quote:Derde dochter voor kroonprinselijk paar
Uitgegeven op dinsdag 10 april 2007 om 22:33:55
(Novum) - Prinses Máxima is dinsdag in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag bevallen van een dochter. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) bekendgemaakt. De RVD liet eind september weten dat de prinses in verwachting is, en dat zij in april was uitgerekend. Dinsdag werd zij opgenomen in het ziekenhuis.
Het is het derde kind van de 39-jarige kroonprins Willem-Alexander en de 35-jarige Máxima, die op 2 februari 2002 trouwden. De naam wordt door de prins bekendgemaakt wanneer hij bij de burgerlijke stand aangifte doet van de geboorte, in het Oude Stadhuis aan de Groenmarkt in Den Haag. Dat zal binnen drie werkdagen na de geboorte gebeuren.
Na Willem-Alexander en zijn dochters Catharina-Amalia en Alexia is het kindje de vierde in de lijn van troonsopvolging. Prinses Catharina-Amalia werd 7 december 3 jaar, en prinses Alexia wordt 26 juni 2. Net als de nieuwe spruit, het achtste kleinkind voor koningin Beatrix, kwamen zij ter wereld in het Bronovo-ziekenhuis. Willem-Alexander, Máxima en hun kinderen wonen in Villa Eikenhorst op landgoed De Horsten in Wassenaar.
De RVD heeft eerder laten weten ernaar te streven zo snel mogelijk na de bevalling een foto van het kind te verspreiden. Verder heeft vicepremier Wouter Bos vorige maand een vlaginstructie uitgegeven. Iedereen mag vanwege de geboorte van het kind de vlag met oranje wimpel uithangen. Op alle hoofdgebouwen van de rijksoverheid en de diensten die daaronder vallen, gaat in ieder geval de vlag met oranje wimpel uit.
[Copyright 2007, Novum]
Iets met een Aquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit prinsesje gaat heten![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Yessss,een meisje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hartstikke leuk, ze is dan ook echt een meidenmama!!
Wat een rijkdom zeg, drie gezonde dochters![]()
ik gok op Alexandra ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit prinsesje gaat heten![]()
zo heet het kind van een van de prinsen al.. dus die gaat het niet worden (helaas)quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:59 schreef superhero87 het volgende:
Anne
Emma zou heel mooi zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef Ancient het volgende:
Ik denk dat ze Emma Bernarda Wilhelmina Blabla gaat heten.
Of iets met een A
![]()
quote:
Dan denk ik Appel of Autootje van Oranjequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef Ancient het volgende:
Ik denk dat ze Emma Bernarda Wilhelmina Blabla gaat heten.
Of iets met een A
![]()
dat viel me idd wat laat in. Anastasia is wel een mogelijkheid nog..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hun tweede kindje heet AlexiaDus geloof ik niet dat ze deze kindje Alexandria zullen noemen
![]()
quote:
Dat denk ik eerderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat viel me idd wat laat in. Anastasia is wel een mogelijkheid nog..
Amaliaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder![]()
Maar waarom met een A![]()
Hetzelfde als haar nichtje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat viel me idd wat laat in. Anastasia is wel een mogelijkheid nog..
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdquote:
hebben we alquote:
Niemand van het koningshuisquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdWie heet er Anastasia dan?
de jongste generatie onthouden lukt nog niet echt merk ik
quote:
ow.. van moederskant is er al een Anastasia? minder...quote:
Anna, de dochter van Maurits en Marilene (dus geen nichtje, maar achternichtje, sorry). Lijkt me dat ze niet dezelfde naam zullen nemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdWie heet er Anastasia dan?
de jongste generatie onthouden lukt nog niet echt merk ik
ja oke.. Anna en Anne zullen daardoor afvallen waarschijnlijk, maar Anastacia kan dan nog wel toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anna, de dochter van Maurits en Marilene (dus geen nichtje, maar achternichtje, sorry). Lijkt me dat ze niet dezelfde naam zullen nemen.
zou jammer zijn.. we hebben al een Julianaquote:
Nee, want Anna heet voluit Anastasia.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja oke.. Anna en Anne zullen daardoor afvallen waarschijnlijk, maar Anastacia kan dan nog wel toch?
Daarom juist, Alex wil zijn oma eren en dat nichtje dat Juliana heet is iedereen over een aantal jaren toch wel vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou jammer zijn.. we hebben al een Juliana
en we hebben al een Claus-Casimir natuurlijkquote:
Daarom ook dequote:
mwah.. dat nichtje vergeet ik niet snel hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom juist, Alex wil zijn oma eren en dat nichtje dat Juliana heet is iedereen over een aantal jaren toch wel vergeten
Clauzien kan ook nog natuurlijk
da's een mooie dame inderdaad... echt lekkere prinsen hebben we trouwens ook niet echt he... Maurits raakt ook een beetje over de datum, maar da's een andere discussiequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. dat nichtje vergeet ik niet snel hoor
quote:
prinsen vind ik ook minder interessant..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's een mooie dame inderdaad... echt lekkere prinsen hebben we trouwens ook niet echt he... Maurits raakt ook een beetje over de datum, maar da's een andere discussie
Alexia heet al Juliana als tweede naam:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom juist, Alex wil zijn oma eren en dat nichtje dat Juliana heet is iedereen over een aantal jaren toch wel vergeten
Clauzien kan ook nog natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
de naam van amalia was toen toch al voortijdig bekend geraakt door de domeinnaamregistratie.
Wat te denken van Aqua, Prinses van het watermanagementquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef wizarddragon het volgende:
Prinses AnniquaSheniqua
Roepnaam Au, omdat Max zo'n pijn had bij de bevallingquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:44 schreef Malahide het volgende:
Mag ik nog een suggestie doen: Aurelia?
Het is trouwens "Catharina-Amalia"quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
de naam van amalia was toen toch al voortijdig bekend geraakt door de domeinnaamregistratie.
quote:
waar heb je die vandaan?quote:
Opgelost, slotje!quote:A-Shadieeyah (1)
quote:
zoals dat hoort bij een babyquote:
quote:
neh.. dat is te makkelijkquote:
Mwoa. Gooi 'm maar weg, dan krijg je van mij een nieuwequote:
Probeer het eens bij Maximaquote:Op woensdag 11 april 2007 00:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mwoa. Gooi 'm maar weg, dan krijg je van mij een nieuwe
beter dan Amalia net na de geboorte hoor. Ik dacht toen echt dat ze het syndroom van Down had ofzo.quote:
Opgegraven kindje uit de Himalaya ? Ze heeft geen ogenquote:
Kon Claus niet gewoon eens een dochter toveren?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef Aoristus het volgende:
kan die man niet gewoon eens een zoon toveren?
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
beter dan Amalia net na de geboorte hoor. Ik dacht toen echt dat ze het syndroom van Down had ofzo.
Daarna is het ook al niet veel beterquote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Een pasgeboren kind is nooit mooi.
Ze lijkt op dr vader.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:18 schreef Esraa het volgende:
[afbeelding]
Een door Willem-Alexander genomen foto van de jongste Oranje-telg.![]()
hadden ze dat kind niet ff kunnen wassen voor ze op de foto moest?quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Aoristus het volgende:
dat kind heeft wel een enorme dikke kop
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarna is het ook al niet veel beterPas tegen een jaar of 16 he..
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
hadden ze dat kind niet ff kunnen wassen voor ze op de foto moest?
Een ingedeukte kikker was het toch?quote:
Nope, dat doen ze niet bij pasgeboren babies.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
hadden ze dat kind niet ff kunnen wassen voor ze op de foto moest?
ehm.. ik kom nooit in oud... leg ff uit.. is daar nog een reden voorquote:Op woensdag 11 april 2007 00:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Nope, dat doen ze niet bij pasgeboren babies..
luiheid denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. ik kom nooit in oud... leg ff uit.. is daar nog een reden voor
Dan zou je het smeersel van de huid afwassen en dat moet dus niet. Drogen ze uit geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2007 00:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. ik kom nooit in oud... leg ff uit.. is daar nog een reden voor
ow oke...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan zou je het smeersel van de huid afwassen en dat moet dus niet. Drogen ze uit geloof ik. Dat moet erin trekken, dat is beter. Ze wrijven het meeste eraf met een doek en dat was het
.
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:31 schreef Leah het volgende:
Ik vind het echt erg leuk dat ze zo snel al foto's van het verse kind doen. Hadden ze niet hoeven doen, doen ze toch, en ik vind het leuk
![]()
Dat laatste spreekt me wel aanquote:Op woensdag 11 april 2007 00:26 schreef BettyR het volgende:
Vivi, jou Dean is wel leuk bij dit meisje. Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Dean. En Hare Koninklijke Hoogheid de moeder van Prins Dean.
joh.. amalia droogt toch best aardig op?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wel aan![]()
maar ik gun mijn kleine toch een knappere vrouw, ik bedoel, hij zal er toch ook sex mee moeten hebben enzo![]()
quote:Felicitaties Balkenende met geboorte derde prinses.
Minister-president Balkenende heeft prinses Máxima en prins Willem-Alexander van harte gefeliciteerd met de geboorte van hun derde dochter. Hij deed dat dinsdagavond tijdens een korte toespraak op de radio en televisie.
Balkenende had na de bevalling kort telefonisch contact met Willem-Alexander. "Ik heb begrepen dat alles goed is gegaan bij de bevalling. Moeder en dochter maken het uitstekend", aldus de premier.
Balkenende zei ook koningin Beatrix zijn felicitaties te hebben overgebracht.
Live
De NOS doet woensdagochtend vanaf 08.10 uur live verslag van het persmoment met prins Willem-Alexander naar aanleiding van de geboorte van zijn derde dochter. Dit maakte de NOS dinsdagavond bekend.
De prins zal in aanwezigheid van enkele artsen in het Haagse Ziekenhuis Bronovo rond 08.15 uur een korte verklaring afleggen en enkele vragen van de media beantwoorden. Waarschijnlijk toont hij zijn jongste dochter aan de pers.
Het verslag is te zien op Nederland 1 direct na het journaal.
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:32 schreef teknomist het volgende:
Ik kan me herinneren dat pasgeboren baby's nooit mooi zijn..
Wees blij voor de vader en moeder i.p.v. het baby's uiterlijk te beoordelen.
Je bedoelt dat je nu al weet dat ze lesbo worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Die kids zullen later nooit aan de man raken
Wees blij dat jij er niet over heen hoeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind ze er ook op oudere leeftijd er niet uit zien
Net kloons van Willem
Echt wel !quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wees blij dat jij er niet over heen hoeft.
Er gaat altijd minimaal een dag overheen. In het nieuwsbericht van NOVUM in de OP staat zelfs 2 dagen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:28 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand nog van de vorige keren wanneer nou de naam bekend gemaakt werd? Is dat nu al of toch later?
het is toch vreemd dat Beatrix alleen maar zusjes heeft, zij en haar zussen alleen maar jongens kregen, en nu krijgen de jongens op hun beurt weer allemaal meiden.. ik vind het heel apart hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Kon Claus niet gewoon eens een dochter toveren?
Aka, waar gaat dit over? Alexander en Máxima hebben blijkbaar een tendens voor meisjes, so be it.
Uhmmm... Irene twee jongens en twee meisjes, Christina twee jongens en een meisje... en Constanstijn heeft inderdaad een zoon. Zo bijzonder is het dus allemaal niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef purmernoord het volgende:
[..]
het is toch vreemd dat Beatrix alleen maar zusjes heeft, zij en haar zussen alleen maar jongens kregen, en nu krijgen de jongens op hun beurt weer allemaal meiden.. ik vind het heel apart hoor.
quote:Trotse vader toont dochter
AMSTERDAM - Een trotse Willem Alexander showde vanmorgen even zijn nieuwe baby: het derde meisje van het gezin. 'Een voorbeeldbaby', zei hij. 'We zijn trots en blij.' Een naam heeft hij al, maar die wil hij nu nog niet wereldkundig maken. Later deze week volgt de aangifte van de geboorte op het stadhuis in Den Haag.
De nieuwe prinses kwam binnen zes uur op de wereld in het Bronovo ziekenhuis. Rond drie uur was Maxima 'voor de zekerheid' naar het ziekenhuis' afgereisd. De kinderen voelden dat een geboorte in de lucht hing, zegt de kersverse vader. 'Ze waren druk met poppen aan- en uitkleden. Je had duidelijk het idee dat ze voelden dat er wat stond te gebeuren', aldus een duidelijk ontspannen prins vanmorgen op een speciale persconferentie. Amalia had haar nieuwe zusje vanmorgen overigens nog niet gezien.
Maxima en Alex hebben een rustige nacht gehad. De kleine werd maar één keer wakker. Willem-Alexander heeft vanavond nog een officiële verplichting, maar neemt het komend weekend helemaal vrij voor zijn nieuwe dochter. Op de vraag of hij niet liever een eerste zoon had gehad, zei hij vastbesloten: ' Het enige waar ik echt op gehoopt heb is een gezond kind. Daar gaat het alleen maar om'. En wordt het niet druk met vier vrouwen om zich heen? 'Het is een kippenhok waar ik straks als een trotse haan doorheen kan lopen.'
De inmiddels ervaren prins zegt dat zijn dochter nog per uur verandert. 'Ze heeft vrij grote ogen. Haar neus is genetisch gezien van de Oranje-kant , het gebrek eraan dan', grapte de ontspannen prins
Het medisch team sprak van een 'koninklijke bevalling' die zonder problemen verliep.
De gynaecologen meldden dat Maxima om half één vannacht, een paar uur na de bevalling, al als een roos sliep.
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:17 schreef Esraa het volgende:
Prins Willem Alexander toont woensdagochtend in het Bronovo ziekenhuis in Den Haag zijn derde dochter.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwoh, ik vind dat hele koningshuis een grote poppenkast en Bea lijkt me een kreng, maar Wimpie is gewoon heel geschikt, aardige vent volgens mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik ook!Ik ben echt wel fan van onze oranjes!
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind dat hele koningshuis een grote poppenkast en Bea lijkt me een kreng, maar Wimpie is gewoon heel geschikt, aardige vent volgens mij.
Bernhard was trouwens ook grappig, ik heb een tijdje bij het wereldnatuurfonds gewerkt en aangezien hij daarvan beschermheer was oid, ging hij regelmatig mee op reisjes naar Afrika enzo, dan hadden wij altijd dia's waarop hij stomdronken de helicopter uit kwam tuimelen
Maar dat mochten we niet naar buiten brengen natuurlijk
Wel net zo eerlijk, anders zou het jongentje een complex krijgen dat zijn grote zus Amalia voorgaat in de lijn van troonsopvolgingquote:Op woensdag 11 april 2007 08:21 schreef Koningin het volgende:
Yeah, alweer een meisje!
Had eigenlijk wel een jongentje verwacht, maar dit is natuurlijk ook leuk
idd jaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef Ludger het volgende:
[..]
Wel net zo eerlijk, anders zou het jongentje een complex krijgen dat zijn grote zus Amalia voorgaat in de lijn van troonsopvolging![]()
Die arme Claus-Casimir, die zal nog een hoop leuke familiefeestjes moeten doorstaan met zeven gillende nichtjes in de buurtquote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Koningin Beatrix heeft zeven kleindochters en een kleinzoon![]()
binnen drie werkdagenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Wanneer maken ze de naam van dat mokkel bekend?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef teamlead het volgende:
en toch vind ik het zielig voor Alexander... denk eens 10 jaar vooruit4x pms, 3x puberen.....
Triest inderdaad, maar dat geldt voor elke man met meer dan 1 dochter eigenlijk. Maar ja, wat doe je eraan hè.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:01 schreef teamlead het volgende:
en toch vind ik het zielig voor Alexander... denk eens 10 jaar vooruit4x pms, 3x puberen.....
elke andere man kan z'n spullen pakken en nokken.. als Alexander dat doet, is het meteen voorpagina nieuwsquote:Op woensdag 11 april 2007 14:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Triest inderdaad, maar dat geldt voor elke man met meer dan 1 dochter eigenlijk. Maar ja, wat doe je eraan hè.
dat is meteen ook weer het andere uiterste idd...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Beter drie dochters dan helemaal geen kinderen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is meteen ook weer het andere uiterste idd...
Dat nog niets eens. Ze hadden de domeinnaam al geregistreerd en door laten verwijzen naar www.koninklijkhuis.nl. Je kunt precies achterhalen welke domeinnamen doorverwijzen naar die site. En men had dus al snel door wat de naam van het nieuwe prinsesje was.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Er gaat altijd minimaal een dag overheen. In het nieuwsbericht van NOVUM in de OP staat zelfs 2 dagen.
Dat was bij de andere 2 trouwens ook zo.
Bij Amalia was de naam overigens uitgelekt...informant bij de vaste domeinregistrator van het Koninklijk huis.
De aangifte is vrijdag live te volgen van 9:50 tot 10:30 op Nederland 1!quote:Kroonprins doet vrijdag aangifte geboorte
Prins Willem-Alexander doet vrijdag de dertiende aangifte van de geboorte van zijn derde dochter.
Oude Stadhuis
In het Oude Stadhuis aan de Groenmarkt in Den Haag zullen premier Balkenende en de vice-president van de Raad van State, Tjeenk Willink, bij de aangifte aanwezig zijn.
Loco-burgemeester
De Haagse loco-burgemeester Klijnsma staat om 10.00 uur samen met een ambtenaar van de burgerlijke stand klaar om de gegevens officieel in de burgerlijke stand op te nemen.
Het zou wel vet zijn als het drie hele lekkere chicks worden met allemaal seksschandalen en zoquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef wizarddragon het volgende:
Nou die derde zou best een tomboy kunnen worden. Voetbalkampen,etc. Stiekum een Lesbische prinses?
quote:„Dochters houden je scherp”.
"Voor dit moment is vijf een mooi getal", zei prins Willem-Alexander na de geboorte van zijn derde dochter. Prinses Máxima, de drie dochters én ’de trotse haan, zoals de 39-jarige vader zijn eigen rol in het koninklijke kippenhok toepasselijk omschreef. Iemand die daarover kan meepraten is Robert ten Brink. De RTL-coryfee heeft zelfs twee ’kippetjes’ meer!
De 51-jarige presentator is namelijk de trotse vader van vijf dochters tussen de 11 en 23 jaar; Nina, Emma, Charlotte, Isabel, Suzanne. „In het begin voel je je een trotse haan, maar met de jaren wordt dat steeds minder. Naarmate de hennetjes groeien, krijgen ze de overhand en dan verander je vanzelf in een krielkipje”, lacht Robert. „Ach, zo erg is het ook weer niet hoor. Het heeft juist voordelen om met veel dames in één huis te wonen. Vrouwen zijn altijd streng naar mannen toe. Ze behoeden je voor missers.”
Hij legt uit: „Mijn dochters houden mij scherp. Ze zorgen ervoor dat je geen foutje bloesjes draagt, dat je niet voor gek loopt met een lelijk haarstukje en dat je niet in een vlaag van verstandsverbijstering als vijftiger een motor koopt om daar als een klein jongetje op te gaan rijden... En dat zijn ook meteen de nadelen”, grinnikt de in Amsterdam geboren presentator. „Ik heb eens een keer de fout gemaakt om een Hawaï-bloesje aan te trekken. Ik werd door mijn meiden keihard uitgelachen. ’Het is zover! Midlife!, roepen ze in koor. In een relatie willen vrouwen altijd hun vriend veranderen, dat is hun meest favoriete hobby. Meestal lukt dat niet. Maar ik kan je verzekeren; met vijf dochters lukt dat wel! Tsja, als het me allemaal teveel wordt, dan zonder ik mij af. Dan ga ik een boek lezen op mijn jongenskamer.”
Heb je nog tips voor Willem Alexander, hoe hij zich staande moet houden in een huis vol vrouwen? Zonder maar een moment te aarzelen, antwoordt Robert beslist: „Ga niet met je dochters in discussie. Dat win je nooit. Je moet ze altijd gelijk geven. Geef je dochters veel complimentjes, want daar houden vrouwen van. En het is belangrijk dat je veel luistert. Maar dat is de kroonprins wel toevertrouwd denk ik. Bij de geboorte van onze vijfde dochter hebben mijn vrouw en ik het meegemaakt dat iemand tegen ons zei: ’Gefeliciteerd. Maar waren jullie niet erg teleurgesteld?’” Robert trekt een grimas. „Zoals Willem Alexeander al zei: ’Het belangrijkste is dat we een gezond kind hebben’. En daar sluit ik me helemaal bij aan!”
Thanxquote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef Esraa het volgende:
[..]
De aangifte is vrijdag live te volgen van 9:50 tot 10:30 op Nederland 1!
Als je er niet tegen kunt ga jezelf dan ergens anders zitten vervelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, wat een gezwets om zo'n klein ettertje
"Mijn vrouw maakt het goed, ze heeft 6 hechtingen, hechtgaren type 7, merk Superstitch(c)."
Bij de geboorte bedoel ik dombo, en nu is ie nog mooier.quote:
Kunnen wij theoretisch gezien ook een Brit als Camilla krijgen???quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef static het volgende:
Omdat wij familiebanden hebben met het Engelse monarchie. Theoretisch is het zelfs mogelijk dat één van de Oranjes de kroon bestijgt.
prinses Staceyquote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Anastacia
Alleen jammer dat van de artieste Anastacia... die vind ik maar niksquote:
Ja ok, maar als hun dat een mooie naam vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat van de artieste Anastacia... die vind ik maar niks![]()
Dan wordt het Amina! Leuke moderne variant al zeg ik het zelf en A...ia.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in de telegraaf staan dat de naam Wilhelmina getipt word![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Nielsch het volgende:
Wat denken jullie van Anita?
Ja, ik voel al dagen aan mijn water dat dat 'em gaat wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef mspoez het volgende:
Aurelia?
Vind ik ook wat minderquote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, ik voel al dagen aan mijn water dat dat 'em gaat worden![]()
quote:
Yepsquote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]Okee, dan houden we het op Anastacia
![]()
Met W-A en Maxima weet je het maar nooit. Catharina-Amalia, hoe verzin je het. Zelf hoop ik op Sophia of Helena, maar Anastasia (niet met een C, dat vind ik lelijk. Ik ben nogal gevoelig voor schrijfwijzen) is ook heel mooi. Maar het zal ongetwijfeld iets anders zijn dan dat, want niemand had volgens mij Alexia of Amalia voorspeld. Ik hou mn hart maar weer vast voor morgen...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef petitlapin2 het volgende:
Aurelia is werkelijk een walgelijke marginale naam, dat gaan ze nooit kiezen
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het een mooie naam vind. Maar 'walgelijk marginaal' - beetje sterk hoor. Marcus Aurelius, hartstikke keizerlijk! Vind hem gewoon perfect in het rijtje Amalia - Alexia passen: begint met een A, eindigt op IA en in het midden een afwijkende klank zodat ze niet alledrie komen aanhollen wanneer de nanny één van de drie roeptquote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef petitlapin2 het volgende:
Aurelia is werkelijk een walgelijke marginale naam, dat gaan ze nooit kiezen
Alexia naar de ene 'onechte'dochter van Bernhard,quote:
Afgekort YTMPMAMIDYTMPSPMMPMHABquote:Op woensdag 11 april 2007 07:52 schreef Traband het volgende:
De naam word Yang Teramat Mulia Pengiran Muda eAbdul Muntaqim Ibni Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota Pengiran Muda Haji Al-Muhtadee Billah.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Vernidal het volgende:
Aan die foto te zien heeft ze vast en zeker alweer zin.
... zou ze mischien alweer zwanger zijn??
tsja.. eens moet het een jongetje worden he, dus ze zullen vast snel aan de slag gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Vernidal het volgende:
Alexander heeft de nacht na de bevalling ook in het ziekenhuis 'geslapen'quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Vernidal het volgende:
Ja, of Claudiaquote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef NoXxa het volgende:
We zijn er uit, ze gaat Constance heten!
Iedereen denkt namelijk dat al de namen van de kids van winlex en max met een A beginnen. Maar dat is dus niet zo. Want Amalia heet eigenlijk Catherina Amalia. Alleen Alexia begint met een A en zij is naar Alexander vernoemt. Eigenlijk zou het 3e kindje naar Claus vernoemt moeten worden maar vind maar eens een leuke meisjes naam met Claus erin. Dus het wordt Constance.
Ik ben best benieuwd ook eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een half uurtje, dan weten we het!
Ik zit er echt op te wachten gewoonquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een half uurtje, dan weten we het!
Eh.... waarom moet jij om half 10 's morgens naar bedquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit er echt op te wachten gewoonIk had al in bed moeten liggen
![]()
.
Ik moet idd eigenlijk ook nog even een paar uurtjes slapen, maar wil dit toch eerst even zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit er echt op te wachten gewoonIk had al in bed moeten liggen
![]()
.
Maxima loopt erg anders vaak bij met niet perfect gestyled haar, hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Natalie het volgende:
De eerste keer dat ik Máxima zie zonder perfect gestyled haar, en zo te zien ook met weinig make-up.
Op pumps zo snel na de bevalling. Sjeetje, die Máxima.
Nachtdienstquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh.... waarom moet jij om half 10 's morgens naar bed
aha dat verklaart een hoopquote:
Staat hier nu ook opquote:
ik moest ineens heel erg aan lingo denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:die loco-burgemeester heeft een looprek/rollator
Dat was ook het eerste wat mijn moeder zeiquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:die loco-burgemeester heeft een looprek/rollator
hij is toch alleen maar getuige van de aangifte of wordt ie ook peetvaderquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik kan die Balkenende echt gewoon niet zien.Wat een engbek is dat toch!
Nee, dat is standaard bij prinsjes en prinsesjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Getuige erbij wel raar of niet?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat mijn moeder zei![]()
![]()
.
Alleen getuige is iequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij is toch alleen maar getuige van de aangifte of wordt ie ook peetvader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |