En nu maar afwachten wie zich aangesproken voeltquote:Op woensdag 11 april 2007 09:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Goedemorgen schoonheden.
http://www.knack.be/nieuw(...)n25-article2634.htmlquote:De president van Portugal heeft een nieuwe wet goedgekeurd die abortus toelaat tot in de tiende week van de zwangerschap. Dat liet hij weten in een statement.
De wet brengt Portugal op dezelfde lijn als de meeste Europese landen. Abortus is in de EU nu enkel nog verboden in Ierland, Malta en Polen.
Prrrrrrrrrrquote:Britse kat is vaste buspassagier
Gepost door Moniek (moniek2006) - Bron: De Pers Gepubliceerd: dinsdag 10 april 2007 @ 22:36
Een Britse kat is sinds januari dit jaar een vaste buspassagier in Wolverhampton. Kat Macavity stapt driemaal per week ongevraagd op buslijn 331.
Het beest stapt steeds op dezelfde plek op om twee haltes later weer uit te stappen.
Passagiers zijn Macavity inmiddels gewend. De kat springt naar binnen zodra de deur opengaat. Volgens de buschauffeur is het dier een perfecte passagier. "Het enige probleem is dat hij nooit wil betalen", vertelt de chauffeur in The Sun. Een passagier vertelt in dezelfde krant dat de kat rustig in de bus zit en wacht tot hij de juiste halte heeft bereikt.
Dat is wel sneu...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
Katten zijn de enige wezens die mij begrijpen trouwens..
3 dochters.. Ze zeggen dat er na zoveel keer scheepsrecht zou moeten optreden.. maar ja..quote:
Misschien valt er over achttien jaar wel wat te geilen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
3 dochters.. Ze zeggen dat er na zoveel keer scheepsrecht zou moeten optreden.. maar ja..
Denk je? Een watermeloen op een iel lichaampje zul je bedoelen. Bovendien lijken ze allemaal sterk op een tamme bergPeruaan met die halvemaans oogjesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Misschien valt er over achttien jaar wel wat te geilen.
Het wordt je vergeven, alcohol is nou eenmaal een primaire levensbehoefte.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb gezondigd.
Nee, ik heb geen alcohol gedronkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wordt je vergeven, alcohol is nou eenmaal een primaire levensbehoefte.
Waddan waddan?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen alcohol gedronken![]()
Oh!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb mn couscous-buikje laten zien op het fokforum![]()
Tegenvallend, Mutant, dat is amper een zonde te noemen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb mn couscous-buikje laten zien op het fokforum![]()
Veel plezier met werkenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef Elseetje het volgende:
Laat maar, ik heb het gezien... Mutant... Jezelf zo etaleren...
Ik ga naar m'n andere werk!![]()
![]()
Het spijt me Elseetje. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef Elseetje het volgende:
Laat maar, ik heb het gezien... Mutant... Jezelf zo etaleren...
Ik ga naar m'n andere werk!![]()
![]()
Geef ze toch de kans zich te ontwikkelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Denk je? Een watermeloen op een iel lichaampje zul je bedoelen. Bovendien lijken ze allemaal sterk op een tamme bergPeruaan met die halvemaans oogjes
het worden vast hele lieve kinderenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Geef ze toch de kans zich te ontwikkelen.
"Een wolk van een gedrocht"quote:Op woensdag 11 april 2007 12:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het worden vast hele lieve kinderen
http://www.volkskrant.nl/(...)en_onder_voorwaardenquote:Huisbezoeken alleen onder voorwaarden
DEN HAAG - Onaangekondigde huisbezoeken om te controleren op fraude met bijstand zijn alleen onder voorwaarden toegestaan. Dat blijkt uit een uitspraak die Centrale Raad van Beroep, het hoogste rechtscollege in de sociale zekerheid, woensdag heeft gedaan.
Volgens de raad kunnen huisbezoeken een noodzakelijk controle-instrument zijn om na te gaan of iemand recht heeft op bijstand. Maar er moet wel rekening worden gehouden met de persoonlijke levenssfeer van de bijstandsontvanger. Dat betekent dat hem vooraf toestemming moet worden gevraagd voor het binnentreden in zijn woning. Ook moet hem worden verteld dat weigeren geen directe gevolgen heeft voor zijn bijstandsuitkering.
Alleen als de gemeente duidelijke aanwijzingen heeft dat de bijstandsverlening niet rechtmatig is, hoeft het weigeren van toestemming voor huisbezoek niet zonder gevolgen te blijven, aldus de Centrale Raad van Beroep. De bewijslast dat de bewoner wel toestemming heeft gegeven ligt bij de gemeente.
Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb van Sociale Zaken heeft vorige maand aangekondigd de wet te zullen aanpassen als de rechter huisbezoeken onmogelijk zou maken. Hij heeft hiervoor de steun van een Tweede Kamermeerderheid.
Tot dusver was het niet duidelijk of huisbezoeken zijn toegestaan als controlemiddel in de sociale zekerheid. De voorzieningenrechter in Den Haag stelde dat de Sociale Verzekeringsbank AOW'ers niet meer onaangekondigd mag bezoeken om na te gaan of ze stiekem samenwonen en dus geen recht hebben op de hogere AOW-uitkering voor alleenstaanden. Daarentegen sprak de rechtbank in Den Haag vorig jaar uit dat gemeenten mogen doorgaan met huisbezoeken bij bijstandsgerechtigden.
De uitspraak van de Centrale Raad van Beroep van woensdag had betrekking op vier zaken van bijstandscontrole.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef du_ke het volgende:
Ok dus de feedback moet hier tegenwoordig?
dat schiet op...quote:Fact of the day
The number of nuclear weapons worldwide peaked in 1986 at 70,481 — and has decreased annually to the 2006 level of 26,854.
Bulletin of the Atomic Scientists
kan men de aarde inplaats van een duizend maal vernietigien het nu nog maar een paar honderd keerquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:47 schreef Autodidact het volgende:
Hij valt toch wel een keer.
Denk niet dat het afwerpen van een paar vuisten boven Hiroshima veel effect gehad zou hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kernbommen zijn voor mietjs.
Echte mannen vechten me de vuisten.
tja, ligt aan de afmetingen hequote:Op woensdag 11 april 2007 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk niet dat het afwerpen van een paar vuisten boven Hiroshima veel effect gehad zou hebben.
Ik geef de voorkeur aan de botte bijlquote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Marteltechnisch gezien heeft een lepel een groter effect.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de botte bijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |