Ok speciaal voor je plaat op de kopquote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je maakt dus geen serieus punt maar bedrijft gewoon lasterpraat? Je bent echt een wezeltje.
Jij was voorheen George Butters is het niet? Loopt al paar jaar mee op Fok!, als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik post hier toch maar even. Ook kan je op je vingers natellen dat alles wat je doet toch niet in goede aarde valt.
Als je als groep users een potje van wilt maken dan is dat niet zo moeilijk. Dan wordt het een sneu kat en muisspelletje. Er valt altijd wel iets te klagen over een beslissing van een moderator. Je kan ervoor kiezen om dan als een kleuter te klagen, maar je kan er ook voor kiezen om je normaal te gedragen.
Ik begrijp best dat zeuren een stuk leuker is, maar dan moet je ook niet verwachten dat iemand nog serieus gaat reageren op je gezuig.
Als iemand een serieus punt heeft, dan is er best discussie mogelijk. Maar niet in deze vorm.
En heren (hoe toevallig, allemaal kerels) ga nou gewoon in de slowchat met elkaar ouwehoeren.
Ja hoor, speel maar op de man.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef du_ke het volgende:
Ach meneertje de zogenaamde directeur is op z'n pikkie getrapt.
Nooit bewezen, dus jij bent ook nog gemakkelijk te manipuleren. Mama heeft vast nog een lolly voor je.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok speciaal voor je plaat op de kop. Hier een willekeurige post van sjun in een topic op dat autistenforumpje
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=31114&sid=6e63e375e0b3a507b063d3e370e91813#31114
Daaruit blijkt duidelijk dat hij fok nog op de de voet volgt. En de kans dat hij enkel lurkt lijkt me met jullie kloongeschiedenis niet zo groot.
haha je begint hier [POL-FB] Trek Rock hier uit de SC! zelf over dat figuur en daar ga ik even op in. En dan begin je te mieren en te huilenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is niet mijn voorbeeld, maar ben allergisch voor lafaards en weasels die niet de ballen hebben om iets tegen de persoon in kwestie direct te zeggen. Dan ben je gewoon lager dan een rat.
Klaar.
Met name het weghalen van teksten schiet iedereen van links t/m rechts in het verkeerde keelgat.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij was voorheen George Butters is het niet? Loopt al paar jaar mee op Fok!, als ik me niet vergis.
Dan weet je dat er op ieder subforum ook bepaalde ja, hoe moet je het noemen... gewoonten zijn ontstaan, 1 van die gewoonten hier is het gesteggel in fb (hetgeen gepaard gaat met redelijk wat offtopic geneuzel), wat van een ander kaliber is dan het geouweneel in sc. Waarom wil je dit veranderen? Waarom halen jullie texten weg? Waar slaat die missiestatement van sigme op? Waarom al die beperkingen?
Ik zou wat minder blowen als ik jou was. Je hebt last van waanbeelden vandaag. Maar goed dat jij ze niet allemaal op een rijtje hebt is ook oud nieuws natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, geen argumenten meer en dan zuigen. Jij bent zo'n weaseltje die naast zijn sterke neef gaat roepen tegen een hell's angel dat die een mietje is. Op het moment dat de hell's angel je om uitleg vraagt ren je weg en wordt je neef in mekaar geslagen. Z'n weasel dus.
Het was aan mijn kersverse maatje Ryan3 gericht, waar bemoei je je mee? Later mag je misschien eens met de grote mannen op pad.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha je begint hier [POL-FB] Trek Rock hier uit de SC! zelf over dat figuur en daar ga ik even op in. En dan begin je te mieren en te huilen. Mag hoor maar het slaat natuurlijk weer nergens op
.
Dat komt nog niet in de buurt van een indicatie dat hij meepost.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef du_ke het volgende:
Daaruit blijkt duidelijk dat hij fok nog op de de voet volgt. En de kans dat hij enkel lurkt lijkt me met jullie kloongeschiedenis niet zo groot.
Ahquote:
Mm, ik vind al die beperkingen die ze ineens opleggen erg naar, eerlijk gezegd. Dat weghalen van texten speelt forumbreed en daar ben ik sws tegestander van. Had niet verwacht dat sigme zo snel er al toe overging.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met name het weghalen van teksten schiet iedereen van links t/m rechts in het verkeerde keelgat.
Weer een ad hominem.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
Ik zou wat minder blowen als ik jou was. Je hebt last van waanbeelden vandaag. Maar goed dat jij ze niet allemaal op een rijtje hebt is ook oud nieuws natuurlijk.
Wat is niet bewezen? Dat hij fok nog op de voet volgt? Ik zou maar weer eens op je autistenforumpje gaan kijken. Heb net 5 minuten rondgekeken in dat depressieve gezeur en het stikt er van de linkjes van sjun naar recente foktopics.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nooit bewezen, dus jij bent ook nog gemakkelijk te manipuleren. Mama heeft vast nog een lolly voor je.
Waar is jouw maatje M eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ahje moet je maatje weer gaan helpen? De zolderkamerautist die zelden iets anders doet dan op de man spelen.
Ik maakte even een kwinkslag en daar schoot je bloeddruk van omhoogquote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was aan mijn kersverse maatje Ryan3 gericht, waar bemoei je je mee? Later mag je misschien eens met de grote mannen op pad.
Sigme kwam er na een fikse mailwisseling op terug. Ik was het niet eens met je inhoud, maar vond wel dat die teksten moesten blijven staan. Iedere nieuwe mod maakt die standaard fout. Is ook best stoer hoor zo'n nieuw knopje om meningen die je niet aanstaan mee te verwijderen. De post verdwijnt ook geheel, alsof je er niet was op dat moment. Heel kwalijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik vind al die beperkingen die ze ineens opleggen erg naar, eerlijk gezegd. Dat weghalen van texten speelt forumbreed en daar ben ik sws tegestander van. Had niet verwacht dat sigme zo snel er al toe overging.
Weer geen argumenten, maar zuigen. Kan je niks beters verzinnen?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef du_ke het volgende:
Ahje moet je maatje weer gaan helpen? De zolderkamerautist die zelden iets anders doet dan op de man spelen.
Denk dat hij z'n pilletjes vandaag is vergeten.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef SCH het volgende:
Jezus PJO - wat heb je nou weer geslikt???
Het begon toch echt met die zeer dubieuze beslissing over het topic rond Albayrak.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik post hier toch maar even. Ook kan je op je vingers natellen dat alles wat je doet toch niet in goede aarde valt.
Als je als groep users een potje van wilt maken dan is dat niet zo moeilijk. Dan wordt het een sneu kat en muisspelletje. Er valt altijd wel iets te klagen over een beslissing van een moderator. Je kan ervoor kiezen om dan als een kleuter te klagen, maar je kan er ook voor kiezen om je normaal te gedragen.
Ik begrijp best dat zeuren een stuk leuker is, maar dan moet je ook niet verwachten dat iemand nog serieus gaat reageren op je gezuig.
Als iemand een serieus punt heeft, dan is er best discussie mogelijk. Maar niet in deze vorm.
En heren (hoe toevallig, allemaal kerels) ga nou gewoon in de slowchat met elkaar ouwehoeren.
Weet je al niet meer wat je schreef?quote:
Dat er gekloond werd, ei.quote:Dat hij fok nog op de voet volgt? Ik zou maar weer eens op je autistenforumpje gaan kijken. Heb net 5 minuten rondgekeken in dat depressieve gezeur en het stikt er van de linkjes van sjun naar recente foktopics.
Waar ik op doelde was al lang en breed aangetoond. Dat jullie 2 dat niet trekken kan ik ook weinig aan doenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weer geen argumenten, maar zuigen. Kan je niks beters verzinnen?
Chivas Regal. Goed spul.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef SCH het volgende:
Jezus PJO - wat heb je nou weer geslikt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |