Dat is waar... Maar ik moet uitgaan van mezelf. Krijg ik visite dan heb ik eettafelstoelen en een bureaustoel. dus kan ik alsnog totaal 6 mensen kwijt. Meer moet je denk ik niet eens willen in zo'n ruimtequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Bankje, want daar kun je meer mensen op kwijt>
Overigens post je indelinkjes maar! ben benieuwd!!
Correctquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Shardee het volgende:
Ik ben voor de laatste optie..en op je tekening heb je genoeg ruimte voor een 2persoonsbank..dus dat zou ik ook gewoon doen!
ik mis alleen een kledingkast..of plaats je die in dat berghok?
Haha! Thnx!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef hierissiedan het volgende:
Overigens, Ik ben zo vrij geweest je plattegrondje wat aan te passen. Ik denk dat je kamer namelijk op deze manier het meest ruim zal ogen... Voor de roomdivider zou ik niet iets hoger nemen dan 1,2 meter, net hoog genoeg om als je zit de zooi van de keuken niet te zien, en laag genoeg om vrij uitzicht te hebben..
[afbeelding]
Voor die tv... Ff een breinspinsel. Iest van zo'n schuivende kastdeur daar een lcd tegenaan. Dan kun je als je licht nodig hebt de deur naar de zijkant van het raam schuiven en als je tv wilt kijken kun je hem in de tv kijk positie schuiven. Dan heb je dus optimaal gebruik van het licht, het ziet niet in de weg c.q. zichtveld En het houd het licht uit je ogen als je daadwerlelijk tv kijkt...
Als je nog hulp of advies nodig hebt, zeg het maar vind het leuk om het te bedenken...
Jap het probleem banken die gemaakt zijn om te slapen niet goed zijn om echt als bank te dienen en andersom is het met bedden als bank...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Haha! Thnx!![]()
Vind het zelf ook altijd leuk. Studie en interessegebied van me dus dat zit wel goed
Als je voor een slaapbank gaat moet ie, imo, beter slapen dan "bank zijn". Lijkt me namelijk dat ie vaker gewoon bed is, dan bank. (dat zou iig bij mij de situatie zijn...)
als je in je eentje bent kun je gerust je eettafel als bureau hebruiken. en de meeste maaltijden eet je toch op de bank(althans ik)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Shardee het volgende:
Ik zou cker niet gaan voor een slaapbank ..als je dan ruimte wilt besparen zou ik van je eettafel een eettafel/bureau maken..het ligt er natuurlijk ook aan of je serieus van plan bent aan tafel te eten en of dat je een laptop hebt of pc
Ik vind die erg netjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Shardee het volgende:
ik dacht aan deze roomdivider/boekenplak.. hij is 185x185 of 149x149
wat vinden jullie ervan?? [afbeelding]
Licht eraan hoe je hem gaat gebruiken, maar zoals in deze indeling zou ik gaan voor de gote de rest voor de kleinequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Shardee het volgende:
ik dacht aan deze roomdivider/boekenplak.. hij is 185x185 of 149x149
wat vinden jullie ervan?? [afbeelding]
Ik kan mijn plattegrond even zo tekenen met een 1raam indeling (raam formaat + positionering precies zo als het straks wordt...) Interesse?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Shardee het volgende:
Ja ik wil ook zo'n indeling..met die grote van 185x185 ..alleen ik heb geen hoekwoning
dus ik heb maar 1 raam...ben bang dat die kast het lichtinval belemmert![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:04 schreef Shardee het volgende:
owh ja graag!
Ik zou bij 1 raam niet die indeling doen, word denk dan toch te somber....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:18 schreef Shardee het volgende:
nou volgens mij moet er nog wel voldoende licht binnen komen..
het is tenslotte ook een open boekenkast...
heb ik ook gedaan, leuk prog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef BabblingBrook het volgende:
http://www.floorplanner.com
Kan je leuk plattegrondjes maken.
zo:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef Shardee het volgende:
hoe zou jij het dan doen??
Als ik er had gewoond wel ja.quote:
Hoe het nu in mijn hoofd zit worden mijn muren wit, met 2 kleur accenten erin (groen en rood). Maar goed, ik ben zo veranderlijk als het weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:47 schreef secretspooky het volgende:
Hey Wendy: Voor de wasserette, die zit in de kelder. Er zullen al wasmachines staan, en je mag zelf nergens een wasmachine plaatsen.
Panorama terras kan je alleen tegen betaling, heb ik vernomen. Ze zijn bezig om er ook een restaurant te plaatsen.
Mijn indeling:
[afbeelding]
K_kast is kledingkast
Welke kleuren gaan jullie de muren doen?
Ik zit te denken aan één wit en één antraciet![]()
Als je nou bed en TV omwisselt? Dan kan je die tv op een rolkastje heen-en-weer schuivenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:31 schreef Xilantof het volgende:
linkboven kom ik binnen (hoekwoning dus 2 ramen).
[afbeelding]
Bij deze kun je de roomdivider en boekenkast nog omdraaien. (boekenkast dan wel plat tegen de wand).
Verder dus bank of stoel op die lokatie. (ik neig momenteel ook meer naar de bank, omdat momenteel alleen een stoel voldoende is, maar 't laat nét niet genoeg ruimte over voor makkelijke uitbreidingen).
Plaats van de divider dus afhankelijk of ik die scheiding wil maken, ja of nee....
[afbeelding]
Hier dus iets andere scheiding. Slapen meer afgescheiden... Maarja... Das ook niet echt nodig opzich als je er alleen zit
Nadeel dat ik tv van bed onttrek.
Alles heeft voor en nadelen... Dus het is even puzzelen gewoon
Owhja: alle afmetingen zijn "echt" (niet op schaal op de jpg, maar wel tenopzichte van elkaar), geldt ook voor de ramen (plaats en afmeting).
Je mag hem vast wel neerzettenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef Repeat het volgende:
Waarom zou je zelf geen wasmachine mogen neerzetten?
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 06:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je mag hem vast wel neerzetten![]()
Er is alleen geen aansluiting voor in de studio's
Ze gaan hem er écht niet uit verwijderen hoorquote:
Ja, behoorlijk frusti dit!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:06 schreef secretspooky het volgende:
Als we nou eens wisten wanneer we erin mochten
Gaaf hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef secretspooky het volgende:
Ja, casema was wel grappig :p
Ik werk tegenwoordig 32 uur p/w bij Vestia.
De woningcorporatie die onder andere ook het strijkijzer heeft
Ik ben er terecht gekomen doordat ik veel vragen had over het strijkijzer en nergens de antwoorden zag.
Ik vroeg aan ze of ze nog een communicatie medewerker nodig hadden.. Er stond een vacature voor
Nu ben ik tijdelijk 3 maanden communicatiemedewerker bij Vestia.
Ik onderhou oa ook de site van het strijkijzer.
En nee, ik weet nog niet wanneer we erin mogen
En wat doe jij dan?
én er ook gaan wonen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:02 schreef Xilantof het volgende:
LOL
zo zijn er steeds meer mensen die op de een of andere manier wat met het strijkijzer van doen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |