Bierquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef gr8w8 het volgende:
Bier.
Onee, lunch, die twee haal ik altijd door elkaar.
Nou.. praktisch gezien wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb me toch niet voor niets de tauwtandjes gezweet?![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou.. praktisch gezien wel.![]()
Maar nee hoor.Dat zegt niet dat het daarmee gedaan is natuurlijk.
Filmpje?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
Snowboarden in Steinach am Brenner was wel über relaxed trouwens. Volop zon (nu vellen op m'n neus) en lekker warm en best goede sneeuw voor zo'n laag gebied in deze tijd van het jaar.
En ik heb ook weer wat bijgeleerd in 2 dagen, ik kan nu een 180 springen en fakie een noseslide maken en dan in 1 keer omdraaien.![]()
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda'squote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader viert dan zijn verjaardag, babe
En jouw ouders gaan niks doen die dag, je vader wordt namelijk zondag al opgenomen
Als okke's hoofd niet zo stevig vast zat zou hij die zeker ook vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda's(zo gaat het bij ons ook altijd
) Dan moet je/jullie maar eens naar Utrecht komen. Deze zomer komt er nog wel een afscheidsfeestje voor me
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als okke's hoofd niet zo stevig vast zat zou hij die zeker ook vergeten
afscheidsfeestje? Ga je de domstad verlaten?
Owjaquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader viert dan zijn verjaardag, babe
En jouw ouders gaan niks doen die dag, je vader wordt namelijk zondag al opgenomen
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.
Dus als iemand nog een kennis/vriend/vriendin/etc. weet die een kamer zoekt in Utrecht voor onderhuur
Wow, IJslandquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.
Dus als iemand nog een kennis/vriend/vriendin/etc. weet die een kamer zoekt in Utrecht voor onderhuur
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?.
Anders wordt het een feest met vrienden van SQ en febster..
Als ik wegben kom ik niet meer terug tot Nieuwjaarquote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?.
Anders wordt het een feest met vrienden van SQ en febster..
Ja. Dat ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd feestjes waar alleen mijn vrienden en febster komen?![]()
hey...een newbiequote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda's(zo gaat het bij ons ook altijd
) Dan moet je/jullie maar eens naar Utrecht komen. Deze zomer komt er nog wel een afscheidsfeestje voor me
ok, je kan nog op fokquote:Op woensdag 11 april 2007 13:08 schreef Mex_ het volgende:
tvp
Hehehequote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd feestjes waar alleen mijn vrienden en febster komen?![]()
Hebben ze schoon schip-actie bij systeembeheer vandaag?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nog net, de smileys zijn al geblokt. Vanavond pktjes meten bij TinusT.
Het internet is er wel merkbaar sneller op gewordenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Ze zien nu bij Atos de productiviteit per uur enorm stijgen en het dataverkeer enorm dalen.
hmmm klote...heb vnv al wat te doen...vrijdagavond kan ik ook al niet. Ga van de zomer zelf wel weer een keer rollen, als ik een D16Y8 IM geswapt heb.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nog net, de smileys zijn al geblokt. Vanavond pktjes meten bij TinusT.
Zolang je zondag maar kan, neem ik 'm dan wel meequote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm klote...heb vnv al wat te doen...vrijdagavond kan ik ook al niet. Ga van de zomer zelf wel weer een keer rollen, als ik een D16Y8 IM geswapt heb.
Schijnbaar...snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen en alles 1 voor 1 uitschakelen.... http://*.fok.nl werkt net zo goedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben ze schoon schip-actie bij systeembeheer vandaag?
Dit zijn de enige 5 leuke minuten per dag in 2 uur Claudiaquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Hans Teeuwen: Zijn dat handen? Dat zijn harken!.
Ja sontag kan ik wel...sprintje?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zolang je zondag maar kan, neem ik 'm dan wel mee
Of: PM!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schijnbaar...snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen en alles 1 voor 1 uitschakelen.... http://*.fok.nl werkt net zo goed
en hoe flauw is het nu om tegen Mex te roepen: PI! PI!![]()
via messenger welquote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef amaranta het volgende:
kunnen jullie in je hotmail?
Ja binnenkort, als ik geld hebquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ga maar mee naar Landgraaf, dan kun je het bewijzen.
En dan kan ik oefenen.
Brakke bedoeling hieroquote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja sontag kan ik wel...sprintje?<-- hier staat een smilie : P
Waar? * Inu kijkt om zich heenquote:
Ik ga drie vakken volgen daar, dan heb ik wat meer vrije tijd ipv stage/werkenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, IJslandVette plek om stage te lopen
Nee, mijn vrienden zijn de kamerhuurfase inmiddels voorbij![]()
Zit je op hetzelfde netwerk als Mex?quote:
Ga werk zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja binnenkort, als ik geld heb![]()
Dan wil ik wel wat eerder er heen want dan kan ik nog ff rondneuzen in die shop daar![]()
Dit ken ik ergens vanquote:Op woensdag 11 april 2007 13:41 schreef Inu het volgende:
Ik ga drie vakken volgen daar, dan heb ik wat meer vrije tijd ipv stage/werkenMaar ik hoop idd dat het
wordt.
Ik kan je bij deze al vertellen dat het allemaal gelogen is hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ga maar mee naar Landgraaf, dan kun je het bewijzen.
En dan kan ik oefenen.
Ik moet mijn studiefinanciering nog regelen en zit dat al een aanzienlijke tijd uit te stellen. Moet via beide ouders. Had daar niet zo'n zin in, dus ik ben benieuwd.quote:
Whehehe, direct from the source.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze al vertellen dat het allemaal gelogen is hoor![]()
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef r8ality het volgende:. Mijn pa is een paar dagen in Duitsland (toeval?
) bij een kennis om wat te helpen met z'n restaurant o.i.d. Nu ging mijn moeder gister de poort van het huis op slot doen, maar liet daarbij de achterdeur open, ff snel, je weet wel. Was er een hond naar binnen gesneakt (ding uit de buurt ofzo)
. Maar ze vond em zo lief dat ze hem niet bij z'n nekvel wou pakken en buitenzetten
. Na een hoop gezever kon ze hem uiteindelijk bij de lokale dierenarts afleveren.
En ze was ook nog eens ziek met koorts, dus lekker slim om dan veel buiten rond te lopen ja.
Vrouwen.
Zet dat er dan meteen ff bijquote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik moet mijn studiefinanciering nog regelen en zit dat al een aanzienlijke tijd uit te stellen. Moet via beide ouders. Had daar niet zo'n zin in, dus ik ben benieuwd.
Mijn hersenkronkels zijn niet altijd direct te volgen op papier (of scherm).quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zet dat er dan meteen ff bij![]()
suc6!
Mijn moeder noemde de term "biegel". Geen ideequote:
Beaglesquote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde de term "biegel". Geen idee.
Als mensen te lui zijn om de OP aan te passenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
Wat gaat er nou gebeuren als Joost weer eens gaat nuecken?
Ik bedoel, die vingers worden al 15 topics uitgemeten en steeds weer terug gehaald, laat staan als het echte werk begint
Beagle dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde de term "biegel". Geen idee.
Neuj, helemaaaaaaal niet he Joostquote:Op woensdag 11 april 2007 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als mensen te lui zijn om de OP aan te passen. Maar ik zal er niet over op gaan scheppen ofzo hoor
.
Die oren zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 14:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Beagle dus.
Luie, maar schattige beesten.
Nee, serieusquote:Op woensdag 11 april 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuj, helemaaaaaaal niet he Joost![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef r8ality het volgende:
Ok. Na een Google ImageSearch (is dat ook geblokt bij Atos?) is dat toch wel een lief beest, vooral de pups
.
What's happening with me?.
Dat lukt hem niet voor juni...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
Wat gaat er nou gebeuren als Joost weer eens gaat nuecken?
ff een mail naar jullie sysbeheer sturen dat ze ook alles met beagle blokkerenquote:
Idd, als een vrouw zo moeilijk doet over vingeren, dan heb je of een preuts wijf, of ze wil niet geneuckt wordenquote:
R8al is verlieeeeeeehieeeeeefd!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef r8ality het volgende:
Ok. Na een Google ImageSearch (is dat ook geblokt bij Atos?) is dat toch wel een lief beest, vooral de pups
.
What's happening with me?.
of ze is 16quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef febster het volgende:
[..]
Idd, als een vrouw zo moeilijk doet over vingeren, dan heb je of een preuts wijf, of ze wil niet geneuckt worden
Niet dat ze meoilijk doet maar dat het daarbij blijftquote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef r8ality het volgende:
Waar de hell heb jij vandaan dat ze moeilijk doet over vingeren?
Als het al 2 weken duurt om van 1 vinger naar 2 vingers te gaan, dan weet ik genoegquote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef r8ality het volgende:
Waar de hell heb jij vandaan dat ze moeilijk doet over vingeren?
des te sneller staat ook forum.fok.nl bij Atos in de blacklistquote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Ow, we gaan de rest van dit topic weer volzeveren over sex gerelateerde onderwerpen?.
Dan schiet het wel op tenminstequote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Ow, we gaan de rest van dit topic weer volzeveren over sex gerelateerde onderwerpen?.
NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
grrr!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
des te sneller staat ook forum.fok.nl bij Atos in de blacklist![]()
voor Mex: PI!
Stel je hebt nog nooit gevingerd... En kent het verschil tussen een soppende vagina en een droog poepgaatje niet...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als je een vent aan het vingeren bent merk je dat wel hoor, dat voelt toch anders enzo.
Bedankt voor de visual.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stel je hebt nog nooit gevingerd... En kent het verschil tussen een soppende vagina en een droog poepgaatje niet...
Nastyquote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stel je hebt nog nooit gevingerd... En kent het verschil tussen een soppende vagina en een droog poepgaatje niet...
We hebben het toch over joost, gekkiequote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bedankt voor de visual.
Dan ben je wel erg slecht bekend met de anatomie van de man en de vrouw.
Ze hebben die optie ingebouwd ja?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef febster het volgende:
The Ring of Death heet dat
dan issie dus kapot
en mag je je xdoos opsturen...goed spul...uitval is veel te hoogquote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef febster het volgende:
The Ring of Death heet dat
dan issie dus kapot
Ja nee, ik ga adviezen van jou aannemenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:17 schreef febster het volgende:
[..]
Als het al 2 weken duurt om van 1 vinger naar 2 vingers te gaan, dan weet ik genoeg
Worden te heet toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mag je je xdoos opsturen...goed spul...uitval is veel te hoog![]()
Laat me raden, ze is in haar verleden 6 keer verkracht, misbruikt, ze heeft foute vriendjes gehad en ze is nu bang om zich bloot te geven? En ze voelt zich wel veilig bij jou, maar meer als een grote broer?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja nee, ik ga adviezen van jou aannemen. Jij weet niet wat er speelt
.
Uitval is idd veel te hoogquote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mag je je xdoos opsturen...goed spul...uitval is veel te hoog![]()
Lieverd, ik gaf geen advies hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja nee, ik ga adviezen van jou aannemen. Jij weet niet wat er speelt
.
Ze is frigidequote:Op woensdag 11 april 2007 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat me raden, ze is in haar verleden 6 keer verkracht, misbruikt, ze heeft foute vriendjes gehad en ze is nu bang om zich bloot te geven? En ze voelt zich wel veilig bij jou, maar meer als een grote broer?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, en in mijn volgende leven wens ik graag terug te komen als kat.
[afbeelding]
[afbeelding]
20 uur per dag zo
Nietus, als ze dood zijn liggen ze op hun rug met hun pootjes omhoogquote:Op woensdag 11 april 2007 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
Die kat is hartsikke dood man.
Nee hoor, dan zijn ze gewoon in ultra-slaapstandquote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietus, als ze dood zijn liggen ze op hun rug met hun pootjes omhoog
ik heb net ff gecheckt, maar het ademt nog
Ben je nog steeds je vrije dagen aan het opmaken trouwens?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nietus, als ze dood zijn liggen ze op hun rug met hun pootjes omhoog
ik heb net ff gecheckt, maar het ademt nog
Jij keek zeker nooit Looney Tunesquote:Op woensdag 11 april 2007 14:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zijn ze gewoon in ultra-slaapstand
Hoe vaak moet je hier blèren dat je griep hebt voordat iemand het leestquote:Op woensdag 11 april 2007 14:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ben je nog steeds je vrije dagen aan het opmaken trouwens?
hehehe bij mooi weer de leeuw was er ook een vrouwtje wat dat zei over haar hond...mocht ze fijn de hele uitzending in een mandje gaan liggenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, en in mijn volgende leven wens ik graag terug te komen als kat.
[afbeelding]
[afbeelding]
20 uur per dag zo
En hoe werkt dat zo bij jou?quote:
zulke uitspraken doen bij Paul de Leeuw is wel erg tricky jaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hehehe bij mooi weer de leeuw was er ook een vrouwtje wat dat zei over haar hond...mocht ze fijn de hele uitzending in een mandje gaan liggen
Je zou willen dat je net zo goed kan boarden als ikquote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze al vertellen dat het allemaal gelogen is hoor![]()
Ik beken schuldquote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef Inu het volgende:
[..]
En hoe werkt dat zo bij jou?
r8ality
Jullie gaan nog wel steeds snel... hebben jullie niks te doen ofzo
Ja primaquote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef Inu het volgende:
[..]
En hoe werkt dat zo bij jou?
r8ality
Jullie gaan nog wel steeds snel... hebben jullie niks te doen ofzo
Paulquote:Op woensdag 11 april 2007 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hehehe bij mooi weer de leeuw was er ook een vrouwtje wat dat zei over haar hond...mocht ze fijn de hele uitzending in een mandje gaan liggen
Oja, dat was het!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je hier blèren dat je griep hebt voordat iemand het leest![]()
Is dat weer in de mode ofzo? Mijn ma, m'n tante, nu jij weer. Stelletje NL-mietjesquote:Op woensdag 11 april 2007 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je hier blèren dat je griep hebt voordat iemand het leest![]()
Ruilen?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja prima. Afgezien van het feit dat ik in mei 3 dikke tentamens heb
.
Neehee, Flow heeft helemaal geen groot ego.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je zou willen dat je net zo goed kan boarden als ik![]()
Neej, vandaag is mijn uitziekdag... al 12 uur geslapen net...quote:
Je moest eens weten hoe vaak ik me ziek meldquote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is dat weer in de mode ofzo? Mijn ma, m'n tante, nu jij weer. Stelletje NL-mietjes.
Ja hoezo passen jij, Floris en zijn ego in 1 Starlet eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Neehee, Flow heeft helemaal geen groot ego.
Wil je graag een Duitse vingeren ofzo?quote:
Ja dat is ook wel lekker.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neej, vandaag is mijn uitziekdag... al 12 uur geslapen net...
Gewoon beetje rustig door het huis strompelen enzo
Nee, ik wil je tentamens ruilen voor mijn examens.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wil je graag een Duitse vingeren ofzo?.
Dat is goed voor jequote:Op woensdag 11 april 2007 14:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja prima. Afgezien van het feit dat ik in mei 3 dikke tentamens heb
.
Het is krapjes, maar het scheelt dat ik zo klein ben.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja hoezo passen jij, Floris en zijn ego in 1 Starlet eigenlijk?.
Had je maar HBO moeten doenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is goed voor jeIk heb al vanaf begin dit schooljaar (ja, ik noem het WEL school
) geen tentamens meer gehad... * Inu mist leren ipv typen
Maar ga volgend blok iets doen waar ik volgens mij wel tentamens krijgof een onderzoek doen...
![]()
HBOquote:Op woensdag 11 april 2007 15:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had je maar HBO moeten doen.
Typen en onderzoeken zal je doen! Op de Uni dan.
Sshquote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snel een PI erbij, anders krijg je een topicban![]()
Mijn broertje moet een week lang van kwart voor 9 tot half 5 op school blijven omdat ie een boek voor engels niet gelezen heeftquote:
Ga maar snel met Diederik_Duck interessant doen in dit topic: WO'ers sociaal beperkter dan HBO'ers?quote:
Dagen maken van 8:45 tot `16:30 inclusief een uur pauzequote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn broertje moet een week lang van kwart voor 9 tot half 5 op school blijven omdat ie een boek voor engels niet gelezen heeft.
Heerlijk, dat middelbare school.
LTSquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn broertje moet een week lang van kwart voor 9 tot half 5 op school blijven omdat ie een boek voor engels niet gelezen heeft.
Heerlijk, dat middelbare school.
Kut he, werken.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dagen maken van 8:45 tot `16:30 inclusief een uur pauze![]()
Misschien scheelt het ook dat je nu 10 jaar ouder bent dan de gemiddelde HBO-er en je smaak is veranderd naar vrouwen die meer in je eigen doelgroep liggen?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:12 schreef gr8w8 het volgende:
Op de uni liepen veel lekkerdere wijven rond dan op het HBO.
Kan ook komen dat ik de uni in voltijd deed en het HBO nu in deeltijd.
Van 9 tot 17:30 op kantoor zitten zonder op te hoeven letten of iets uit te voeren inclusief pauze en gratis lunchquote:
Nee man, precies andersom, ik val nog steeds als een blok voor 18-jarige sletjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien scheelt het ook dat je nu 10 jaar ouder bent dan de gemiddelde HBO-er en je smaak is veranderd naar vrouwen die meer in je eigen doelgroep liggen?
en dan durven die uni-studenten zich nog steeds beter te voelen dan HBO-ersquote:Op woensdag 11 april 2007 15:15 schreef Inu het volgende:
Nou, ik heb afgelopen maandjes stage gelopen op middelbare schoolduurt lang!
UniIk ga het komend blok druk krijgen... en druk is drie ochtenden en 1x van 11.00 uur 13.00 uur college
Nouja, dat vind ik ook niks, als ik dan toch ga werken doe ik liever iets, dan gaat de tijd sneller.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van 9 tot 17:30 op kantoor zitten zonder op te hoeven letten of iets uit te voeren inclusief pauze en gratis lunch
wacht maar tot het afstuderen eraan komt. Bij mij was dat dagen van 9:00 tot 20:00.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan durven die uni-studenten zich nog steeds beter te voelen dan HBO-ers
Zijn broertje doet dit jaar ook examenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat doen wij niet hoor. Nauwelijks les meer en alleen nog zelf examens voorbereiden.
Laatste loodjes, geen zin meer.
8:00 tot 24:00 meldt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
wacht maar tot het afstuderen eraan komt. Bij mij was dat dagen van 9:00 tot 20:00.![]()
Goed, wel maar drie dagen per week.
Je kan ook de hele dag gaan Fokken omdat je niets te doen hebt. Duurt de dag maar dubbel zo langquote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik ook niks, als ik dan toch ga werken doe ik liever iets, dan gaat de tijd sneller.
Ik ben nu hard bezig met het uitstellen van leren, dat dan weer wel ja.
Ja dat kan wel, maar wij hoeven geen hele dagen te gaan zitten.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn broertje doet dit jaar ook examen
Havo N&T.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar wij hoeven geen hele dagen te gaan zitten.
Wat voor examen?
Examens zijn overrated trouwens, ik zie het probleem niet zo dat sommige mensen hebben.
hij had dus strafquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar wij hoeven geen hele dagen te gaan zitten.
Wat voor examen?
Examens zijn overrated trouwens, ik zie het probleem niet zo dat sommige mensen hebben.
Zoals jullie doen bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je kan ook de hele dag gaan Fokken omdat je niets te doen hebt. Duurt de dag maar dubbel zo lang.
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef FUFR het volgende:
windows
tis godverdomme net een vrouw:
[afbeelding]
Hoezo een boek lezen. Alsof ik ooit een boek gelezen heb. Alsof iemand hier serieus alle boeken gelezen heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Havo.
En als ie dat boek had gelezen had ie ook niet een week lang hele dagen hoeven te zitten.
en beterder te rokenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's geen echte stuff, dat is het ruwe plantje
FHC, hebben jullie ooit een project met BI samen gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
8:00 tot 24:00 meldt.
5 dagen p/w
Ik denk niet dat er in de hele geschiedenis van FHC een duo is geweest wat meer uren aan hun scriptie hebben besteed dan wij![]()
*meldtquote:Op woensdag 11 april 2007 15:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Alsof iemand hier serieus alle boeken gelezen heeft.
PABO-hoeren? Sinds wanneer vallen die hersenloze garnalen onder het kopje 'lekkere wijven'?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef r8ality het volgende:
Op de uni lekkerdere wijven dan op het HBO.Uhuh. Nog nooit bij de afdeling PABO, danwel Economie & Marketing geweest?
.
Ik zit op school hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij krijgt 10K terug op zijn koopsomquote:Op woensdag 11 april 2007 15:22 schreef FUFR het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het afliep met Erik Dikkop?
ik heb het einde gemist!
Dat was wel de planning geloof ik. Maar het kwam niet overtuigend over (ik geloof dat ie het boek na 10 pagina's in een hoek heeft gepleurd en verder niet heeft uitgezocht waar het over gingquote:Op woensdag 11 april 2007 15:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hoezo een boek lezen. Alsof ik ooit een boek gelezen heb. Alsof iemand hier serieus alle boeken gelezen heeft.
Doen alsof, dat is de kunst.
das fair.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij krijgt 10K terug op zijn koopsom
Ik persoonlijk niet, wel met de PABOquote:Op woensdag 11 april 2007 15:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
FHC, hebben jullie ooit een project met BI samen gedaan.
Hoezo moet je slim zijn om een lekker wijf te zijn? Volgens mij is dat juist omgekeerd evenredig meestalquote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
PABO-hoeren? Sinds wanneer vallen die hersenloze garnalen onder het kopje 'lekkere wijven'?
Ach, in mijn stageklas was een meisje dat niet in het computerlokaal kon werken, want ze had vorig jaar Pfeiffer gehadquote:Op woensdag 11 april 2007 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was wel de planning geloof ik. Maar het kwam niet overtuigend over (ik geloof dat ie het boek na 10 pagina's in een hoek heeft gepleurd en verder niet heeft uitgezocht waar het over ging).
Ja maar op de uni moet je juist zelf alles doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PABO-hoeren, hersenloze garnalen, poehpoehquote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
PABO-hoeren? Sinds wanneer vallen die hersenloze garnalen onder het kopje 'lekkere wijven'?
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was wel de planning geloof ik. Maar het kwam niet overtuigend over (ik geloof dat ie het boek na 10 pagina's in een hoek heeft gepleurd en verder niet heeft uitgezocht waar het over ging).
Je valt door de mand, uni-inuquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:15 schreef Inu het volgende:
Nou, ik heb afgelopen maandjes stage gelopen op middelbare schoolduurt lang!
UniIk ga het komend blok druk krijgen... en druk is drie ochtenden en 1x van 11.00 uur 13.00 uur college
Niks tegen HBO verder hoor in principe. Maar PABO valt bij mij toch echt onder het kopje hersenloos, en ja, ik ken er een aantal.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
PABO-hoeren, hersenloze garnalen, poehpoeh. Voel je je beter soms? Ga maar eerst een opleiding kiezen
.
Middelbaar scholiertjequote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar op de uni moet je juist zelf alles doen.
"Jack Bauer was never addicted to heroin. Heroin was addicted to Jack Bauer."quote:
Amaranta daargelaten.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie, een van mijn meest gerespecteerde ehv-topicvriendinnen hier is een "hoerige hersenloze pabo-garnaal". Mind your words darling![]()
Net als jij, moppie, het scheelt alleen dat je wat jaartjes jonger bent dan ons, dan lijkt het verder weg, maar die tijd komt sneller dan je denktquote:
"Some people see the glass as half full. Others see it as half empty. Jack Bauer see the glass as a deadly weapon."quote:Op woensdag 11 april 2007 15:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
"Jack Bauer was never addicted to heroin. Heroin was addicted to Jack Bauer."
Alsof PABO hetzelfde niveau is als een echte HBO opleidingquote:Op woensdag 11 april 2007 15:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Niks tegen HBO verder hoor in principe. Maar PABO valt bij mij toch echt onder het kopje hersenloos, en ja, ik ken er een aantal.
Tijd gaat inderdaad sneller naarmate je ouder wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als jij, moppie, het scheelt alleen dat je wat jaartjes jonger bent dan ons, dan lijkt het verder weg, maar die tijd komt sneller dan je denkt![]()
En waar leid jij uit af dat ze dat op alle andere HBO-opleidingen wel kunnen?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alsof PABO hetzelfde niveau is als een echte HBO opleiding![]()
Op de PABO kunnen ze nog niet eens Nederlands en rekenen![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
Amaranta daargelaten.
Is altijd gemiddeld genomen natuurlijk.
Dan wij.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als jij, moppie, het scheelt alleen dat je wat jaartjes jonger bent dan ons, dan lijkt het verder weg, maar die tijd komt sneller dan je denkt![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zonder ' PABO-hoeren' had je nooit basisonderwijs gehad, het lijkt misschien debiel dat ze moeten knippen, plakken, blokfluiten, dansen, schaken etc Dat hoort er nou eenmaal bij. Hierdoor zijn het nog geen hersenloze garnalen.
ach arme...quote:
Basisonderwijs is ook niet altijd even geweldig meer hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zonder ' PABO-hoeren' had je nooit basisonderwijs gehad, het lijkt misschien debiel dat ze moeten knippen, plakken, blokfluiten, dansen, schaken etc Dat hoort er nou eenmaal bij. Hierdoor zijn het nog geen hersenloze garnalen.
klopt, iek sie hier regelmatieg voorbeelden voorbij komenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Basisonderwijs is ook niet altijd even geweldig meer hoor.Het is namelijk gewoon zo dat degene die lesgeven zelf vaak niet eens fatsoenlijk Nederlands oid kunnen. Dat vind ik dus erg slecht.
Ow er zijn er vast wel meer hoor die dat niet kunnen. Maar rekenen kunnen ze op de HTS iig wel allemaal. Nederlands is vaak weer een stuk minder.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En waar leid jij uit af dat ze dat op alle andere HBO-opleidingen wel kunnen?
verzetten we ons lunch wel naar volgende week. eet ik dees week gewoon niet..quote:
Ligt eraan bij wie je de grens legt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Basisonderwijs is ook niet altijd even geweldig meer hoor.Het is namelijk gewoon zo dat degene die lesgeven zelf vaak niet eens fatsoenlijk Nederlands oid kunnen. Dat vind ik dus erg slecht.
Ook zonder casio? Want dat geloof ik dan weer nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow er zijn er vast wel meer hoor die dat niet kunnen. Maar rekenen kunnen ze op de HTS iig wel allemaal. Nederlands is vaak weer een stuk minder.
ALLEMAAL ja?quote:Maar gemiddeld genomen denk ik niet dat PABO studenten een andere HBO opleiding goed aan zouden kunnen. Bijvoorbeeld: Ik heb als extra vak een Opfriscursus Engels gedaan op de Fontys. Dat was het niveau van 2 VWO en al die dames die PABO deden snapten er geen hol van en haalden onvoldoendes.
Ze wisten nog niet eens wat een "plumber" is![]()
De weegschaal says thanksquote:Op woensdag 11 april 2007 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
verzetten we ons lunch wel naar volgende week. eet ik dees week gewoon niet..![]()
Ach, mijn oppaskindje heeft een onderwijsassistente die de les overneemt wanneer de juf vrij is en zij is meer zovan; ja, ischgoed, ik zal laten weet wanneer sofie klaar is etc. Dan vind ik hullie gullie minder erg...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie je de grens legt.
Jij kan ook geen fatsoenlijk nederlands. Wanneer je het vergelijkt met bijvoorbeeld Harry Mulisch.
Het liefst heb ik een basisschool docent die dialectloos doceert in de klas. Een dan wij als ons foutje ga ik als ouder (als ik dat ben dan) niet wakker om liggen. Ik heb in groep 5 echter een hullie gullie, ons mam en gij leraar gehad. Dat kan niet imho. En verdwaalde dt'tjes enzo. Ach, als je dat maar in een sollicitatiebrief en voor de klas maar goed doet.
Dat is inderdaad tenenkrommend. Dan vraag ik me ook ernstig af welke gnoom heeft bedacht dat zo iemand wel kan doceren.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, mijn oppaskindje heeft een onderwijsassistente die de les overneemt wanneer de juf vrij is en zij is meer zovan; ja, ischgoed, ik zal laten weet wanneer sofie klaar is etc. Dan vind ik hullie gullie minder erg...
Ah, ies Fatma, wai begraip, misgien zai betr lesgeef op muzlimsgool?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, mijn oppaskindje heeft een onderwijsassistente die de les overneemt wanneer de juf vrij is en zij is meer zovan; ja, ischgoed, ik zal laten weet wanneer sofie klaar is etc. Dan vind ik hullie gullie minder erg...
Zei ik scheinheilig ja?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie je de grens legt.
Jij kan ook geen fatsoenlijk nederlands. Wanneer je het vergelijkt met bijvoorbeeld Harry Mulisch.
Het liefst heb ik een basisschool docent die dialectloos doceert in de klas. Een dan wij als ons foutje ga ik als ouder (als ik dat ben dan) niet wakker om liggen. Ik heb in groep 5 echter een hullie gullie, ons mam en gij leraar gehad. Dat kan niet imho. En verdwaalde dt'tjes enzo. Ach, als je dat maar in een sollicitatiebrief en voor de klas maar goed doet.
Verder zie ik Flow, Gurlie en SQ ook wel eens foutjes maken. Heb zelfs laatst Gurlie "scheinheilig" zien typen. En dat was dus echt niet in een grappige context. Ik vind het zoooo flauw om daar over te neuken. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat je in dagelijks gebruik prima een foutje hier en daar kan veroorloven. In officiële documenten, publicaties, brieven en in een leeromgeving absoluut niet.
amarantaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vandaag een vaas gekregen met geknutselde bloemen.zo schattig.
SQ
Waarschijnlijk dezelfde die heeft bedacht dat basisscholen op slot gaan... Hier gaan gewoon echt de hekken eromheen op slot en die gaan pas open wanneer een meester of juf kinderen naar buiten wil laten. Ik moet ook mijn gezicht laten zien om Sofie mee te krijgen, anders worden de kindjes niet meegegeven...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is inderdaad tenenkrommend. Dan vraag ik me ook ernstig af welke gnoom heeft bedacht dat zo iemand wel kan doceren.
Ja, goed plan... Dan raken die lui nooit geintergreerd. Zo iemand moet poetsen of der Nederlands opvijzelen naar een accent & foutloos niveau om dan pas voor de klas te gaan staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, ies Fatma, wai begraip, misgien zai betr lesgeef op muzlimsgool?
Nee, in Eindhoven wonen normale mensenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde die heeft bedacht dat basisscholen op slot gaan... Hier gaan gewoon echt de hekken eromheen op slot en die gaan pas open wanneer een meester of juf kinderen naar buiten wil laten. Ik moet ook mijn gezicht laten zien om Sofie mee te krijgen, anders worden de kindjes niet meegegeven...
Of is dat bij jullie ook?
En zo iemand heeft dus blijkbaar wel PABO of iets vergelijkbaars gedaan. Dat vind ik dus belachelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is inderdaad tenenkrommend. Dan vraag ik me ook ernstig af welke gnoom heeft bedacht dat zo iemand wel kan doceren.
quote:When Google can't find something, it asks Jack Bauer for help.
Zai heb al vijftien jarre gepoetsen, maar zai nooit naar buite moge van man, zai kan nooit goed lerre Nederlandsequote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, goed plan... Dan raken die lui nooit geintergreerd. Zo iemand moet poetsen of der Nederlands opvijzelen naar een accent & foutloos niveau om dan pas voor de klas te gaan staan.
iek niet weet, iek haar niet zo goed schnap...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, ies Fatma, wai begraip, misgien zai betr lesgeef op muzlimsgool?
BS, ik vind moslimscholen wel kunnen, zolang er gewoon volgens de Nederlandse wet gedoceerd wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
En zo iemand heeft dus blijkbaar wel PABO of iets vergelijkbaars gedaan. Dat vind ik dus belachelijk.
Verder vind ik moslimscholen ook niet kunnen, integreer toch eens ofzo.
Neej jaah maar ik zie SQ, jij en Flow regelmatig een opmerking maken over een grammatica of typfout.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zei ik scheinheilig ja?Ik zeg niet dat ik fatsoenlijk Nederlands spreek, maar ik spreek geen vaag dialect en ik sta ook niet voor de klas. Maar ik ken wel de d/t regeltjes etc. en andere grammatica. Niemand hier is Neerlandicus, maar sommige fouten mag je echt niet maken, zeker niet voor de klas. En die zijn er dus echt wel.
Dat is MBO hé... Onderwijsassistent.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
En zo iemand heeft dus blijkbaar wel PABO of iets vergelijkbaars gedaan. Dat vind ik dus belachelijk.
Allemaal prima, maar noem het dan MBO niveau 4, i.p.v. HBOquote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Voor onderwijsassistent is het toch MBO? Dan kan ze wel Nederlands anders haal je dat ook niet denk ik dan zo... Het was gewoon een ernstig accent..quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat dachten ze in dat gehucht waar de keel doorgesneden werd van die Jesse ookquote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, in Eindhoven wonen normale mensen
Zoveel christelijke scholen zijn er ook niet meer. En dan is het vaak alleen de naam, het onderwijs verschilt niet echt van publieke scholen en er wordt meestal ook niet echt iets met religie gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BS, ik vind moslimscholen wel kunnen, zolang er gewoon volgens de Nederlandse wet gedoceerd wordt.
Anders moet je ook de christelijke, katholieke en Joodse scholen voor het gemak even afschaffen.
Ohw, bij mij kon je volgens mij ook altijd rondlopen, maar geen deuren op slot hoor... En dit zijn scholen in het centrum van Utrecht, want bij een andere die ik ken is het ook zo, misschien is het in buitenwijken wat minder...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat dachten ze in dat gehucht waar de keel doorgesneden werd van die Jesse ook.
Ik weet iig dat je bij mijn oude basisschool gewoon in en uit kon lopen, de groep 8 "meneer" de vice directeur was en dat er in de tussenliggende jaren een aparte directeur en onderdirecteur is gekomen, een concierge rondloopt en alle deuren op slot gaan als er les gegeven wordt.
Als je als onderwijsassistent de mogelijkheid hebt om in te vallen in een klas vind ik dat je fatsoenlijk Nederlands moet kunnen praten.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is MBO hé... Onderwijsassistent.
In hoeverre verschilt het onderwijs an sich dan wel op de moslimscholen?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zoveel christelijke scholen zijn er ook niet meer. En dan is het vaak alleen de naam, het onderwijs verschilt niet echt van publieke scholen en er wordt meestal ook niet echt iets met religie gedaan.
Ik vind het wel slecht voor de integratie.
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef amaranta het volgende:
Er zijn in Eindhoven OOK scholen waarin de kinderen alleen aan bekenden worden meegegeven.
Die staan dan bij de deur of het hek en dan zegt de juf.
Ibrahim ik zie mama staan, jij mag gaan!
Handig als je moet invallen en je niet weet dat een bepaald kind niet met haar criminele vader mee mag.
"hoe ziet vader eruit?"
E, ja wa denkde gai? Kai lelijk
"ow oke, dus ik mag jullie kimberly niet meegeven aan lelijke mannen die haar vader zouden kunnen zijn, aight"
Ik ben ook eerst voorgesteld voor ik haar op kon komen halen. En als ik de andere op moet halen op de creche wordt dan ook eerst even doorgebeld, anders kan ik het wel vergeten hoor...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef amaranta het volgende:
Er zijn in Eindhoven OOK scholen waarin de kinderen alleen aan bekenden worden meegegeven.
Handig als je moet invallen en je niet weet dat een bepaald kind niet met haar criminele vader mee mag.
"hoe ziet vader eruit?"
"ow oke, dus ik mag jullie kimberly niet meegeven aan lelijke mannen die haar vader zouden kunnen zijn, aight"
Maar misschien zijn de tijden wel gewoon veranderdquote:Op woensdag 11 april 2007 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw, bij mij kon je volgens mij ook altijd rondlopen, maar geen deuren op slot hoor... En dit zijn scholen in het centrum van Utrecht, want bij een andere die ik ken is het ook zo, misschien is het in buitenwijken wat minder...
Ga maar eens voor de grap naar de EBS online in Eindhoven. Oftwel, de Evangelische Basisschool. Het is de grootst groeiende school in Eindhoven.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Zoveel christelijke scholen zijn er ook niet meer. En dan is het vaak alleen de naam, het onderwijs verschilt niet echt van publieke scholen en er wordt meestal ook niet echt iets met religie gedaan.
Ik vind het wel slecht voor de integratie.
Alles is daar veel meer vanuit het oogpunt van religie en godsdienst. Eigen gebedsruimte erbij enzo. Niks mis mee, religie, maar in die tijd kunnen ze ook wat anders leren. Godsdienst kan toch ook in de privesferen bijgebracht worden. En verder vind ik het slecht omdat ze daardoor niet omgaan met leeftijdsgenootjes van Nederlandse of andere afkomst. Het blijft allemaal in de eigen kring en mengt niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In hoeverre verschilt het onderwijs an sich dan wel op de moslimscholen?
En daar durf jij zo hier voor uit te komen? *aai*quote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Ik kom trouwens op fora waar het niveau echt om te huilen is.
Daar hebben ze het consequent over paletvorken, paketen, draaien, grafen, saaien, etc.
Maar goed, dat zijn allemaal bouwvakkers en ouwe lullen met miniatuurtreintjes.
Typisch.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef amaranta het volgende:
"hoe ziet vader eruit?"
Ik wil ook invallen... dat betaalt beter dan dit, maar middelbare scholen zijn jammer genoeg nog niet zo wanhopig dat ze studenten inhuren voor Engels...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef amaranta het volgende:
Daarnaast liggen vervangers niet voor het oprapen. Het komt dus (helaas) vaker voor dat er een ond. ass voor de klas wordt gezet.
Laatst zelfs een 2ejaars Pabo-stagiaire die een hele week heeft moeten invallen.
Goed van mij héquote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]
En daar durf jij zo hier voor uit te komen? *aai*
Op streng katholieke basisscholen wordt ook nog gebeden. Daarbij houden de ouders van die witte Nederlandse kindjes hun kinderen het liefst zo ver mogelijk weg van de buitenlandse. Dat scholen "zwart" worden is eerder de schuld van de blanken dan van de zwarten hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Alles is daar veel meer vanuit het oogpunt van religie en godsdienst. Eigen gebedsruimte erbij enzo. Niks mis mee, religie, maar in die tijd kunnen ze ook wat anders leren. Godsdienst kan toch ook in de privesferen bijgebracht worden. En verder vind ik het slecht omdat ze daardoor niet omgaan met leeftijdsgenootjes van Nederlandse of andere afkomst. Het blijft allemaal in de eigen kring en mengt niet.
Terwijl het niveau Engels op middelbare scholen toch echt om te huilen is.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil ook invallen... dat betaalt beter dan dit, maar middelbare scholen zijn jammer genoeg nog niet zo wanhopig dat ze studenten inhuren voor Engels...
Ik liep volgens mij vanaf groep 3 al met mijn broer en zus naar huis... Hoe zouden ze dat doen op deze scholen?... Nee, je mag niet weg! Mama is er niet.. Ja maar, mama komt niet.. NEE!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef gurlie het volgende:
[..]
Typisch.
Ik heb daar overigens nooit last van gehad, kan mijn oppaskindjes gewoon ophalen. Maar ik woon dan ook niet in een stad als Utrecht. In Tilburg hoeft dit overigens ook niet.
Ow je bedoelt die types die aan temptation island meedoenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Daar hebben ze het consequent over paletvorken, paketen, draaien, grafen, saaien, etc.
Ja, daar heb je docenten voor hequote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Terwijl het niveau Engels op middelbare scholen toch echt om te huilen is.
werkgever fora zekers?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Nasleep van de verzuiling, wat mij betreft mag het overal afgeschaft worden hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op streng katholieke basisscholen wordt ook nog gebeden. Daarbij houden de ouders van die witte Nederlandse kindjes hun kinderen het liefst zo ver mogelijk weg van de buitenlandse. Dat scholen "zwart" worden is eerder de schuld van de blanken dan van de zwarten hoor.
Ik zat op een openbare basisschool. Wij gingen altijd de kindjes van de Christelijke en de Katholieke basisschool aftuigen. En die 2 scholen waren tegenover elkaar en die gingen elkaar weer aftuigen.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb op de Klim Op gezeten. Elke ochtend een gebedje voor we begonnen.
"zallik oew is effe lekker apart nemeh eh!"quote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow je bedoelt die types die aan temptation island meedoen![]()
je moest eens weten wat er af en toe op tuning fora staatquote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Waar ik woonde hadden we maar één basisschool.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zat op een openbare basisschool. Wij gingen altijd de kindjes van de Christelijke en de Katholieke basisschool aftuigen. En die 2 scholen waren tegenover elkaar en die gingen elkaar weer aftuigen.![]()
Ik zou mijn kinderen ook niet naar zo'n (halve) moslimschool sturen hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op streng katholieke basisscholen wordt ook nog gebeden. Daarbij houden de ouders van die witte Nederlandse kindjes hun kinderen het liefst zo ver mogelijk weg van de buitenlandse. Dat scholen "zwart" worden is eerder de schuld van de blanken dan van de zwarten hoor.
sprak ze met goirles akzentquote:Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
"zallik oew is effe lekker apart nemeh eh!"
"Ik kan 4 uur zonder klaarkomen"quote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow je bedoelt die types die aan temptation island meedoen![]()
Heel onze klas was tuigquote:Op woensdag 11 april 2007 16:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waar ik woonde hadden we maar één basisschool.
Zie je wel, je was toch tuig!
Het niveau van de docenten is vaak prima, maar het onderwijs slecht.quote:
Ah, dat herken ik...nja, wij waren wat vredelievender, maar de andere school (de Lindt) waren idd lintwormen en wij (St Trudo) waren Trudokakkers.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zat op een openbare basisschool. Wij gingen altijd de kindjes van de Christelijke en de Katholieke basisschool aftuigen. En die 2 scholen waren tegenover elkaar en die gingen elkaar weer aftuigen.![]()
zodra er meer dan 20% ausländer op Sam's school zitten haal ik ze daar weg...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen ook niet naar zo'n (halve) moslimschool sturen hoor![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Ik kan 4 uur zonder klaarkomen"
so? ik kan weken lang zonder klaarkomen![]()
![]()
Als ik lesgeef doe ik het in het Engels..ofja, iig op havo en VWO, dat kunnen ze echt wel volgen en als ze het niet snappen leg ik het apart nog even uit of ik laat er eentje het herhalen in het Nederlands. Maar lesgeven is saai, het niveau is idd gewoon te laag en ik moet dan dingen uitleggen die automatisme zijn voor me en dus waarvan ik de regeltjes niet eens weet...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het niveau van de docenten is vaak prima, maar het onderwijs slecht.Zeker in een wereld die dusdanig geglobaliseerd is en waarbij Engels een belangrijke voertaal is. Engels mag dan wel wat hoger opgekrikt worden dan andere talen vind ik.
want? die mensen hebben besmettelijke ziektes?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
zodra er meer dan 20% ausländer op Sam's school zitten haal ik ze daar weg...
Ja, briljant.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat skèl wiwauw zei zoiets van: "Ik been temiste ne echte vouw"![]()
Maaaaaandenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Neej, die praten thuis geen NL waardoor het enige NL wat ze horen op school van een MBO fatima is.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
want? die mensen hebben besmettelijke ziektes?
Ja dat heb ik ook met Engels dus. Heb nooit echt grammatica geleerd maar dat gaat eigenlijk automatisch goed. Erg praktisch. Lijkt me ook saai, dag in dag uit hetzelfde vertellen. Volgens mij zit er echt een wereld van verschil tussen engels op VWO niveau en Engels op academisch niveau. Dat gat mag wel wat gedicht worden lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik lesgeef doe ik het in het Engels..ofja, iig op havo en VWO, dat kunnen ze echt wel volgen en als ze het niet snappen leg ik het apart nog even uit of ik laat er eentje het herhalen in het Nederlands. Maar lesgeven is saai, het niveau is idd gewoon te laag en ik moet dan dingen uitleggen die automatisme zijn voor me en dus waarvan ik de regeltjes niet eens weet...
Ja, want ik ben ook zo gewordenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, die praten thuis geen NL waardoor het enige NL wat ze horen op school van een MBO fatima is.
Krijg je een Whigger Sam van. Lijkt me niet echt bevorderlijk voor der toekomst.
Nee zo eentje zagen gurlie en ik maandagmiddag in het stadswandelpark. Breezah van een jaar of 15 op een bankje zitten roken met een Marokkaan van minstens 6 jaar ouder. Dan weet je het wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, die praten thuis geen NL waardoor het enige NL wat ze horen op school van een MBO fatima is.
Krijg je een Whigger Sam van. Lijkt me niet echt bevorderlijk voor der toekomst.
Helder moment.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want ik ben ook zo gewordenWant ik had een Surinaamse juf en 40% allochtonen in mijn klas.
Geen wonder dat ik communicatie ben gaan doen, ik was op voorhand al verdoemd
Dan weet je wat wel?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee zo eentje zagen gurlie en ik maandagmiddag in het stadswandelpark. Breezah van een jaar of 15 op een bankje zitten roken met een Marokkaan van minstens 6 jaar ouder. Dan weet je het wel.
Jij las al Nietze en Das Kapital van Marx (oid) op je 3de. Dat is niet vergelijkbaarquote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want ik ben ook zo gewordenWant ik had een Surinaamse juf en 40% allochtonen in mijn klas.
Dat gat is niet te dichten op de middelbare school... Als ik nu soms nog dingen nakijk van vriendinnen dan is het niveau ook echt minder dan ik verwacht had. En mijn Engels is ook echt nog wel vooruit gegaan sinds ik ben gaan studeren. Als je daar veel naar Engels luistert, pik je vanzelf alles op... De woordjes die ze erin hebben proberen te stampen hebben niet echt geholpen, dus dat is gewoon tijd weggooien..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met Engels dus. Heb nooit echt grammatica geleerd maar dat gaat eigenlijk automatisch goed. Erg praktisch. Lijkt me ook saai, dag in dag uit hetzelfde vertellen. Volgens mij zit er echt een wereld van verschil tussen engels op VWO niveau en Engels op academisch niveau. Dat gat mag wel wat gedicht worden lijkt me.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij las al Nietze en Das Kapital van Marx (oid) op je 3de. Dat is niet vergelijkbaar.
Dat dat meisje nog helemaal niet mag roken en dat die jongen dat tegen haar wilde vertellen natuurlijk...quote:
Dat je het zelf in je jeugd toch verkeerd hebt aangepakt. Zoveel kansen laten liggen.quote:
Bij mij in de klas op de basisschool was de meerderheid allochtoon en wat een slechte invloed heeft dat gehad zeg...je krijgt echt geen les in het baviaans ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik rookte toen ik 14 was, maar dat kwam toch meer door mijn eigen ouders en familie dan door Mocro'squote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat dat meisje nog helemaal niet mag roken en dat die jongen dat tegen haar wilde vertellen natuurlijk...![]()
Ja maar dat is bij alle talen toch? Woorden leren doe ik uit principe niet, je krijgt een veel betere vocabulaire door er gewoon mee bezig te zijn, lezen, schrijven en luisteren. Is wel logisch he, dat je niveau er op vooruit is gegaan als je Engels studeert.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat gat is niet te dichten op de middelbare school... Als ik nu soms nog dingen nakijk van vriendinnen dan is het niveau ook echt minder dan ik verwacht had. En mijn Engels is ook echt nog wel vooruit gegaan sinds ik ben gaan studeren. Als je daar veel naar Engels luistert, pik je vanzelf alles op... De woordjes die ze erin hebben proberen te stampen hebben niet echt geholpen, dus dat is gewoon tijd weggooien..
En daarom ging die lieve mocro haar daarmee helpen, aardig toch van hemquote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik rookte toen ik 14 was, maar dat kwam toch meer door mijn eigen ouders en familie dan door Mocro's
Precies, ik heb egwoon les gehad, je had zowel marokkaans tuig als nederlands tuig, we speelden allemaal met elkaar en we schopten elkaar allemaal verrot, big deal. Het alternatief was een gereformeerde school, en ik weet zeker dat ik daar veel slechter uit was gekomenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij mij in de klas op de basisschool was de meerderheid allochtoon en wat een slechte invloed heeft dat gehad zeg...je krijgt echt geen les in het baviaans ofzo![]()
Er bestaat ook Nederlands tuig natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik rookte toen ik 14 was, maar dat kwam toch meer door mijn eigen ouders en familie dan door Mocro's
Niet heel stiphout is een dure wijk hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:12 schreef Inu het volgende:
Gewoon je kinderen in een dure wijk op school doenEr zat bij mij 1 Marokkaanse familie op de basisschool en die kwamen van buiten Stiphout
en nee, dit is geen verkapte zie mij rijk zijn post
Ja, vind ik ook erg sympathiekquote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
En daarom ging die lieve mocro haar daarmee helpen, aardig toch van hem
Er zat een Turkse jongen genaamd Baris in mijn klas op de basischool, al vanaf groep 1.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat op de enige openbare school van het dorp, wij hadden alle buitenlanders
En dat zeg je vanuit je eigen ervaring?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef bleiblei het volgende:
Neej, ik denk eerlijk waar dat als je je kind in een groep van import turkjes en marokjes zet waarvan de ouders geen Nederlands of zeer gebrekkig Nederlands (waardoor ze thuis gewoon omschakelen naar hun nativetaal) spreken je er toch wel redelijk vanuit kan gaan dat je kind dat overneemt en je op een gegeven moment uitscheld voor hoer maar dan in het marokkaans omdat die vriendjes dat ook allemaal doen. Natuurlijk is het niet altijd zo. Maar zeer waarschijnlijk wel.
Nee je was gewoon eerlijk, want ze stinken ook echtquote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er zat een Turkse jongen genaamd Baris in mijn klas op de basischool, al vanaf groep 1.
In groep 2 zaten wij in de kring en ik begon te huilen, waarop de juf vroeg wat er aan de hand was.
Dus ik riep huilend: "Bariiiis stiiiiinkt" omdat die jongen naar knoflook stonk want dat aten ze blijkbaar bij het ontbijt. Toen is de juf dus naar mijn moeder gegaan en ik lieg niet, heeft ze tegen mijn moeder gezegd dat ik discrimineerde!![]()
Alsof ik wist wat dat was of hoe dat moest in groep 2!!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |