Die zijn ook tegen het neuken van dierenquote:
Mijn vrouwtje heeft nou ongeveer het uitzicht dat op die foto staat, en dat is het probleem.quote:
Maar als dieren niet neuken sterven ze uit, iets dat met de mens niet zal gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zijn ook tegen het neuken van dieren
Het lijkt mij dat jij toch wel weet wat vrouwen problemen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
Vrouwenproblemen. Ik ga het vorige deel even teruglezen.
Ik word vaak een manwijf genoemdquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat jij toch wel weet wat vrouwen problemen zijn.
Al bedoelen wij iets anders.
Geloof me, jij bent meer meisje dan mijn vriendin.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik word vaak een manwijf genoemd. Ik weet maar weinig van vrouwen
. Zo blijkt.
Voor mijn vrouwenprobleem zal je wel iets verder terug moeten gaan in de topicsquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
Vrouwenproblemen. Ik ga het vorige deel even teruglezen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geloof me, jij bent meer meisje dan mijn vriendin.
Naast een kut, tieten en een kinderwens heeft zij niks meisjes achtigs.
Is makkelijk hoor. Als we weg willen is zij vaak eerder buiten dan ik. Hoef ik tenminste niet te wachten tot er 5 lagen makeup op zitten.quote:
Ik heb zelfs geen kinderwensquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geloof me, jij bent meer meisje dan mijn vriendin.
Naast een kut, tieten en een kinderwens heeft zij niks meisjes achtigs.
je zei het alleen een beetje grof op zichquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is makkelijk hoor. Als we weg willen is zij vaak eerder buiten dan ik. Hoef ik tenminste niet te wachten tot er 5 lagen makeup op zitten.
Ik vind je ook nog wat te jong om een kinderwens te hebben, maar dat ben ikquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen kinderwens. Ik heb liever katten ofzo. Én ik wil niet trouwen.
Edit; ik leg liever wat geld bij (bij het geld wat je normaal aan het trouwen uit zal geven) en koop dan dé auto die ik ooit nog een keertje moet bezitten.
Geloof me als enige jongen in een klas met vrouwen zitten is ook niet geweldig...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
Enige probleem met vrouwen is dat ze er te weinig zijn hier
Stel je eerst ff voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Thomper het volgende:
Jongens, wat hebben jullie me gemist.
Welnee. Je kunt ook al zeggen "later wil ik kinderen". Dat heb ik in ieder geval niet. Ik heb nu zelfs "Later wil ik absoluut geen kinderen".quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind je ook nog wat te jong om een kinderwens te hebben, maar dat ben ik
Andersom is wel leuk. Vind ik danquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geloof me als enige jongen in een klas met vrouwen zitten is ook niet geweldig...
Jij de kinderwens? Of de oude wijze man die haar te jong vind voor een kinderwens?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Je ben de perfect maitraise.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen kinderwens. Ik heb liever katten ofzo. Én ik wil niet trouwen.
Edit; ik leg liever wat geld bij (bij het geld wat je normaal aan het trouwen uit zal geven) en koop dan dé auto die ik ooit nog een keertje moet bezitten.
Dat is dan weer een plus voor jou. Maar zonder er verder op in te gaan hoop ik onvruchtbaar te zijn. Dan heeft mijn vriendin niks aan haar kinderwens, of aan mij....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was het misschien wel, maar ik zie het als een voordeel. Kan ik mijn vriendin tenminste slaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Tain het volgende:
[..]
je zei het alleen een beetje grof op zich
Mijn vriendin is jonger dan ijsmeis, maar je kan toch ook een kinderwens voor in de toekomst hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je je PS3 al?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Thomper het volgende:
Jongens, wat hebben jullie me gemist.
Een klas met alleen meiden schijnd erger te zijn dan een klas met alleen maar jongens.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geloof me als enige jongen in een klas met vrouwen zitten is ook niet geweldig...
Iets met aandacht was het toch he?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Andersom is wel leuk. Vind ik dan.
Dat kan natuurlijk ook inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee. Je kunt ook al zeggen "later wil ik kinderen". Dat heb ik in ieder geval niet. Ik heb nu zelfs "Later wil ik absoluut geen kinderen".
Ik wil graag een keertje een Honda NSX hebben. Dat móet gewoon.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is dan weer een plus voor jou. Maar zonder er verder op in te gaan hoop ik onvruchtbaar te zijn. Dan heeft mijn vriendin niks aan haar kinderwens, of aan mij....
Trouwen kost ongeveer 8000 euro. Kun je wel een aardige auto kopen, mof dat het genoeg is voor de auto die jij wil weet ik niet. De auto's die ik wel graag zo willen heb je niet voor dat geld.
quote:Was het misschien wel, maar ik zie het als een voordeel. Kan ik mijn vriendin tenminste slaan.
Dat komt zeker weer grof over?
quote:Mijn vriendin is jonger dan ijsmeis, maar je kan toch ook een kinderwens voor in de toekomst hebben.
Neuh, ik kan gewoon iets beter opschieten met heren dan met dames. Maar ik heb wel 3 hele lieve beste vriendinnen hoorquote:
Pff, Teenage Mutant Ninja Turtlequote:Op woensdag 11 april 2007 19:32 schreef ijsmeis het volgende:. Ik hoor dit de laatste tijd zo vaak eh. Ik was altijd over de jongste, de kleinste. En op mijn vorige werk was ik de oudste. En nu dit weer. Argggggh. Ik word al bijna 20. Oma oma oma
.
Oude wijze manquote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij de kinderwens? Of de oude wijze man die haar te jong vind voor een kinderwens?
I'm confused..
-edit
typtyfus
Nee, maar de reden dat P-Style stopte als mod was omdat hij voor Don Ken de tweede baan had genomen zodat mijn PS3 betaald kon worden.quote:
Nee hoor, ik zou bijv wel pislink worden als iemand anders mijn ex toentertijd had geslagenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Heintje het volgende:
Was het misschien wel, maar ik zie het als een voordeel. Kan ik mijn vriendin tenminste slaan.
Dat komt zeker weer grof over?
Tuurlijk kan dat, dat heb ik ook. Bedoel ook meer dat je op je jonge leeftijd meteen ook kinderen wiltquote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Heintje het volgende:
Mijn vriendin is jonger dan ijsmeis, maar je kan toch ook een kinderwens voor in de toekomst hebben.
Doe mij maar een Ford GT. Vooral door PGR3 ben ik die erg gaaf gaan vinden.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil graag een keertje een Honda NSX hebben. Dat móet gewoon.
Dat gaat leuk worden als je met mij mee wil rijden.quote:[..]![]()
. Als jij je vriendin slaat, sla ik jou op de meet
.
Om oma te worden moet je eerst kinderen hebben.quote:[..]. Ik hoor dit de laatste tijd zo vaak eh. Ik was altijd over de jongste, de kleinste. En op mijn vorige werk was ik de oudste. En nu dit weer. Argggggh. Ik word al bijna 20. Oma oma oma
.
Zomaar een wilde gokquote:
Vriendquote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Doe mij maar een Ford GT. Vooral door PGR3 ben ik die erg gaaf gaan vinden.
Ik noem mevrouwtjes die er als een oma uitzien ook omaquote:Om oma te worden moet je eerst kinderen hebben.
Als ik ooit kinderen wil toch zeker pas na mijn 30ste. Ik kan mijn geld nou goed genoeg voor andere dingen gebruiken. Kinderen zijn gewoon veel te duur. En mensen maar zeuren over de huizen prijzen terwijl ze een paar van die koters rond hebben lopen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, dat heb ik ook. Bedoel ook meer dat je op je jonge leeftijd meteen ook kinderen wilt
Van de enigsins betaalbare auto's zijn er geen die ik echt graag wil hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vriend. Die is niet te vergelijken met een Honda NSX. Een Honda NSX is betaalbaar
.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook oma zijn.quote:[..]
Ik noem mevrouwtjes die er als een oma uitzien ook oma.
Tis over een paar jaar nog duurder waarschijnlijk, maar ik moet er nu gewoon niet aandenken om een kind te hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen wil toch zeker pas na mijn 30ste. Ik kan mijn geld nou goed genoeg voor andere dingen gebruiken. Kinderen zijn gewoon veel te duur. En mensen maar zeuren over de huizen prijzen terwijl ze een paar van die koters rond hebben lopen.
Daarbij wil ik ook iets doen aan de overbevolking in Nederland, zonder daarvoor in de gevangenis te komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis over een paar jaar nog duurder waarschijnlijk, maar ik moet er nu gewoon niet aandenken om een kind te hebben
Ik heb een auto die ik per se moest hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Van de enigsins betaalbare auto's zijn er geen die ik echt graag wil hebben.
Een Peugeot 206 vind ik wel leuk. Die wou ik ook wel, maar ik heb nou een Seat Cordoba
Ik vind van wel. Als ik 60 ben mogen ze mij ook oma noemen.quote:Maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook oma zijn.
Jij bent ook zo gemaakt?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
KinderenBen blij dat ik nooit kind ben geweest.
Niet!quote:
Mijn auto keuze is altijd beperkt door het aanbod van de garage bij mijn moeder in het dorp.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb een auto die ik per se moest hebben. Via FOK! nog wel. Ik zag d'r. En toen was het: Die moet ik hebben! En mijn vader vond het oke. En dus heb ik d'r gekocht van m'n spaargeld.
[..]
Ik vind van wel. Als ik 60 ben mogen ze mij ook oma noemen.
Slijmbal.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef Egamer het volgende:
Pffft, op MSN vragen ze aan mij of ik het erg vind dat dat meisje een jongen heeft.Gelukkig heb ik een standaard reactie: Maar dankzij jou kan ik het weerstaan.
Jeweettoch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |