Ik heb een ip-ban daar.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is gelul. Ben je daar als SCH geregistreerd?
PM me en ik activeer je, als je dat al niet was.
Ik geloof niet dat de regels nu anders zijn dan dat ze waren.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij was voorheen George Butters is het niet? Loopt al paar jaar mee op Fok!, als ik me niet vergis.
Dan weet je dat er op ieder subforum ook bepaalde ja, hoe moet je het noemen... gewoonten zijn ontstaan, 1 van die gewoonten hier is het gesteggel in fb (hetgeen gepaard gaat met redelijk wat offtopic geneuzel), wat van een ander kaliber is dan het geouweneel in sc. Waarom wil je dit veranderen? Waarom halen jullie texten weg? Waar slaat die missiestatement van sigme op? Waarom al die beperkingen?
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, ik vind al die beperkingen die ze ineens opleggen erg naar, eerlijk gezegd. Dat weghalen van texten speelt forumbreed en daar ben ik sws tegestander van. Had niet verwacht dat sigme zo snel er al toe overging.
Kan ik verwijderen voor je, pm me maar.quote:
maak je post dan wat duidelijk aapjequote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weet je al niet meer wat je schreef?
[..]
Dat er gekloond werd, ei.![]()
Ok meester Sjors, ben al weer wegquote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de regels nu anders zijn dan dat ze waren.
Maar je mag van een topic als POL feedback tenminste verwachten dat het gaat over feedback. Daar is hij namelijk voor. Wat mij betreft open je een geheel nieuw topic, voor alle ouwe zeikerds. Maar hou dit soort gezeur nou gewoon hier buiten.
Op de man spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
Denk dat hij z'n pilletjes vandaag is vergeten.
Ja, ik heb volgens mij toen met Harry ook tegen hem gezegd dat-ie geen posts had moeten wissen. Heb het ook tegen Danny gezegd. Ik zou eigenlijk willen dat-ie knop bij mods eigenlijk gewoon weggehaald werd. Er zijn uiteraard dingen die beter gewist kunnen worden, maar laat dat dan over aan een laag boven de mods, zodat er voordat iets weggehaald wordt iig nog meer mensen over nagedacht hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sigme kwam er na een fikse mailwisseling op terug. Ik was het niet eens met je inhoud, maar vond wel dat die teksten moesten blijven staan. Iedere nieuwe mod maakt die standaard fout. Is ook best stoer hoor zo'n nieuw knopje om meningen die je niet aanstaan mee te verwijderen. De post verdwijnt ook geheel, alsof je er niet was op dat moment. Heel kwalijk.
Er is geheel niets bewezen, dat jij Y en D op hun woord gelooft is jouw zwakte.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
maak je post dan wat duidelijk aapje, jij ging in op een bijzinnetje.
Overigens is dat klonen indertijd afdoende bewezen.
So true!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb volgens mij toen met Harry ook tegen hem gezegd dat-ie geen posts had moeten wissen. Heb het ook tegen Danny gezegd. Ik zou eigenlijk willen dat-ie knop bij mods eigenlijk gewoon weggehaald werd. Er zijn uiteraard dingen die beter gewist kunnen worden, maar laat dat dan over aan een laag boven de mods, zodat er voordat iets weggehaald wordt iig nog meer mensen over nagedacht hebben.
Nee hoor, ik koester hemquote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan ik verwijderen voor je, pm me maar.
Nou, opgelost dan. Hoewel ik twijdel of je een ban hebt, want alleen spammers worden daar geband.quote:
Ook wel eens lekker.quote:
Het gaat over elkaar in de haren vliegen, wat ik bedoel. In fb kun je dat of kon je dat iig. In sc is het wat geneuzel over de stand van de maan, een linkje hier van, daar van, blote meiden en meiden die het prinsesje wensen te spelen tussen al die mannen (en jongens). Politiek ís emotie, ís zeiken, ís zeuren. Leg geen al te dramatische beperkingen op. Lijkt mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de regels nu anders zijn dan dat ze waren.
Maar je mag van een topic als POL feedback tenminste verwachten dat het gaat over feedback. Daar is hij namelijk voor. Wat mij betreft open je een geheel nieuw topic, voor alle ouwe zeikerds. Maar hou dit soort gezeur nou gewoon hier buiten.
Dat begrijp ik best, maar toch is Feedback daar gaan plek voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat over elkaar in de haren vliegen, wat ik bedoel. In fb kun je dat of kon je dat iig. In sc is het wat geneuzel over de stand van de maan, een linkje hier van, daar van, blote meiden en meiden die het prinsesje wensen te spelen tussen al die mannen (en jongens). Politiek ís emotie, ís zeiken, ís zeuren. Leg geen al te dramatische beperkingen op. Lijkt mij.
Je ziet wat je dan oogst.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best, maar toch is Feedback daar gaan plek voor.
Man, je bent een dagje mod en nu ben jij daar de wijze ouwe senator in?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kom op, je weet beter dan dit.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik begrijp je punt terdege heer Aah. Alleen moet je je afvragen of het gewicht van een totale nutteloze offtopic reactie opweegt tegen het vol lullen van topics die een totaal andere insteek hadden.
De vraag is waar is een forum meer meegediend? Duidelijke topics met een duidelijke insteek en discussiewaarde of de vrijheid om overal maar te posten wat je wilt.
Dat is denk ik wel een belangrijke afweging die je moet maken als mod en als user.
Welke kant wil je op? Er is zeker iets te zeggen voor totale vrijheid, maar aan de andere kant zie je ook andere fora met strakke moderatie die uitstekend functioneren. Grote mate van vrijheid lijkt me prettig voor iedereen maar dat staat of valt denk ik met het gedrag van users zelf. Het moet natuurlijk wel werkbaar blijven.
Daar wil ik meer van weten, want als stelling moet je dat toelichten en verifieren.quote:maar aan de andere kant zie je ook andere fora met strakke moderatie die uitstekend functioneren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |