mag ik dan bij jou mn jaarkaart rekening deponeren?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor om alle treinkaartjes in de spits gewoon 3 keer zo duur te maken![]()
dan grijpen dusdanig veel mensen naar de auto dat het materieeltekort vanzelf verdampt
EN hey, kan je meteen wat nieuw ijzer bij kopen
Waarom doen we dat niet? Er wordt toch voortdurend gewezen naar "ja het reizigersvervoer is ontstuimig gegroeid de laatste jaren" en alles? Nou dan. DOE er wat aan. Jaag die mensen gewoon keihard de trein uit. En flikker met al die pauper OV-kaart studentenprofiteurs maar helemaal een end op
Waarom? Hou je eigen broek maar opquote:Op donderdag 12 april 2007 19:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mag ik dan bij jou mn jaarkaart rekening deponeren?
tss :pquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Hou je eigen broek maar op
Fout, alleen nog maar auto-treinen laten rijdenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alle spoorlijnen vol gooien met asfalt :p
opgelost
een trein natuurlijk. MET een zitplaats tegen die tijdquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Jij hebt een eigen helicopter oid?
Prive trein?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Jij hebt een eigen helicopter oid?
Hoe luxe is die treinquote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een trein natuurlijk. MET een zitplaats tegen die tijd
ok.. wat is het IP van die computer die de treinen regelt? :/quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
Voor Fles geldt: Als de treinen tussen Utrecht en Amersfoort maar rijden
Hebbe hebbe hebbe, dan ga ik even kijken of ik net zo goed ben in TRDL spelen als dat ik kan schijten op het toiletquote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ok.. wat is het IP van die computer die de treinen regelt? :/
Wat dacht je van bandenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Nee, want ze asfalteren alle rails :p
Dus waar wil jij je prive trein dan op laten rijden?
Zolang ik in Amersfoort werk hequote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
Voor Fles geldt: Als de treinen tussen Utrecht en Amersfoort maar rijden
iddquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Hebbe hebbe hebbe, dan ga ik even kijken of ik net zo goed ben in TRDL spelen als dat ik kan schijten op het toilet
Wrm zie ik dat lijntje van Amsterdam via Brussel naar Keulen dan gaan, als ik op Keulen klikquote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef ReisT het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze gewoon voor de volledigheid het TGV-net en het ICE-net erbij gezet. Dus staat de bestaande ICE Brussel-Frankfurt er ook gewoon bij getekend. Maar ze gaan echt niet Amsterdam-Frankfurt via Brussel doen.
Ik lees niet alles, wat is er mis mee?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou jij moeten weten, als je somda gelezen hebt
Op een parkeerplaats naast de doner-kebad tentquote:Op donderdag 12 april 2007 21:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
waar hangt de 4011 morgen uit eiks? waar staat die geparkeerd?
Mja, het is maar net hoe je het brengt natuurlijkquote:114 Teletekst do 12 apr
Nog zeker een jaar uitval treinen
` Computerproblemen bij ProRail blijven
voorlopig nog tot vertragingen op het
spoor leiden.Het moderniseren van de
computersystemen om de kans op uitval
van treinen terug te dringen,duurt
volgens deskundigen nog zeker een jaar.
Dat bleek tijdens een hoorzitting in de
Tweede Kamer.Die werd gehouden naar
aanleiding van de grote treinstoringen
van de laatste tijd.Kamerleden wilden
weten of de operatie versneld kan
worden uitgevoerd.
Maar volgens ProRail kan dat alleen als
het treinverkeer langdurig stilgelegd
wordt.Anders wordt de kans op storingen
alleen maar groter.
volgende nieuws financieel sport
Het schijnt dat ze er inmiddels ook een pantograaf opgezet hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Op een parkeerplaats naast de doner-kebad tent
Ik zie hem wel rijden... en dan ga ik er wel goed naar kijken... tjoeke-tjoeke-tjoeke-oehoeheoehoe!![]()
Meen jequote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze er inmiddels ook een pantograaf opgezet hebben
Ik dacht vliegtuiggeluidenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Meen je
Ik meende dat de 4011 weer echte stoomgeluiden ging produceren bij vertrek
Ik zie koplopertjes... vertrekkend van Groningen naar Amersfoort en weer terug naar Groningen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
morgen zal ik wel weer een VIRM zien ja.. net als DD-AR bagger!
en banaantjes.. en vlavlippers
Gezellige mensen altijd, met zo'n negatieve instelling.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef Dichterbijer het volgende:
En nu ben ik pleitos... nu maar duimen dat de treinen morgen rijden![]()
Ach... als dat gebeurd op de terugrit vind ik dat niet erg hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
Met een negatieve instelling kom je niet zo ver, want dan zal net een trein een aanrijding hebben![]()
Ik heb al wel een link:quote:Op donderdag 12 april 2007 23:38 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ach... als dat gebeurd op de terugrit vind ik dat niet erg hoor
Zolang er maar geen mens bij betrokken is... zelfmoord moet verboden worden![]()
P.s. mocht iemand de komende tijd foto's van gestripte koplopers tegenkomen... laat ze eens zien hier!!
Welke lijn is dat precies? Ik wil er ook wel even in zitten.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
Kinderziektes, daarom worden de 4011 en 4012 vanaf maandag in de 1500 ingezet, omdat dat een losse serie is
Ik heb helaas geen foto's van het station zonder de bouwput er omheen, maar binnenkort ga ik een hele Rotterdam-serie schieten en dan neem ik het station zeker mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef SpeedyRich het volgende:
Zijn er nog personen die nog pic's hebben geschoten
[afbeelding]
het nu nog bestaande NS station: Rotterdam CS
Van GoT:quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:43 schreef Peterselieman het volgende:
De treinen rijden alleen in de spits door naar Deventer. De rest van de tijd pendelen ze tussen Amersfoort en Amsterdam
Lelijke vrouwen...niet meer doen volgende keerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef SpeedyRich het volgende:
Zijn er nog personen die nog pic's hebben geschoten
[afbeelding]
het nu nog bestaande NS station: Rotterdam CS
Wat doen ze nu met die ruimte voorin bij de niet meer bestaande doorloopkop? het lijkt alsof die ruimte nu gewoon leeg is? Beetje zonde lijkt me.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb al wel een link:
http://www.mp-produktie.nl/
Even op specials klikken en dan op ICMm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |