Daar is toch een ander topic voor? Maakt mij opzich niet zoveel uit, wil het ook wel hier neerzetten in de TT weer dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef Re het volgende:
topmodelvindpost
ANTM #5, 6 n 7 naar het andere ANTM topic?
omdat #7 nog niet in Nederland is geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar is toch een ander topic voor? Maakt mij opzich niet zoveel uit, wil het ook wel hier neerzetten in de TT weer dan.
Oh dat wist ik niet, ik kom daar zowat nooitquote:Op woensdag 11 april 2007 10:13 schreef Re het volgende:
[..]
omdat #7 nog niet in Nederland is geweest
wordt een van de subsubfora NTMs?Australia's is ook weer begonnen en Canada's lijkt me ook erg leuk
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb een grote spoilerNaja spoiler. Zit op zo'n Amerikaans forum waar al die vrouwen het hierover hebben en eentje heeft gezegd dat....(dit gaat niet over de winnaar)
ik denk dat ik weet waar het vandaan komt want op een site staat namelijk dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou niet weten wie dat is maar dat je het weet..
CW11 New York/ WPIX-TV has posted the following list depicting the order the girls of ANTM will make their departure from the showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
Vind het een vreemde volgorde. Geloof het dan ook niet zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:42 schreef fi0re het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet waar het vandaan komt want op een site staat namelijk dit:
CW11 New York/ WPIX-TV has posted the following list depicting the order the girls of ANTM will make their departure from the show
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk
na alle commotie om te dunne modellen denk ik niet dat ze haar nou direct zouden kiezen... maar ze heeft behalve de laatste shoot wel een goede reeks foto's neergezet...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou wel een terechte winnares zijn..
Dat zeker. Maar ik vind haar zo weinig personality hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef Re het volgende:
maar ze heeft behalve de laatste shoot wel een goede reeks foto's neergezet...
Die gnoom jaquote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef JannekeB. het volgende:
Australias vind ik goed, die eerste aflevering vond ik geweldig, al leek 1 meisjes spreken op mary-kate olsen![]()
quote:
Ik vind het ook erg geloofwaardig.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:42 schreef fi0re het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet waar het vandaan komt want op een site staat namelijk dit:
CW11 New York/ WPIX-TV has posted the following list depicting the order the girls of ANTM will make their departure from the show[
een niet suggestieve opmerking dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga niet kijken ik ga niet kijken ik ga niet kijken!! (de spoiler dus, zou het prijs stellen als niemand suggestieve opmerkingen plaatst)
Vooral Adrienne en Elyse:)quote:Op donderdag 12 april 2007 23:16 schreef emss het volgende:
Wow, Michelle ziet er goed uit met dat bruine haar. En leuk om Shannon weer te zien! Dat waren nog eens tijden, volgens mij waren de 3 finalisten in cycle 1 dikke vriendinnen.
Ohja, dat was echt supergrappig jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef JannekeB. het volgende:
dat muziekje dat afgespeeld werd bij Jael
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En guess wie de lesbienne van dit jaar is![]()
Ik denk ook dat zij de volgende keer eruit gaat, omdat ze praat alsof ze stoned is.
En worden jullie ook niet gek van dat boom bass muziekje die ze iedere keer gebruiken (wanneer die mannen/travestieten opkomen, Jael in het zwembad werd geduwd, Bre opkwam) echt verschrikkelijk patserig en jaren 80 techno.
jaah ook mijn favorietequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind ook best veel leuke meisjes erbij zitten deze cycle! Renee, Natasha en Brittany zijn mijn favorieten.
Denk ook niet dat er pics komen, als ik het goed op de episode pics zie hebben ze een reclamefilmpje opgenomen voor Covergirlquote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef PeRi het volgende:
Verdulleme de pics staan nog niet op de site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef AssyriskaFF het volgende:Volgens mij slaat dat nergens op, er stond ook ooit op Wiki dat Marcia HNTM zou winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:12 schreef Re het volgende:
ik vond die ghetto moves van Renee ook wel iets hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit isI'm not lost, i'm just geocaching
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN ALS JE HET NIET WETEN WIL!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Brittany heeft dat uitgelegd. Bij de vorige challenge kregen ze de teksten veel eerder, en dan is het ook geen probleem. Bij de CG challenge kregen ze de tekst erg last-minute. Sowieso vind ik dat erg onrealistisch. Als je IRL zo'n grote job hebt, dan weet je dat niet de dag vantevoren, en dan krijg je ook niet de tekst pas op de set.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:35 schreef hydraulix het volgende:
Ik irriteerde me wel aan Brittany zeg! Dionne had inderdaad wel gelijk dat het vreemd was dat Brittany haar teksten kon onthouden voor die vorige challenge waarbij ze moesten acteren
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef emss het volgende:
Ik hoop dat de finale tussen Renee, Natasha en Jaslene is. En dat Natasha wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FINAL THREE SPOILER:Die klopte dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN ALS JE HET NIET WETEN WIL!Dionne!
Suf geroddel ineens over Nataschahoe bedoel je jaloers
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Idd, best wel nasty van die meiden. Volgens mij was Renee de subtiele aanzetster. Ook heel sneaky en achterbaks dat het eigenlijk alleen om haar priveleven ging. Gelukkig zag Tyra het ook als jaloeziequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die klopte dus nietDionne!
Suf geroddel ineens over Nataschahoe bedoel je jaloers
na een avondje stappen zonder Natascha kwamen ze tot de conclusie dat ze wel fake moest zijn omdat ze nooit over d'r man praat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef hydraulix het volgende:
Heb het nog niet gezien maar las het inderdaad op wikipedia dat ze opeens gingen roddelen over Natasha. Stelletje bitches! Als er één persoon die altijd lief, aardig en oprecht is, dan is zij het wel![]()
Maar ja, moet de episode nog zien. Ben benieuwd wat ze allemaal te zeggen hadden over haar.
het was net een melrose-moment cycle 7quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:11 schreef Re het volgende:
heeft iemand de screenshot als Natascha Dionne wil omhelzen
Ik heb het niet echt op Jaslene, dat spraakgebrek (ok Natasha heeft een accent maar Jaslenequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:54 schreef Jerruh het volgende:
overigens, het viel me inderdaad tegen van de drie meiden dat ze over natasha aan het praten waren. Toch vond ik haar shoot verschrikkelijk... Hopelijk herstelt ze zich in de finale en knettert eerst renee er uit, waarna het tussen jaslene en natasha moet gaan. dan denk ik dat jaslene de beste optie is!
Australia's is idd erg leuk! Alleen Alice vind ik dan weer net een dood vogeltje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:47 schreef hydraulix het volgende:
Volgen jullie trouwens ook Australia's Next Top Model? Dat is veel leuker![]()
Alice![]()
we krijgen episode 7 niet binnenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:47 schreef hydraulix het volgende:
Volgen jullie trouwens ook Australia's Next Top Model? Dat is veel leuker![]()
Alice![]()
Ja maar ik heb dus alle seizoen episodes op mijn schijven staan en ik wil hem gewoon hebben voor de verzameling maar de torrent geeft een tracker error en doet het nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:34 schreef hydraulix het volgende:
Ja als Alice wat meer zelfvertrouwen krijgt, kan ze het echt gigantisch ver gaan schoppen. Paloma is echt te weird gewoonGevalletje borderline lijkt het wel.
Re: op youtube moet je zoeken naar gebruikster MsRoyalT
quote:
ook een goed idee 14.gifquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Of je opent even een Australia's NTM topic.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef Jerruh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=T21UUEyw_c4.
Hey, Caridee in je ava?quote:
cariwie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, Caridee in je ava?
En ja, morgen de laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!![]()
jah!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef Re het volgende:
Jerruh!!!!!
Gaan we de model mayhem nog doen nu we 8 seizoenen hebben?
Ik dacht echt wel dat Nata zou winnen, ik vond haar iets diverser dan Jaslene die eigenlijk alleen maar "fierce" kan zijn maar ged overall vond ik dit niet de beste serie maar heb me wel prima vermaakt.
Dan moeten we even voor speakers zorgen, wel tof ideequote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!!!
model mayham kom maar op!!!
als he tlukt... heb het momenteel wel druk!
ik wilde trouwens vragen of ik voor die winshoot iets leuks mocht doen voor promofotos van deejaycarriere: shoot met allerlei speakers (zie danielle cycle6)?.
doen we! maar hoe selecteren we die modellen dan!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:36 schreef Re het volgende:
[..]
Dan moeten we even voor speakers zorgen, wel tof idee
en wat ANTM betreft...
eerst een groep van 32 modellen selecteren die een battle gaan doen en daarnaast een best of... (mooiste lelijkste grootste bitch, leukste fotoshoot, mooiste foto etc...)?
Als iedereen zijn top 5 of 10 geeft van modellen komt daar wel een mooi lijstje uit van 32 namen denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doen we! maar hoe selecteren we die modellen dan!?
Inderdaad! Maar ze schijnt extensions te hebben nu.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Renee echt prachtig in haar CoverGirl shoot. Ze ziet er wel een beetje oud uit ja, maar dat krijg je nogal snel met zo'n soccermom kapsel.
Damn wat een fotoquote:
Ja, photoshop noemen ze dat.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:08 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Damn wat een foto
De bruine, donkere huidskleur. alsof het fluweel is.![]()
quote:Sekstape Tyra Banks in omloop
Icoon ShowbizzVan Tyra Banks, bekend als fotomodel en presentatrice van het tv-programma America’s Next Top Model schijnt een sekstape in omloop te zijn. Dat beweert de website Concreteloop.com. De video zou nogal wazig zijn.
Toch is Tyra op de sekstape duidelijk herkenbaar. Op de beelden is te zien hoe ze vrijt met een nog onbekende Italiaanse man. Volgens geruchten zou de ‘tegenspeler’ in de beelden de basketballer Giancarlo Marcaccini zijn.
Leeukquote:The CW has inked a deal with Tyra Banks to keep "America's Next Top Model" on the air through the 2009-10 season, with the show heading back to New York after the upcoming Los Angeles-based cycle
quote:New York, July 31 (IANS) International lingerie brand Victoria's Secret model Jaslene Gonzalez has slammed reports that she was suffering from eating disorders.
The Latino model says she is not anorexic and has no problems with her skinny frame, contactmusic.com reported.
She writes: 'Anorexia is a sickness that I do NOT tolerate in my life. Just because I'm a model doesn't mean that I am going to starve myself. I am happy with who and what I am. I don't have low self-esteem to go and starve myself to think that I look good.
'I will say that there are many models who have gone through that hardship and I really feel sorry for them. I love myself for who I am. There is nothing in this world that can change that.'
quote:The CW has revealed the identities of the wannabe models that will be strutting the runway on this fall's ninth season of America's Next Top Model.
Like the show's last four editions, Top Model 9 will feature 13 girls (one girl fewer than the franchise-record 14 contestants Top Model's third and fourth seasons featured) and a judging panel comprised of show creator Tyra Banks, supermodel Twiggy, photographer Nigel Barker, and runway expert J. Alexander.
As in previous seasons, Top Model 9 will also feature additional special guest judges. Art director Jay Manuel -- who served as the host for this summer's recently-concluded second season of the show's Canada's Next Top Model adaptation -- will also return for Top Model's ninth season.
Top Model 9's cast ranges in age between 18 and 22 and includes nine students. The ninth-season cast is also unusually Northeast-focused -- four of the finalists are from Connecticut or Massachusetts, and two more are from New York and New Jersey. Rounding out the cast are two girls from Texas and five other girls from California, Florida, Georgia, Illinois, and Indiana.
Unlike the show's last several seasons, Top Model 9 will not debut with a special two-hour broadcast. Instead, due to The CW's decision move the previously-announced September 26 premiere of its new Gossip Girl drama up a week, Top Model 9 will now premiere with a one-hour broadcast that will air on Wednesday, September 19 at 8PM ET/PT.
(Gossip Girl -- a teen drama that is being produced by The O.C. creator Josh Schwartz and narrated by former Veronica Mars star Kristen Bell -- has apparently begun generating enough buzz that the network decided it didn't want to have to wait an extra week for the show to begin to serve as Top Model's new Wednesdays at 9PM ET/PT lead-out.)
Due to the change to a one-hour premiere format, Top Model 9's September 19 broadcast will not end with the elimination of the competition's first finalist. Instead, the premiere will only chronicle the semifinals casting process that has traditionally comprised the first hour of Top Model's two-hour season premieres and will conclude with the judges selecting the ninth season's 13 finalists.
As the show has done since Top Model 4, Top Model 9's girls lived in a posh Los Angeles mansion during the already-filmed show's production. The ninth edition's winner will receive the same prize package that was first introduced in last fall's Top Model 7 -- a management deal with Elite Model Management, a $100,000 contract with cosmetics company CoverGirl, and a cover story and six-page fashion spread in an issue of Seventeen magazine.
Back in May, Banks had teased that Top Model 9 would represent "a whole rebirth of Top Model that I can't talk about right now," however no subsequent "rebirth" plans were ever announced by The CW. The network confimed that Top Model 9 will not feature any significant format changes when contacted by Reality TV World on Thursday.
According to Top Model's The CW publicist, Banks was likely referring to then-undisclosed plans to move the show back to New York City -- a move that last month, the network announced will occur beginning with the show's tenth season -- when she made her "rebirth" statement.
Die 2 zijn idd het knapst maar ja ik heb totaal geen verstand van modellen dus die 2 zal de jury wel weer niks vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef supkaa het volgende:
Kimberly en Sarah zijn de enige die een beetje interessant uitzien.. ik vind de rest nogal saai
Kimberley vind ik juist lelijk, die ogenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die 2 zijn idd het knapst maar ja ik heb totaal geen verstand van modellen dus die 2 zal de jury wel weer niks vinden.
Mee eensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:38 schreef supkaa het volgende:
Kimberly en Sarah zijn de enige die een beetje interessant uitzien.. ik vind de rest nogal saai
word henah de nieuwe winnaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:37 schreef Mryc het volgende:
Jenah gaat de nieuwe winnaar worden denk ik
Bianca maakt ook een goede kans ja. Het is idd altijd zo dat die wijven een attitude hebben van hier tot tokio.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
De Ebony's zijn altijd de bitches van de cycle geloof ik
Ik vind die drie maar saaie tutjes!quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:36 schreef JannekeB. het volgende:
Zo op het eerste gezicht, sarah, kimberly en heather![]()
Het zijn modellen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:51 schreef Feitosa het volgende:
Krijgen die vrouwen geen behoorlijk vreten of worden ze stelselmatig uitgehongerd?
Ja, en bodybuilders worden breed geboren.....quote:Op maandag 10 september 2007 06:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het zijn modellen.![]()
En sommige mensen zíjn gewoon zo, waarom zouden ze er dan niet hun brood mee verdienen?
Dat kan.quote:Op maandag 10 september 2007 12:14 schreef Feitosa het volgende:
Als ze 14 zijn wel...daarna kan je me niet wijsmaken op een enkeling na dat ze zo "slank" ( Lees skelet ) blijven.
AKA uithongeren.?quote:Op dinsdag 18 september 2007 05:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat kan.
En als je als je 14 bent als model wordt ontdekt, dan hou je daar ook rekening mee, dus dan ga je niet zoals je leeftijdsgenoten elke dag in de Mac een reet kweken.
zucht... Ga die discussie met baard lekker in een ander topic voeren... Dan kunnen we hier lekker verder speculeren over crazy bitchez.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
AKA uithongeren.?
Stelselmatige ondervoeding.?.....da,s goed voor je als je nog in de groeifase zit...echt.
ik ga wel tegen de bank aanzeuren..quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
zucht... Ga die discussie met baard lekker in een ander topic voeren... Dan kunnen we hier lekker verder speculeren over crazy bitchez.
het is weer begonnen!? cool!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We zijn er weer sinds gister![]()
Heb m nog niet gevonden maar hoop wel snel!
http://www.youtube.com/watch?v=GgAguUG6msQquote:Op donderdag 20 september 2007 20:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het al op youtube of een onder realtime player te vinden?
Ik ben niet zo thuis in het downloaden van torrentfiles enzo..
Heather heeft het syndroom van huppeldepup(wat op autisme lijkt) en ADHD...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:58 schreef Toeps het volgende:
Wie is er autistisch?
Asperger?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heather heeft het syndroom van huppeldepup(wat op autisme lijkt) en ADHD...
Nope het klonk anders iig, heb de ep al weggegooid dus je zult het zelf even moeten checken.quote:
ja kloptquote:Op donderdag 20 september 2007 22:03 schreef liesell het volgende:
O en...
er is iemand die heet Spontaniouse
LEAVE TYRA BANKS ALONEquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:30 schreef wizarddragon het volgende:
Idd Spontaniouse. Marvita vond ik ook zo'n aparte naam, zo van we combineren Marvin en Rita.
Het is idd Asperger bij Heather, alleen wordt het in het Engels uitgesproken als "Asperber".
Tyra heeft een stopzin: " je ne sais quoi".
Of juist dat: "Look no further, coz I am hére and I'm gonna win"quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:29 schreef wizarddragon het volgende:
Hehe idd. Dat "OMG!! OMG!! OMG!!!" in combinatie met "Tyra, you're so beautiful" en veel slijmtranen begint ook erg afgezaagd te worden.
offe:quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of juist dat: "Look no further, coz I am hére and I'm gonna win"
Oh, dat zullen ze wel insinueren hoor. Ze stellen de vragen zo dat je moet terug antwoorden met de gestelde vraag er in, bijvoorbeeld: "Is dit erg anders dan op Yale?" en dan zegt zij dus: "Dit is echt wel anders dan op Yale, want..." Ze duwen haar erg in de smart-girl-rol.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:54 schreef Torio het volgende:
Victoria wil ik leuk vinden omdat zij als enige niet ging roddelen over Heather, maar ze paar steeds over Yale, Yale en Yale.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, dat zullen ze wel insinueren hoor. Ze stellen de vragen zo dat je moet terug antwoorden met de gestelde vraag er in, bijvoorbeeld: "Is dit erg anders dan op Yale?" en dan zegt zij dus: "Dit is echt wel anders dan op Yale, want..." Ze duwen haar erg in de smart-girl-rol.
Op Lisa na, ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:02 schreef LeBeau het volgende:
Heather, Lisa en Victoria zijn mijn favorieten. Victoria vond ik eerst een beetje stom, maar haar foto vond ik mooi, en ik vind haar persoonlijkheid ook leuk. Ze was de enige die helemaal niet mee ging in het hele "Heather is zooo raar!" gebitch, en dat ze zich niet in het "onzekere" hoekje liet stoppen door de judges.
Mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:02 schreef LeBeau het volgende:
Heather, Lisa en Victoria zijn mijn favorieten. Victoria vond ik eerst een beetje stom, maar haar foto vond ik mooi, en ik vind haar persoonlijkheid ook leuk. Ze was de enige die helemaal niet mee ging in het hele "Heather is zooo raar!" gebitch, en dat ze zich niet in het "onzekere" hoekje liet stoppen door de judges.
Ja dat viel mij ook meteen op, zo ontzettend flauw, gewoon uitlokken van vreemde situatiesquote:Op zondag 30 september 2007 11:33 schreef Toeps het volgende:
Trouwens echt weer zo'n Tyra truc om Heather samen met iemand anders te laten gaan. Dat maakt het voor haar veel moeilijker dan voor de rest. Deed me een beetje denken aan vorige cycle, toen Samantha, het conservatieve dorpsmeisje telkens in controversiele rollen werd geplaatst (slet en zo).
Mja ik zie Heather er niet echt mee dwepen...quote:Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie ook alweer een 'I am legally blind'-cycle aankomen, alleen nu dan 'I have asperger'... Dat gaat geheid elke keer terugkomen.
Dat wel ja. Al die handicaps voor "drama" wordt wel een beetje annoying. Hadden ze daar vijf jaar geleden niet al een parodie op (met Lindsay Lohan), met zo'n model met een been...quote:Op zondag 30 september 2007 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Als zij het niet zegt, zeggen anderen het wel voor haar.
Whehe TWOARDSSSquote:Op zondag 30 september 2007 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Yt6OjnazjZs
Deze is pas leuk.
Die Adriana Lima look-a-like zag er in de close-up een beetje uit als een geestelijk zwakke versie van Adriana Lima.quote:Op zondag 30 september 2007 14:46 schreef DarkManta het volgende:
En mijn Adriana Lima Look a Like heeft het niet gehaald, doodzonde... Tegonover haar zijn die wel door gekomen zijn maar graftakken. Maar goed, er moet zwart bij he, en er moeten uiteraard twijges bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |