En nu maar afwachten wie zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 11 april 2007 09:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Goedemorgen schoonheden.
http://www.knack.be/nieuw(...)n25-article2634.htmlquote:De president van Portugal heeft een nieuwe wet goedgekeurd die abortus toelaat tot in de tiende week van de zwangerschap. Dat liet hij weten in een statement.
De wet brengt Portugal op dezelfde lijn als de meeste Europese landen. Abortus is in de EU nu enkel nog verboden in Ierland, Malta en Polen.
Prrrrrrrrrrquote:Britse kat is vaste buspassagier
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: De Pers Gepubliceerd: dinsdag 10 april 2007 @ 22:36
Een Britse kat is sinds januari dit jaar een vaste buspassagier in Wolverhampton. Kat Macavity stapt driemaal per week ongevraagd op buslijn 331.
Het beest stapt steeds op dezelfde plek op om twee haltes later weer uit te stappen.
Passagiers zijn Macavity inmiddels gewend. De kat springt naar binnen zodra de deur opengaat. Volgens de buschauffeur is het dier een perfecte passagier. "Het enige probleem is dat hij nooit wil betalen", vertelt de chauffeur in The Sun. Een passagier vertelt in dezelfde krant dat de kat rustig in de bus zit en wacht tot hij de juiste halte heeft bereikt.
Dat is wel sneu...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
Katten zijn de enige wezens die mij begrijpen trouwens..
3 dochters.. Ze zeggen dat er na zoveel keer scheepsrecht zou moeten optreden.. maar ja..quote:
Misschien valt er over achttien jaar wel wat te geilen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
3 dochters.. Ze zeggen dat er na zoveel keer scheepsrecht zou moeten optreden.. maar ja..
Denk je? Een watermeloen op een iel lichaampje zul je bedoelen. Bovendien lijken ze allemaal sterk op een tamme bergPeruaan met die halvemaans oogjesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Misschien valt er over achttien jaar wel wat te geilen.
Het wordt je vergeven, alcohol is nou eenmaal een primaire levensbehoefte.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb gezondigd.
Nee, ik heb geen alcohol gedronkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wordt je vergeven, alcohol is nou eenmaal een primaire levensbehoefte.
Waddan waddan?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen alcohol gedronken![]()
Oh!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb mn couscous-buikje laten zien op het fokforum![]()
Tegenvallend, Mutant, dat is amper een zonde te noemen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb mn couscous-buikje laten zien op het fokforum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |