Belachelijk. Aanmatigend gewoon, dat bepaal je toch zeker zelf; al wacht je 30 jaar, heeft toch niets te maken met of het wel of niet goed gaat?quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef _Bar_ het volgende:
Word het nu niet eens tijd dat je eindelijk het kamertje en de box van Thijs op gaat ruimen.
het gaat toch goed met jullie
quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef _Bar_ het volgende:
Word het nu niet eens tijd dat je eindelijk het kamertje en de box van Thijs op gaat ruimen.
Ik sla geen mensen zomaar, en dit komt dus van eigen fam (mijn fam nog wel)quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef pepper_961 het volgende:
Poeh heey Bar!! Heb je die persoon nog geslagen?!
Krijg je toch jeukhanden van, van dat soort mensen.
Zijn altijd de mensen die er de ballen verstand niet van hebben, die met dat soort "wijze" adviesen komen.
Jeetje zeg! Ze stonden dan niet bepaald vooraan toen "fatsoen/begrip" werd uitgedeeld!!quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik sla geen mensen zomaar, en dit komt dus van eigen fam (mijn fam nog wel)
Hier dus juist andersom...quote:Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
"Ben jij enigst kind?"
Als ik daarop ja antwoord krijg ik steevast: "Ow, dan wordt je zeker (altijd) heel erg verwend"?!![]()
dan zal jij mij vast wel een dwangmatige tuttebol vindenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef syzo het volgende:
Mijn jongste dochter heeft een "apart" gevoel voor mode. Zelf vind ik dat geweldig. Laat maar lekker gaan, ze doet wat ze zelf wil. En ik hoop eigenlijk dat ze dat als tiener ook zal blijven doen (nu is ze 6)
Iedere ochtend beslist ze dan ook zelf wat ze aandoet. Wel met een beetje overleg natuurlijk anders loop ze midden in de winter in een zomerjurk en korte mouwtjes haha.
Maar afgelopen week gingen ze eens in de grote gymzaal (voor de oudere kinderen) gymmen.
Ze had weer lekker alles door elkaar aanAlleen toen ik zag welk ondergoed ze aanhad zei ik hihi je hebt het weer lekker bij elkaar gezocht. (Een knalgeel hemd met bloemen en een witte onderbroek met iets roods erop. en het hemd was iets te kort geworden zag ik)
Waarop ik een andere moeder hoor zeggen: Het is jouw taak te controlleren wat ze aandoet hoor.Nou ja hoe belangrijk is ondergoed dat bij elkaar past denk ik dan.
Gelukkig was er nog een andere moeder die gelijk moest lachen en zei haha ja de mijne heeft vandaag een balletrokje over haar gewone rok aan. Lief he![]()
Dus in een klap een opmerking die ik niet meer wil horen en een leuke.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:58 schreef _Bar_ het volgende:
In de 2 jaren dat we nu verder zijn, heb al de meest bizarre dingen gehoord, en zijn er soms vreselijke dingen tegen mij gezegd.
Soms kon ik achteraf wel om lachen, en soms maakte het mij enorm verdrietig of juist enorm kwaad.
Snapte het ergens ook wel, want wat moet je zeggen tegen een moeder van een overleden kind....
Maar dit sloeg letterlijk alles (volgens mij dan toch)
Ik stond gisteren met een kennis te kletsen over haar zoontje, was een leuk gezellig gesprek, wat later pakte ik haar zoontje uit de wagen om even te knuffelen, had ik ook netjes gevraagd, want het is gewoon een knapperd haar zoontje van net 1 jaar
Dus ik sta met haar zoontje in mijn armen verder te kletsen over de voetbal en nog wat dingen.
Loopt er een echtpaar voorbij, blijven even staan genieten van het showspel (kindje wond ze om zijn vinger)
En kijken ineens indringend van zoontje naar mij en naar de moeder...
En dan de volgende opmerking"
Zou je dat nu wel doen, haar met jou zoontje op haar armen, je weet immers niet ofdat jou zoontje nu wel blijft leven, aangezien ze al niet voor haar eigen kind kon zorgen"
Ik heb nog nooit zo snel de kleine terug gegeven en ben terug naar huis gereden.... ik was zo kwaad en verdrietig...
Kennis belde mij gisteravond nog om mij beetje moed in te praten, en te zeggen dat het zo onpasselijk vond, en zo kwaad ook was, en dat ik maar snel meer moest komen knuffelen....
Ik had normaal gezien ook mijn mond wel opengetrokken, maar niet in het bijzijn van dat kindje dat kon ik gewoon niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar halen ze het gore lef vandaan?Ik zou op zo`n moment m`n mond niet kunnen houden hoor Bar
Ik had uitgehaald? Ontoerekingsvatbaar oid... maar zo'n opmerking hadden ze nooit meer kunnen maken daarna! Die hadden worteltjes door hun neus op kunnen snuiven....quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar halen ze het gore lef vandaan?Ik zou op zo`n moment m`n mond niet kunnen houden hoor Bar
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zulke mensen zouden in de wei moeten lopen en gras lusten!
Op zo een moment als ze zoiets tegen je zeggen, trappen ze letterlijk op je ziel, en heel even kwam het hele gebeuren dus koorts stuipen hopeloos ziek slapende Thijs weer boven drijven, ik voelde me op dat moment zo machteloos.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
De gedachte alleen al is te gestoord voor woorden, maar dat ze dan ook nog het lef hebben om dat uit te spreken!![]()
Dan ben je toch echt niet goed wijs...![]()
![]()
Heel, heel knap van je dat je weggelopen bent Bar... ik weet niet of ik dat ook gekund had...
verhuis even mee naar het engelentopic als je wiltquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:43 schreef DaviniaHR het volgende:
Bar, zijn er echt mensen die denken dat jullie expres iets aan Thijs hebben aangedaan?![]()
![]()
Kan er even geen goede woorden voor vinden...
Ik denk dat ongeloof nog het dichtste bij komt. En de woede die de anderen ook laten zien.
(is eigenlijk nog de oorzaak van de stuipen gevonden?)
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef snoopy het volgende:
Bar, ik vind het heel heel griezelig dat er mensen zijn die zo denkenBah.
Nou, dat zou veel te goed voor ze zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zulke mensen zouden in de wei moeten lopen en gras lusten!
dat dus!!! Barquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:13 schreef dutchie het volgende:
Bar, ik heb gewoon een knoop in mijn maag door die opmerking.
Stelletje hufters. (als jullie het niet zeggen zeg ik het maar)
dat heb ik nou ook...griezels.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:29 schreef Stiemie het volgende:
....
Bar ik blijf het gewoon zo'n ontzettend lompe opmerking van die mensen vinden, dat het maar steeds in mijn hoofd blijft rondspoken.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:43 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Heel erg stoer!
En wat een vals kreng zeg!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef bigger-than-others het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook...griezels.
TAD, over dat kruidvat-gebeuren, dat gebeurt ZO vaak, dat afkeurende gedoe...
Stond ik laatst in de supermarkt, een rood aangelopen moeder met een klein meisje dat niks wilde. Nouja, schreeuwen en over de grond rollen dan. Die moeder probeerde af te leiden, en dat lukte niet dus zo'n beetje negeren en zo snel mogelijk haar dingetjes pakken. Een aardige oudere heer probeerde ook nog iets met het krijsende kind, bood aan om even op te letten zodat die moeder snel haar spullen kon pakken. Dus die man stond daar braaf naast dat rollende kind, moeder rende zo snel mogelijk heen en weer en had heel snel haar boodschappen en sleept kind mee naar de kassa.
Dit hele gebeuren duurde zolang als ik in de rij stond, dus ze was echt snel![]()
Iedereen liet haar natuurlijk voor. Komt er een jongere vrouw aan, perfect in de make-up, slank, etc. Kijkt minzaam naar de verfromfraaide moeder en het gilkind en zegt : Nou, dat heeft echt met opvoeding te maken hoor, ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt met die van mij.. En dan nog even blijven staren naar het wat dikkere middel van die moeder en dan " ik snap dit niet..." .
Ik bler dus terug: Nee, jouw kinderen durven dat niet eens, eng mens, eet een mars en leef een beetje.
Ik vond dat echt zo onsolidair.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef bigger-than-others het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook...griezels.
TAD, over dat kruidvat-gebeuren, dat gebeurt ZO vaak, dat afkeurende gedoe...
Stond ik laatst in de supermarkt, een rood aangelopen moeder met een klein meisje dat niks wilde. Nouja, schreeuwen en over de grond rollen dan. Die moeder probeerde af te leiden, en dat lukte niet dus zo'n beetje negeren en zo snel mogelijk haar dingetjes pakken. Een aardige oudere heer probeerde ook nog iets met het krijsende kind, bood aan om even op te letten zodat die moeder snel haar spullen kon pakken. Dus die man stond daar braaf naast dat rollende kind, moeder rende zo snel mogelijk heen en weer en had heel snel haar boodschappen en sleept kind mee naar de kassa.
Dit hele gebeuren duurde zolang als ik in de rij stond, dus ze was echt snel![]()
Iedereen liet haar natuurlijk voor. Komt er een jongere vrouw aan, perfect in de make-up, slank, etc. Kijkt minzaam naar de verfromfraaide moeder en het gilkind en zegt : Nou, dat heeft echt met opvoeding te maken hoor, ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt met die van mij.. En dan nog even blijven staren naar het wat dikkere middel van die moeder en dan " ik snap dit niet..." .
Ik bler dus terug: Nee, jouw kinderen durven dat niet eens, eng mens, eet een mars en leef een beetje.
Ik vond dat echt zo onsolidair.
haha, neuh, het liep niet heel spectaculair af ofzo. Ik was klaar met afrekenen, moeder rolde naar mij met haar ogen van bij de andere kassa, en that's it.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En toen kreeg je heel de anorexia-problematiek over je uitestort?
Dat vind ik nu ook!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:55 schreef KD-fotografie het volgende:
"Ze moet een keer flink genomen worden, dat werkt altijd, en als haar vent het niet kan doe ik het wel!! "
Ik heb maar niet gereageerd en net gedaan of ik het niet hoorde....
ik vind het wel humor, maar idd niet erg subtiel. Het komt nu totaal verkeerd over. Dit soort opmerkingen kun je beter niet maken als de persoon in kwestie het kan horen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:43 schreef KD-fotografie het volgende:
inderdaad, opzich geen verkeerde tip maar er zijn subtielere manieren om het te zeggen.
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Nee, het wás geen ongelukje, ik doe niet aan ongelukjes, ongelukjes komen niet in mijn vocabulair voor, ik heb er vijf maanden kei- en keihard voor moeten neuken totdat de stukken beton uit de muur kwamen en mijn kut op mijn knie hing!
Ik kan me er helemaal niet druk om maken. Maar dat ben ikquote:Op zondag 22 juni 2008 11:47 schreef owlet het volgende:
oh jaaaa.... de ongelukjesRonja was een verrassing, absoluut
Maar de onbeleefdheid om het überhaubt te vragen! En waarom? Omdat ik "pas" midden twintig was inplatas van 30+? Of omdat we nog niet zes jaar bij elkaar waren? Of omdat we niet getrouwd waren?
quote:Op zondag 22 juni 2008 11:45 schreef k_i_m het volgende:
Nee, het wás geen ongelukje, ik doe niet aan ongelukjes, ongelukjes komen niet in mijn vocabulair voor, ik heb er vijf maanden kei- en keihard voor moeten neuken totdat de stukken beton uit de muur kwamen en mijn kut op mijn knie hing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |