Ik zou er IN gaan zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Luco het volgende:
Ik mag zondag alweer om 08:07 op de trein stappen...
op een goederen trein tussen 2 containers moet toch best te doen zijn?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er IN gaan zittenOf het moet een soort dieplader zijn, daar kan je wel op. Maar dat waait wel een beetje onderweg dan hoor
neequote:Op donderdag 12 april 2007 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wil jij het eens voor ons uittesten![]()
Er zal geen boete zijn voor het zwartrijden bij een ertstreinquote:Op donderdag 12 april 2007 14:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat zou de boete zijn voor t zwartrijden op een goederen trein eigenlijks?
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zal geen boete zijn voor het zwartrijden bij een ertstrein![]()
Wel kun je met de politie te maken krijgen vanwege het opzettelijk veroorzaken van gevaar op het spoornet. Onder welke boetecategorie dat valt, weet ik niet
Schijnt nog best te stuiteren...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op een goederen trein tussen 2 containers moet toch best te doen zijn?
Vergeet niet dat dat in allerlei soorten buitenlanden gewoon de modus operandi is om bovenop goederentreinen te klimmenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoe de neuk kom je ongezien die trein op gesneakt?
quote:3rd class = you can also get (for free and without reservation !!) a place in one of the many open (like huge dirty steel buckets) wagons which transport the iron ore. A few hundred Mauritanians did so when we were there, they grouped themselves along the railway in small groups waiting for the wagon to stop in front of them.
Zo te zien hebben ze gewoon voor de volledigheid het TGV-net en het ICE-net erbij gezet. Dus staat de bestaande ICE Brussel-Frankfurt er ook gewoon bij getekend. Maar ze gaan echt niet Amsterdam-Frankfurt via Brussel doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef sander89 het volgende:
Was effe op de NSHispeed site aan het kijken, zie ik dat straks de trein via Brussel naar Keulen/Frankfurt gaatZal blijkbaar wel sneller zijn, maar rijden ze dan gewoon met de ICE of Thalys of nieuw matriaal?
bronquote:Op dit moment moderniseert ProRail haar computersystemen. In 2008 moet de operatie zijn afgerond. Vanaf dat moment zijn alle systemen dubbel uitgevoerd en neemt de kans op verstoringen van het treinverkeer drastisch af.
Veoslopia heeft er weer een sloopstel bij bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
Veolivla heeft er weer een wadsloper bij: de 3219 is deze week naar het zuiden afgedaald.
Ik denk dat Veolia lak heeft aan voortekens, en dat de 3219 eerder naar z'n toto is dan dat er een storingsmonteur voor de 4219 gebeld isquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk niet dat je dat als een voorteken kunt zien![]()
Bron: NS.nlquote:NS viert geboorte met speciale prinses......Express
NS feliciteert prins Willem-Alexander, prinses Maxima en de prinsessen Amalia en Alexia met de geboorte van prinses. Ter gelegenheid van deze feestelijke gebeurtenis en na de bekendmaking van de naam van het prinsesje rijdt vrijdagmiddag 13 april al een speciale trein, de Prinses Express, van Groningen naar Den Haag. De Prinses Express is van binnen en buiten voor de jonge Prinses feestelijk versierd. De naam van de kleine prinses siert de buitenkant van de trein. Reizigers krijgen in de trein oranje gebakjes met daarop een ooievaartje.
Tijden Prinses ……… Express
Groningen spoor 2b
vertrek:13.42 uur (voorste treinstel bij vertrek)
Zwolle spoor 1 a
aan: 14.42 uur (staat 2 minuten stil voorste treinstel)
Vertrek: 14.44 uur
Amersfoort spoor 6
aan: 15.23 uur (staat 2 minuten stil voorste treinstel)
Vertrek: 15.25 uur
Utrecht spoor 8a
aan: 15.40 uur (staat 5 minuten stil voorste treinstel bij aankomst)
vertrek: 15.45 uur
Aankomst te Den Haag: 16.25 uur (achterste treinstel)
not going :pquote:Op donderdag 12 april 2007 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat stel is nog van Arriva
[..]
Bron: NS.nl
En waarin is deze defect?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Dan doet de 3205 al niet meer mee, want die is al stuk
denk het ook niet..ze zijn wel versleten :pquote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik geloof dat dit jaar nog de eerste wadjes de blender in gaan... kan me niet voorstellen dat een ander land deze dingen nog wil kopen...
Kinderziektes, daarom worden de 4011 en 4012 vanaf maandag in de 1500 ingezet, omdat dat een losse serie isquote:Op donderdag 12 april 2007 18:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
de 4011 is vandaag officieel overgedragen?
en volgens de TV is de hele meute klaar in 3 jaar![]()
alleen het geplande ritje er mee ging al mis![]()
en dat moet 15 jaar mee
en maandag in de dienst, maar dat wisten we natuurlijk al
Hehequote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kinderziektes, daarom worden de 4011 en 4012 vanaf maandag in de 1500 ingezet, omdat dat een losse serie is
ooh! dat geloof ik bestquote:Op donderdag 12 april 2007 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
De 4013 schijnt ook al bijna gereed te zijn
hmm dan gaat t toch best rap nu..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die zijn ze denk ik ook al weer aan het opbouwen. De 4015 is nu geheel gestript
hehe. anders maar wat wadlopers op de schrootlijn? :pquote:Op donderdag 12 april 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Het moet ook wel, omdat er niet veel meer dan 15 stellen buiten dienst kunnen staan. Het regulier onderhoud gaat namelijk ook door en sommige stellen worden ook in andere series ingezet, zoals de afgelopen dagen in de 3500
tja, wat wil je.. materieel tekort.. of materieel wat niet op tijd rijd ?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
Daar zijn ze echt te langzaam voor. Het kamperlijntje valt tegenwoordig ook al af, vanwege de onderhandse gunning van dit lijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |