Joor!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Dus ik mijn vader wakker maken om te vragen of hij die spin ff weg wilde halen![]()
Drugs are bad, mmmmkay?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Opzich ook wel goed...
Alleen ging ik net naar beneden en toen zat er op de muur zo'n ontiegelijke huisspinDus ik mijn vader wakker maken om te vragen of hij die spin ff weg wilde halen
![]()
Wilde hij wel gelukkig![]()
Maar ik voel nu allemaal spinnen op mij!![]()
Maar voor de rest heb ik niks te klagen heurrr![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
nou nou
Allemaal beestjes
nou nou nou
zoveel beestjes
om me heeeeen
Beeheeheeestjes, beeheeheestjes!
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil morgen niet naar schooooooooooool![]()
Ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik klink daar best wel als een irritante tienerpuber
![]()
Wat heb ik een mooie herinneringen aan dat nummerquote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
nou nou
Allemaal beestjes
nou nou nou
zoveel beestjes
om me heeeeen
Beeheeheeestjes, beeheeheestjes!
anderhalf, nu nog een paar dagen voor mezelf, thuis.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn die 2 weken nu al weer voorbij dat gaat snel
maandag weten we meer. Quiz , az maandag eigenlijk? en hoe ging vorige week?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ja he?
De kinderkamer..weet je al wat je daarmee gaat doen? Wordt het nog een speciale kleur zoals bv roze of blauw? Of willen jullie vantevoren niet weten wat het wordt?
oh Godquote:
Aanstaande inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 00:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
maandag weten we meer. Quiz , az maandag eigenlijk? en hoe ging vorige week?
Conclusie was dat we vaker af moesten sprekenquote:
Gezelliequote:Op donderdag 12 april 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Conclusie was dat we vaker af moesten spreken![]()
![]()
Ik ben daar naar een toko geweest die een aantal mexicaanse producten verkoopt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef Soempie het volgende:
Wat had je gedaan in A'dam, Nem? Heb het even helemaal gemist..en hoe was jouw avond?
Tijdens dutje droom ik de gekste dingenquote:
Gekke dingen zei ik..niet vieze dingenquote:
vind ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet trouwens even nogmaals vermelden dat Ane Brun écht geweldig is
Juistquote:
Inderdaad, dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef Soempie het volgende:
en ik weet dat je het niet met me eens bent, maar de versie met Teitur is nog mooier![]()
Verven!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef Soempie het volgende:geweldig dat nummer. Ook even luisteren
Wat ga je morgen doen?
Zo te zien heb je er zin in!quote:
quote:
benieuwd hoe het morgen met je gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
President heeft tegenwoordig een soort brie snack-stick. Die is wat minder sterk van smaak en uitermate geschikt om te snacken.
Staat alleen geen voedingsinformatie op die dingen
En dan komen er weer foto'squote:Op donderdag 12 april 2007 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Toevallig wel ja
Dan ziet het er namelijk "af" uit. Nu nog niet namelijk
He? Hoezo?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
benieuwd hoe het morgen met je gaat![]()
![]()
Nee hoor. Ik ga om ongeveer 03:00 naar bed. Kan ik mooi om 10uur op, heb ik 7 uur geslapen. Primaquote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan komen er weer foto's![]()
Moet je niet naar bed trouwens? Of is van dat dutje je ritme helemaal in de war?
Goedquote:Op donderdag 12 april 2007 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga om ongeveer 03:00 naar bed. Kan ik mooi om 10uur op, heb ik 7 uur geslapen. Prima
Kun je beter op een terras gaan zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
GoedZo had ik het nog niet bekeken.
Ik ga nu maar slapen. Moet om twee uur 's middags een tentamen maken.![]()
Denk dat ik liever in bed blijf morgen![]()
![]()
Tja..wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Soempie het volgende:
jaaa, daar heb ik zin in.Uitslapen, met slobberbroek en te-grote-trui in bed een boek lezen, beetje rommelen in m'n kamer, tekenen, films/ series kijken, pizza eten, 's avonds lekker lang in bad en weer naar bed
![]()
![]()
![]()
ik heb het nu voor 28 april in m'n agenda staanquote:
ja, dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter op een terras gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |