Goed en minder goed nieuws van deze kant.
Tinka had vanmorgen bloed bij de ontlasting.
![]()
Heb meteen de huisarts gebeld maar de assistente zei dat dit wel eens voor kon komen, als het maar niet veel bloed was en niet te vaak voor kwam. Wat mij betreft is 1 druppel al te veel en 1 keer te vaak, maar goed.
![]()
Ik begin steeds meer te denken dat ze een allergie heeft. Ze heeft haar levenlang al regelmatig darmkrampen (alleen snachts), dat is nooit over gegaan na de 4 maanden. Maar ik schoof het altijd op 'nieuw' eten waar haar darmen aan moesten wennen, of net ziek geweest. Maar samen met de aanhoudende verkoudheden vanaf november, vanaf geboorte al weinig aankomen, onrustig zijn tijdens het drinken... De laatste maanden begon ik er steeds vaker met mijn man over dat ik het niet vertrouwde, maar hij wist me meestal weer gerust te stellen met dezelfde 'smoezen'. En nu dit. Waar moet ik beginnen om dit te onderzoeken? Bij het CB of bij mijn eigen huisarts (die heel goed is in alles wegwimpelen en bij wie je op de kop moet gaan staan voordat je wordt doorverwezen)? Kan ik zelf gevaarloos 'experimenteren' met haar voedsel en aan welke allergie moet ik denken, koemelk, gluten??? Ben een beetje radeloos...
Dan nog maar even goed nieuws: mevrouw roept om 'mama'!
![]()
Tinka heeft behalve mama en papa nog geen woord uitgebracht maar gisteravond riep ze steeds mama (steeds doordringender en zelfs bozer!
![]()
) toen ik haar net naar bed had gebracht. Het leek erop of ze het bewust deed, maar dat leek me onwaarschijnlijk. Totdat ik haar vanavond wéér mama hoorde roepen! En glunderen als je dan ook echt komt!
![]()
Pfff... wat ben ik trots op mijn kleine meissie die over 2 nachtjes slapen haar eerste verjaardag viert!