Banduren?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:44 schreef Nesle het volgende:
superb
heb vandaag echt geen flikker uitgevoerd op school, zo heerlijk is dat.
eerste 3 uurtjes gwn wat "gekeet" met de lesgevende leraren. die zijn zo tofhebben een wedje gezet op hoe dat kind gaat heten van maxima, zulks soort ongein
en daarna 2 uur in de aula onder de banduren niks gedaan. beetje met vriendin op de pc zitten kijken naar jongerenreizen voor volgend jaar
en toen nog uurtje frans.
goed gaat het
Ik zou nog wijn drinken als iemand zich kaal zou scherenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:45 schreef Etcetera het volgende:
ik wilde gister met m'n moeder wedden
zij zou kaal gaan, ik zou koffie drinken (as you know I hate coffee)
maar ze wou niet meewerkenstom hoor
de wijn is zo op, die kaalheid is gewoon hilarischquote:Op woensdag 11 april 2007 17:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou nog wijn drinken als iemand zich kaal zou scheren
maandag, woensdag en vrijdag 4+5 uur.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Banduren?
Maar klinkt idd als een topdag
Ah, z(elfstudie)urenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
maandag, woensdag en vrijdag 4+5 uur.
mag je zelf weten waar je heen gaat, alle vakken kun je heen en dan moet je daar werken. krijg je stempels voor die je moet halen. behalve als je stempvrij bent (7 gem op alles) ik![]()
Hier ook, maar in de 6e hoef je niet meer, tenzij je hulp nodig hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 17:53 schreef Nesle het volgende:
ah begint bij ons al in de 4e.
vind ik wel relaxed
kan toch niet werken op school
herkenbaarquote:Op woensdag 11 april 2007 18:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan dat ook niet, het is nergens stil, geen werkruimte. Maar ja, thuis gaat het ook niet geweldig
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:![]()
allemaal liefdesdrama bij m'n huisgenootje![]()
Ik had haar een vuilniszak aangegeven om weg te gooien buiten... ze stond op van die pluchen pantoffels, handdoek in haar haar, sigaret in d'r mond en een oude trui met vlekken.Jonge ma flodder.
Anyway, zo liep ze de jongen, op wie ze al heel lang verliefd is, tegen het lijf
![]()
![]()
Daarna heb ik hem aangereden, maar daar hebben we het verder niet over.![]()
![]()
whehehequote:Op woensdag 11 april 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:![]()
allemaal liefdesdrama bij m'n huisgenootje![]()
Ik had haar een vuilniszak aangegeven om weg te gooien buiten... ze stond op van die pluchen pantoffels, handdoek in haar haar, sigaret in d'r mond en een oude trui met vlekken.Jonge ma flodder.
Anyway, zo liep ze de jongen, op wie ze al heel lang verliefd is, tegen het lijf
![]()
![]()
quote:Daarna heb ik hem aangereden, maar daar hebben we het verder niet over.![]()
![]()
ik moest afslaan, maar m'n tas zat tussen het stuur en m'n knie/ bovenbeen, waardoor ik m'n stuur niet kon draaien. Ik reed daardoor rechtdoor en hij kwam van rechts.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef Etcetera het volgende:hier wil ik het wel even verder over hebben
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef Mikkie het volgende:
Dus eigenlijk werd ik erbij gehaald omdat jij in je eentje te saai was. Kortom: ik maak het hier leuk.
Bekijk jij de eerstvolgende reactie even nadat je dit had gepost?quote:
ten eerste omdat het nooit maar dan ook nooit stil is.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:00 schreef Etcetera het volgende:
hoezo kun je niet werken op schoolik werk juist liever op school, want dan hoef ik thuis niks te doen
Ja?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef B.ertha het volgende:
Ha Nem
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef B.ertha het volgende:
Nog iets te melden?
Hoe komt het zo?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ik ben een beetje gaar
Hier ligt Pootquote:Op woensdag 11 april 2007 18:39 schreef Soempie het volgende:
TERUGBLIK IN EEN GLAS JENEVER
'k Had een sprookjeshuwelijk
achteraf beschouwd
maar ik was alleen
met de heks getrouwd.
© Lévi Weemoedt, 2001
![]()
Ga je die ook zelf maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef iamredleader het volgende:hier ook niks te melden. Ben aan het tekenen voor een kast voor de keuken. Moet helemaal op maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |