jadequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef Jerruh het volgende:
weet je wie ik trouwens in de video clip van jay-z (change clothes) zag vandaag?
die clip, was toch van voor antm6?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:08 schreef Torio het volgende:
[..]
jade
ik kwam daar een hele tijd geleden achter, alleen ik kon geen goeie caps ervan vinden :p
ja klopt, ze had al wat werk hier en daar verricht vóór ANTM 6quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die clip, was toch van voor antm6?
weet je het inmiddels al?quote:Op zondag 15 oktober 2006 07:35 schreef Toeps het volgende:
Oeh, snel ff de nieuwste aflevering downen. Wie is er uit?
Klopt inderdaad; als je naar een gemiddelde bollywoodfilm kijkt, zie je alleen maar acteurs en actrices met een zeer lichte huidkleur en vaak ook groene/blauwe ogen (of contactlenzen), terwijl de meeste inwoners van india lang niet zo bleek zijn. Ook in amerika en andere landen worden zwarte vrouwen met een lichtere huidkleur als mooier beschouwd dan hun 'donkerdere sisters' door de media.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:04 schreef LeBeau het volgende:
Anchal.Niet het beste model, wel het mooiste meisje. Komt ook erg sympathiek over. Ik snap ook best wel dat ze onzeker is. Als kind was ze dikker, had ze een bril en een beugel... en op die foto's die je van haar zag was ze niet super. Daar komt nog eens bij dat het schoonheids ideaal in India meer naar de Aishwarya Rai types neigt. Dat de anderen denken dat ze het alleen doet om de aandacht vind ik een beetje kortzichtig. Ze is gewoon goed opgedroogd (maar nog steeds met een 'apart' uiterlijk).
AJ.Ik vind haar af en toe een beetje nep overkomen ("Oh, wat ben ik toch anders! Wat ben ik toch apart!" maar haar foto's zijn elke week geweldig. Ik kan mezelf echt kwijtraken in die diepe bruine ogen van haar.
Verder vind ik CariDee, Amanda, Michelle en Brooke leuk.Alleen dan Brooke vooral omdat ze zo'n schattig meisje is. Gaat er denk ik deze week wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:21 schreef Jerruh het volgende:
ik ben erg pissed nu en ga geen antm meer kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tyra must have lost her damn mind
gelukkig zijn brooke en anchal er nog in.
next to go: smellrose
In life you achieve what you thínk you deserve
ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo Jaeda of Eugena hadden eruit moeten gaanEcht oneerlijke beslissing dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |