SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN ALS JE HET NIET WETEN WIL!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Brittany heeft dat uitgelegd. Bij de vorige challenge kregen ze de teksten veel eerder, en dan is het ook geen probleem. Bij de CG challenge kregen ze de tekst erg last-minute. Sowieso vind ik dat erg onrealistisch. Als je IRL zo'n grote job hebt, dan weet je dat niet de dag vantevoren, en dan krijg je ook niet de tekst pas op de set.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:35 schreef hydraulix het volgende:
Ik irriteerde me wel aan Brittany zeg! Dionne had inderdaad wel gelijk dat het vreemd was dat Brittany haar teksten kon onthouden voor die vorige challenge waarbij ze moesten acteren
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:39 schreef emss het volgende:
Ik hoop dat de finale tussen Renee, Natasha en Jaslene is. En dat Natasha wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FINAL THREE SPOILER:Die klopte dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN ALS JE HET NIET WETEN WIL!Dionne!
Suf geroddel ineens over Nataschahoe bedoel je jaloers
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Idd, best wel nasty van die meiden. Volgens mij was Renee de subtiele aanzetster. Ook heel sneaky en achterbaks dat het eigenlijk alleen om haar priveleven ging. Gelukkig zag Tyra het ook als jaloeziequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die klopte dus nietDionne!
Suf geroddel ineens over Nataschahoe bedoel je jaloers
na een avondje stappen zonder Natascha kwamen ze tot de conclusie dat ze wel fake moest zijn omdat ze nooit over d'r man praat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef hydraulix het volgende:
Heb het nog niet gezien maar las het inderdaad op wikipedia dat ze opeens gingen roddelen over Natasha. Stelletje bitches! Als er één persoon die altijd lief, aardig en oprecht is, dan is zij het wel![]()
Maar ja, moet de episode nog zien. Ben benieuwd wat ze allemaal te zeggen hadden over haar.
het was net een melrose-moment cycle 7quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:11 schreef Re het volgende:
heeft iemand de screenshot als Natascha Dionne wil omhelzen
Ik heb het niet echt op Jaslene, dat spraakgebrek (ok Natasha heeft een accent maar Jaslenequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:54 schreef Jerruh het volgende:
overigens, het viel me inderdaad tegen van de drie meiden dat ze over natasha aan het praten waren. Toch vond ik haar shoot verschrikkelijk... Hopelijk herstelt ze zich in de finale en knettert eerst renee er uit, waarna het tussen jaslene en natasha moet gaan. dan denk ik dat jaslene de beste optie is!
Australia's is idd erg leuk! Alleen Alice vind ik dan weer net een dood vogeltje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:47 schreef hydraulix het volgende:
Volgen jullie trouwens ook Australia's Next Top Model? Dat is veel leuker![]()
Alice![]()
we krijgen episode 7 niet binnenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:47 schreef hydraulix het volgende:
Volgen jullie trouwens ook Australia's Next Top Model? Dat is veel leuker![]()
Alice![]()
Ja maar ik heb dus alle seizoen episodes op mijn schijven staan en ik wil hem gewoon hebben voor de verzameling maar de torrent geeft een tracker error en doet het nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:34 schreef hydraulix het volgende:
Ja als Alice wat meer zelfvertrouwen krijgt, kan ze het echt gigantisch ver gaan schoppen. Paloma is echt te weird gewoonGevalletje borderline lijkt het wel.
Re: op youtube moet je zoeken naar gebruikster MsRoyalT
quote:
ook een goed idee 14.gifquote:Op zondag 13 mei 2007 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Of je opent even een Australia's NTM topic.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef Jerruh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=T21UUEyw_c4.
Hey, Caridee in je ava?quote:
cariwie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, Caridee in je ava?
En ja, morgen de laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!![]()
jah!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:35 schreef Re het volgende:
Jerruh!!!!!
Gaan we de model mayhem nog doen nu we 8 seizoenen hebben?
Ik dacht echt wel dat Nata zou winnen, ik vond haar iets diverser dan Jaslene die eigenlijk alleen maar "fierce" kan zijn maar ged overall vond ik dit niet de beste serie maar heb me wel prima vermaakt.
Dan moeten we even voor speakers zorgen, wel tof ideequote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!!!
model mayham kom maar op!!!
als he tlukt... heb het momenteel wel druk!
ik wilde trouwens vragen of ik voor die winshoot iets leuks mocht doen voor promofotos van deejaycarriere: shoot met allerlei speakers (zie danielle cycle6)?.
doen we! maar hoe selecteren we die modellen dan!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:36 schreef Re het volgende:
[..]
Dan moeten we even voor speakers zorgen, wel tof idee
en wat ANTM betreft...
eerst een groep van 32 modellen selecteren die een battle gaan doen en daarnaast een best of... (mooiste lelijkste grootste bitch, leukste fotoshoot, mooiste foto etc...)?
Als iedereen zijn top 5 of 10 geeft van modellen komt daar wel een mooi lijstje uit van 32 namen denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doen we! maar hoe selecteren we die modellen dan!?
Inderdaad! Maar ze schijnt extensions te hebben nu.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Renee echt prachtig in haar CoverGirl shoot. Ze ziet er wel een beetje oud uit ja, maar dat krijg je nogal snel met zo'n soccermom kapsel.
Damn wat een fotoquote:
Ja, photoshop noemen ze dat.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:08 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Damn wat een foto
De bruine, donkere huidskleur. alsof het fluweel is.![]()
quote:Sekstape Tyra Banks in omloop
Icoon ShowbizzVan Tyra Banks, bekend als fotomodel en presentatrice van het tv-programma America’s Next Top Model schijnt een sekstape in omloop te zijn. Dat beweert de website Concreteloop.com. De video zou nogal wazig zijn.
Toch is Tyra op de sekstape duidelijk herkenbaar. Op de beelden is te zien hoe ze vrijt met een nog onbekende Italiaanse man. Volgens geruchten zou de ‘tegenspeler’ in de beelden de basketballer Giancarlo Marcaccini zijn.
Leeukquote:The CW has inked a deal with Tyra Banks to keep "America's Next Top Model" on the air through the 2009-10 season, with the show heading back to New York after the upcoming Los Angeles-based cycle
quote:New York, July 31 (IANS) International lingerie brand Victoria's Secret model Jaslene Gonzalez has slammed reports that she was suffering from eating disorders.
The Latino model says she is not anorexic and has no problems with her skinny frame, contactmusic.com reported.
She writes: 'Anorexia is a sickness that I do NOT tolerate in my life. Just because I'm a model doesn't mean that I am going to starve myself. I am happy with who and what I am. I don't have low self-esteem to go and starve myself to think that I look good.
'I will say that there are many models who have gone through that hardship and I really feel sorry for them. I love myself for who I am. There is nothing in this world that can change that.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |