Yup, maar ik vind haar erg onverschillig. Het lijkt ook alsof ze zich aanpast bij haar "gesprekspartner". Bitchy en achterbaks bij Renee. Beetje ghetto-slang en bewegingen bij Whitney.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:22 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Vaag! Ik kan ze gewoon zien.
Diane ging toch ook in één van de vorige episodes samen met Renee over Brittany roddelen (bij het zwembad)
Ok thanks, via die links lukt het wel. Maar als ik via youtube op deze episodes klik, komt er: this video has been removed due to violations ofzoiets. Maar dank je!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:22 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Vaag! Ik kan ze gewoon zien.
Nou ik post wel direct alle links:
Episode 6 part 1
Episode 6 part 2
Episode 6 part 3
Episode 6 part 4
Episode 6 part 5
Diane ging toch ook in één van de vorige episodes samen met Renee over Brittany roddelen (bij het zwembad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life you achieve what you thínk you deserve
quote:Op zondag 1 april 2007 23:50 schreef Torio het volgende:
maar even een vraag over het previewstukje van de volgende episode?het zag eruit als JaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
maar het gilde heel hoog...en jaels stem is...nouja...niet echt hoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.cwtv.com/videoquote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geen preview in mijn versie. Doe eens vertellen!
En ook niet eerlijk, want het is niet voor een wit canvas gefotografeerd, waardoor alles in Tyra's pic donker overkomt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef octopussy het volgende:
slechte foto's van Tyra, erg weinig diversiteit in de uitdrukkingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou niet weten wie dat is maar dat je het weet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |