Bij de geboorte bedoel ik dombo, en nu is ie nog mooier.quote:
Kunnen wij theoretisch gezien ook een Brit als Camilla krijgen???quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef static het volgende:
Omdat wij familiebanden hebben met het Engelse monarchie. Theoretisch is het zelfs mogelijk dat één van de Oranjes de kroon bestijgt.
prinses Staceyquote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef Zhenar het volgende:
Anastacia
Alleen jammer dat van de artieste Anastacia... die vind ik maar niksquote:
Ja ok, maar als hun dat een mooie naam vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat van de artieste Anastacia... die vind ik maar niks![]()
Dan wordt het Amina! Leuke moderne variant al zeg ik het zelf en A...ia.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in de telegraaf staan dat de naam Wilhelmina getipt word![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Nielsch het volgende:
Wat denken jullie van Anita?
Ja, ik voel al dagen aan mijn water dat dat 'em gaat wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef mspoez het volgende:
Aurelia?
Vind ik ook wat minderquote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, ik voel al dagen aan mijn water dat dat 'em gaat worden![]()
quote:
Yepsquote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]Okee, dan houden we het op Anastacia
![]()
Met W-A en Maxima weet je het maar nooit. Catharina-Amalia, hoe verzin je het. Zelf hoop ik op Sophia of Helena, maar Anastasia (niet met een C, dat vind ik lelijk. Ik ben nogal gevoelig voor schrijfwijzen) is ook heel mooi. Maar het zal ongetwijfeld iets anders zijn dan dat, want niemand had volgens mij Alexia of Amalia voorspeld. Ik hou mn hart maar weer vast voor morgen...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef petitlapin2 het volgende:
Aurelia is werkelijk een walgelijke marginale naam, dat gaan ze nooit kiezen
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het een mooie naam vind. Maar 'walgelijk marginaal' - beetje sterk hoor. Marcus Aurelius, hartstikke keizerlijk! Vind hem gewoon perfect in het rijtje Amalia - Alexia passen: begint met een A, eindigt op IA en in het midden een afwijkende klank zodat ze niet alledrie komen aanhollen wanneer de nanny één van de drie roeptquote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef petitlapin2 het volgende:
Aurelia is werkelijk een walgelijke marginale naam, dat gaan ze nooit kiezen
Alexia naar de ene 'onechte'dochter van Bernhard,quote:
Afgekort YTMPMAMIDYTMPSPMMPMHABquote:Op woensdag 11 april 2007 07:52 schreef Traband het volgende:
De naam word Yang Teramat Mulia Pengiran Muda eAbdul Muntaqim Ibni Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota Pengiran Muda Haji Al-Muhtadee Billah.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Vernidal het volgende:
Aan die foto te zien heeft ze vast en zeker alweer zin.
... zou ze mischien alweer zwanger zijn??
tsja.. eens moet het een jongetje worden he, dus ze zullen vast snel aan de slag gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Vernidal het volgende:
Alexander heeft de nacht na de bevalling ook in het ziekenhuis 'geslapen'quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef Vernidal het volgende:
Ja, of Claudiaquote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef NoXxa het volgende:
We zijn er uit, ze gaat Constance heten!
Iedereen denkt namelijk dat al de namen van de kids van winlex en max met een A beginnen. Maar dat is dus niet zo. Want Amalia heet eigenlijk Catherina Amalia. Alleen Alexia begint met een A en zij is naar Alexander vernoemt. Eigenlijk zou het 3e kindje naar Claus vernoemt moeten worden maar vind maar eens een leuke meisjes naam met Claus erin. Dus het wordt Constance.
Ik ben best benieuwd ook eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een half uurtje, dan weten we het!
Ik zit er echt op te wachten gewoonquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een half uurtje, dan weten we het!
Eh.... waarom moet jij om half 10 's morgens naar bedquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit er echt op te wachten gewoonIk had al in bed moeten liggen
![]()
.
Ik moet idd eigenlijk ook nog even een paar uurtjes slapen, maar wil dit toch eerst even zien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit er echt op te wachten gewoonIk had al in bed moeten liggen
![]()
.
Maxima loopt erg anders vaak bij met niet perfect gestyled haar, hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef Natalie het volgende:
De eerste keer dat ik Máxima zie zonder perfect gestyled haar, en zo te zien ook met weinig make-up.
Op pumps zo snel na de bevalling. Sjeetje, die Máxima.
Nachtdienstquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh.... waarom moet jij om half 10 's morgens naar bed
aha dat verklaart een hoopquote:
Staat hier nu ook opquote:
ik moest ineens heel erg aan lingo denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:die loco-burgemeester heeft een looprek/rollator
Dat was ook het eerste wat mijn moeder zeiquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:die loco-burgemeester heeft een looprek/rollator
hij is toch alleen maar getuige van de aangifte of wordt ie ook peetvaderquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik kan die Balkenende echt gewoon niet zien.Wat een engbek is dat toch!
Nee, dat is standaard bij prinsjes en prinsesjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Getuige erbij wel raar of niet?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat mijn moeder zei![]()
![]()
.
Alleen getuige is iequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij is toch alleen maar getuige van de aangifte of wordt ie ook peetvader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |