Die zijn ook tegen het neuken van dierenquote:
Mijn vrouwtje heeft nou ongeveer het uitzicht dat op die foto staat, en dat is het probleem.quote:
Maar als dieren niet neuken sterven ze uit, iets dat met de mens niet zal gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zijn ook tegen het neuken van dieren
Het lijkt mij dat jij toch wel weet wat vrouwen problemen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
Vrouwenproblemen. Ik ga het vorige deel even teruglezen.
Ik word vaak een manwijf genoemdquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat jij toch wel weet wat vrouwen problemen zijn.
Al bedoelen wij iets anders.
Geloof me, jij bent meer meisje dan mijn vriendin.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik word vaak een manwijf genoemd. Ik weet maar weinig van vrouwen
. Zo blijkt.
Voor mijn vrouwenprobleem zal je wel iets verder terug moeten gaan in de topicsquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
Vrouwenproblemen. Ik ga het vorige deel even teruglezen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geloof me, jij bent meer meisje dan mijn vriendin.
Naast een kut, tieten en een kinderwens heeft zij niks meisjes achtigs.
Is makkelijk hoor. Als we weg willen is zij vaak eerder buiten dan ik. Hoef ik tenminste niet te wachten tot er 5 lagen makeup op zitten.quote:
Ik heb zelfs geen kinderwensquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geloof me, jij bent meer meisje dan mijn vriendin.
Naast een kut, tieten en een kinderwens heeft zij niks meisjes achtigs.
je zei het alleen een beetje grof op zichquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is makkelijk hoor. Als we weg willen is zij vaak eerder buiten dan ik. Hoef ik tenminste niet te wachten tot er 5 lagen makeup op zitten.
Ik vind je ook nog wat te jong om een kinderwens te hebben, maar dat ben ikquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen kinderwens. Ik heb liever katten ofzo. Én ik wil niet trouwen.
Edit; ik leg liever wat geld bij (bij het geld wat je normaal aan het trouwen uit zal geven) en koop dan dé auto die ik ooit nog een keertje moet bezitten.
Geloof me als enige jongen in een klas met vrouwen zitten is ook niet geweldig...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
Enige probleem met vrouwen is dat ze er te weinig zijn hier
Stel je eerst ff voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Thomper het volgende:
Jongens, wat hebben jullie me gemist.
Welnee. Je kunt ook al zeggen "later wil ik kinderen". Dat heb ik in ieder geval niet. Ik heb nu zelfs "Later wil ik absoluut geen kinderen".quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind je ook nog wat te jong om een kinderwens te hebben, maar dat ben ik
Andersom is wel leuk. Vind ik danquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geloof me als enige jongen in een klas met vrouwen zitten is ook niet geweldig...
Jij de kinderwens? Of de oude wijze man die haar te jong vind voor een kinderwens?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Je ben de perfect maitraise.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen kinderwens. Ik heb liever katten ofzo. Én ik wil niet trouwen.
Edit; ik leg liever wat geld bij (bij het geld wat je normaal aan het trouwen uit zal geven) en koop dan dé auto die ik ooit nog een keertje moet bezitten.
Dat is dan weer een plus voor jou. Maar zonder er verder op in te gaan hoop ik onvruchtbaar te zijn. Dan heeft mijn vriendin niks aan haar kinderwens, of aan mij....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was het misschien wel, maar ik zie het als een voordeel. Kan ik mijn vriendin tenminste slaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef Tain het volgende:
[..]
je zei het alleen een beetje grof op zich
Mijn vriendin is jonger dan ijsmeis, maar je kan toch ook een kinderwens voor in de toekomst hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je je PS3 al?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Thomper het volgende:
Jongens, wat hebben jullie me gemist.
Een klas met alleen meiden schijnd erger te zijn dan een klas met alleen maar jongens.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geloof me als enige jongen in een klas met vrouwen zitten is ook niet geweldig...
Iets met aandacht was het toch he?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Andersom is wel leuk. Vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |