zullen we daar een topic over openen?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Eeh, zal ik mijn topic dan maar laten sluiten?
Practicum natuurkunde...... Hoe hard valt een kogel?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef B.ertha het volgende:
Tussenuur
Ik had gewoon een 9.5 voor mijn practicum natuurkunde![]()
Wat dus betekent dat ik nu een volle 7 heb op mijn lijst
Nee, ioniserende stralen. Zet een doosje onder een teller, druk op een knopje, hoe veel straling telt de teller? Goed, werk dit nu uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Practicum natuurkunde...... Hoe hard valt een kogel?
Die is inmiddels dicht. Eindelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Er staat al een hele tijd een topic open!!!
heb je zelf voor gezorgd mannetjequote:Op woensdag 11 april 2007 01:35 schreef Mikkie het volgende:
Owh en euh... wie schildert mij hier af als vrouwenhater
you wishquote:Op woensdag 11 april 2007 01:37 schreef Mikkie het volgende:
Ja, duh. Mijn naam + bijwoord bestaat uit meer letters dan die van jou, dus ben ik belangrijker
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Allicht. Waar denk je dat ik met Pasen geweest ben?
Je hebt duidelijk die foto's niet goed bekeken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Etcetera het volgende:
you wishik vond Soempie's Sprieten alleen een beetje saai, dus heb jou gebruikt
een TT moet de aandacht trekken hequote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
omdat mijn sprieten alleen een beetje saai waren..
dat doe ik al tijden niet meer met apparatuur waar een leuk prijskaartje aan kan hangenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel doen
Maar kan dit niet uitstaan, ik los altijd álles zelf op![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef B.ertha het volgende:
Alstjeblieft en veel plezier ermee
Die werkt vastInstant vrolijkheid
die heb je van mijquote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef B.ertha het volgende:
Alstjeblieft en veel plezier ermee
Die werkt vastInstant vrolijkheid
Zeg postbode..waar was je nou?quote:
dat werkt welquote:
Banduren?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:44 schreef Nesle het volgende:
superb
heb vandaag echt geen flikker uitgevoerd op school, zo heerlijk is dat.
eerste 3 uurtjes gwn wat "gekeet" met de lesgevende leraren. die zijn zo tofhebben een wedje gezet op hoe dat kind gaat heten van maxima, zulks soort ongein
en daarna 2 uur in de aula onder de banduren niks gedaan. beetje met vriendin op de pc zitten kijken naar jongerenreizen voor volgend jaar
en toen nog uurtje frans.
goed gaat het
Ik zou nog wijn drinken als iemand zich kaal zou scherenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:45 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde gister met m'n moeder wedden
zij zou kaal gaan, ik zou koffie drinken (as you know I hate coffee)
maar ze wou niet meewerkenstom hoor
de wijn is zo op, die kaalheid is gewoon hilarischquote:Op woensdag 11 april 2007 17:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou nog wijn drinken als iemand zich kaal zou scheren
maandag, woensdag en vrijdag 4+5 uur.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Banduren?
Maar klinkt idd als een topdag
Ah, z(elfstudie)urenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
maandag, woensdag en vrijdag 4+5 uur.
mag je zelf weten waar je heen gaat, alle vakken kun je heen en dan moet je daar werken. krijg je stempels voor die je moet halen. behalve als je stempvrij bent (7 gem op alles) ik![]()
Hier ook, maar in de 6e hoef je niet meer, tenzij je hulp nodig hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 17:53 schreef Nesle het volgende:
ah begint bij ons al in de 4e.
vind ik wel relaxed
kan toch niet werken op school
herkenbaarquote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan dat ook niet, het is nergens stil, geen werkruimte. Maar ja, thuis gaat het ook niet geweldig
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:![]()
allemaal liefdesdrama bij m'n huisgenootje![]()
Ik had haar een vuilniszak aangegeven om weg te gooien buiten... ze stond op van die pluchen pantoffels, handdoek in haar haar, sigaret in d'r mond en een oude trui met vlekken.Jonge ma flodder.
Anyway, zo liep ze de jongen, op wie ze al heel lang verliefd is, tegen het lijf
![]()
![]()
Daarna heb ik hem aangereden, maar daar hebben we het verder niet over.![]()
![]()
whehehequote:Op woensdag 11 april 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:![]()
allemaal liefdesdrama bij m'n huisgenootje![]()
Ik had haar een vuilniszak aangegeven om weg te gooien buiten... ze stond op van die pluchen pantoffels, handdoek in haar haar, sigaret in d'r mond en een oude trui met vlekken.Jonge ma flodder.
Anyway, zo liep ze de jongen, op wie ze al heel lang verliefd is, tegen het lijf
![]()
![]()
quote:Daarna heb ik hem aangereden, maar daar hebben we het verder niet over.![]()
![]()
ik moest afslaan, maar m'n tas zat tussen het stuur en m'n knie/ bovenbeen, waardoor ik m'n stuur niet kon draaien. Ik reed daardoor rechtdoor en hij kwam van rechts.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef Etcetera het volgende:hier wil ik het wel even verder over hebben
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef Mikkie het volgende:
Dus eigenlijk werd ik erbij gehaald omdat jij in je eentje te saai was. Kortom: ik maak het hier leuk.
Bekijk jij de eerstvolgende reactie even nadat je dit had gepost?quote:
ten eerste omdat het nooit maar dan ook nooit stil is.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:00 schreef Etcetera het volgende:
hoezo kun je niet werken op schoolik werk juist liever op school, want dan hoef ik thuis niks te doen
Ja?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef B.ertha het volgende:
Ha Nem
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef B.ertha het volgende:
Nog iets te melden?
Hoe komt het zo?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ik ben een beetje gaar
Hier ligt Pootquote:Op woensdag 11 april 2007 18:39 schreef Soempie het volgende:
TERUGBLIK IN EEN GLAS JENEVER
'k Had een sprookjeshuwelijk
achteraf beschouwd
maar ik was alleen
met de heks getrouwd.
© Lévi Weemoedt, 2001
![]()
Ga je die ook zelf maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef iamredleader het volgende:hier ook niks te melden. Ben aan het tekenen voor een kast voor de keuken. Moet helemaal op maat.
Dreigen met ontervingquote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef B.ertha het volgende:
Oma heb ik trouwens niet veel over te zeggen denk ik
Ja kloptquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef Nesle het volgende:
joepie, zie net dat pb 19 april weer op de buis is
Wat is pb?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef Nesle het volgende:
joepie, zie net dat pb 19 april weer op de buis is
Ik loop intussen alweer 3 of 4 afleveringen achter, andere dingen vergen toch wat meer aandachtquote:
7? laatst was het nieuws dat er een 3e kwamquote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Nesle het volgende:
ben het ook wel weer aardig vergeten, heb alleen laatst iets gehoord.
er komen 7 seizoenen![]()
![]()
hoe gaan ze dat zo uitmelken![]()
ik weet wel dat ik dan in ieder geval afhaak.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef B.ertha het volgende:
Was het lekker, Yuri?
Jahquote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Cool! Beetje gelukt dus wel?
Nee, maar het ruikt klaargemaakt al niet al te frisquote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je ze ooit wle eens moeten bereiden?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
Selecteren, extra, woorden tellen
TOOLS > WORDCOUNT. Staat ook je aantal karakters bij.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:03 schreef Plasterk het volgende:
hoe kan ik het aantal tekens bepalen in een word document?
die staan er gewoon onder bij mij tekens met spatie of tekens zonder spatiequote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dat weet ik, maar wil het aantal tekens weten
staat erbij hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
dat weet ik, maar wil het aantal tekens weten
quote:
Picsquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. Net terug van m'n broertje, die had nog wel wat goed advies. Definitieve maten ga ik morgen in de trein uittekenen, dan morgenavond nog de details met m'n vrouw doorspreken, en dan kan ik weer verder
![]()
En ja, ik zal pics posten![]()
Waarom een deurquote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Trouwens, pics, wanneer is er voor het laatst een foto van een deur geplaatst?
Eene hele tijd geleden in deel 3 al ik me niet vergisquote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Trouwens, pics, wanneer is er voor het laatst een foto van een deur geplaatst?
Uit de OP!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Vertel hier hoe het met je tentamens gaat, dat je (misschien) mee gaat doen aan Weekend Miljonairs, en post plaatjes van deuren.
Stofzuigerenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Plasterk het volgende:
kut, ik laat een zak m&m's vallen
dat ben ik van mn beste kantquote:
Je hebt ondertussen begrepen dat ik er geen hol van geloof he?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:11 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik kwak alles er bij nmr 1 door.
joh!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt ondertussen begrepen dat ik er geen hol van geloof he?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt ondertussen begrepen dat ik er geen hol van geloof he?
dat krijg je dan hequote:
Joor!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Dus ik mijn vader wakker maken om te vragen of hij die spin ff weg wilde halen![]()
Drugs are bad, mmmmkay?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Opzich ook wel goed...
Alleen ging ik net naar beneden en toen zat er op de muur zo'n ontiegelijke huisspinDus ik mijn vader wakker maken om te vragen of hij die spin ff weg wilde halen
![]()
Wilde hij wel gelukkig![]()
Maar ik voel nu allemaal spinnen op mij!![]()
Maar voor de rest heb ik niks te klagen heurrr![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
nou nou
Allemaal beestjes
nou nou nou
zoveel beestjes
om me heeeeen
Beeheeheeestjes, beeheeheestjes!
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil morgen niet naar schooooooooooool![]()
Ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik klink daar best wel als een irritante tienerpuber
![]()
Wat heb ik een mooie herinneringen aan dat nummerquote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
nou nou
Allemaal beestjes
nou nou nou
zoveel beestjes
om me heeeeen
Beeheeheeestjes, beeheeheestjes!
anderhalf, nu nog een paar dagen voor mezelf, thuis.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn die 2 weken nu al weer voorbij dat gaat snel
maandag weten we meer. Quiz , az maandag eigenlijk? en hoe ging vorige week?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ja he?
De kinderkamer..weet je al wat je daarmee gaat doen? Wordt het nog een speciale kleur zoals bv roze of blauw? Of willen jullie vantevoren niet weten wat het wordt?
oh Godquote:
Aanstaande inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 00:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
maandag weten we meer. Quiz , az maandag eigenlijk? en hoe ging vorige week?
Conclusie was dat we vaker af moesten sprekenquote:
Gezelliequote:Op donderdag 12 april 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Conclusie was dat we vaker af moesten spreken![]()
![]()
Ik ben daar naar een toko geweest die een aantal mexicaanse producten verkoopt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef Soempie het volgende:
Wat had je gedaan in A'dam, Nem? Heb het even helemaal gemist..en hoe was jouw avond?
Tijdens dutje droom ik de gekste dingenquote:
Gekke dingen zei ik..niet vieze dingenquote:
vind ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet trouwens even nogmaals vermelden dat Ane Brun écht geweldig is
Juistquote:
Inderdaad, dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef Soempie het volgende:
en ik weet dat je het niet met me eens bent, maar de versie met Teitur is nog mooier![]()
Verven!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef Soempie het volgende:geweldig dat nummer. Ook even luisteren
Wat ga je morgen doen?
Zo te zien heb je er zin in!quote:
quote:
benieuwd hoe het morgen met je gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
President heeft tegenwoordig een soort brie snack-stick. Die is wat minder sterk van smaak en uitermate geschikt om te snacken.
Staat alleen geen voedingsinformatie op die dingen
En dan komen er weer foto'squote:Op donderdag 12 april 2007 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Toevallig wel ja
Dan ziet het er namelijk "af" uit. Nu nog niet namelijk
He? Hoezo?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
benieuwd hoe het morgen met je gaat![]()
![]()
Nee hoor. Ik ga om ongeveer 03:00 naar bed. Kan ik mooi om 10uur op, heb ik 7 uur geslapen. Primaquote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan komen er weer foto's![]()
Moet je niet naar bed trouwens? Of is van dat dutje je ritme helemaal in de war?
Goedquote:Op donderdag 12 april 2007 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga om ongeveer 03:00 naar bed. Kan ik mooi om 10uur op, heb ik 7 uur geslapen. Prima
Kun je beter op een terras gaan zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
GoedZo had ik het nog niet bekeken.
Ik ga nu maar slapen. Moet om twee uur 's middags een tentamen maken.![]()
Denk dat ik liever in bed blijf morgen![]()
![]()
Tja..wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Soempie het volgende:
jaaa, daar heb ik zin in.Uitslapen, met slobberbroek en te-grote-trui in bed een boek lezen, beetje rommelen in m'n kamer, tekenen, films/ series kijken, pizza eten, 's avonds lekker lang in bad en weer naar bed
![]()
![]()
![]()
ik heb het nu voor 28 april in m'n agenda staanquote:
ja, dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter op een terras gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |