abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42673628
America's next top model
de reality-show van Tyra Banks waar beginnende modellen de kans krijgen een grote carriere tegemoet gaan. Inmiddels is serie 5 alweer afgelopen in Nederland met als winnares Nicole. In Amerika is serie 7 alweer in volle gang. In serie 6 won Danielle het contract.

De kandidates van cycle 7:

AJ

Amanda

Anchal

Brooke

Caridee

Christian

Eugena

Jaeda

Megan

Megg

Melrose

Michelle

Monique

De foto's van de meest recente aflevering:

AJ als kannibaal

Amanda&Michelle als siamese tweeling

Anchal als reuzin

Caridee als elephant woman

Brooke als rubber lady

Eugena als bird lady

Jaeda als bodybuildster

Megg als the lady with the beard

Melrose als oude vrouw (met een jong lichaam)
pi_42673855
Michelle.. Waren de mooie meiden op..
'Koop een taart en vier het'
pi_42673959
Wanneer krijgen we hier cycle 6??
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:39:28 #4
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42674772
anchal
ze blijft leuk, alleen iedereen denkt dat zij wel weet dat ze mooi is, terwijl ik meer het idee heb dat er vroeger zoveel tegen haar is gezegd dat ze lelijk is, dat dat er niet zomaar meer uit te rammen is...
put
your
clothes
on!
pi_42676228
Ik kan de afl niet vinden. . En ik weiger om via YouTube te kijken, naja komt deze week nog wel.

Anchal mag van mij echt winnen. Niet alleen vanwege de Hindu-power . Maar ze doet het voor mij tot nu echt het beste, en ze gedraagt zich ook normaal. Een normale mooie meid.
Whatever I want.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:10:26 #6
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42676921
weet je wie ik trouwens in de video clip van jay-z (change clothes) zag vandaag?
put
your
clothes
on!
pi_42678535
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef Jerruh het volgende:
weet je wie ik trouwens in de video clip van jay-z (change clothes) zag vandaag?
jade

ik kwam daar een hele tijd geleden achter, alleen ik kon geen goeie caps ervan vinden :p
In life you achieve what you thínk you deserve
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:52:46 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42679828
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:08 schreef Torio het volgende:

[..]

jade

ik kwam daar een hele tijd geleden achter, alleen ik kon geen goeie caps ervan vinden :p
die clip, was toch van voor antm6?
put
your
clothes
on!
pi_42691491
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Jerruh het volgende:

[..]

die clip, was toch van voor antm6?
ja klopt, ze had al wat werk hier en daar verricht vóór ANTM 6
pi_42691500
Oeh, snel ff de nieuwste aflevering downen. Wie is er uit?
pi_42691562
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 07:35 schreef Toeps het volgende:
Oeh, snel ff de nieuwste aflevering downen. Wie is er uit?
weet je het inmiddels al?
  zondag 15 oktober 2006 @ 17:56:27 #12
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42701277
. "I'm in this metal cage, with blood and raw meat everywhere. It was sick and twisted, kinda like me" AJ! !

Ik hoop zó dat ze in de top komt.
Melrose komt echt helemaal mn neus uit. Jaeda viel me erg tegen dat ze denkt dat Anchal faket. Megan zo zielig toen ze moest huilen, maar ze is er wel terecht uit al mocht ze van mij wel langer blijven.
Michelle en Amanda weet ik nog steeds niet wat ik van ze vindt. Caridee is tóf! Brooke is me teveel een meisje meisje nog. . Eugena valt me niet, ik vergeet haar steeds. Die zou ik ook helemaal niet missen als ze weg is, ze is heel normaal. .
Whatever I want.
pi_42701462
Twiggy die dacht dat de spieren van Jaeda echt waren .
Melrose vind ik ook vreselijk, die mag er volgende keer wel uit. Maar op de een of andere manier denk ik dat er eentje van de tweeling weg moet, en dan degene die steeds het minste op de foto staat (Amanda?).
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:06:14 #14
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42701533
Hm de tweeling doet het opzich wel goed op de foto's, Amanda is iets minder, maar ik denk dat ze haar zeker nog een paar rondes geven om daar aan te werken. Ik denk dat volgende Jaeda zal zijn, ik heb nog geen enkel goed woord gehoord over haar. Ze ontwikkelt zich ook niet echt in dr foto's.

Twiggy heeft altijd iets . Ik moest wel heel erg lachen idd dat ze dat echt dacht. . Maar ze leken ook wel echt hoor.
Whatever I want.
pi_42702109
ik las ergens dat miss J best lang is, 6"6 ofzo
melrose begint me te irriteren; ze vindt altijd wel iemand om over te lullen, eerst was het monique (begrijpelijk), maar nu moet anchal het ongelden.
brooke vind ik zo een lief meisje, echt een poppetje

Ik mag niet mee naar Texas, my homestate

heeeeeeeey

Brooke is vanaf nu mijn favo.
  zondag 15 oktober 2006 @ 20:53:16 #16
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42705512
AJ, Brooke, Jaeda en Caridee voor mij
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42705577
Ik ben voor Brooke, Anchal en Caridee
pi_42707412
AJ AJ AJ AJ!

En daarna de tweeling.

En daarna een tvp.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:04:15 #19
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_42732596
Anchal. Niet het beste model, wel het mooiste meisje. Komt ook erg sympathiek over. Ik snap ook best wel dat ze onzeker is. Als kind was ze dikker, had ze een bril en een beugel... en op die foto's die je van haar zag was ze niet super. Daar komt nog eens bij dat het schoonheids ideaal in India meer naar de Aishwarya Rai types neigt. Dat de anderen denken dat ze het alleen doet om de aandacht vind ik een beetje kortzichtig. Ze is gewoon goed opgedroogd (maar nog steeds met een 'apart' uiterlijk).

AJ. Ik vind haar af en toe een beetje nep overkomen ("Oh, wat ben ik toch anders! Wat ben ik toch apart!" maar haar foto's zijn elke week geweldig. Ik kan mezelf echt kwijtraken in die diepe bruine ogen van haar.

Verder vind ik CariDee, Amanda, Michelle en Brooke leuk. Alleen dan Brooke vooral omdat ze zo'n schattig meisje is. Gaat er denk ik deze week wel uit.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_42735708
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef LeBeau het volgende:
Anchal. Niet het beste model, wel het mooiste meisje. Komt ook erg sympathiek over. Ik snap ook best wel dat ze onzeker is. Als kind was ze dikker, had ze een bril en een beugel... en op die foto's die je van haar zag was ze niet super. Daar komt nog eens bij dat het schoonheids ideaal in India meer naar de Aishwarya Rai types neigt. Dat de anderen denken dat ze het alleen doet om de aandacht vind ik een beetje kortzichtig. Ze is gewoon goed opgedroogd (maar nog steeds met een 'apart' uiterlijk).

AJ. Ik vind haar af en toe een beetje nep overkomen ("Oh, wat ben ik toch anders! Wat ben ik toch apart!" maar haar foto's zijn elke week geweldig. Ik kan mezelf echt kwijtraken in die diepe bruine ogen van haar.

Verder vind ik CariDee, Amanda, Michelle en Brooke leuk. Alleen dan Brooke vooral omdat ze zo'n schattig meisje is. Gaat er denk ik deze week wel uit.
Klopt inderdaad; als je naar een gemiddelde bollywoodfilm kijkt, zie je alleen maar acteurs en actrices met een zeer lichte huidkleur en vaak ook groene/blauwe ogen (of contactlenzen), terwijl de meeste inwoners van india lang niet zo bleek zijn. Ook in amerika en andere landen worden zwarte vrouwen met een lichtere huidkleur als mooier beschouwd dan hun 'donkerdere sisters' door de media.

Zeg dat niet zo hard hoewel er idd een grote kans is dat ze weg moet, op basis van 'we just think that brooke is too cute for the industry' .
De tweeling, melrose, anchal, caridee en aj zullen er nog niet uitgestuurd worden, dus het zal wel gaan tussen jaeda, eugena en brooke. Hopen dan jaeda het verknalt en weg gaat
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:24:03 #21
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42782719
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 03:21:05 #22
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42826692
ik ben erg pissed nu en ga geen antm meer kijken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
put
your
clothes
on!
pi_42829175
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 03:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ben erg pissed nu en ga geen antm meer kijken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

tyra must have lost her damn mind

gelukkig zijn brooke en anchal er nog in.
next to go: smellrose
pi_42831641
Zo Jaeda of Eugena hadden eruit moeten gaan Echt oneerlijke beslissing dit
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:31:06 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_42831968
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo Jaeda of Eugena hadden eruit moeten gaan Echt oneerlijke beslissing dit
ik snap het ook niet
jaeda voor de derde keer in de bottom two en toch weer door, boven een meid gesteld die elke week sueprfotos had...
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')