abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 1 augustus 2007 @ 18:57:37 #251
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52024165
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

Bankje, want daar kun je meer mensen op kwijt>

Overigens post je indelinkjes maar! ben benieuwd!!
Dat is waar... Maar ik moet uitgaan van mezelf. Krijg ik visite dan heb ik eettafelstoelen en een bureaustoel. dus kan ik alsnog totaal 6 mensen kwijt. Meer moet je denk ik niet eens willen in zo'n ruimte

Ik zit er zelf het meest dus wil het mezelf het meest makkelijk maken

Zal zo even verschillende opstellinkjes plaatsen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52024295
ik zou ook voor een bank gaan..maar ben benieuwd naar je indeling...
  FOK!fotograaf woensdag 1 augustus 2007 @ 19:31:07 #253
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52024993
linkboven kom ik binnen (hoekwoning dus 2 ramen).

Bij deze kun je de roomdivider en boekenkast nog omdraaien. (boekenkast dan wel plat tegen de wand ).
Verder dus bank of stoel op die lokatie. (ik neig momenteel ook meer naar de bank, omdat momenteel alleen een stoel voldoende is, maar 't laat nét niet genoeg ruimte over voor makkelijke uitbreidingen).
Plaats van de divider dus afhankelijk of ik die scheiding wil maken, ja of nee....

Hier dus iets andere scheiding. Slapen meer afgescheiden... Maarja... Das ook niet echt nodig opzich als je er alleen zit
Nadeel dat ik tv van bed onttrek.

Alles heeft voor en nadelen... Dus het is even puzzelen gewoon

Owhja: alle afmetingen zijn "echt" (niet op schaal op de jpg, maar wel tenopzichte van elkaar), geldt ook voor de ramen (plaats en afmeting).
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52025782
Ik ben voor de laatste optie..en op je tekening heb je genoeg ruimte voor een 2persoonsbank..dus dat zou ik ook gewoon doen!
ik mis alleen een kledingkast..of plaats je die in dat berghok?
  FOK!fotograaf woensdag 1 augustus 2007 @ 20:21:42 #255
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52026163
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Shardee het volgende:
Ik ben voor de laatste optie..en op je tekening heb je genoeg ruimte voor een 2persoonsbank..dus dat zou ik ook gewoon doen!
ik mis alleen een kledingkast..of plaats je die in dat berghok?
Correct
Is groot zat
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:58:01 #256
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52027213
Jap ik ben ook voor de 2de optie, want bedenk dat als je die divider gebruikt opties de kamer kleiner zal maken. Bij optie 2 heb je dus dat de kamer groter lijkt bij binnenkomst en in je slaap gedeelte meer afgescheiden van je slaap gedeelte. Dit brengt voor je onbewuste gemoedsrust meer rust en duidelijkheid in je interieur.
Overigens zou ik zelf overwegen om iets van een slaapbank te gebruiken, of een hoog slaper waaronder je je bureau zet. Dit omdat ik voor mezelf dan meer zo iets heb dat het een woonkamer heb ipv een te krap hok! Daarbij zou een slaapbank mijn voorkeur hebben. De FÅGELBO

van ikea lijkt mij dan ideaal, ware het niet dat dit kreng binnen no time verkleurd.http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70058870

En idd kastruimte, want dat ga je nu echt tekortkomen denk ik. Denk dan vooral aan lades want hierin kun je veel rommel op een efficiënte manier opbergen

Overigens, Ik ben zo vrij geweest je plattegrondje wat aan te passen. Ik denk dat je kamer namelijk op deze manier het meest ruim zal ogen... Voor de roomdivider zou ik niet iets hoger nemen dan 1,2 meter, net hoog genoeg om als je zit de zooi van de keuken niet te zien, en laag genoeg om vrij uitzicht te hebben..

Voor die tv... Ff een breinspinsel. Iest van zo'n schuivende kastdeur daar een lcd tegenaan. Dan kun je als je licht nodig hebt de deur naar de zijkant van het raam schuiven en als je tv wilt kijken kun je hem in de tv kijk positie schuiven. Dan heb je dus optimaal gebruik van het licht, het ziet niet in de weg c.q. zichtveld En het houd het licht uit je ogen als je daadwerlelijk tv kijkt...

Als je nog hulp of advies nodig hebt, zeg het maar vind het leuk om het te bedenken...

[ Bericht 15% gewijzigd door hierissiedan op 01-08-2007 21:14:45 ]
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  FOK!fotograaf woensdag 1 augustus 2007 @ 22:36:25 #257
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52030425
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef hierissiedan het volgende:

Overigens, Ik ben zo vrij geweest je plattegrondje wat aan te passen. Ik denk dat je kamer namelijk op deze manier het meest ruim zal ogen... Voor de roomdivider zou ik niet iets hoger nemen dan 1,2 meter, net hoog genoeg om als je zit de zooi van de keuken niet te zien, en laag genoeg om vrij uitzicht te hebben..

[afbeelding]

Voor die tv... Ff een breinspinsel. Iest van zo'n schuivende kastdeur daar een lcd tegenaan. Dan kun je als je licht nodig hebt de deur naar de zijkant van het raam schuiven en als je tv wilt kijken kun je hem in de tv kijk positie schuiven. Dan heb je dus optimaal gebruik van het licht, het ziet niet in de weg c.q. zichtveld En het houd het licht uit je ogen als je daadwerlelijk tv kijkt...

Als je nog hulp of advies nodig hebt, zeg het maar vind het leuk om het te bedenken...
Haha! Thnx!
Vind het zelf ook altijd leuk. Studie en interessegebied van me dus dat zit wel goed

Als je voor een slaapbank gaat moet ie, imo, beter slapen dan "bank zijn". Lijkt me namelijk dat ie vaker gewoon bed is, dan bank. (dat zou iig bij mij de situatie zijn...)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:11:26 #258
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52031550
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Haha! Thnx!
Vind het zelf ook altijd leuk. Studie en interessegebied van me dus dat zit wel goed

Als je voor een slaapbank gaat moet ie, imo, beter slapen dan "bank zijn". Lijkt me namelijk dat ie vaker gewoon bed is, dan bank. (dat zou iig bij mij de situatie zijn...)
Jap het probleem banken die gemaakt zijn om te slapen niet goed zijn om echt als bank te dienen en andersom is het met bedden als bank...

Bij mij is het meer een hobby, alhoewel ik vroeger altijd of leraar of binnenhuisarchitect wou worden... Ben nu uiteindelijk een agoog... (hoewel ik dan zo af en toe wat kan onderwijzen of kan inrichten...)
pi_52031868
Ik zou cker niet gaan voor een slaapbank ..als je dan ruimte wilt besparen zou ik van je eettafel een eettafel/bureau maken..het ligt er natuurlijk ook aan of je serieus van plan bent aan tafel te eten en of dat je een laptop hebt of pc
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:07:48 #260
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52033097
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Shardee het volgende:
Ik zou cker niet gaan voor een slaapbank ..als je dan ruimte wilt besparen zou ik van je eettafel een eettafel/bureau maken..het ligt er natuurlijk ook aan of je serieus van plan bent aan tafel te eten en of dat je een laptop hebt of pc
als je in je eentje bent kun je gerust je eettafel als bureau hebruiken. en de meeste maaltijden eet je toch op de bank(althans ik)
pi_52056112
ik dacht aan deze roomdivider/boekenplak.. hij is 185x185 of 149x149

wat vinden jullie ervan??
  FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2007 @ 21:19:05 #262
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52056314
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Shardee het volgende:

wat vinden jullie ervan?? [afbeelding]
Ik vind die erg netjes
Ken hem in verschillende situaties bij vrienden en gewoon een mooie strakke kast
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52056967
Ik was er net nog even
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:48:57 #264
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52059390
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Shardee het volgende:

wat vinden jullie ervan?? [afbeelding]
Licht eraan hoe je hem gaat gebruiken, maar zoals in deze indeling zou ik gaan voor de gote de rest voor de kleine
pi_52066730
Ja ik wil ook zo'n indeling..met die grote van 185x185 ..alleen ik heb geen hoekwoning
dus ik heb maar 1 raam...ben bang dat die kast het lichtinval belemmert
  FOK!fotograaf vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:05:43 #266
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52067959
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Shardee het volgende:
Ja ik wil ook zo'n indeling..met die grote van 185x185 ..alleen ik heb geen hoekwoning
dus ik heb maar 1 raam...ben bang dat die kast het lichtinval belemmert
Ik kan mijn plattegrond even zo tekenen met een 1raam indeling (raam formaat + positionering precies zo als het straks wordt...) Interesse?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52078080
owh ja graag!
  FOK!fotograaf vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:19:57 #268
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52078489
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:04 schreef Shardee het volgende:
owh ja graag!

Raam staat op de juiste lokatie, en de roomdiverder heb ik even de maten: 185x39 gegeven. Kun je zien hoeveel ruimte dat is.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52079959
nou volgens mij moet er nog wel voldoende licht binnen komen..
het is tenslotte ook een open boekenkast...
pi_52089856
Leuk die indelingen. Ik kom wel kijken bij iedereen hoor!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:34:58 #271
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52090483
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:18 schreef Shardee het volgende:
nou volgens mij moet er nog wel voldoende licht binnen komen..
het is tenslotte ook een open boekenkast...
Ik zou bij 1 raam niet die indeling doen, word denk dan toch te somber....
pi_52093765
hoe zou jij het dan doen??
pi_52124895
http://www.floorplanner.com

Kan je leuk plattegrondjes maken.
pi_52124954
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef BabblingBrook het volgende:
http://www.floorplanner.com

Kan je leuk plattegrondjes maken.
heb ik ook gedaan, leuk prog.
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:03:54 #275
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52129923
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef Shardee het volgende:
hoe zou jij het dan doen??
zo:

En dan het bed op 150 hoogte als een soort van hoogslaper en hieronder kasten die je net zoals bij keuken apothekers kasten eruit kunt trekken.

Zo heb je in je keuken nog het een en ander aan licht, maar je woongedeelte is beter verlicht en het "klopt" naar mijn idee meer.
pi_52131973
hahaha, ga jij het ook realiseren
pi_52141566
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:02 schreef enter het volgende:

[..]

heb ik ook gedaan, leuk prog.
kunnen jullie niet laten zien wat jullie hebben gemaakt..ik ben benieuwd
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:40:44 #278
161756 hierissiedan
second first impression
pi_52196169
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef enter het volgende:
hahaha, ga jij het ook realiseren
Als ik er had gewoond wel ja.
pi_52205668
Ik probeer me bed te verbergen en jij zet hem in t midden van de kamer op 1,5 m hoogte

Maargoed ik hoop dat we snel de sleutel krijgen ben benieuwd hoe het er allemaal int echt uit ziet.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:07:00 #280
188070 -Murp-
nunc est bibendum
pi_52235882
Hey ik heb net pas dit strijkijzerforum ontdekt:P ik heb ook een kamer gekregen op de 15e verdieping jammer van de uitloop (alweer
pi_52242163
Wow!!
Mede-Strijkijzer-bewoners!!

Ik kan haast niet wachten tot de oplevering!
En 'k heb zoveel vragen! (allemaal van die nieuwsgierigheidsdingen waarmee je de servicemanager niet kan BLIJVEN lastig vallen.. :S)

Ik zit op 17 hoog.. Zo'n beetje 't midden van de studio-verdiepingen, best oké dus!

Op 'n hoek.. maar die naast de liften; niet met 2 ramen.

Tot daar!

Liefs,
  FOK!fotograaf donderdag 9 augustus 2007 @ 22:50:18 #282
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52242422
Stel je vragen eens hier... Misschien weten andere hier de antwoorden ook wel
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52243376
haha, dank je, maar dan wordt iedereen meteen gek van me!
Maar omdat ik mijn nieuwsgierigheid toch niet kan onderdrukken zal ik beginnen met een paar vragen

Kunnen bewoners naar het panorama terras? Of zit daar alleen een restaurant? En; moet je daar nou voor betalen, ook als bewoner? (staat op het "Algemene informatie" gedeelte van de website...)

Ook was ik benieuwd naar het systeem achter het 'wasserette' gebeuren, maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk en van latere zorg. Wel kan ik me overigens goed voorstellen dat ze niet willen dat je ze zelf neemt. Je hebt er altijd van die gekken bij (daar zou ik ook toe in staat zijn namelijk *smile*) die dan van die goedkoop verkregen maar heel oude wasmachines neerzetten die om de haverklap lekken enzo. Je zult er maar onder wonen!

Ik heb afgelopen week overigens naar de servicemanager geë-maild, met de vraag of de muren alleen behangklaar zijn, of ook gewoon te verven/o.i.d. En! Ze schijnen zo voorbewerkt te zijn, dat gewoon verven of sauzen ofzo óók zó kan. Zonder verder voorbewerken.

Hmm.. wat nog meer.

Naja, een paar antwoorden had ik hier sowieso al gevonden! (Bijvoorbeeld; of er aparte ingangen zouden zijn voor appartement/studio bewoners, enz.)
Dus hier laat ik het nu maar even bij!

Alvast bedankt

Liefs!

PS: Ik verbaas me nog steeds over die schets op de website! Ze hebben er hangkasten in geschetst! Dat die blijven hangen aan zo'n railtje, zonder boren, schroeven of spijkeren in een muur!!
pi_52277809
Hey Wendy: Voor de wasserette, die zit in de kelder. Er zullen al wasmachines staan, en je mag zelf nergens een wasmachine plaatsen.
Panorama terras kan je alleen tegen betaling, heb ik vernomen. Ze zijn bezig om er ook een restaurant te plaatsen.

Mijn indeling:

K_kast is kledingkast

Welke kleuren gaan jullie de muren doen?
Ik zit te denken aan één wit en één antraciet
Bounce my hair.
  FOK!fotograaf zondag 12 augustus 2007 @ 09:19:41 #285
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52300134
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 08:47 schreef secretspooky het volgende:
Hey Wendy: Voor de wasserette, die zit in de kelder. Er zullen al wasmachines staan, en je mag zelf nergens een wasmachine plaatsen.
Panorama terras kan je alleen tegen betaling, heb ik vernomen. Ze zijn bezig om er ook een restaurant te plaatsen.

Mijn indeling:
[afbeelding]

K_kast is kledingkast

Welke kleuren gaan jullie de muren doen?
Ik zit te denken aan één wit en één antraciet
Hoe het nu in mijn hoofd zit worden mijn muren wit, met 2 kleur accenten erin (groen en rood). Maar goed, ik ben zo veranderlijk als het weer Dus wellicht wisselt dat nog
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 17:41:51 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52308287
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:31 schreef Xilantof het volgende:
linkboven kom ik binnen (hoekwoning dus 2 ramen).

[afbeelding]
Bij deze kun je de roomdivider en boekenkast nog omdraaien. (boekenkast dan wel plat tegen de wand ).
Verder dus bank of stoel op die lokatie. (ik neig momenteel ook meer naar de bank, omdat momenteel alleen een stoel voldoende is, maar 't laat nét niet genoeg ruimte over voor makkelijke uitbreidingen).
Plaats van de divider dus afhankelijk of ik die scheiding wil maken, ja of nee....

[afbeelding]
Hier dus iets andere scheiding. Slapen meer afgescheiden... Maarja... Das ook niet echt nodig opzich als je er alleen zit
Nadeel dat ik tv van bed onttrek.

Alles heeft voor en nadelen... Dus het is even puzzelen gewoon

Owhja: alle afmetingen zijn "echt" (niet op schaal op de jpg, maar wel tenopzichte van elkaar), geldt ook voor de ramen (plaats en afmeting).
Als je nou bed en TV omwisselt? Dan kan je die tv op een rolkastje heen-en-weer schuiven
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52308779
Waarom zou je zelf geen wasmachine mogen neerzetten?
  FOK!fotograaf maandag 13 augustus 2007 @ 06:19:30 #288
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52321088
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Repeat het volgende:
Waarom zou je zelf geen wasmachine mogen neerzetten?
Je mag hem vast wel neerzetten
Er is alleen geen aansluiting voor in de studio's
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52342391
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 06:19 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Je mag hem vast wel neerzetten
Er is alleen geen aansluiting voor in de studio's
Nee, dat mag niet.
Bounce my hair.
  FOK!fotograaf maandag 13 augustus 2007 @ 21:38:38 #290
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52342758
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:27 schreef secretspooky het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet.
Ze gaan hem er écht niet uit verwijderen hoor
Wat moet je met zo'n ding als je hem niet kan aansluiten?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52396717
Het komt nu steeds dichterbij, maar het voelt nog zo ver weg. Ik ben er ook helemaal niet meer zoveel mee bezig, terwijl ik nog vanalles moet kopen...
pi_52413641
Als we nou eens wisten wanneer we erin mochten
Bounce my hair.
pi_52432649
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:06 schreef secretspooky het volgende:
Als we nou eens wisten wanneer we erin mochten
Ja, behoorlijk frusti dit!
pi_52432789
Het ziet er helemaal niet af uit!!
pi_52566463
is het ook niet
Bounce my hair.
pi_52568778
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:15 schreef secretspooky het volgende:
is het ook niet
Even offtopic dan maar

Casema was wel gezellig he, maar waar werk jij tegenwoordig?
pi_52725892
Ja, casema was wel grappig :p

Ik werk tegenwoordig 32 uur p/w bij Vestia.
De woningcorporatie die onder andere ook het strijkijzer heeft

Ik ben er terecht gekomen doordat ik veel vragen had over het strijkijzer en nergens de antwoorden zag.
Ik vroeg aan ze of ze nog een communicatie medewerker nodig hadden.. Er stond een vacature voor

Nu ben ik tijdelijk 3 maanden communicatiemedewerker bij Vestia.
Ik onderhou oa ook de site van het strijkijzer.

En nee, ik weet nog niet wanneer we erin mogen

En wat doe jij dan?
Bounce my hair.
  FOK!fotograaf maandag 27 augustus 2007 @ 17:02:53 #298
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_52730799
LOL
zo zijn er steeds meer mensen die op de een of andere manier wat met het strijkijzer van doen hebben
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_52732405
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef secretspooky het volgende:
Ja, casema was wel grappig :p

Ik werk tegenwoordig 32 uur p/w bij Vestia.
De woningcorporatie die onder andere ook het strijkijzer heeft

Ik ben er terecht gekomen doordat ik veel vragen had over het strijkijzer en nergens de antwoorden zag.
Ik vroeg aan ze of ze nog een communicatie medewerker nodig hadden.. Er stond een vacature voor

Nu ben ik tijdelijk 3 maanden communicatiemedewerker bij Vestia.
Ik onderhou oa ook de site van het strijkijzer.

En nee, ik weet nog niet wanneer we erin mogen

En wat doe jij dan?
Gaaf hoor Ik hoop echt september.
Tot april loop ik stage in een apotheek, tegenwoordig mag ik er ook werken (beetje bijverdienen ) en volgend jaar sept wil ik Farmakunde gaan doen.
pi_52741409
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:02 schreef Xilantof het volgende:
LOL
zo zijn er steeds meer mensen die op de een of andere manier wat met het strijkijzer van doen hebben
én er ook gaan wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')