dokterdokter.nl

Bedankt voor de 'tip' MeNicole! Nu weet ik dat ik er tóch verstandig aan doe om erop te letten.. Heb er niets van gezegd omdat ik me dan zo'n zeikerd voelde
pi_48377885
Zou ik wel doen hoor, er iets van zeggen! Morris heeft al 3x zijn elleboog uit de kom gehad. En dan hebben we hem niet eens in de rondte geslingerd
1x trok ik hem op aan zijn handjes toen hij op de grond lag, de 2e keer weten we niet eens hoe het kwam en de 3e keer gebeurde op de creche.
pi_48377976
He brrrrr wat eng Ik wist wel dat het slecht was voor pasgeboren kindjes, maar had geen idee wanneer het lichaam sterk genoeg was voor zulke bewegingen.
  maandag 16 april 2007 @ 17:32:07 #134
108648 cattie
lieve moeder
pi_48386540
Ive is weer door de apk!
Hij weegt nu 9325 gram en is 74,5 cm, hij loopt heel netjes in de WHO groeicurve mee, net boven gemiddeld qua gewicht en ruim bovengemiddeld qua lengte.
Hij gaf een heel showtje weg aan de arts. Met de voetjes spelen, draaien, tijgeren, kleine dingen pakken, overpakken enz. Erg grappig. Hij doet alles prima dus. Maar dat wist ik al.

Mijn lieve, grote vent!
  maandag 16 april 2007 @ 17:33:51 #135
19529 Fendy
True Spirit
pi_48386588
Is er op internet eigenlijk iets waarmee je de groeicijfers van je kindje kunt afzetten tegen de curve?
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 16 april 2007 @ 17:37:54 #136
108648 cattie
lieve moeder
pi_48386707
Hoe bedoel je Fendy? www.borstvoeding.com/groeicurve heeft een curve die je in kunt vullen, maar daar krijg ik net een blanco pagina. Ik weet niet of dat aan mijn pc ligt of dat de site (tijdelijk) niet werkt.
  maandag 16 april 2007 @ 17:41:17 #137
19529 Fendy
True Spirit
pi_48386785
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef cattie het volgende:
Hoe bedoel je Fendy? www.borstvoeding.com/groeicurve heeft een curve die je in kunt vullen, maar daar krijg ik net een blanco pagina. Ik weet niet of dat aan mijn pc ligt of dat de site (tijdelijk) niet werkt.
Op het CB hebben ze gemiddelden van de WHO denk ik? Dat je dus zelf kunt invullen hoe jouw kindje groeit en daarmee dus kunt vergelijken met de WHO curve.

Ik krijg overigens ook een blank page daar...
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 16 april 2007 @ 17:48:28 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_48387006
De curve van het cb is niet gelijk aan die van de who, die van de who is "nieuwer". Veel scheelt het niet, maar Ive is blijkbaar een who kindje, want hij groeit bijna helemaal volgens die curve (alleen dan net wat hoger). Ik heb een account aangemaakt op die site dus kan ik Ive's curve online bijhouden (netter en nauwkeuriger dan met de hand), maar dan moet de site het wel doen.
pi_48390832
Wat een hoop zieke kindjes hier. Beterschap!

Mikael wat goed!
pi_48391052
Beterschap voor alle zieke kindjes hier!

Wat leuk dat Mikael meer gaat praten!
  maandag 16 april 2007 @ 20:11:54 #141
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48391901
Nicole, wat super dat Mika al praat! Leuk hoor!

Beterschap voor allen die het gebruiken kan.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48391959
En het mooie is dat ik met hem bezig ben met babygebaren. En nu wijst ie dus naar de hond zegt ie die en begint heel hard te hijgen. Haha maf kind heb ik toch
Liefde
  maandag 16 april 2007 @ 21:32:44 #143
3011 E.T.
pi_48395424
Tijn is behoorlijk van slag door z'n prikken vanmorgen
Sinds het einde van de middag moet ie veel huilen en is ie warm. Zetpil van 60mg had ik nog liggen, en die heeft ie nu al twee keer gehad.
Vind 't wel sneu
  maandag 16 april 2007 @ 21:39:11 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_48395761
ach gossie arme Tijn, beterschap

Ive weer door de keuring, das mooi! Ik moet morgen, ben benieuwd hoe veel ze schelen. Ezra is een onder het gemiddelde kindje.

Mika al lekker aan het kletsen, het is een vlotte hoor en nog grappig ook zo over de hond

Ezra heeft vandaag geen koorts meer gehad en alles was weer ok, gelukkig maar.
stormy waters...
sailin'
pi_48396493
Goed en minder goed nieuws van deze kant.
Tinka had vanmorgen bloed bij de ontlasting. Heb meteen de huisarts gebeld maar de assistente zei dat dit wel eens voor kon komen, als het maar niet veel bloed was en niet te vaak voor kwam. Wat mij betreft is 1 druppel al te veel en 1 keer te vaak, maar goed. Ik begin steeds meer te denken dat ze een allergie heeft. Ze heeft haar levenlang al regelmatig darmkrampen (alleen snachts), dat is nooit over gegaan na de 4 maanden. Maar ik schoof het altijd op 'nieuw' eten waar haar darmen aan moesten wennen, of net ziek geweest. Maar samen met de aanhoudende verkoudheden vanaf november, vanaf geboorte al weinig aankomen, onrustig zijn tijdens het drinken... De laatste maanden begon ik er steeds vaker met mijn man over dat ik het niet vertrouwde, maar hij wist me meestal weer gerust te stellen met dezelfde 'smoezen'. En nu dit. Waar moet ik beginnen om dit te onderzoeken? Bij het CB of bij mijn eigen huisarts (die heel goed is in alles wegwimpelen en bij wie je op de kop moet gaan staan voordat je wordt doorverwezen)? Kan ik zelf gevaarloos 'experimenteren' met haar voedsel en aan welke allergie moet ik denken, koemelk, gluten??? Ben een beetje radeloos...

Dan nog maar even goed nieuws: mevrouw roept om 'mama'! Tinka heeft behalve mama en papa nog geen woord uitgebracht maar gisteravond riep ze steeds mama (steeds doordringender en zelfs bozer! ) toen ik haar net naar bed had gebracht. Het leek erop of ze het bewust deed, maar dat leek me onwaarschijnlijk. Totdat ik haar vanavond wéér mama hoorde roepen! En glunderen als je dan ook echt komt! Pfff... wat ben ik trots op mijn kleine meissie die over 2 nachtjes slapen haar eerste verjaardag viert!
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 22:00:50 #146
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48396801
Gats Mammietje dat is schrikken Wat raar dat je bij niemand terecht kunt dan met je vragen. Het lijkt me toch dat de huisarts of het CB je goed van adviezen kunnen voorzien. Ik hoop dat iemand hier wat tips voor je heeft. En ze noemt je mama

Arme Tijn zo ziek van de prikken! Hoe was zijn reactie op de eerste prikken E.T.? Ook koorts of was er toen nog niets te merken? Ik hoop dat hij morgen weer zijn vrolijke zelf is en de boel weer heeft overwonnen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_48397426
He jakkes wat eng Mammietje.. Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

MeNicole, mag ik vragen hoe je Mikael gebaren leert? Ik ben er ook over aan het denken om het hier te introduceren, maar heb geen idee hoe je een kindje gebarentaal kunt leren. Heb een tijd geleden een foldertje gehad van babygebaren.com, vond het wel interessant
  maandag 16 april 2007 @ 22:45:37 #148
3011 E.T.
pi_48399008
Mammietje, wat eng Ik zou toch naar de HA gaan als ik jou was. (en als je geen verwijzing krijgt, kun je altijd naar een kinderarts gaan en als je daar bent zeg je gewoon dat je je verwijzingsbrief bent vergeten.. Heb hier nog een verwijzing naar een KNO staan van 2 jaar geleden )

De eerste prikken vielen mee Slaapmeisje.. ik hoop dat we nu ook het ergste gehad hebben en een goede nachtrust weer voor een vrolijke Tijn zorgt
Het is nl. zo'n vreselijk lachebekje (en kwebbelkont )
  dinsdag 17 april 2007 @ 07:23:16 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_48405887
mammietje, he bah, nou ja, wat de anderen al zeggen. ik hoop ook dat je snel duidelijkheid krijgt, ik zou er zeker achteraan gaan!

Ezra had vannacht weer koorts en is behoorlijk aan het spoken geweest! Hij heeft nu de leeftijd dat ie verwend kan worden meneer had geloof ik in zijn hoofd dat ie tussen ons in ging slapen, maar daar heb ik dus geen zin in om hem iedere keer tussen ons in te hebben, dus dat werd gewoon slaaptrainen zo'n beetje. daarnaast last van koorts en zijn doorkomende boventand, dus het was wel zielig. paar keer zitten knuffelen omhem tot rust te krijgen, meneer was echt heeel boos. Nu slaapt ie als een roos en uiteraard moeten we juist vandaag vroeg weg
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:42:15 #150
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48406676
Mika woordjes!
Ive weer helemaal goedgekeurd
Mammietje, dat is schrikken! Ik zou meteen naar de HA gaan, die neemt je meteen serieus.

Volgende week maandag moet Kennemans weer naar het cb, ben benieuwd en een beetje zenuwachtig....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')