Dat is waar... Maar ik moet uitgaan van mezelf. Krijg ik visite dan heb ik eettafelstoelen en een bureaustoel. dus kan ik alsnog totaal 6 mensen kwijt. Meer moet je denk ik niet eens willen in zo'n ruimtequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Bankje, want daar kun je meer mensen op kwijt>
Overigens post je indelinkjes maar! ben benieuwd!!
Correctquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:07 schreef Shardee het volgende:
Ik ben voor de laatste optie..en op je tekening heb je genoeg ruimte voor een 2persoonsbank..dus dat zou ik ook gewoon doen!
ik mis alleen een kledingkast..of plaats je die in dat berghok?
Haha! Thnx!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef hierissiedan het volgende:
Overigens, Ik ben zo vrij geweest je plattegrondje wat aan te passen. Ik denk dat je kamer namelijk op deze manier het meest ruim zal ogen... Voor de roomdivider zou ik niet iets hoger nemen dan 1,2 meter, net hoog genoeg om als je zit de zooi van de keuken niet te zien, en laag genoeg om vrij uitzicht te hebben..
[afbeelding]
Voor die tv... Ff een breinspinsel. Iest van zo'n schuivende kastdeur daar een lcd tegenaan. Dan kun je als je licht nodig hebt de deur naar de zijkant van het raam schuiven en als je tv wilt kijken kun je hem in de tv kijk positie schuiven. Dan heb je dus optimaal gebruik van het licht, het ziet niet in de weg c.q. zichtveld En het houd het licht uit je ogen als je daadwerlelijk tv kijkt...
Als je nog hulp of advies nodig hebt, zeg het maar vind het leuk om het te bedenken...
Jap het probleem banken die gemaakt zijn om te slapen niet goed zijn om echt als bank te dienen en andersom is het met bedden als bank...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Haha! Thnx!![]()
Vind het zelf ook altijd leuk. Studie en interessegebied van me dus dat zit wel goed
Als je voor een slaapbank gaat moet ie, imo, beter slapen dan "bank zijn". Lijkt me namelijk dat ie vaker gewoon bed is, dan bank. (dat zou iig bij mij de situatie zijn...)
als je in je eentje bent kun je gerust je eettafel als bureau hebruiken. en de meeste maaltijden eet je toch op de bank(althans ik)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Shardee het volgende:
Ik zou cker niet gaan voor een slaapbank ..als je dan ruimte wilt besparen zou ik van je eettafel een eettafel/bureau maken..het ligt er natuurlijk ook aan of je serieus van plan bent aan tafel te eten en of dat je een laptop hebt of pc
Ik vind die erg netjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Shardee het volgende:
ik dacht aan deze roomdivider/boekenplak.. hij is 185x185 of 149x149
wat vinden jullie ervan?? [afbeelding]
Licht eraan hoe je hem gaat gebruiken, maar zoals in deze indeling zou ik gaan voor de gote de rest voor de kleinequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef Shardee het volgende:
ik dacht aan deze roomdivider/boekenplak.. hij is 185x185 of 149x149
wat vinden jullie ervan?? [afbeelding]
Ik kan mijn plattegrond even zo tekenen met een 1raam indeling (raam formaat + positionering precies zo als het straks wordt...) Interesse?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Shardee het volgende:
Ja ik wil ook zo'n indeling..met die grote van 185x185 ..alleen ik heb geen hoekwoning
dus ik heb maar 1 raam...ben bang dat die kast het lichtinval belemmert![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:04 schreef Shardee het volgende:
owh ja graag!
Ik zou bij 1 raam niet die indeling doen, word denk dan toch te somber....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:18 schreef Shardee het volgende:
nou volgens mij moet er nog wel voldoende licht binnen komen..
het is tenslotte ook een open boekenkast...
heb ik ook gedaan, leuk prog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:00 schreef BabblingBrook het volgende:
http://www.floorplanner.com
Kan je leuk plattegrondjes maken.
zo:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef Shardee het volgende:
hoe zou jij het dan doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |