hebben we alquote:
Niemand van het koningshuisquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdWie heet er Anastasia dan?
de jongste generatie onthouden lukt nog niet echt merk ik
quote:
ow.. van moederskant is er al een Anastasia? minder...quote:
Anna, de dochter van Maurits en Marilene (dus geen nichtje, maar achternichtje, sorry). Lijkt me dat ze niet dezelfde naam zullen nemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdWie heet er Anastasia dan?
de jongste generatie onthouden lukt nog niet echt merk ik
ja oke.. Anna en Anne zullen daardoor afvallen waarschijnlijk, maar Anastacia kan dan nog wel toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anna, de dochter van Maurits en Marilene (dus geen nichtje, maar achternichtje, sorry). Lijkt me dat ze niet dezelfde naam zullen nemen.
zou jammer zijn.. we hebben al een Julianaquote:
Nee, want Anna heet voluit Anastasia.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja oke.. Anna en Anne zullen daardoor afvallen waarschijnlijk, maar Anastacia kan dan nog wel toch?
Daarom juist, Alex wil zijn oma eren en dat nichtje dat Juliana heet is iedereen over een aantal jaren toch wel vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou jammer zijn.. we hebben al een Juliana
en we hebben al een Claus-Casimir natuurlijkquote:
Daarom ook dequote:
mwah.. dat nichtje vergeet ik niet snel hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom juist, Alex wil zijn oma eren en dat nichtje dat Juliana heet is iedereen over een aantal jaren toch wel vergeten
Clauzien kan ook nog natuurlijk
da's een mooie dame inderdaad... echt lekkere prinsen hebben we trouwens ook niet echt he... Maurits raakt ook een beetje over de datum, maar da's een andere discussiequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. dat nichtje vergeet ik niet snel hoor
quote:
prinsen vind ik ook minder interessant..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's een mooie dame inderdaad... echt lekkere prinsen hebben we trouwens ook niet echt he... Maurits raakt ook een beetje over de datum, maar da's een andere discussie
Alexia heet al Juliana als tweede naam:quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom juist, Alex wil zijn oma eren en dat nichtje dat Juliana heet is iedereen over een aantal jaren toch wel vergeten
Clauzien kan ook nog natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |