anderhalf, nu nog een paar dagen voor mezelf, thuis.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn die 2 weken nu al weer voorbij dat gaat snel
maandag weten we meer. Quiz , az maandag eigenlijk? en hoe ging vorige week?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ja he?
De kinderkamer..weet je al wat je daarmee gaat doen? Wordt het nog een speciale kleur zoals bv roze of blauw? Of willen jullie vantevoren niet weten wat het wordt?
oh Godquote:
Aanstaande inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2007 00:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
maandag weten we meer. Quiz , az maandag eigenlijk? en hoe ging vorige week?
Conclusie was dat we vaker af moesten sprekenquote:
Gezelliequote:Op donderdag 12 april 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Conclusie was dat we vaker af moesten spreken![]()
![]()
Ik ben daar naar een toko geweest die een aantal mexicaanse producten verkoopt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef Soempie het volgende:
Wat had je gedaan in A'dam, Nem? Heb het even helemaal gemist..en hoe was jouw avond?
Tijdens dutje droom ik de gekste dingenquote:
Gekke dingen zei ik..niet vieze dingenquote:
vind ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet trouwens even nogmaals vermelden dat Ane Brun écht geweldig is
Juistquote:
Inderdaad, dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef Soempie het volgende:
en ik weet dat je het niet met me eens bent, maar de versie met Teitur is nog mooier![]()
Verven!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef Soempie het volgende:geweldig dat nummer. Ook even luisteren
Wat ga je morgen doen?
Zo te zien heb je er zin in!quote:
quote:
benieuwd hoe het morgen met je gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
President heeft tegenwoordig een soort brie snack-stick. Die is wat minder sterk van smaak en uitermate geschikt om te snacken.
Staat alleen geen voedingsinformatie op die dingen
En dan komen er weer foto'squote:Op donderdag 12 april 2007 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Toevallig wel ja
Dan ziet het er namelijk "af" uit. Nu nog niet namelijk
He? Hoezo?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
benieuwd hoe het morgen met je gaat![]()
![]()
Nee hoor. Ik ga om ongeveer 03:00 naar bed. Kan ik mooi om 10uur op, heb ik 7 uur geslapen. Primaquote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan komen er weer foto's![]()
Moet je niet naar bed trouwens? Of is van dat dutje je ritme helemaal in de war?
Goedquote:Op donderdag 12 april 2007 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga om ongeveer 03:00 naar bed. Kan ik mooi om 10uur op, heb ik 7 uur geslapen. Prima
Kun je beter op een terras gaan zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
GoedZo had ik het nog niet bekeken.
Ik ga nu maar slapen. Moet om twee uur 's middags een tentamen maken.![]()
Denk dat ik liever in bed blijf morgen![]()
![]()
Tja..wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Soempie het volgende:
jaaa, daar heb ik zin in.Uitslapen, met slobberbroek en te-grote-trui in bed een boek lezen, beetje rommelen in m'n kamer, tekenen, films/ series kijken, pizza eten, 's avonds lekker lang in bad en weer naar bed
![]()
![]()
![]()
ik heb het nu voor 28 april in m'n agenda staanquote:
ja, dat ga ik ook doenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je beter op een terras gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |