WTF 1 september!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:57 schreef secretspooky het volgende:
waarschijnlijk oplevering 1 september, krijgen deze week als t goed is brief
verder is de kamer 2.60 m hoog
echtquote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef secretspooky het volgende:
iemand al meer info over de oplevering?
Ik ga er btw ook wonen, 28e verdieping
Gaaf hoor, ben echt super benieuwd naar je foto'squote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb wat foto's maar die komen vanavond of morgen pas.
Wel handig om te weten:
De grote ramen kunnen niet open. Maar onder 't grote raam zitten 2 klein ramen die je helemaal open kan kiepen. Er zit nog wel (grof) gaas achter (aan de buitenzijde) zodat men niets naar buiten kan gooien.
e.e.a. wordt op de foto's wel duidelijk.
De liften gaan trouwens goed snel
ik ben op de 41e geweest. (je kunt de zee zienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:05 schreef enter het volgende:
[..]
Gaaf hoor, ben echt super benieuwd naar je foto'sop welke etages ben je geweest?
En heb je ook foto's van de hal
spannend![]()
Electrisch!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef secretspooky het volgende:
weet iemand btw of de kookplaat inductie of keramisch is?
vandaag al mailtje gestuurd met die vraag
Waar blijven die mooie foto's van je?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ben op de 41e geweest. (je kunt de zee zien!) toen wat etages naar beneden gelopen naar de 36e. Daar zijn de appartementen, en daarvan kon ik er 1 zien.
En toen weer naar beneden. Geen studios gezien helaas. Heb wel wat foto's van de lifthallen (die ronde hoeken). Beneden zijn de hallen nog lang niet klaar dus helaas, daar geen foto's van.
nog niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:17 schreef vincerr het volgende:
[..]
Waar blijven die mooie foto's van je?
Ah! Perfect uitzicht op mijn appartementquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
De ramen met onderin dus kleine raampjes die open kunnen.
Dit is de gang héquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef XL het volgende:
[..]
Ah! Perfect uitzicht op mijn appartement![]()
Dit is de foto die Enter voor me ging maken.
Ik wil het daar ook wel eens bekijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:56 schreef McKillem het volgende:
Ik heb er nog over na zitten denken, maar ik vind de condities daar te belabberd. Je mag niet eens een eigen wasmachine en shit hebben (wat ik dus al heb) en spijkers in de muur slaan mag ook al niet.
Ik heb het maar geskipped. Ik woon er wel dichtbij though, dus mss in de toekomst een soort fok meet daar?
Uitzicht is subliem, maar ik vind de kamers te lang en de smal. (persoonlijk)quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef enter het volgende:
Volgens mij gaan ze september zelfs niet halen!
Lijkt me welquote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n vermoeden... Maar er staan wel nieuwe foto's op de site, al gezien??
Opdrachtgever/eigenaar is Vestia. Dus daar moet je ingeschreven staan om een plaats te kunnen krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef Repeat het volgende:
Kan je nou nog als er misschien weer plaatsen vrijkomen die via die site verkrijgen, of moet je dan gewoon 5 jaar ingeschreven staan bij een of andere bouwvereniging?
Mooi he, al nieuwe dingen gekocht voor je huisje of druk aan het spraren?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n vermoeden... Maar er staan wel nieuwe foto's op de site, al gezien??
Ik zit van 23 juli tot 30 juli in Portugalquote:Op maandag 16 juli 2007 12:20 schreef enter het volgende:
[..]
Mooi he, al nieuwe dingen gekocht voor je huisje of druk aan het spraren?
Ging jij trouwens nog op vakantie
ons huusje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef BabblingBrook het volgende:
MOOOOI! Ik krijg er een heel blij gevoel van!
Bankje, want daar kun je meer mensen op kwijt>quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef Xilantof het volgende:
Argh !![]()
ik twijfel qua indeling
Of een luie stoel, of een bankje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |