Bierquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef gr8w8 het volgende:
Bier.
Onee, lunch, die twee haal ik altijd door elkaar.
Nou.. praktisch gezien wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb me toch niet voor niets de tauwtandjes gezweet?![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou.. praktisch gezien wel.![]()
Maar nee hoor.Dat zegt niet dat het daarmee gedaan is natuurlijk.
Filmpje?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
Snowboarden in Steinach am Brenner was wel über relaxed trouwens. Volop zon (nu vellen op m'n neus) en lekker warm en best goede sneeuw voor zo'n laag gebied in deze tijd van het jaar.
En ik heb ook weer wat bijgeleerd in 2 dagen, ik kan nu een 180 springen en fakie een noseslide maken en dan in 1 keer omdraaien.![]()
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda'squote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader viert dan zijn verjaardag, babe
En jouw ouders gaan niks doen die dag, je vader wordt namelijk zondag al opgenomen
Als okke's hoofd niet zo stevig vast zat zou hij die zeker ook vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda's(zo gaat het bij ons ook altijd
) Dan moet je/jullie maar eens naar Utrecht komen. Deze zomer komt er nog wel een afscheidsfeestje voor me
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als okke's hoofd niet zo stevig vast zat zou hij die zeker ook vergeten
afscheidsfeestje? Ga je de domstad verlaten?
Owjaquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader viert dan zijn verjaardag, babe
En jouw ouders gaan niks doen die dag, je vader wordt namelijk zondag al opgenomen
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.
Dus als iemand nog een kennis/vriend/vriendin/etc. weet die een kamer zoekt in Utrecht voor onderhuur
Wow, IJslandquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.
Dus als iemand nog een kennis/vriend/vriendin/etc. weet die een kamer zoekt in Utrecht voor onderhuur
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?.
Anders wordt het een feest met vrienden van SQ en febster..
Als ik wegben kom ik niet meer terug tot Nieuwjaarquote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?.
Anders wordt het een feest met vrienden van SQ en febster..
Ja. Dat ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd feestjes waar alleen mijn vrienden en febster komen?![]()
hey...een newbiequote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda's(zo gaat het bij ons ook altijd
) Dan moet je/jullie maar eens naar Utrecht komen. Deze zomer komt er nog wel een afscheidsfeestje voor me
ok, je kan nog op fokquote:Op woensdag 11 april 2007 13:08 schreef Mex_ het volgende:
tvp
Hehehequote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd feestjes waar alleen mijn vrienden en febster komen?![]()
Hebben ze schoon schip-actie bij systeembeheer vandaag?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nog net, de smileys zijn al geblokt. Vanavond pktjes meten bij TinusT.
Het internet is er wel merkbaar sneller op gewordenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Ze zien nu bij Atos de productiviteit per uur enorm stijgen en het dataverkeer enorm dalen.
hmmm klote...heb vnv al wat te doen...vrijdagavond kan ik ook al niet. Ga van de zomer zelf wel weer een keer rollen, als ik een D16Y8 IM geswapt heb.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nog net, de smileys zijn al geblokt. Vanavond pktjes meten bij TinusT.
Zolang je zondag maar kan, neem ik 'm dan wel meequote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm klote...heb vnv al wat te doen...vrijdagavond kan ik ook al niet. Ga van de zomer zelf wel weer een keer rollen, als ik een D16Y8 IM geswapt heb.
Schijnbaar...snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen en alles 1 voor 1 uitschakelen.... http://*.fok.nl werkt net zo goedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben ze schoon schip-actie bij systeembeheer vandaag?
Dit zijn de enige 5 leuke minuten per dag in 2 uur Claudiaquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Hans Teeuwen: Zijn dat handen? Dat zijn harken!.
Ja sontag kan ik wel...sprintje?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zolang je zondag maar kan, neem ik 'm dan wel mee
Of: PM!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schijnbaar...snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen en alles 1 voor 1 uitschakelen.... http://*.fok.nl werkt net zo goed
en hoe flauw is het nu om tegen Mex te roepen: PI! PI!![]()
via messenger welquote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef amaranta het volgende:
kunnen jullie in je hotmail?
Ja binnenkort, als ik geld hebquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ga maar mee naar Landgraaf, dan kun je het bewijzen.
En dan kan ik oefenen.
Brakke bedoeling hieroquote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja sontag kan ik wel...sprintje?<-- hier staat een smilie : P
Waar? * Inu kijkt om zich heenquote:
Ik ga drie vakken volgen daar, dan heb ik wat meer vrije tijd ipv stage/werkenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, IJslandVette plek om stage te lopen
Nee, mijn vrienden zijn de kamerhuurfase inmiddels voorbij![]()
Zit je op hetzelfde netwerk als Mex?quote:
Ga werk zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja binnenkort, als ik geld heb![]()
Dan wil ik wel wat eerder er heen want dan kan ik nog ff rondneuzen in die shop daar![]()
Dit ken ik ergens vanquote:Op woensdag 11 april 2007 13:41 schreef Inu het volgende:
Ik ga drie vakken volgen daar, dan heb ik wat meer vrije tijd ipv stage/werkenMaar ik hoop idd dat het
wordt.
Ik kan je bij deze al vertellen dat het allemaal gelogen is hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ga maar mee naar Landgraaf, dan kun je het bewijzen.
En dan kan ik oefenen.
Ik moet mijn studiefinanciering nog regelen en zit dat al een aanzienlijke tijd uit te stellen. Moet via beide ouders. Had daar niet zo'n zin in, dus ik ben benieuwd.quote:
Whehehe, direct from the source.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze al vertellen dat het allemaal gelogen is hoor![]()
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef r8ality het volgende:. Mijn pa is een paar dagen in Duitsland (toeval?
) bij een kennis om wat te helpen met z'n restaurant o.i.d. Nu ging mijn moeder gister de poort van het huis op slot doen, maar liet daarbij de achterdeur open, ff snel, je weet wel. Was er een hond naar binnen gesneakt (ding uit de buurt ofzo)
. Maar ze vond em zo lief dat ze hem niet bij z'n nekvel wou pakken en buitenzetten
. Na een hoop gezever kon ze hem uiteindelijk bij de lokale dierenarts afleveren.
En ze was ook nog eens ziek met koorts, dus lekker slim om dan veel buiten rond te lopen ja.
Vrouwen.
Zet dat er dan meteen ff bijquote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik moet mijn studiefinanciering nog regelen en zit dat al een aanzienlijke tijd uit te stellen. Moet via beide ouders. Had daar niet zo'n zin in, dus ik ben benieuwd.
Mijn hersenkronkels zijn niet altijd direct te volgen op papier (of scherm).quote:Op woensdag 11 april 2007 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zet dat er dan meteen ff bij![]()
suc6!
Mijn moeder noemde de term "biegel". Geen ideequote:
Beaglesquote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde de term "biegel". Geen idee.
Als mensen te lui zijn om de OP aan te passenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
Wat gaat er nou gebeuren als Joost weer eens gaat nuecken?
Ik bedoel, die vingers worden al 15 topics uitgemeten en steeds weer terug gehaald, laat staan als het echte werk begint
Beagle dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde de term "biegel". Geen idee.
Neuj, helemaaaaaaal niet he Joostquote:Op woensdag 11 april 2007 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als mensen te lui zijn om de OP aan te passen. Maar ik zal er niet over op gaan scheppen ofzo hoor
.
Die oren zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 14:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Beagle dus.
Luie, maar schattige beesten.
Nee, serieusquote:Op woensdag 11 april 2007 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuj, helemaaaaaaal niet he Joost![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef r8ality het volgende:
Ok. Na een Google ImageSearch (is dat ook geblokt bij Atos?) is dat toch wel een lief beest, vooral de pups
.
What's happening with me?.
Dat lukt hem niet voor juni...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
Wat gaat er nou gebeuren als Joost weer eens gaat nuecken?
ff een mail naar jullie sysbeheer sturen dat ze ook alles met beagle blokkerenquote:
Idd, als een vrouw zo moeilijk doet over vingeren, dan heb je of een preuts wijf, of ze wil niet geneuckt wordenquote:
R8al is verlieeeeeeehieeeeeefd!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef r8ality het volgende:
Ok. Na een Google ImageSearch (is dat ook geblokt bij Atos?) is dat toch wel een lief beest, vooral de pups
.
What's happening with me?.
of ze is 16quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef febster het volgende:
[..]
Idd, als een vrouw zo moeilijk doet over vingeren, dan heb je of een preuts wijf, of ze wil niet geneuckt worden
Niet dat ze meoilijk doet maar dat het daarbij blijftquote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef r8ality het volgende:
Waar de hell heb jij vandaan dat ze moeilijk doet over vingeren?
Als het al 2 weken duurt om van 1 vinger naar 2 vingers te gaan, dan weet ik genoegquote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef r8ality het volgende:
Waar de hell heb jij vandaan dat ze moeilijk doet over vingeren?
des te sneller staat ook forum.fok.nl bij Atos in de blacklistquote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Ow, we gaan de rest van dit topic weer volzeveren over sex gerelateerde onderwerpen?.
Dan schiet het wel op tenminstequote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Ow, we gaan de rest van dit topic weer volzeveren over sex gerelateerde onderwerpen?.
NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
grrr!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
des te sneller staat ook forum.fok.nl bij Atos in de blacklist![]()
voor Mex: PI!
Stel je hebt nog nooit gevingerd... En kent het verschil tussen een soppende vagina en een droog poepgaatje niet...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als je een vent aan het vingeren bent merk je dat wel hoor, dat voelt toch anders enzo.
Bedankt voor de visual.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stel je hebt nog nooit gevingerd... En kent het verschil tussen een soppende vagina en een droog poepgaatje niet...
Nastyquote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stel je hebt nog nooit gevingerd... En kent het verschil tussen een soppende vagina en een droog poepgaatje niet...
We hebben het toch over joost, gekkiequote:Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bedankt voor de visual.
Dan ben je wel erg slecht bekend met de anatomie van de man en de vrouw.
Ze hebben die optie ingebouwd ja?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef febster het volgende:
The Ring of Death heet dat
dan issie dus kapot
en mag je je xdoos opsturen...goed spul...uitval is veel te hoogquote:Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef febster het volgende:
The Ring of Death heet dat
dan issie dus kapot
Ja nee, ik ga adviezen van jou aannemenquote:Op woensdag 11 april 2007 14:17 schreef febster het volgende:
[..]
Als het al 2 weken duurt om van 1 vinger naar 2 vingers te gaan, dan weet ik genoeg
Worden te heet toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mag je je xdoos opsturen...goed spul...uitval is veel te hoog![]()
Laat me raden, ze is in haar verleden 6 keer verkracht, misbruikt, ze heeft foute vriendjes gehad en ze is nu bang om zich bloot te geven? En ze voelt zich wel veilig bij jou, maar meer als een grote broer?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja nee, ik ga adviezen van jou aannemen. Jij weet niet wat er speelt
.
Uitval is idd veel te hoogquote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en mag je je xdoos opsturen...goed spul...uitval is veel te hoog![]()
Lieverd, ik gaf geen advies hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja nee, ik ga adviezen van jou aannemen. Jij weet niet wat er speelt
.
Ze is frigidequote:Op woensdag 11 april 2007 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat me raden, ze is in haar verleden 6 keer verkracht, misbruikt, ze heeft foute vriendjes gehad en ze is nu bang om zich bloot te geven? En ze voelt zich wel veilig bij jou, maar meer als een grote broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |